قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 00934.html
بازار خودرو

سخنگوی انجمن قطعه‎سازان: حدود 15میلیون نفر مالک خودرو که هر یک به‎طور متوسط خانواده‎ای سه‎نفره دارند، با افزایش قیمت خودرو سود برده‌اند

۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

رضایت پنهان از تداوم افزایش قیمت خودرو؛ عامل حفظ صف‎های پیش‎خرید!

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، خودروسازان با اجرای طرح‌های فروش یا پیش‌فروش محصولات و دریافت نقدینگی از مشتری، بخشی از سرمایه مورد نیاز تولید را تامین می‎کنند و در مقابل ماهانه درصدی را به‌عنوان سود مشارکت به خریدار اختصاص می‌دهند. این روش محاسبه قیمت خودرو، تا حدی این گمان را به وجود می‌آورد که با توجه به ارتباط هزینه تامین سرمایه و سود در فرمول محاسبه قیمت، خودروساز انگیزه‌ای برای کاهش قیمت خودرو ندارد و به دلیل کسب سود از محل افزایش سرمایه، همواره از افزایش - قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان - قیمت خودرو استقبال می‎کند و حامی آن است.

در همین رابطه، یک فعال صنعت خودرو و قطعه‌سازی با تاکید بر این‎که تعیین قیمت نهایی خودرو در اختیار خودروساز نیست و در حال حاضر این وظیفه بر عهده سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار گذاشته شده است، اظهار کرد: «این نهاد با انجام محاسبات دقیق تعیین می‌کند - قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان - که قیمت تمام‎شده خودرو چقدر شده، قیمت در حاشیه بازار چه عددی است و بر این اساس قیمت نهایی فروش توسط کارخانه را تعیین می‌کند. بنابراین - قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان - تا زمانی که چنین روندی در زمینه قیمت‌گذاری وجود داشته باشد، میل و خواست خودروساز نمی‌تواند نقش قابل‌توجهی در تعیین قیمت - قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان - نهایی خودرو ایفا کند.»

قیمت‌گذاری منطقی به نفع صنعت خودرو است

ارتباط معکوس تیراژ تولید با تعیین قیمت نهایی خودرو موضوع - قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان - دیگری است که فرهاد بهنیا به آن اشاره کرد و توضیح داد: «درواقع هرچه تیراژ تولید خودرو افزایش یابد، قاعدتا قیمت عرضه محصول پایین - قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان - می‌آید. بر این اساس خودروساز الزاما باید هرچه را تولید می‌کند، زودتر عرضه کند. در غیر این‌صورت - قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان - ناچار به پرداخت هزینه‌های سربار و خسارت خواهد شد.»

وی افزود: « اگر - قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان - تولید روزانه یک خودروساز سه‌هزار دستگاه باشد اما امکان فروش این تعداد وجود نداشته باشد، این موضوع به زیان و تحمیل هزینه منجر می‌شود. همین که این تعداد خودرو در انبار نگهداری شود، به ضرر خودروساز است و حتی در طولانی‌مدت به استهلاک خودرو و از بین رفتن محصول می‌انجامد.»

بهنیا با بیان این‎که عملکرد قطعه‌ساز باید به‎گونه‌ای باشد که در اسرع وقت تولید خود را به سرمایه تبدیل کند، تاکید می‌کند: «اصلی‌ترین راه - قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان - رسیدن به این هدف، قیمت‌گذاری منطقی محصول مطابق نیاز بازار است.»

خودروساز هیچ نقشی در قیمت‌گذاری ندارد

استفاده خودروساز از ابزار تاثیرگذاری در بازار یکی از احتمالاتی است که به خصوص در نیمه دوم سال گذشته و آشفتگی بازار خودروهای داخل، قوت گرفت. با این حال فرهاد بهنیا در - قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان - این رابطه اظهار کرد:‌ «اگر خودروساز چنین تاثیرگذار بود، بدون تردید باید در سال 93 شورای رقابت را حذف می‌کرد. نه این‎که چهار یا - قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان - پنج‌سال متحمل ضرر و زیانی هنگفت ناشی از تصمیم‌گیری‌های شورای رقابت شود.»

