به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، در میان آمریکاییهای آفریقاییتبار او به بالاترین جایگاه در خودروسازی آمریکا دست پیدا کرده است. او بر طراحی و ساخت محصولات اخیر جنرالموتورز مانند بیوک لاکراس ۲۰۱۰، شورولت کامارو ۲۰۱۰، شورولت مالیبو، کادیلاک CTS و بیوک انکلیو نظارت داشته است. - خودرو سوار کوهک - همچنین از سال ۲۰۱۶ او گروه طراحی والبرن را راهاندازی کرده است؛ جایی که میز - خودرو سوار کوهک - کارش درست در کنار یک کوروت نقرهای مدل ۵۷ قرار دارد.
مناسبترین خدمات خودرو سوار کوهک را از ما بخواهید
[caption id="attachment_213500" align="aligncenter" width="720"] ادوارد تی والبرن[/caption]اولین چیزی که طراحی کردید و سر - خودرو سوار کوهک - از خطتولید درآورد، چه بود؟
بهترین ارائه کننده خدمات خودرو سوار کوهک
هیچوقت فراموش نمیکنم اولین چیزی که طراحی کردم چراغ - خودرو سوار کوهک - عقب برای پونتیاک گرند ویل در همان سال آغاز به کارم بود. فکر میکنم یک مدل ۱۹۷۵ بود.
آیا درباره خودرو سوار کوهک سوال دارید؟ از ما بپرسید
در حالیکه بهعنوان یک طراح، تجربه کسب میکردید، آیا چالشهایی بود که برای شما سخت باشد اما طراحان جوانتر راحتتر از پس آنها بربیایند؟
خودرو سوار کوهک برای شما در کمترین زمان
فکر میکنم تمام مدت توانستم چابکیام را حفظ کنم، - خودرو سوار کوهک - اما نقش من بسیار متفاوت بود. یکی، دو طراح را به یاد میآورم که برایشان احترام زیادی قائل بودم و با اینکه ۴۰سال تجربه داشتند، نوع نگاه و تفکرشان بسیار جوان بود. هرکسی با دیگری فرق دارد.
خودرو سوار کوهک برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید
نمیتوان همه را به یک چشم دید و ویژگیهایی را به همه - خودرو سوار کوهک - تعمیم داد. طراحان - خودرو سوار کوهک - ۳۵-۳۰ سالهای هستند که دیگر هیچ حرفی برای گفتن ندارند و - خودرو سوار کوهک - از آن طرف طراحان ۶۵-۶۰ سالهای هم هستند که وقتی طرحشان را قبول میکنی، همان برقی را توی چشمانشان میبینی که طراحان ۲۰ساله در چنین موقعیتی دارند.
نیاز به خودرو سوار کوهک دارید؟ کلیک کنید
دنیای خودروسازی مملو از طراحیهای شما است. آیا طرح خاصی هست که وقتی آن را در خیابان میبینید، به خود افتخار کنید؟
خودرو سوار کوهک
میتوانم به دلایل مختلف از طرحهای متعددی نام - خودرو سوار کوهک - ببرم. مثلا کادیلاک CTS کوپه خصوصا مدل V. این خودرویی بود که کسی طرحش را سفارش نداده بود. کسی توی استودیوی طراحی ایدهای داشت و آن - خودرو سوار کوهک - را برای من آورد.
هم اکنون برای خودرو سوار کوهک اقدام کنید
به نظرم طرح خوبی آمد و گفتم بیا آن را تکمیل کنیم و بعد مدیران شرکت عاشقش شدند و آن را ساختند. این ماشین به شیوه - خودرو سوار کوهک - بسیار متفاوتی سر از خطتولید درآورد و نتیجه - خودرو سوار کوهک - تحقیقات گسترده در بازار نبود.
آخرین قیمت های خودرو سوار کوهک
همچنین خانوادههایی از ماشینها هستند که شما برای ساخت آنها تحقیقات بسیار زیادی را درباره خواست مشتریان انجام میدهید و بعد وقتی موفق میشوید احساس بسیار خوبی پیدا میکنید. این مورد را در جدیدترین مدل شورولت - خودرو سوار کوهک - مالیبو شاهد بودیم.
ارائه خدمات خودرو سوار کوهک با ارزانترین قیمت
[caption id="attachment_213501" align="alignleft" - خودرو سوار کوهک - width="275"] ادوارد تی والبرن[/caption]آیا ماشینی در کارنامه کاری شما هست که وقتی آن را میبینید، با خودتان بگویید تولیدش اشتباه بوده است؟
اطلاعات خودرو سوار کوهک را از ما بخواهید
بله، ماشینهایی هم در جادهها هستند که با خودتان فکر میکنید کاش هیچوقت - خودرو سوار کوهک - به خطتولید نرسیده بودند. مثلا یکی، دو ماشین از روزگار ساترن. ساترن یک تجربه آموزنده عالی بود، اما برخی از جدیدترین مدلهای ساترن نتوانستند به موفقیت دست پیدا کنند. مثل این بود که این برند مسیرش را گم کرده باشد.
خودرو سوار کوهک با تنوع بسیار
حالا که از جنرالموتورز بازنشسته شدهاید و حقوق بازنشستگیتان سرجایش است، میتوانید بگویید چه محصولاتی از دیگر - خودرو سوار کوهک - خودروسازان را تحسین میکنید؟
در مورد خودرو سوار کوهک بیشتر بدانیم
جای تاسف دارد که شرکتهایی مانند برتون دیگر فعالیت نمیکنند. بودن در آنجا برای من مانند تجربهای معنوی بود. من دوست دارم در چنین محیطی - خودرو سوار کوهک - کار کنم.
