قیمت نیسان یدک کش کوهک

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06478.html

بی‌ثباتی باعث می‌شود با تغییر مدیران به‌ طور طبیعی سیاست‌ گذاری، نگرش و نحوه حرکت متفاوت شود

۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

هر دولتی برنامه‌های خودش را در صنعت خودرو دنبال می‌کند

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، صنعت خودروی کشور به‌رغم تمام گشایش‌های صورت‌گرفته و حرکت‌های انجام شده بازهم با چالش‌هایی در این زمینه مواجه است. هرکدام از این عوامل در جای خود باعث خواهند شد از سرعت رشد این صنعت کاسته شود. این موضوع در کنار سرعت روزافزون این صنعت در سطح جهان با وجود رقبای بسیار قدرتمند می‌تواند چشم‌انداز این صنعت - قیمت نیسان یدک کش کوهک - را تا اندازه‌ای مخدوش کند و به نوبه خود باعث بروز برخی نگرانی‌ها نیز شود.

این موضوعات را با دکتر عبدالله بابایی از کارشناسان صنعت خودرو در میان گذاشتیم. وی با‌توجه به سابقه حضور در سایپا، پارس خودرو و ایران‌خودرو از نزدیک تمام این چالش ها را - قیمت نیسان یدک کش کوهک - تجربه کرده است. آنچه در ادامه می‌آید، متن گفت‌وگوی «دنیای‌خودرو» با او است.

[caption id="attachment_203188" align="aligncenter" width="485"]قیمت نیسان یدک کش کوهک عبدالله بابایی[/caption]

صنعت خودروی کشور درحال‌حاضر با برخی مسائل دست‌به گریبان است که به‌صورت مجزا هر یک از آنها درست به نظر می‌رسند اما در کلیت چندان باعث تسریع روند حرکت نمی‌شوند. از - قیمت نیسان یدک کش کوهک - یک سو با افزایش نهاده‌های تولید مواجه هستیم و طبیعی است که خودروسازان میل به افزایش قیمت داشته باشند، از سوی دیگر باتوجه به وضعیت اقتصادی بازار کشش افزایش قیمت‌ها را - قیمت نیسان یدک کش کوهک - ندارد. ضمن اینکه در این میان بحث قیمت‌گذاری دستوری بر برخی محصولات همچنان پابرجاست. از نظر شما این وضعیت صنعت خودرو را با چه شرایطی مواجه خواهد کرد؟

اگر قیمت‌گذاری براساس منطق مولفه‌های موجود ازجمله افزایش هزینه‌های تولید باشد، می‌تواند کمک کند. در این میان برخی مولفه‌ها - قیمت نیسان یدک کش کوهک - مستقیم و غیرمستقیم بر این صنعت اثرگذار هستند ازجمله افزایش نرخ دلار. زیرا افزایش بر تمام اقلام بورسی نیز اثرگذار خواهد بود و باعث رشد قیمت آنها نیز خواهد شد.

به‌عنوان‌مثال اگر شاخص‌های سال گذشته را نسبت‌به سال جاری بررسی کنید مشاهده خواهید کرد تمام شاخص‌ها مانند پتروشیمی و فولاد با رشدهای ۳۰تا۴۰درصدی - قیمت نیسان یدک کش کوهک - همراه شده‌اند. این شاخص‌ها به‌تبع رشد ارزی بوده است نه روش دیگر. این مقوله صددرصد بر صنعت خودرو تاثیرگذار است.

چراکه برای تولید باید از مواد استفاده کرد، اقلامی - قیمت نیسان یدک کش کوهک - مانند فلز، محصولات پتروشیمی و برخی محصولات - قیمت نیسان یدک کش کوهک - دیگر در صنعت خودرو مصرف بالایی دارند. ضمن اینکه این افزایش قیمت نه‌تنها - قیمت نیسان یدک کش کوهک - در محصولات مصرفی بورسی رخ داد، در سایر محصولات موردنیاز این صنعت که از خارج کشور تهیه می‌شود نیز در شش ماهه گذشته به‌تبع افزایش نرخ ارز افزایش پیدا کرده است.

