خودروبر جاجرود

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05475.html
تسلا

بهترین پیشنهاد مرکز پژوهش‎ها، تولید خودروهای برقی براساس پلت‌فرم‌های موجود در کشور است. راهکار هزینه‎برداری هم پیشنهادشده که طراحی و تولید خودروهای برقی از پایه است. اما ظاهرا راهکار دوم باتوجه به برنامه‎های خودروسازان برای طراحی و ساخت پلت‌فرم‎های جدید، بیشتر موردتوجه آن‎ها قرار گرفته است

۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

گزارش مرکز پژوهش‎ها مقدمه ورود مجلس به بحث خودروهای برقی است

در سال‌های اخیر شاهد تحولات چشمگیری در صنعت خودرو جهان حول محور تولید محصولات برقی و هیبرید بوده‌ایم و درحال‎حاضر بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا طبق پلت‌فرم‌های گذشته خود در حال طراحی و تولید خودروهای سبز و پاک شده‌اند. طبق بررسی‌ها اوضاع به سمتی درحال پیشرفت است که سبد تولیدات خودروسازان مطرح دنیا تا چندسال آینده مملو از خودروهای هیبرید - خودروبر جاجرود - و برقی خواهد بود. این در حالی است که غیر - خودروبر جاجرود - از دو رونمایی نمایشی، هنوز هیچ‎گونه اقدامی - خودروبر جاجرود - برای تامین زیرساخت‌های تولید خودروهای الکتریکی در کشور صورت‌نگرفته است.

علاوه‌بر نبود زیرساخت‎های کانونی در صنعت خودرو، زیرساخت‎های پیرامونی توسعه خودروهای - خودروبر جاجرود - برقی مانند ایستگاه‌های شارژ خیابانی نیز در کشور ما ایجاد نشده که خود مستلزم شبکه برقی قوی و گسترده‌ای در سطح شهر است.

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، در هفته گذشته بحث خودروهای برقی و هیبرید بار دیگر با ارائه گزارشی - خودروبر جاجرود - از سوی مرکز پژوهش‎های مجلس‌شورای‌اسلامی داغ شد و نمایندگان مجلس را متوجه اهمیت موضوعی کرد که شاید هنگام کنار گذاشتن طرح ساماندهی بازار خودرو برای شش‌ماه، به آن توجه نداشتند. حمایت از توسعه سهم خودروهای برقی و هیبرید به‎رغم تاکید در - خودروبر جاجرود - سه قانون هوای پاک، توسعه حمل‎ونقل عمومی و رفع موانع تولید مورد غفلت واقع شده است. این مسائل را با علی شکوهی، کارشناس صنعت - خودروبر جاجرود - و - خودروبر جاجرود - بازار خودرو در میان گذاشتیم.

وی معتقد است: «برای جلوگیری از - خودروبر جاجرود - تکرار پروژه ناموفق - خودروبر جاجرود - دوگانه‌‎سوز کردن خودروها که در چند سال گذشته شاهد آن بودیم و با - خودروبر جاجرود - زیرساخت - خودروبر جاجرود - ضعیف روانه بازار شد و نتوانست مورد استقبال مشتریان و حتی خودروسازان قرار - خودروبر جاجرود - گیرد. از این رو باید قبل از تولید خودروهای هیبرید چاره‌اندیشی کرد و طبق برنامه‌ای دقیق و جدی این پروژه را راه‌اندازی کرد.»

خودروبر جاجرود

راهکارهایی را که - خودروبر جاجرود - مرکز پژوهش‌های مجلس درخصوص ایجاد ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی و بررسی شرایط استفاده از فناوری‌های روز دنیا و چالش‌های پیش رو توصیه کرده است، چگونه ارزیابی می‎کنید؟ آیا پیشنهاد همکاری در قالب جوینت‌ونچر برای تولید این مدل از خودروها می‎تواند تولید آن‎ها را در ایران میسر کند؟

مرکز پژوهش‌های مجلس مطالعاتی در این خصوص انجام داده که با محوریت فناوری‌ها و ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی است. در بخشی از این پژوهش‌ها بررسی مدل‌های جهانی در ارتباط با تولید خودروهای برقی در دستور کار قرارگرفته و مدل‌هایی نیز پیشنهاد شده است. بهترین پیشنهاد مرکز پژوهش‎ها، تولید خودروهای برقی براساس پلت‌فرم‌های موجود در کشور است. - خودروبر جاجرود - راهکار هزینه‎برداری هم پیشنهاد شده که طراحی و تولید خودروهای برقی از پایه است. اما ظاهرا راهکار دوم با توجه به برنامه‎های خودروسازان برای طراحی و ساخت پلت‌فرم‎های جدید، بیشتر مورد توجه آن‎ها قرار - خودروبر جاجرود - گرفته است.
 
