خودرو سوار ولی عصر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03865.html
مجلس

محورهای مختلفی در صنعت خودرو مورد نظر کمیته تحقیق و تفحص قرار دارد. بر این اساس بررسی چگونگی تایید و صحه‌گذاری کیفیت مواد و قطعات، فرایند و محصول نهایی باتوجه به استانداردهای تعریف‌شده، بررسی عوامل نارضایتی مردم از مکانیزم فروش و خدمات پس‌ازفروش خودروسازان، از موضوعات محوری به شمار می‌رود که در این کمیته مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

احتمال دخالت خودروسازان در انتخابات نهادهای صنفی

  به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، - خودرو سوار ولی عصر -  آغاز به‌کار کمیته تحقیق و تفحص از شرکت‌های خودروسازی داخلی یکی از مهم‌ترین موضوعات این روزهای مجلس - خودرو سوار ولی عصر - شورای اسلامی است. یک عضو کمیسیون صنایع و معادن در این زمینه در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای خودرو» اعلام کرد: «محورهای مختلفی در صنعت خودرو مورد نظر کمیته تحقیق و تفحص قرار دارد. بر این اساس بررسی چگونگی تایید و صحه‌گذاری کیفیت مواد و قطعات، فرایند و محصول نهایی باتوجه به استانداردهای تعریف‌شده، بررسی عوامل نارضایتی مردم از مکانیزم فروش و - خودرو سوار ولی عصر - خدمات پس‌ازفروش خودروسازان، از موضوعات محوری به شمار می‌رود که در این کمیته مورد بررسی قرار خواهند گرفت.»

   محورهای اصلی تحقیق و تفحص از خودروسازان
حمیده زرآبادی با اشاره به این‌که زمینه‌های فساد و تولید رانت در امضای قراردادهای داخلی و خارجی نیز ازجمله محورهای اصلی مورد نظر کمیته تحقیق و تفحص است، اظهار کرد: «مکانیزم پرداخت مطالبات مالی قطعه‌سازان و فروشندگان، عدالت در پرداخت‌ها و تبعیض و خاص‌گرایی‌ها در پرداخت مطالبات نیز از مسائل بسیار مهم است.» این نماینده مجلس با بیان اینکه نحوه تعامل خودروسازان با نهادهای صنفی نیز در این کمیته مورد تحقیق‌وتفحص قرار خواهد گرفت، افزود: «علل - خودرو سوار ولی عصر - دخالت در فرایند انتخابات نهادهای صنفی توسط خودروسازان موضوع - خودرو سوار ولی عصر - بسیار مهمی بوده و اطلاعات موجود حاکی از - خودرو سوار ولی عصر - آن است که خودروسازان در انتخابات هیات‌مدیره برخی - خودرو سوار ولی عصر - نهادهای صنفی دخالت می‌کنند.» وی با اشاره به این‌که مساله توقف ثبت‌سفارش خودروهای خارجی از محورهای دیگر تعریف‌شده در این کمیته است، گفت: «البته این محور زمانی پررنگ بود که بحث شکل‌گیری کمیته تحقیق و تفحص در مجلس مطرح شد. غیر از این، علل زیان‌دهی شرکت‌های خودروساز اصلی داخلی و شرکت‌های تابع با وجود بالابودن تیراژ تولید نیز در این کمیته بررسی خواهد شد.»

   چرایی کاهش روزافزون کیفیت محصول؛ یک محور مهم
به‌گفته زرآبادی، برنامه - خودرو سوار ولی عصر - خودروسازان برای طراحی و تولید محصولات باکیفیت بالا و با قیمت مناسب نیز از محورهای اصلی است. همچنین چگونگی همکاری با خودروسازان خارجی و جزئیات قراردادهای بین‌المللی نیز از موضوعات قابل بررسی است. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به این‌که عقد قرارداد خودروسازان با شرکت‌های قطعه‌ساز نیز در این زمینه حائزاهمیت است، تاکید کرد: «همچنین موضوعات مرتبط با کیفیت تولید و همکاری با قطعه‌سازان نیز موردتوجه خواهد بود. ضمن این‌که ناکارآمدی شرکت‌های اصلی خودروساز داخلی با وجود حمایت‌های مستمر مجلس و دولت نیز بررسی خواهد - خودرو سوار ولی عصر - شد.» وی درخصوص محور مرتبط با فرایند تولید - خودرو سوار ولی عصر - محصول نهایی باتوجه‌به استانداردهای تعریف شده، تصریح کرد: «در این زمینه باید مشخص شود - خودرو سوار ولی عصر - که اگر محصولات ضمن رعایت استانداردها تولید شده‌اند، به چه دلیل کیفیت آن‌ها روزبه‌روز در حال کاهش است.» حمیده زرآبادی در مورد محور عوامل نارضایتی مردم - خودرو سوار ولی عصر - از مکانیزم فروش و خدمات پس‌ازفروش خودروسازان، توضیح داد: «در تحقیق و تفحص از این محور باید مشکلاتی که در ثبت‌نام‌های - خودرو سوار ولی عصر - اینترنتی فروش محصولات وجود دارد، مشخص شود.»