این مواد عملابر خودروسازی اثر مستقیم دارد.۷۵تا ۸۰ درصد یک خودرو را مواداولیه تشکیل می‌دهند و سایر هزینه نیز شامل دستمزدها و هزینه‌های مالی امثال آنهاست.

در این میان افزایش ۳۰ تا ۴۰درصدی مواد‌اولیه اعم‌از بورسی و غیربورسی حداقل ۲۶تا۳۰درصد افزایش هزینه را به خودروساز و قطعه‌ساز تحمیل کرده است. اگر این مولفه‌ها در - قیمت نیسان یدک کش کوهک - قیمت‌گذاری توسط شورای رقابت دیده - قیمت نیسان یدک کش کوهک - شوند که امیدوارم این اتفاق بیفتد، در روند تولید اثرگذار نخواهند بود واین امر به روال گذشته پیش خواهد رفت.

از سوی - قیمت نیسان یدک کش کوهک - دیگر قشر حقوق‌بگیر تاحدودی قدرت خرید خود را از دست داده و دولت برای جبران این مساله نزدیک به ۲۰درصد به میزان حقوق اضافه کرده است. افرادی هم که حقوق‌بگیر نیستند، با افزایش قیمت براساس شرایط بازار هزینه‌های خود را تنظیم می‌کنند. عمدتا حقوق‌بگیران زیان می‌کنند و با یک مابه‌التفاوت افزایشی روبه‌رو می‌شوند.

به‌نظر من ارائه تسهیلات مناسب می‌تواند جایگزین ناتوانی در خرید و چالش‌های افزایشی - قیمت نیسان یدک کش کوهک - شود یعنی بتوانند وام‌های بهتری عرضه کنند. هرچند معتقد هستم ارائه - قیمت نیسان یدک کش کوهک - وام وظیفه خودروساز نیست بلکه بانک‌ها باید برای این کار اقدام کنند. چراکه وظیفه خودروساز تولید - قیمت نیسان یدک کش کوهک - است. در این میان دولت باید به کمک بانک‌ها بیاید تا آنها بتوانند برای مردم تسهیلات بلند‌مدت ایجاد کنند.

براساس سند چشم‌انداز در سال ۱۴۰۴ باید تولید به سه‌میلیون دستگاه برسد و یک‌سوم آن نیز راهی بازارهای صادراتی شود. پرسش این است باتوجه به سرعت رشد جهانی این صنعت، در این مدت مقرر می‌توانیم محصولاتی برای رقابت با رقبای جهانی و منطقه‌ای تولید کنیم؟ همچنین باتوجه به قیمت‌گذاری که یکی از اصلی‌ترین ابزار رقابت به شمار می‌رود، آیا این ابزار به کمک صنعت خودرو می‌آید یا ناخواسته به نفع رقبا عمل - قیمت نیسان یدک کش کوهک - خواهد کرد؟

ابزار قیمت‌گذاری برای دفاع از مصرف‌کننده داخلی تعریف می‌شود و برای مصرف‌کننده خارجی اثر چندانی ندارد. ضمن اینکه قیمت‌گذاری برای بازارهای صادراتی براساس مولفه‌های دیگر انجام می‌شود. ولی اگر بتوانند قیمت‌گذاری را آزاد کنند، خودروساز آزادانه کارهایش را براساس مکانیزم عرضه وتقاضا انجام خواهد داد. ولی اگر بخواهند براساس همان مدل قدیمی رفتار کنند، بهترین مدل این است به خودروساز در حوزه‌های مختلف کمک شود تا بتواند سرعت پیشرفت خود را بیشتر کند.

مانندمدلی که درحال‌حاضر ایران‌خودرو در بحث توسعه محصول پیش‌گرفته است. اگر بتوانند این موضوع را سریع‌تر ‌به نتیجه برسانند، مطمئنا اثرات بسیار خوبی خواهد گرفت. همین - قیمت نیسان یدک کش کوهک - موضوع می‌تواند بازارهای آتی را گسترش دهد. ولی اگر کمک نشود یا ناخواسته خودروساز را با چالش مواجه کنند، نتیجه مطلوبی در پی نخواهد داشت.

