حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
کد مطلب: 03855.html
توزیع تایرهای اتوبوسی در پایانههای مسافری کشور روند چندان مناسبی ندارد و رانندههای ناوگان اتوبوسهای بینشهری از نبود تایر مناسب برای استفاده در خودروهایشان گِله دارند.
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
لاستیکهای کامیونی زیر چرخ اتوبوسهای بینشهری!
به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،اتوبوسهایی که با لاستیک کامیون و تریلی در جادهها تردد میکنند، خدای نکرده میتوانند به سوژهای داغ برای صفحات حوادث روزنامهها در ماههای آینده تبدیل شوند. نکتهای که کمتر کسی - تعرفه نیسان یدک کش ولی عصر - در وزارت صمت و سازمان راهداری به آن دقت داشته است و بیتوجه به برخی ریزهکاریهای فنی، تنها به توزیع - تعرفه نیسان یدک کش ولی عصر - تایر در پایانههای مسافربری پرداختهاند تا چرخ حملونقل لنگ نزند. به گزارش روزنامه - تعرفه نیسان یدک کش ولی عصر - «دنیایخودرو» توزیع تایرهای اتوبوسی در پایانههای - تعرفه نیسان یدک کش ولی عصر - مسافری کشور روند چندان مناسبی ندارد و رانندههای ناوگان اتوبوسهای بینشهری از نبود تایر مناسب برای استفاده در خودروهایشان گِله دارند. یکی از نکات مهمی که عدمتوجه به آن میتواند در آینده باعث بروز حوادث رانندگی در جادههای کشور شود، توزیع تایرهای کامیونی بین رانندههای اتوبوس است. یکی از پرطرفدارترین تایرهای مورداستفاده در اتوبوسهای بینشهری، میشلن است که این روزها در بازار قیمت هر جفت از آن از مرز 12میلیونتومان نیز گذشته است. اما آنچه مسئولان توزیعکننده تایر کمتر به آن توجه - تعرفه نیسان یدک کش ولی عصر - کردهاند، وجود دو نمونه تایر باری-اتوبوسی میشلن در بازار است که یک نمونه آن ویژه کامیونها و تریلرها و نمونه دیگر برای استفاده در اتوبوسها تولید و روانه بازار شده است. «میشلنکُچ» از تکنولوژی خاصی بهره میبرد که قابلیت تحمل گرمای بیشتری دارد و بهدلیل بسته بودن فضای - تعرفه نیسان یدک کش ولی عصر - اطراف تایرها در اتوبوس و بادخور نبودن آن می - تعرفه نیسان یدک کش ولی عصر - تواند درجه حرارتهای بیشتری را تحمل کند. تایر دیگر میشلن که به «میشلنلاین» معروف است، ویژه - تعرفه نیسان یدک کش ولی عصر - تریلیها و کامیونها طراحی شده، زیرا در این خودروها تایر در معرض هوای آزاد قرار دارد و از لحاظ ساختاری نیازی به تحمل درجه حرارتهای بالا ندارد. اما متاسفانه در طرح توزیع تایرهای رادیال باری-اتوبوسی در ناوگان بار و مسافر به ویژگی این - تعرفه نیسان یدک کش ولی عصر - دوتایر هیچ توجهی نشده و تایرهای کامیونی بین اتوبوسداران توزیع میشود. - تعرفه نیسان یدک کش ولی عصر - اتفاقی که میتواند - تعرفه نیسان یدک کش ولی عصر - مسافران اتوبوسها را با خطر روبهرو کند. ازسوی دیگر بهگفته مسئولان توزیع تایرهای اتوبوسی در پایانههای کشور، تاکنون تایرهای بارز، میشلن، هانکوک، کومهو، جینیو، - تعرفه نیسان یدک کش ولی عصر - آیلوس و - تعرفه نیسان یدک کش ولی عصر - تراینگل بین رانندهها توزیع شده است ولی متاسفانه وزارت صنعت، معدنوتجارت بهعنوان متولی - تعرفه نیسان یدک کش ولی عصر - تامین تایر اقدامی برای توزیع تایرهای بریجستون بین رانندههای اتوبوس نکرده است. بریجستون نیز در طراحی تایرهای باری-اتوبوسی خود تکنولوژی خاصی دارد و سه مدل تایر را برای استفاده در خودروهای سنگین تولید کرده است؛ تایرهای برفی، گلجلو و گلعقب - تعرفه نیسان یدک کش ولی عصر - و طبق استانداردهای موجود باید رانندههای اتوبوس تنها از تایرهای گل جلو در چرخهای خود استفاده کنند.