 درخصوص رفع موانع تولید خودروهای برقی و هیبرید چه راهکاری می‌تواند موثر واقع شود؟
درباره تسهیل تولید خودروهای برقی در کشور، نخستین اقدامی که می‌تواند مورد توجه سیاست‌گذاران قرار بگیرد، استفاده از موتور و دوچرخه‌های برقی در مناطق پرترافیک و همچنین مناطقی است که میزان آلاینده‌های زیست‌محیطی در آن‎ها به میزان قابل‌توجهی بالاست. یک پیشنهاد جدی که در کلان‌شهری مانند تهران و در بخش حمل‌و‌نقل عمومی می‌تواند موردتوجه قرار بگیرد، جایگزینی اتوبوس‌های گازوئیلی با اتوبوس‌های برقی است. برای رسیدن به این مقصود باید تسهیلاتی در اختیار شرکت‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی قرار گیرد. پیشنهاد من به کارشناسان این صنعت، تعیین برنامه زمان‌بندی برای رسیدن به نقطه‌مطلوب در تولید خودروهای برقی است. در این زمینه می‌توان الگوهای مورداستفاده در کشورهایی مانند انگلستان، - خودروبر جاجرود - هند و چین موردتوجه قرار گیرد. باتوجه به راهکارهایی که این کشورها اتخاذ کرده‌اند، می‎توان یک برنامه مدون و زمان‌بندی‎شده در ارتباط با جایگزین‎کردن خودروهای بنزینی و دیزلی با خودروهای برقی تعریف کرد. برای این مقصود یک چشم‌انداز ۱۰ تا ۲۰ساله می‌تواند مورد توجه دست‌اندرکاران صنعت خودروی کشور قرار بگیرد. راهکار پایانی درباره گسترش تولید و مصرف خودروهای برقی در کشور، ایجاد مشوق‌های لازم برای - خودروبر جاجرود - حضور شرکت‌های خصوصی به‌ویژه شرکت‌های - خودروبر جاجرود - دانش‌بنیان در زمینه مشارکت با صاحبان فناوری است. در این - خودروبر جاجرود - زمینه می‌توان مشوق‌هایی مانند - خودروبر جاجرود - معافیت‌ها و تخفیف‌های مالیاتی را در دستور - خودروبر جاجرود - کار قرار داد. البته یک بازار رقابتی داخلی، به‌منظور ایجاد فضای رقابت قابل‌‌قبول برای سرعت بخشیدن به گسترش تولید و استفاده از خودروهای برقی کمک می‌کند. 

خودروبر جاجرود
علی شکوهی


 مجلس باتوجه به ماهیت عملیاتی خود چه کارهایی را برای گسترش تولید و رفع موانع تولید خودرو‌های برقی و هیبرید انجام داده است؟
مجلس از دهه هشتاد نسبت به وضع قوانین و مقررات در ارتباط با تولید خودروهای برقی در کشور اقداماتی را انجام داده است. این اقدام‌ها در سال۹۴ در بخش‌هایی از قانون رفع موانع - خودروبر جاجرود - تولید و رقابت‌پذیری و ارتقای نظام مالی و همچنین در سال ۹۶ - خودروبر جاجرود - در جریان قانون بودجه این سال موردتوجه این نهاد نیز قرار گرفته اما با این‌حال موردتوجه خودروسازان و - خودروبر جاجرود - دولت‌ها واقع نشده - خودروبر جاجرود - است و تا زمانی‌که این امر موردتوجه مسئولان ذی‌ربط واقع نشود، در تولید خودروهای برقی پیشرفتی نخواهیم داشت.

 شرکت‌های خودروسازی داخلی درخصوص بومی‎سازی این صنعت و ارائه مدل‌های قابل‌دفاع - خودروبر جاجرود - به بازار مصرف چه اقداماتی را در برنامه‌های خود گنجانده‌اند؟ آیا می‎توان امیدوار بود در آینده‎ای نزدیک خودرو - خودروبر جاجرود - سازان داخلی به تولید تجاری با قیمت رقابتی این محصولات دست یابند؟
شرکت‌های بزرگ خودروسازی در داخل کشور - خودروبر جاجرود - تلاش کردند روی پلت‌فرم‌های موجود خود اقدام به تولید خودروهای برقی کنند. حاصل این تلاش تولید نمونه‌هایی از خودروی رانا و - خودروبر جاجرود - تیبا برقی بود. براساس آمارهای منتشرشده در این زمینه، قیمت تمام‌شده این خودروها درمقابل خودروهای بنزینی همین مدل، افزایش سه‎برابری را نشان می‌دهد. باتوجه به چالش‌هایی که در ارتباط با تولید خودروهای برقی وجود دارد، توسعه این بخش از صنعت خودروی کشور باید به کمک شرکت‌های بین‌المللی و از طریق قراردادهای جوینت‌ونچر دنبال شود.

