تعرفه چرخگیر لواسان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05458.html
محمدحسن شجاعی‌فر

در سال‎های نه‎چندان دور، ارزش صادرات خودروهای ما حدود ۴۰۰میلیون‌دلار بود، در حالی که سال گذشته این عدد به ۲۰میلیون‌دلار رسیده است. فقط در داخل کشور است که می‎توانیم مشتریان را متقاعد کنیم این خودروها را با بستن مرزها و جلوگیری از واردات خودروهای باکیفیت، خریداری کنند

۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

صادرات خودرو به یک‎بیستم سال‎های گذشته رسیده است

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، وضع ماه‌های آینده خودروسازان بسیار نگران‎کننده - تعرفه چرخگیر لواسان - است. ابهام در تامین نیاز ارزی، برنامه تولید خودروسازان را دستخوش تغییراتی خواهد کرد. در‌صورتی‌که مشکلی برای تامین ارز خودروسازان و قطعه‎سازان وجود دارد، دولت باید شفاف‎سازی - تعرفه چرخگیر لواسان - کرده و بر اساس آن خودروسازان را هدایت کند که با چه فرایندی می‎توانند نیاز ارزی خود را تامین کنند.

با ایجاد بازار ثانویه ارز، گفته می‌شود می‌توان زمینه واردات را برای کالاهایی که با مشکل مواجه شده‌اند، آسان کرد. هرچند بنا به اظهارات محمدحسن شجاعی‌فر، رئیس دانشکده خودرو دانشگاه علم‌و‌صنعت، رفع محدودیت و هموارسازی روند واردات برخی کالاهایی - تعرفه چرخگیر لواسان - که مشکل تامین ارز دارند، بستگی به حجم ارز مبادله‎شده در بازار ثانویه دارد. در ابتدای سال‌جاری و پس از نوسانات شدید ارزی، دولت ارز را تک‎نرخی کرد و نرخ دلار دولتی 4200تومان اعلام شد. سامانه‌ای نیز به نام نیما - تعرفه چرخگیر لواسان - توسط دولت راه‎اندازی شد تا دلارهای حاصل از صادرات توسط صادرکنندگان به قیمت 4200‌تومان به این سامانه واریز شود و واردکنندگان نیز نیاز خود برای واردات - تعرفه چرخگیر لواسان - کالا را از همین سامانه و به قیمت 4200تومان تامین کنند.

اما با شروع به کار این سیستم معلوم - تعرفه چرخگیر لواسان - شد این سامانه دارای ایرادتی است. حالا دولت تصمیم گرفته است علاوه‌بر نرخ 4200تومانی برای دلار دولتی، نرخ دوم (نرخ توافقی) برای دلار در نظر بگیرد. این نرخ دلار در خارج سامانه نیما و در بازار ثانویه‎ای که بین صادرکننده و واردکننده شکل می‎گیرد، تعیین می‎شود.

دولت به صادرکنندگان کالاهای غیرنفتی این اجازه را می‌دهد که 20درصد از ارز حاصل از صادرات خود را در این - تعرفه چرخگیر لواسان - بازار ثانویه عرضه کنند. شجاعی‎فر معتقد است صنعت خودرو کشور تنها در - تعرفه چرخگیر لواسان - فضای آزمایشگاهی ایجادشده در داخل امکان بقا دارد. مشروح گفت‎وگوی «دنیای خودرو» با رئیس دانشکده - تعرفه چرخگیر لواسان - خودرو دانشگاه علم و صنعت در این زمینه را در ادامه می‎خوانید.
 
 آیا - تعرفه چرخگیر لواسان - بازار ثانویه ارز می‌تواند نوسانات بازار ارز را کنترل و روی - تعرفه چرخگیر لواسان - قیمت کالاها، دستمزد و خدمات نیز اثرگذاری منتسب داشته باشد تا مانع از سیر صعودی - تعرفه چرخگیر لواسان - قیمت‎ها در بازار شود؟ 
رفع محدودیت و هموار شدن مسیر واردات برخی کالاهایی که مشکل تامین ارز دارند، بستگی به حجم ارز مبادله‎شده در بازار ثانویه دارد. درصورتی‌که میزان این ارز کم باشد، قاعدتا نمی‌تواند نیازهای این بخش را پوشش دهد.
 
 آیا با ایجاد - تعرفه چرخگیر لواسان - این بازار مشکل تامین ارز برای واردات خودرو حل خواهد شد و دولت با رفع ممنوعیت در واردات خودرو موافقت خواهد کرد؟
در صورتی که حجم ارز مبادله‎شده این بازار متناسب با نیاز باشد، انتظار می‎رود این روند موجب شود قیمت‌هایی که به صورت غیر واقعی بالا رفته است، مقداری کاهش یابد. اما چنانچه حجم ارز مبادله‎شده در این بازار کم باشد - تعرفه چرخگیر لواسان - و این کمبود احساس شود - طوری‌که قیمت ارز به‌صورت غیررسمی در بازار بالا باشد - قاعدتا باعث کاهش قیمت نخواهد شد.