این فعال قطعه‌سازی - قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان - همچنین با توضیح این‎که حذف شورای رقابت به دلیل تاثیر منفی نحوه قیمت‌گذاری این نهاد - قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان - بر بازار بود، ادامه می‌دهد: «این عامل باعث شد در سطح سیاست کلان کشور تصمیم بر حذف شورای رقابت از روند تصمیم‌گیری در - قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان - مورد قیمت گرفته شود، موضوعی که البته شورای رقابت هنوز هم آن را نپذیرفته و برای بازگرداندن این تصمیم حتی اقدام به طرح شکایت در دیوان عدالت اداری کرده است.»

بهنیا با توضیح این‎که افزایش قیمت بی‌دلیل و بدون توجیه منطقی، بازار خودروسازان را با مشکل مواجه خواهد کرد، تاکید کرد: «ممکن است خودروساز علاقه‎مند باشد محصول خود را حتی به دوبرابر - قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان - قیمت تمام شده بفروشد. اما موضوع قابل‌توجه این است که آیا بازار و شرایط اقتصادی کشور اجازه عمل به این میل و علاقه‎مندی را می‌دهد؟ پاسخ خیر است.»

افزایش قیمت خودرو و رضایت پنهان خودروداران

تاکید بهنیا بر نبود کشش افزایش قیمت غیرمنطقی در بازار در حالی است که در - قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان - نتیجه اجرای همه طرح‌های پیش‌فروش سال گذشته خودروسازان، محصولات عرضه‎شده در مدت بسیار کوتاهی فروخته شدند.

وی در رابطه با این رفتار مشتریان توضیح داد: «درحال‎حاضر حدود 15میلیون نفر در - قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان - کشور مالک خودرو هستند. اگر جمعیت هر خانوار را به طور میانگین 3نفر در نظر بگیریم، مشخص می‌شود حدود 45میلیون نفر در کشور خودرو - قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان - در اختیار دارند. حال در نظر بگیریم که قیمت همه این خودروها افزایش یافته است. همین موضوع نشان می‌دهد حدود 45میلیون نفر در کشور از افزایش قیمت خودرو که به - قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان - بالا رفتن قیمت خودرو خودشان هم منجر شده، سود برده‌اند و به همین دلیل از - قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان - این تغییر ناخودآگاه رضایت دارند! این مساله‌ای است که - قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان - مغفول مانده، درحالی‎که واقعیت همین است.»

وی معتقد است این‎ها - قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان - مهم‎ترین دلیلی است - قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان - که باعث می‌شود با وجود افزایش قیمت خودرو که در ظاهر به نظر می‌رسد با نارضایتی مشتریان همراه باشد، محصولات عرضه‎شده در طرح‌های پیش‌فروش با سرعت باور نکردنی به فروش برسد، چراکه انتظار دارند از افزایش بعدی قیمت سود ببرند.

فرهاد بهنیا در پایان تاکید کرد: «طبق اصول تولید و اقتصاد، خودروساز در حالت عادی تمایل به افزایش قیمت محصول خود ندارد. چراکه - قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان - عرضه و قیمت‌گذاری خودرو با قیمت مناسب، بر افزایش میزان فروش و سود خودروساز موثرتر خواهد بود.»

اولين صفحه   -  مبلغ نیسان یدک کش بزرگراه آزادگان   -   تعرفه نیسان یدک کش بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس نیسان یدک کش بزرگراه آزادگان   -   خدمات نیسان یدک کش بزرگراه آزادگان   -   ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   کرایه ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   قیمت ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   مبلغ ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   تعرفه ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   کرایه خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   قیمت خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   مبلغ خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   تعرفه خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   خدمات خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   کرایه جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   تعرفه جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   کرایه چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   قیمت چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   مبلغ چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   تعرفه چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   خدمات چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   امداد خودرو سازمان آب   -   کرایه امداد خودرو سازمان آب   -   قیمت امداد خودرو سازمان آب   -   مبلغ امداد خودرو سازمان آب   -   تعرفه امداد خودرو سازمان آب   -   شماره تماس امداد خودرو سازمان آب   -   خدمات امداد خودرو سازمان آب   -   امداد خودرو سیار سازمان آب   -   کرایه امداد خودرو سیار سازمان آب   -  آخرين صفحه