اطلاعات بیشتر در مورد خودرو سوار کوهک اینجا است
یا مثلا در پینینفارینا باشم. من طرفدار پروپا قرص آستون مارتین هم هستم. برخی از مدلهای بنتلی را هم دوست دارم. اما ماشینهای زیادی هستند که اصلا نمیتوانم آنها را درک کنم و به نظرم ساخت آنها از منظر - خودرو سوار کوهک - طراحی بسیار ضعیف است.
خودرو سوار کوهک مخصوص شما
مثلا چه ماشینهایی...؟
بهترین ارائه کننده خدمات خودرو سوار کوهک
خودروهای زیادی هستند که به ذهنم میرسند، اما من اسمشان را نمیآورم. در کل اینها - خودرو سوار کوهک - ماشینهایی هستند که اجزایشان به هم نمیخورد. وقتی یک طراح جلوی ماشین را طراحی میکند، یک طراح - خودرو سوار کوهک - دیگر بخش عقبی ماشین را و یک طراح دیگر هم طرفین آن را، این اتفاق میافتد. به این ترتیب هیچ جزئی از ماشین با دیگر اجزای آن هماهنگ نیست.
آیا درباره خودرو سوار کوهک سوال دارید؟ از ما بپرسید
آیا خودروهای خودران برای طراحان یک چالش جدی بهشمار میروند؟
خودرو سوار کوهک مخصوص شما
من که خیلی در رابطه با آنها هیجان دارم. وقتی افراد از خودرانها حرف میزنند، درباره خودروهایی حرف میزنند که بسیار شبیه به ماشینهایی هستند که همین حالا داریم، با این تفاوت که فناوری خودران در آنها - خودرو سوار کوهک - قرار داده شده است.
در مورد خودرو سوار کوهک بیشتر بدانیم
من هم به این نوع از ماشینها فکر میکنم. البته درباره تجربهای که خودروهای خودران ارائه خواهند داد هم فکر میکنم. مهمترین مسالهای که به ذهنم میرسد، این است که خودرانها افرادی را که - خودرو سوار کوهک - دارای معلولیت هستند قادر میسازد به مکانهایی که میخواهند بروند. همچنین برای سالمندانی - خودرو سوار کوهک - که احتمالا نباید پشت فرمان بنشینند نیز نوعی آزادی عمل را به وجود میآورد.
ارائه خدمات خودرو سوار کوهک با ارزانترین قیمت
مضاف بر این کلیت تجربه سفر نیز متفاوت خواهد - خودرو سوار کوهک - بود. ماشینها بیشتر شبیه به یک اتاق نشیمن خواهند بود تا یک خودرو. کاروانهای خودران در پارکهای ملی اتراق خواهند کرد. من به شدت با این فکرها هیجانزده میشوم. به طور کلی انواع مختلفی از خودروهای خودران هستند که میتوانند سر از خطتولید درآورند.
مناسبترین خدمات خودرو سوار کوهک را از ما بخواهید
آیا رنگینپوست بودن خود را نوعی مانع برای ارتقایافتن در سلسله مراتب جنرال موتورز یافتید؟
نیاز به خودرو سوار کوهک دارید؟ کلیک کنید
وقتی من کارم را - خودرو سوار کوهک - در جنرال موتورز آغاز کردم، نخستین طراح آمریکایی آفریقایی تبار بودم که آنها تا آن زمان استخدام کرده بودند. تا پیش از آنکه به این سمت برگزیده شوم، فکر قرارگرفتن در چنین موقعیتی - خودرو سوار کوهک - را هم نمیکردم.
خودرو سوار کوهک برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید
بعد نخستین آمریکایی-آفریقایی بودم که طراح ارشد - خودرو سوار کوهک - شد. بعد هم نخستین مدیر طراحی رنگین پوست جنرال موتورز شدم. فکر میکنم مدیران رده بالای جنرالموتورز با - خودرو سوار کوهک - چالشهای جدیتری - خودرو سوار کوهک - در این رابطه روبهرو بودند تا من. چنانکه برای آنها - خودرو سوار کوهک - هم - خودرو سوار کوهک - به مرور زمان مشخص شد، من فرقی با دیگران ندارم.
اطلاعات خودرو سوار کوهک را از ما بخواهید
شور و شوق من برای طراحی و اتومبیلها، تقریبا به اندازه دیگران بود. اما در تمام مدت چالشهایی وجود داشت. افرادی بودند که فکر میکردند جنرال موتورز هرگز یک آمریکایی آفریقایی تبار را بهعنوان مدیر طراحی خود انتخاب نخواهد کرد، چه برسد به معاون ارشد طراحی.
خودرو سوار کوهک
آیا چیزی هست که دوست داشتید به - خودرو سوار کوهک - شکل دیگری انجامش دهید؟
خودرو سوار کوهک برای شما در کمترین زمان
تمام عمر روی طراحی متمرکز بودهام. در سن هشت سالگی به والدینم گفتم میخواهم در جنرال موتورز طراح ماشین شوم. موقعیتهای زیادی را - خودرو سوار کوهک - به خاطر این رویا - خودرو سوار کوهک - از دست دادم، اما دوره کاری بینظیری را گذراندم که - خودرو سوار کوهک - از سطح توقعاتم بسیار فراتر بود. کار کردن با گروههای گوناگونی از طراحان در سراسر سیاره... چه کس دیگری در زندگیاش چنین موقعیتهایی را به دست میآورد؟