خودرو سوار باغستان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08968.html

سوزوکا یکی از بهترین پیست‌هایی است که در تاریخ فرمولاوان ساخته شده؛ یک امتحان سخت برای ماشین و مهارت‌های راننده.

۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

سوزاکا ؛ پیستی برای محک رانندگان

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،هاگاکوره یک کتاب راهنما برای سامورایی‌هاست؛ یکی از اصول مطرح‌شده در کتاب این است که «شوربرانگیز و نگذار یارانت ناراحت باشند.» سوزوکا هم همین کار را برای ما می‌کند و نمی‌گذارد هواداران فرمولاوان ناراحت باشند. برای شناخت بهتر سوزوکا با ما همراه باشید. سوزوکا یکی از بهترین پیست‌هایی است - خودرو سوار باغستان - که در تاریخ فرمولاوان ساخته شده؛ یک امتحان سخت برای ماشین و مهارت‌های راننده. این پیست در سال ۱۹۶۲ توسط هوندا برای کاربرد تست ساخته شد. طراح آن جان یوگنهولتز بود که به‌گونه‌ای هرمان تیلکه زمان خودش بود، یک پارک تفریحی هم در سوزوکا ساخته شد و چرخ و - خودرو سوار باغستان - فلک یکی از جاذبه های آن است. - خودرو سوار باغستان - در سال ۱۹۸۷ - خودرو سوار باغستان - سوزوکا میزبان چند رقابت ماشین‌های اسپرت و فرمولا دو بود، البته این پیست میزبانی گرندپری ژاپن را به فوجی باخته - خودرو سوار باغستان - بود ولی تا هوندا بود، غمی نبود. هوندا از نفوذش استفاده کرد و فرمولاوان ژاپن را در سال ۱۹۸۷ به سوزوکا آورد و از آن موقع به بعد (به‌جز ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸) این سوزوکا بوده که گرندپری ژاپن - خودرو سوار باغستان - را در خود برگزار کرده است. از این اتفاقات که بگذریم به طرفداران دوست‌داشتنی و با دانشش می‌رسیم که جذابیتی قابل توجه به گرندپری ژاپن داده‌اند. این پیست بین راننده‌ها نیز محبوب شده و چند تن از فنی‌ترین پیچ‌های تقویم فرمولاوان را داراست. حالا بهتر است به نقشه پیست نگاهی بیندازیم. مسیر بین پیچ‌های ۳ و ۷ یکی از مهم‌ترین قسمت‌های سوزوکاست، پیچ‌های پشت‌سر هم و - خودرو سوار باغستان - پرسرعت که نیروی جی زیادی به راننده و موتور وارد می‌کنند، به‌گونه‌ای‌که ممکن است سوخت و روغن در یک طرف مخزن جمع شوند و موتور عملکرد خوبش را نشان ندهد، این‌جاست که مهندسین - خودرو سوار باغستان - وارد کار می‌شوند و با تنظیمات درست بر این مشکل غلبه می‌کنند. همچنین حفظ مسیر مسابقه‌ای (racing line) مناسب برای خروجی خوب از آن کاملا مهم است. پس از آن به پیچ دانلوپ می‌رسیم که از حد مورد انتظار سریع‌تر است و سپس پیچ‌های ۸ و ۹ که احتمال تصادف در این پیچ‌هایی که گفتیم بسیار زیاد است. بهتر است به پیچ سنجاقی شماره ۱۱ هم اشاره‌ای کنیم، پیچی که به دلیل وجود پیچ قبلش پیدا کردن مسیر مسابقه‌ای مناسب را به یک چالش بدل کرده است و راننده‌ها باید به صورت دقیق ترمزگیری کنند. دنیل کویات در - خودرو سوار باغستان - تعیین خط پارسال در این مسیر اشتباه کرد، یک چرخ ماشینش به روی چمن‌ها رفت و شاهد نابود شدن ردبولش بودیم. پیچ قاشق یا spoon curve که - خودرو سوار باغستان - همان پیچ‌های ۱۳ و ۱۴ هستند، یکی دیگر از قسمت‌های محبوب سوزوکاست، دو - خودرو سوار باغستان - پیچ به سمت چپ که در واقع یک پیچ در نظر گرفته می‌شوند که انتخاب مسیر مسابقه‌ای مناسب در آن بسیار حیاتی است زیرا پس - خودرو سوار باغستان - از آن مسیر مستقیمی وجود دارد که داشتن بیشترین سرعت در آن سبقت‌گیری در شیکین آخر پیست - خودرو سوار باغستان - را ممکن می‌کند. اگر یک رقیب برای پیچ اروژ اسپا از نظر - خودرو سوار باغستان - حماسی بودن وجود داشته باشد، آن پیچ شماره‌ ۱۵ سوزوکا یعنی پیچ ۱۳۰R است، البته از نظر ماشین یک مستقیمی در نظر گرفته - خودرو سوار باغستان - می‌شود