خودرو سوار شهرک آزادی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08983.html

صنعت خودروی کشورمان با‌توجه به مشکلاتی که در چند سال اخیر به‌وجود‌آمد، به‌خصوص در بحث تحریم‌ها، با مشکلات زیادی روبه‌رو شد و این معضلات موجب شد از صنعت خودروسازی روز دنیا عقب بماند

۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

تاسیس مرکز ملی تحقیق و توسعه صنعت خودرو

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، یکی از مشکلاتی که همواره در صنعت خودروی ایران وجود داشته، عدم توجه جدی به موضوع تحقیق و توسعه است. این‌در‌حالی‌است که - خودرو سوار شهرک آزادی - در بسیاری از کشورهایی که در صنعت خودرو پیشرفت کرده‌اند، اهمیت بخشیدن به مبحث تحقیق و توسعه یکی از موضوعات اصلی در این رابطه است. از‌سویی در کشورمان به این - خودرو سوار شهرک آزادی - موضوع آنچنان که باید و شاید توجه - خودرو سوار شهرک آزادی - نمی‌شود.

[caption id="attachment_204317" align="aligncenter" width="600"]خودرو سوار شهرک آزادی - خودرو سوار شهرک آزادی - تاسیس مرکز ملی تحقیق و توسعه صنعت خودرو[/caption]

در همین زمینه امر‌الله امینی استاد دانشگاه در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» - خودرو سوار شهرک آزادی - با بیان اینکه امروزه یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در صنعت خودروی دنیا نسبت به آن توجه جدی وجود دارد، موضوع تحقیق و توسعه است، افزود: «با - خودرو سوار شهرک آزادی - این ابزار شرکت‌های پیشرو در خودروسازی، تکنولوژی و دانش خود را به‌روز می‌کنند - خودرو سوار شهرک آزادی - و مراکز تحقیقاتی آن‌ها زمینه پیشرفت تکنولوژیک و همچنین کاهش هزینه‌های تولید را برای شرکت‌های خودرو‌سازی به ارمغان آورده است.»

وی افزود: «صنعت خودروی کشورمان با‌توجه به مشکلاتی که در چند سال اخیر به‌وجود‌آمد، به‌خصوص در بحث تحریم‌ها، با مشکلات زیادی روبه‌رو شد و این معضلات موجب شد از صنعت خودروسازی روز - خودرو سوار شهرک آزادی - دنیا عقب بماند.»

این استاد دانشگاه - خودرو سوار شهرک آزادی - با اشاره به اینکه برای جبران این عقب‌ماندگی، باید - خودرو سوار شهرک آزادی - برای موضوع تحقیق و توسعه اهمیت زیادی قائل شد، در پاسخ به این پرسش که آیا نمی‌توان تمام توان تحقیقاتی و توسعه‌ای صنعت خودرو را در یک مرکز ملی جمع کرد، اظهار داشت: «بله این امر می‌تواند موجب هم‌افزایی بسیار زیادی شده و منجر به پیشرفت صنعت خودروسازی کشورمان شود.»

همچنین مهدی پورقاضی رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تهران در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای‌خودرو» با اشاره به اینکه عدم توجه به مسائل تحقیق و توسعه، یکی از جدی‌ترین ضعف‌های صنعت خودروسازی کشورمان به‌حساب‌می‌آید،گفت: «متاسفانه به دلیل مشکلات ساختاری این صنعت، آن‌طور که باید و شاید به مباحث توسعه‌ای توجه صورت نمی‌گیرد و وضعیت فعلی صنعت خودرو ماحصل همین مشکلات است.»

پورقاضی افزود: «یکی از مهم‌ترین نکاتی که می‌توان به آن توجه کرد، الگوگیری از خودروسازان بزرگ جهان و همچنین کشورهای توسعه‌یافته در صنعت خودرو است که ببینیم در زمینه توجه به مباحث تحقیق و توسعه چه راهی را رفته‌اند و چه اقداماتی را صورت داده‌اند.»

رئیس کمیسیون صنعت و معدن - خودرو سوار شهرک آزادی - اتاق بازرگانی تهران با اشاره به اینکه توجه به مراکز تحقیق و توسعه در صنعت خودرو بسیار لازم و ضروری است، اضافه کرد: «خودروسازان باید بخشی از درآمد خود را - خودرو سوار شهرک آزادی - صرف مباحث تحقیق و توسعه کنند، در‌غیر‌این‌صورت - خودرو سوار شهرک آزادی - نمی‌توانند در آینده با رقبای خود، چه در بازار داخل و چه در بحث صادرات رقابت کنند، همچنین ذکر این نکته ضروری است که خودروسازی ایران راهی جز رقابتی شدن و حرکت در این مسیر ندارد، چراکه اگر روند فعلی ادامه پیدا کند، این صنعت در آینده با مشکلات فراوانی روبه‌رو خواهد شد.»

بنا‌به‌این‌گزارش و بر‌اساس آمارهای موجود، - خودرو سوار شهرک آزادی - سالانه شرکت‌های خودروسازی جهان حدود ۱٫۵ درصد از درآمد خود را به - خودرو سوار شهرک آزادی - موضوع تحقیق و توسعه اختصاص می‌دهند، این در حالی است که خودروسازان بزرگ کشورمان تاکنون در این زمینه تعلل به خرج داده‌اند و باید اقدامات جدی‌تری را انجام دهند، تا بتوانند با ارائه محصولات به‌روز و متنوع پاسخگوی نیازهای مشتریان خودرو باشند.

حال باید به انتظار آینده نشست و مشاهده کرد چه اتفاقاتی در زمینه مباحث تحقیق و توسعه در خودروسازی کشورمان رخ خواهد داد.

اولين صفحه   -  کفی خودروبر باغستان   -   جرثقیل خودروبر باغستان   -   نیسان خودروبر باغستان   -   نیسان یدک کش باغستان   -   ماشین بر باغستان   -   خودرو سوار باغستان   -   جرثقیل یدک کش باغستان   -   چرخگیر باغستان   -   امداد خودرو شهرک آزادی   -   امداد خودرو سیار شهرک آزادی   -   خودروبر شهرک آزادی   -   یدک کش شهرک آزادی   -   حمل خودرو شهرک آزادی   -   حمل ماشین شهرک آزادی   -   کفی شهرک آزادی   -   کفی خودروبر شهرک آزادی   -   جرثقیل خودروبر شهرک آزادی   -   نیسان خودروبر شهرک آزادی   -   نیسان یدک کش شهرک آزادی   -   ماشین بر شهرک آزادی   -   خودرو سوار شهرک آزادی   -   جرثقیل یدک کش شهرک آزادی   -   چرخگیر شهرک آزادی   -   امداد خودرو شهرک فرهنگیان   -   امداد خودرو سیار شهرک فرهنگیان   -   خودروبر شهرک فرهنگیان   -   یدک کش شهرک فرهنگیان   -   حمل خودرو شهرک فرهنگیان   -   حمل ماشین شهرک فرهنگیان   -   کفی شهرک فرهنگیان   -   کفی خودروبر شهرک فرهنگیان   -   جرثقیل خودروبر شهرک فرهنگیان   -   نیسان خودروبر شهرک فرهنگیان   -   نیسان یدک کش شهرک فرهنگیان   -   ماشین بر شهرک فرهنگیان   -   خودرو سوار شهرک فرهنگیان   -   جرثقیل یدک کش شهرک فرهنگیان   -   چرخگیر شهرک فرهنگیان   -   امداد خودرو شهرک طالقانی   -   امداد خودرو سیار شهرک طالقانی   -   خودروبر شهرک طالقانی   -  آخرين صفحه