     

آیا ممنوعیت‎های آتی دولت‎ها برای تولید خودروهای بنزینی در کشورهای خارجی می‌تواند الگویی در سیاست‎گذاری دولتی ما برای تولید خودروهای برقی در داخل و در گام نخست، میدان دادن به      واردات آن‎ها برای فرهنگ‎سازی و ایجاد فضای رقابتی برای هیبریدها - خودروبر جاجرود - و الکتریکی‎ها در بازار خودرو ایران باشد؟
همواره تلاش‌هایی از سوی دولت‌های خارجی اعم‌از آمریکایی، اروپایی و آسیایی انجام شده است تا شرایط برای دستیابی به تکنولوژی‌های تازه فراهم شود. - خودروبر جاجرود - دولت‌ها تلاش می‌کنند از طریق ایجاد مشوق‌ها در زمینه معافیت‌های مالیاتی و همچنین ایجاد تسهیلاتی برای بخش‌های تولید و مصرف، این - خودروبر جاجرود - شرایط را ایجاد کنند تا محصولات جدید موردتوجه بیشتر تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان قرار بگیرد. 
این مساله در ارتباط با خودروهای برقی هم موردتوجه قرار گرفته است. مجلس - خودروبر جاجرود - تجربه برخی کشورها در این زمینه را - خودروبر جاجرود - مورد بررسی قرار - خودروبر جاجرود - داده و به‌تجربه کشورهایی مانند انگلستان، هند، چین و فرانسه اشاره کرده است. هند به‌عنوان نخستین کشور آسیایی از سال ۲۰۳۰میلادی به بعد تنها خودروهای برقی تولید خواهد کرد. چین نیز قرار است یک‌پنجم تولیدات خود را بر اساس موتورهای برقی طراحی و تولید کند. اما در‌حالی‌که دولت‌های دیگر تلاش می‌کنند شرایط را برای تولید خودروهای - خودروبر جاجرود - برقی در کشورهای خود ایجاد کنند و با اعلام برنامه‌های زمان‌بندی‎شده به‌دنبال تحقق این مساله هستند، دولت‌ها در ایران - خودروبر جاجرود - تلاش چندانی برای تولید یا تسهیل ورود خودروهای برقی و جایگزین کردن آن‎ها با محصولات فعلی نکرده‌اند. 

اولين صفحه   -  کرایه چرخگیر لواسان   -   قیمت چرخگیر لواسان   -   مبلغ چرخگیر لواسان   -   تعرفه چرخگیر لواسان   -   شماره تماس چرخگیر لواسان   -   خدمات چرخگیر لواسان   -   امداد خودرو جاجرود   -   کرایه امداد خودرو جاجرود   -   قیمت امداد خودرو جاجرود   -   مبلغ امداد خودرو جاجرود   -   تعرفه امداد خودرو جاجرود   -   شماره تماس امداد خودرو جاجرود   -   خدمات امداد خودرو جاجرود   -   امداد خودرو سیار جاجرود   -   کرایه امداد خودرو سیار جاجرود   -   قیمت امداد خودرو سیار جاجرود   -   مبلغ امداد خودرو سیار جاجرود   -   تعرفه امداد خودرو سیار جاجرود   -   شماره تماس امداد خودرو سیار جاجرود   -   خدمات امداد خودرو سیار جاجرود   -   خودروبر جاجرود   -   کرایه خودروبر جاجرود   -   قیمت خودروبر جاجرود   -   مبلغ خودروبر جاجرود   -   تعرفه خودروبر جاجرود   -   شماره تماس خودروبر جاجرود   -   خدمات خودروبر جاجرود   -   یدک کش جاجرود   -   کرایه یدک کش جاجرود   -   قیمت یدک کش جاجرود   -   مبلغ یدک کش جاجرود   -   تعرفه یدک کش جاجرود   -   شماره تماس یدک کش جاجرود   -   خدمات یدک کش جاجرود   -   حمل خودرو جاجرود   -   کرایه حمل خودرو جاجرود   -   قیمت حمل خودرو جاجرود   -   مبلغ حمل خودرو جاجرود   -   تعرفه حمل خودرو جاجرود   -   شماره تماس حمل خودرو جاجرود   -   خدمات حمل خودرو جاجرود   -  آخرين صفحه