ولی این‌که در مستقیمی بلندی قرار دارد، باعث شده است راننده‌ها با سرعت بالا در حالی که فشار جی زیادی را تحمل می‌کنند از آن بگذرند. این مساله نشان می‌دهد که اشتباه در آن ممکن است به تصادف مرگباری منجر شود. تصادف‌هایی در سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ باعث ایجاد نگرانی زیادی بابت ایمنی پیچ ۱۳۰R شد. الن مک نیش تصادفی را در سال - خودرو سوار باغستان - ۲۰۰۲ تجربه کرد و خوشبختانه آسیب جدی ندید. پس این پیچ دوباره طراحی شد ولی همه‌چیز حل نشد، داییرو کاتو در موتوجی‌پی سال ۲۰۰۳ به‌علت - خودرو سوار باغستان - تصادف جان خود را از دست داد و از آن موقع - خودرو سوار باغستان - موتوجی‌پی هیچ‌وقت به سوزوکا برنگشته است. دیوید کرافت گزارشگر شبکه اسکای هم ۱۳۰R را مثل پیچ بلانشیمون اسپا می‌داند. یکی از برخوردهای نه‌چندان محبوب در سوزوکا مربوط به تصادف آیرتون سنا و الین - خودرو سوار باغستان - پراست در سال ۱۹۹۰ است که درنهایت باعث شد سنا در آن سال قهرمانی را از آن خود کند. تصادف دیگری هم در ژاپن رخ داده که مربوط به ژول بیانکی در گرندپری سال ۲۰۱۴ است که ۹ ماه پس از آن تصادف بیانکی از دنیا رفت. نیک چستر مدیر فنی تیم - خودرو سوار باغستان - لوتوس می‌گوید: - خودرو سوار باغستان - « پیچ‌های سریع چالش به حساب می‌آیند. شما نمی‌توانید در سوزوکا حداکثر داونفورس را داشته باشید چون در مستقیمی‌ها سرعت کمی خواهید داشت. پس باید به - خودرو سوار باغستان - راننده داونفورس مشخصی بدهید که هم از پس پیچ‌ها بربیاید، هم این‌که در مستقیمی‌ها سریع باشد». پس فهمیدیم که سوزوکا پیستی سخت و البته دوست‌داشتنی برای رانندگان است، - خودرو سوار باغستان - گرندپری ژاپن هم قبلا در پایان فصل برگزار می‌شد و از حساسیت بیشتری برخوردار بود. البته هنوز هم مسابقه‌ مهمی است، مخصوصا این‌که رقابت قهرمانی بین سباستین فتل و لوئیس همیلتون به مراحل حساس خود رسیده است. گزارش رخدادهای روز مسابقه پس از گرم کردن اولیه لاستیک‌ها در دقایق اولیه شروع مسابقه، استارت خوب لوییس همیلتون از تیم مرسدس، سباستین فتل از تیم فراری و مکس ورشپتن از تیم ردبول را شاهد هستیم. از همان دور اول مکس ورشتپن با زیرکی از سباستین فتل سبقت گرفت و جایگاه دوم را به خود اختصاص داد. اما پس از مدتی بعد از ورشتپن، کیمی رایکونن از تیم فراری و والتری بوتاس از تیم مرسدس نیز از سباستین فتل عبور می‌کنند، ظاهرا امروز هم روز فراری نیست. اولین برخورد گرندپری - خودرو سوار باغستان - با تماس کارلوس ساینز از تیم تورو روسو به دیواره‌ها اتفاق می‌افتد و به همین زودی از دور مسابقه، خارج و خودروی ایمنی از پیت‌استاپ بیرون می‌رود. پس از اینکه مسابقه - خودرو سوار باغستان - به شرایط عادی بازمی‌گردد، باز هم خودروی دیگری از سباستین فتل عبور می‌کند؛ این بار سرجیو پرز، از تیم فورس ایندیا. اما برای زودتر تمام شدن روز بد سباستین فتل، دستان غیب به او کمک می‌کنند و فقط بعد از ۱۵ - خودرو سوار باغستان - دقیقه از شروع مسابقه، خرابی‌های خودروی فراری دوباره پدیدار می‌شود - خودرو سوار باغستان - و او از مسابقه کناره‌گیری می‌کند. حالا در رده‌بندی لوئیس همیلتون از تیم مرسدس اول، مکس ورشتپن از تیم ردبول دوم، استبان - خودرو سوار باغستان - اکون از تیم فورس ایندیا سوم هستند. با خروج فتل نیز هم‌تیمی او کیمی رایکونن خود را به جایگاه نهم می‌رساند. چند دور بعد مارکوس اریکسن - خودرو سوار باغستان - از تیم سائوبر دوری - خودرو سوار باغستان - سباستین فتل از مسابقه را تحمل نمی‌کند و به او می‌پیوندد. این خروج فرصت خوبی است برای کیمی رایکونن و دنیل ریکاردو که به ترتیب از نیکو هالکنبرگ از تیم رنو و استبان اکون از تیم فورس‌ایندیا عبور کنند. پیش از تمام