البته منظور من این نیست به‌صورت تعمدی زیرپای خودروساز - قیمت نیسان یدک کش کوهک - را خالی کنند بلکه منظور این است رفتاری داشته باشند که کشورهای - قیمت نیسان یدک کش کوهک - دیگر با خودروسازان خود دارند. مانند هزینه‌های مالی، زیرا رشد و توسعه نیاز به پول، سرمایه و به نقدینگی - قیمت نیسان یدک کش کوهک - نیاز دارد. اگر - قیمت نیسان یدک کش کوهک - بتوانند سرمایه - قیمت نیسان یدک کش کوهک - ارزان - قیمت نیسان یدک کش کوهک - در اختیار خودروساز قرار دهند، نتیجه - قیمت نیسان یدک کش کوهک - کار متفاوت خواهد شد.

چون اگر خودروساز پول گران بگیرد، مجبور است این هزینه اضافه را روی محصولات خود سرشکن کند تا هزینه‌هایش جبران شود. این هزینه‌های مالی برای بسیاری از کشورها پایین است و چندان چشمگیر نیست و با سودی که از محصول دریافت می‌کنند، پوشش داده می‌شود. ولی برای ایران هزینه‌های مالی ۳۰درصد به بالاست و عملا هزینه مالی بسیار سنگین هستند.

بنابراین باید - قیمت نیسان یدک کش کوهک - پول ارزان به‌خصوص در بحث تحقیق و توسعه در - قیمت نیسان یدک کش کوهک - اختیار خودروساز قراربگیرد تا بتواند سریع به سمت بازارهای صادراتی حرکت کند. همچنین باید - قیمت نیسان یدک کش کوهک - در بحث‌های مالیاتی نیز به خودروساز کمک شود. این بحث کمک به یک مساله کلیدی مورد نزاع میان کارشناسان بدل شده است. برخی معتقد هستند طی بیش‌از نیم‌قرن به اندازه کافی به این صنعت کمک شده است.

آیا می‌توانند برای این ادعا مثالی مطرح کنند؟ حرف زدن بسیار راحت است. باید بگویند در کجا به این صنعت کمک شده است.

اما کمک‌های مالی و مسائلی مانند آن برای این صنعت همواره مطرح است و برخی حتی به خودروسازی لقب سوگلی دولت را داده‌اند. تسهیلات مورد استفاده تمام شرکت‌های بزرگ بوده و هست. ضمن اینکه خودروساز با سود بیشتری آن را برمی‌گرداند. به‌عبارت ساده‌تر تسهیلات مجانی یا حتی ارزان در اختیار خودروساز قرار نگرفته است.

آیا تا‌به‌حال تسهیلات - قیمت نیسان یدک کش کوهک - مجانی به خودروساز داده‌اند یا تسهیلات ارزان مثلا با نرخ سود ۴درصد در اختیار خودروساز قرار گرفته است؟ قرارگرفتن تسهیلات در اختیار آنها دلیل‌بر کمک - قیمت نیسان یدک کش کوهک - و حمایت نمی‌شود.

از تسهیلات همه استفاده می‌کنند اما نرخ تسهیلات مورد‌استفاده - قیمت نیسان یدک کش کوهک - خودروساز بالاست. درواقع این تسهیلات باید در اختیار خودروساز قرار بگیرد اما نه با نرخ‌های بالا .باید این تسهیلات مانند کشورهای دیگر باشد تا بتوانیم شبیه آنها رفتار کنیم. به‌‌عنوان‌مثال وقتی قرار است خودروساز داخلی با هیوندای، کیا یا هر تولیدکننده دیگرمقایسه شود، شرایط محیطی نیز باید بررسی شوند، فقط صرف مقیاس تولید، فاقد منطق است.