   نتیجه بستگی به عملکرد اعضا دارد
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به این‌که لایحه تحقیق و تفحص از صنعت خودرو توسط 36نفر از نمایندگان - خودرو سوار ولی عصر - امضا شده است، گفت: «براساس آیین‌نامه، اعضای این کمیته 15نفر خواهند - خودرو سوار ولی عصر - بود و همه خودروسازان شامل دو تولیدکننده اصلی و خودروسازان بخش خصوصی مورد تحقیق و تفحص قرار خواهند گرفت.» حمیده زرآبادی با اشاره به این‌که هیات تحقیق و تفحص به تازگی - خودرو سوار ولی عصر - ایجاد شده، اظهار کرد: «به این ترتیب هنوز - خودرو سوار ولی عصر - جلسه‌ای توسط این کمیته برگزار نشده است. اما قاعدتا مکاتباتی انجام خواهد شد و - خودرو سوار ولی عصر - مستنداتی در این محورها دریافت می‌شود و بررسی‌ها بر آن اساس جریان پیدا خواهد کرد.» در این راستا، یکی از نمایندگان عضو کمیته به «دنیای خودرو» اعلام کرد: «علاقه‌ای به اظهارنظر درخصوص روش کار کمیته ندارم. به این دلیل که عملکرد و شیوه‌های موجود را نمی‌پسندم.» به گفته وی، نمایندگانی که این کار را انجام می‌دهند، برای - خودرو سوار ولی عصر - فعالیت در چنین کمیته‌ای مناسب نیستند. زرآبادی - خودرو سوار ولی عصر - در پاسخ به این سوال که چرا برخی از نمایندگان مجلس و اعضای کمیته موافق روش موجود برای تحقیق و تفحص نیستند، گفت: «در واقع هنوز هیچ جلسه‌ای توسط کمیته برگزار نشده است که طی آن روش دقیق کار مشخص شود. شاید نارضایتی از طولانی شدن زمان تا شروع فعالیت کمیته باشد.»

   هیات رئیسه کمیته مشخص - خودرو سوار ولی عصر - نشده است
با وجود این‌که مدتی قبل خبری مبنی بر تشکیل هیات رئیسه کمیته تحقیق و تفحص منتشر شد، به گفته حمیده زرآبادی، هنوز هیات رئیسه این کمیته - خودرو سوار ولی عصر - مشخص نشده است. این نماینده مجلس در خصوص این‌که آیا عملکرد این کمیته می‌تواند مانند کمیته تحقیق و تفحص دوره قبل مجلس، به ایجاد شفافیت در برخی - خودرو سوار ولی عصر - موارد و به نتیجه رسیدن بررسی‌ها و پیگیری‌ها و انتشار گزارش مناسب بینجامد، خاطرنشان - خودرو سوار ولی عصر - کرد: «محورهای تعیین‌شده در این کمیته بسیار خوب است. اما کیفیت نتیجه بستگی به میزان فعالیت اعضای کمیته دارد. چراکه اعضا باید وقت کافی صرف کنند، موارد را باتوجه‌به مستندات بررسی کرده و نهایتا اطلاعات را تحلیل کنند.» به گفته وی، خروجی چنین مسیری،‌گزارش خوب، شفاف و همراه با راهکار عملی خواهد بود. اما اگر اعضا وقت کافی نگذارند، طبیعتا به نتیجه مطلوب نخواهند رسید.

اولين صفحه   -  کرایه نیسان خودروبر ولی عصر   -   قیمت نیسان خودروبر ولی عصر   -   مبلغ نیسان خودروبر ولی عصر   -   تعرفه نیسان خودروبر ولی عصر   -   شماره تماس نیسان خودروبر ولی عصر   -   خدمات نیسان خودروبر ولی عصر   -   نیسان یدک کش ولی عصر   -   کرایه نیسان یدک کش ولی عصر   -   قیمت نیسان یدک کش ولی عصر   -   مبلغ نیسان یدک کش ولی عصر   -   تعرفه نیسان یدک کش ولی عصر   -   شماره تماس نیسان یدک کش ولی عصر   -   خدمات نیسان یدک کش ولی عصر   -   ماشین بر ولی عصر   -   کرایه ماشین بر ولی عصر   -   قیمت ماشین بر ولی عصر   -   مبلغ ماشین بر ولی عصر   -   تعرفه ماشین بر ولی عصر   -   شماره تماس ماشین بر ولی عصر   -   خدمات ماشین بر ولی عصر   -   خودرو سوار ولی عصر   -   کرایه خودرو سوار ولی عصر   -   قیمت خودرو سوار ولی عصر   -   مبلغ خودرو سوار ولی عصر   -   تعرفه خودرو سوار ولی عصر   -   شماره تماس خودرو سوار ولی عصر   -   خدمات خودرو سوار ولی عصر   -   جرثقیل یدک کش ولی عصر   -   کرایه جرثقیل یدک کش ولی عصر   -   قیمت جرثقیل یدک کش ولی عصر   -   مبلغ جرثقیل یدک کش ولی عصر   -   تعرفه جرثقیل یدک کش ولی عصر   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش ولی عصر   -   خدمات جرثقیل یدک کش ولی عصر   -   چرخگیر ولی عصر   -   کرایه چرخگیر ولی عصر   -   قیمت چرخگیر ولی عصر   -   مبلغ چرخگیر ولی عصر   -   تعرفه چرخگیر ولی عصر   -   شماره تماس چرخگیر ولی عصر   -   خدمات چرخگیر ولی عصر   -  آخرين صفحه