شدن دور یازدهم والتری بوتاس نیز - خودرو سوار باغستان - از استبان اکون عبور می‌کند و تا دور دوازدهم همچنان لوییس همیلتون، مکس ورشتپن، دنیل ریکاردو و والتری بوتاس جایگاه اول تا چهارم را در اختیار دارند. دور پانزدهم کیمی رایکونن تنها نماینده تیم فراری برای بازگشت به مسابقه از فرصت‌های خود استفاده کرده و از فیلیپه ماسا راننده تیم ویلیامز عبور می‌کند. از این‌جا به بعد لوییس همیلتون که می‌داند تا چند دور دیگر باید تایرها را تعویض کند، فاصله خود را با ورشتپن زیاد می‌کند. پس از رسیدن به فاصله مناسب حالا همیلتون و مکس ورشتپن همزمان به - خودرو سوار باغستان - پیت می‌روند و تایرهای نرم را انتخاب می‌کنند. پس از این دو - خودرو سوار باغستان - ریکاردو نیز برای تعویض تایرهای معمولی خود به پیت می‌رود. اما همیلتون پس از ورود دوباره به مسیر اصلی جایگاه اصلی را از دست می‌دهد، اما جای نگرانی - خودرو سوار باغستان - برای او - خودرو سوار باغستان - نیست چرا‌که والتری بوتاس یک‌بار دیگر در این فصل به هم‌تیمی خود راه داده - خودرو سوار باغستان - تا رهبری مسابقه را لوئیس همیلتون در دست داشته باشد، با همین تریب تیم مرسدس‌ فاتح گرندپری ژاپن خواهد بود. حالا پس از گذر از چهلمین دور از مسابقه والتری بوتاس نیز مجبور به - خودرو سوار باغستان - تعویض تایرها - خودرو سوار باغستان - می‌شود - خودرو سوار باغستان - و جایگاه خود را به ورشتپن می‌دهد. سپس نوبت نیکو هالنکنبرگ - خودرو سوار باغستان - از تیم رنو - خودرو سوار باغستان - است که مسابقه را ترک کند. پس از خروج خودروی ایمنی، بهترین فرصت برای کوین مگنوسن و رومن گروژان از تیم هاس به دست می‌آید تا از فیلیپه ماسا راننده تیم ویلیامز عبور کنند. - خودرو سوار باغستان - این دو راننده نیز مثل همیلتون - خودرو سوار باغستان - روز خوبی را تجربه - خودرو سوار باغستان - کردند. تا پایان دور پنجاهم مهم‌ترین اتفاق مسابقه مشکل پیدا کردن چرخ لنس استرول است که او را مجبور به خارج شدن از مسابقه می‌کند. در پایان لوییس همیلتون از تیم مرسدس‌بنز با ثبت رکورد یک ساعت، ۲۷ دقیقه و ۳۱ ثانیه طی ۵۳ دور - خودرو سوار باغستان - موفق به فتح گرندپری ژاپن می‌شود - خودرو سوار باغستان - و پس از - خودرو سوار باغستان - او راننده‌های تیم ردبول یعنی مک ورشتپن - خودرو سوار باغستان - و دنیل ریکاردو از خط پایان عبور می‌کنند. نویسنده :سهیل سیاوشی
- خودرو سوار باغستان -
اولين صفحه   -  کفی خودروبر کارون   -   جرثقیل خودروبر کارون   -   نیسان خودروبر کارون   -   نیسان یدک کش کارون   -   ماشین بر کارون   -   خودرو سوار کارون   -   جرثقیل یدک کش کارون   -   چرخگیر کارون   -   امداد خودرو باغستان   -   امداد خودرو سیار باغستان   -   خودروبر باغستان   -   یدک کش باغستان   -   حمل خودرو باغستان   -   حمل ماشین باغستان   -   کفی باغستان   -   کفی خودروبر باغستان   -   جرثقیل خودروبر باغستان   -   نیسان خودروبر باغستان   -   نیسان یدک کش باغستان   -   ماشین بر باغستان   -   خودرو سوار باغستان   -   جرثقیل یدک کش باغستان   -   چرخگیر باغستان   -   امداد خودرو شهرک آزادی   -   امداد خودرو سیار شهرک آزادی   -   خودروبر شهرک آزادی   -   یدک کش شهرک آزادی   -   حمل خودرو شهرک آزادی   -   حمل ماشین شهرک آزادی   -   کفی شهرک آزادی   -   کفی خودروبر شهرک آزادی   -   جرثقیل خودروبر شهرک آزادی   -   نیسان خودروبر شهرک آزادی   -   نیسان یدک کش شهرک آزادی   -   ماشین بر شهرک آزادی   -   خودرو سوار شهرک آزادی   -   جرثقیل یدک کش شهرک آزادی   -   چرخگیر شهرک آزادی   -   امداد خودرو شهرک فرهنگیان   -   امداد خودرو سیار شهرک فرهنگیان   -   خودروبر شهرک فرهنگیان   -  آخرين صفحه