باید تمام شرایط و جوانب مانند آنها مورد قیاس - قیمت نیسان یدک کش کوهک - واقع شود. این شرایط می‌تواند اعم‌از ارتباطات خارجی، محیطی، شرایط تولید و عواملی مانند این‌ها باشد. هرکدام از آنها اگر درست انجام نشوند، خودروساز را با چالش هزینه‌ها مواجه می‌کنند. البته این موضوع برای تمام صنایع قابل‌تسری است اما در خودرو بیشتر نمایان است.

منتقدان بگویند در این موارد چه کمکی به خودروساز شده است. به نظرم تنها پاسخی که دارند، بحث تعرفه‌هاست. این در حالی است که تعرفه، کمک به خودروساز محسوب نمی‌شود، بلکه ابزاری است که اصولا دولت‌ها برای کسب درآمد بیشتر برای افزایش درآمدهای مالی خود از آن استفاده - قیمت نیسان یدک کش کوهک - می‌کنند.

به‌عنوان‌مثال چه اقدامی برای از میان برداشتن چالش‌هایی مانند هزینه‌های مالی، محیط کسب‌وکار ومالیاتی شده است؟ در این میان اگر اقدامی صورت گرفته است، عنوان شود تا دیگر برخی از ما نتوانیم در باره چنین مسائلی موضع‌گیری داشته باشیم و سکوت اختیار کنیم.

به خودروسازانی مانند کیا و هیوندای اشاره کردید. این دو خودروساز خصوصی ضریب نفوذ بالایی در بازارهای جهانی دارند. با - قیمت نیسان یدک کش کوهک - چه الگویی می‌توانیم به خودروسازی در حد و اندازه آنها بدل شویم؟

درخصوص خودروساز شدن نیاز به مدیران متبحر داریم. مدیرانی که قابلیت این کار را داشته باشند. بازهم - قیمت نیسان یدک کش کوهک - به ایران‌خودرو اشاره می‌کنم زیرا با‌توجه به روند و شاخص‌هایی که وجود دارند، خوب پیش می‌رود. این یک روند مثبت و منطقی است هر‌چند فعلا از سرعت لازم برخوردار نیست اما از پایه بحث شروع شده و در حال طی کردن سلسله مراتب خود است.

ولی اگر بخواهیم خودمان را با - قیمت نیسان یدک کش کوهک - کیا و امثال آن مقایسه - قیمت نیسان یدک کش کوهک - کنیم و بگوییم چرا - قیمت نیسان یدک کش کوهک - هنوز خودروساز به‌معنای واقعی نشدیم، بحث دیگری است. به‌عنوان - قیمت نیسان یدک کش کوهک - مثال اگر خودروسازی کیا از سال ۵۰ شروع به کار کرد، ما از دهه ۷۰ آغاز کردیم. در نظر داشته باشید زمانی که دانش‌فنی در اختیار کیا قرار می‌گرفت، ما در محاصره بودیم و این دانش به ایران داده نمی‌شد.

متاسفانه این تاریخ‌ها درنظر گرفته نمی‌شود و فقط عنوان می‌شود هر دو خودروساز از دهه ۵۰آغاز به ‌کار کرده‌اند. پس چطور کیا توانسته است و ما نتوانستیم. برای این موضوع شاخص‌های متفاوتی را باید مد‌نظر قرار داد که ازجمله آنها می‌توان به شاخص‌های شروع فعالیت، نحوه همکاری و نظیر این‌ها اشاره کرد.

باید در نظر داشت چه کسانی به شرکتی مانند کیا کمک کردند چه کسانی پشت ما بودند. از سوی دیگر باید این به نکته هم - قیمت نیسان یدک کش کوهک - توجه کرد ما همچنان خودمان تنها هستیم و در ارائه دانش‌فنی به کشور خساست به خرج می‌دهند. همچنان این صنعت با چالش ‌ای بیرونی مواجه است. می‌خواهم بگویم صنعت خودرو تلاش خود را کرده و در برخی حوزه‌ها پیشرفت‌های خوبی هم داشته است.

اما با توجه به چالش‌هایی که وجود دارند، زمان رسیدن - قیمت نیسان یدک کش کوهک - و محقق شدن اهداف طولانی‌تر خواهد شد. البته قصد دفاع صددرصدی از صنعت خودرو را ندارم بلکه معتقدم برای بررسی عملکرد این صنعت باید تمام شرایط و عوامل را مدنظر قرار داد و سپس نتیجه‌گیری و موضع‌گیری کرد.

اینکه هنوز خودروساز نشدیم، تاثیر کدام عوامل را بیشترمی دانید، داخلی یا خارجی؟

مجموعه‌ای از این دو موجب شده‌اند همچنان به جایگاهی که شایسته‌اش هستیم، نرسیم.

غیر - قیمت نیسان یدک کش کوهک - از هزینه‌های مالی در عوامل داخلی، کدام مولفه دیگر تاثیر بیشتری داشته است؟

بحث‌های - قیمت نیسان یدک کش کوهک - مدیریتی و ثبات آن تاثیر بسیار بالایی بر این صنعت دارند. چراکه هر دولتی که عهده‌دار مسئولیت اجرایی کشور می‌شود، به‌طور طبیعی دنبال اجرای سیاست‌های خود می‌رود و به‌تبع آن با تغییر مدیریت - قیمت نیسان یدک کش کوهک - و نحوه نگاه وعملکرد روبه‌رو می‌شویم. زیرا هر دولت برنامه و اهداف خود را برای رسیدن به رشد اقتصادی و تکامل کاری دنبال می‌کند.

درواقع بی‌ثباتی باعث می‌شود با تغییر مدیران به‌طور طبیعی سیاست‌گذاری، نگرش و نحوه حرکت متفاوت شود. چنانچه سیاست‌های کلان کشور در صنعت خودرو در دوره‌های مختلف در یک مسیر قرار گیرد، مطمئنا مدیر روند بهتری جهت ارتقای صنعت خودرو ایجاد می‌کند.

البته هر دولت حق دارد با مدیران مد‌نظر و همراه با سیاست‌هایش کار کند و نمی‌گویم که تغییر تحول بد است ولی اگر نگاه - قیمت نیسان یدک کش کوهک - سیاست کلان در یک راستا استوار باشد، نتیجه بهتری به همراه خواهد داشت.

اولين صفحه   -  مبلغ کفی خودروبر کوهک   -   تعرفه کفی خودروبر کوهک   -   شماره تماس کفی خودروبر کوهک   -   خدمات کفی خودروبر کوهک   -   جرثقیل خودروبر کوهک   -   کرایه جرثقیل خودروبر کوهک   -   قیمت جرثقیل خودروبر کوهک   -   مبلغ جرثقیل خودروبر کوهک   -   تعرفه جرثقیل خودروبر کوهک   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر کوهک   -   خدمات جرثقیل خودروبر کوهک   -   نیسان خودروبر کوهک   -   کرایه نیسان خودروبر کوهک   -   قیمت نیسان خودروبر کوهک   -   مبلغ نیسان خودروبر کوهک   -   تعرفه نیسان خودروبر کوهک   -   شماره تماس نیسان خودروبر کوهک   -   خدمات نیسان خودروبر کوهک   -   نیسان یدک کش کوهک   -   کرایه نیسان یدک کش کوهک   -   قیمت نیسان یدک کش کوهک   -   مبلغ نیسان یدک کش کوهک   -   تعرفه نیسان یدک کش کوهک   -   شماره تماس نیسان یدک کش کوهک   -   خدمات نیسان یدک کش کوهک   -   ماشین بر کوهک   -   کرایه ماشین بر کوهک   -   قیمت ماشین بر کوهک   -   مبلغ ماشین بر کوهک   -   تعرفه ماشین بر کوهک   -   شماره تماس ماشین بر کوهک   -   خدمات ماشین بر کوهک   -   خودرو سوار کوهک   -   کرایه خودرو سوار کوهک   -   قیمت خودرو سوار کوهک   -   مبلغ خودرو سوار کوهک   -   تعرفه خودرو سوار کوهک   -   شماره تماس خودرو سوار کوهک   -   خدمات خودرو سوار کوهک   -   جرثقیل یدک کش کوهک   -   کرایه جرثقیل یدک کش کوهک   -  آخرين صفحه