 آیا ارز حاصل از بازار ثانویه نیاز بر زمین مانده خودروسازان و قطعه‎سازان را تامین می‎کند؟
با‌توجه به آمار وزارت صنعت در‌خصوص کاهش تولید خودرو در ماه گذشته و پیش‎بینی ادامه‎دار بودن این روند در ماه‌های آینده، باید در این خصوص نگران خودروسازی بود که چگونه قطعات تامین خواهد - تعرفه چرخگیر لواسان - شد، چرا که مشکلات تامین ارز برای خرید قطعات و مواد‌اولیه قطعه‎سازان همچنان - تعرفه چرخگیر لواسان - وجود دارد و امروز قطعه‎سازان قادر به ترخیص مواد اولیه مورد نیاز از گمرکات نیستند. از این‌رو، می‌توان - تعرفه چرخگیر لواسان - انتظار داشت افت تولید بیشتری در ماه‎های آتی اتفاق بیفتد، مگر این‎که با راهکارهایی فراتر از ایجاد بازار ثانویه ارز، این مشکلات برطرف شود.

 آیا با استفاده از ارز توافقی در شرکت‌های خودروسازی  قیمت خودرو افزایش می‎یابد؟
درصورتی‌که قرار باشد بخشی از ارز مواد اولیه و قطعات با ارز غیردولتی تامین شده و قیمت قطعات و مواد اولیه با قیمت‎های نزدیک به قیمت‎های آزاد تامین شود، می‎توان پیش‎بینی کرد قیمت خودرو نیز افزایش یابد.

 دولت در تامین نیاز ارز دولتی خودروسازان داخلی - تعرفه چرخگیر لواسان - و تخصیص دلار بر حسب اولویت‌های دسته‎بندی‌شده، چقدر موفق عمل کرده است؟
با‌توجه به مصوبه دولت مبنی‌بر - تعرفه چرخگیر لواسان - این‌که باید تمام نیاز - تعرفه چرخگیر لواسان - قطعه‎سازان و خودروسازان در - تعرفه چرخگیر لواسان - گروه یک کالایی برای - تعرفه چرخگیر لواسان - تخصیص ارز قرار گیرد، مساله اصلی محدودیت ارز برای کالاهای دارای اولویت‌نخست است و دولت باید به موقع ارز این بخش‌ها را تامین کند. زیرا محدودیت‌های به‌وجود‌آمده موجب ایجاد مشکلاتی در تولید خودرو شده - تعرفه چرخگیر لواسان - است. هر چند همچنان برخی مواد اولیه موردنیاز در این صنعت در گروه‌های دوم و سوم کالایی قرار دارد.

 شفاف‎سازی درخصوص اولویت‌های تخصیص ارز چه کمکی به برنامه‌های آتی خودروسازان خواهد کرد؟
شفاف‎سازی دولت در زمینه تامین ارز دولتی کالاهای دارای اولویت اول یک ضرورت است. اگر مشکلی برای تامین ارز در - تعرفه چرخگیر لواسان - این بخش صنعت وجود دارد یا ندارد، باید شفاف‎سازی شده و براساس آن مسیر درست به خودروسازان ارائه شود که با چه فرایندی - تعرفه چرخگیر لواسان - می‎توانند نیاز ارزی خود را تامین کنند. اما این‎که گفته شود، مشکلی وجود ندارد اما مشکل وجود داشته باشد، موجب می‎شود برنامه‎ریزی براساس اتفاقاتی که در بازار - تعرفه چرخگیر لواسان - و وضعیت ارزی وجود دارد، برای تولید انجام - تعرفه چرخگیر لواسان - نشود.

 افزایش بی‎رویه قیمت خودرو باتوجه به بسته شدن سایت و ممنوعیت واردات اجتناب‎ناپذیر به نظر می‎رسد اما قدرت خرید مصرف‎کنندگان تغییری نکرده است. این موضوع را چگونه تحلیل می‎کنید؟
همیشه در بازار مصرف داخلی، در - تعرفه چرخگیر لواسان - حق مصرف‎کننده اجحاف شده است، در حالی که مصرف‎کننده هزینه را برای خودروهای باکیفیت پرداخت می‌کند - تعرفه چرخگیر لواسان - اما در عمل از آن محروم است. حتی می‌بینیم خودروهای داخلی نیز افزایش قیمت داشته و همه این‎ها ناشی از تصدی‌گری‌های دولتی است که در حوزه خودرو اتفاق افتاده - تعرفه چرخگیر لواسان - است. اگر به‌صورت آماری هم بخواهیم مقایسه کنیم، در سال‎های نه‎چندان دور، ارزش صادرات خودروهای ما حدود - تعرفه چرخگیر لواسان - ۴۰۰میلیون دلار بود، در حالی که - تعرفه چرخگیر لواسان - سال گذشته این عدد به ۲۰میلیون دلار رسیده است. متاسفانه خودروهای سواری که تولید می‌کنیم، مشتری خارجی هم ندارد. یعنی قابلیت صادرات به‎جای دیگر را هم نداریم و فقط در داخل کشور است که می‎توانیم با بستن مرزها و جلوگیری از واردات خودروهای با کیفیت، خودرو بفروشیم. اگر در شرایط آزاد باشیم، تعرفه‎ها کاهش یابد و مرزها باز شود، نه‎تنها تولیدکنندگان ما در برابر تولیدات روز - تعرفه چرخگیر لواسان - دنیا از نظر قیمت و کیفیت، توانایی چندانی برای رقابت ندارند بلکه از  قابلیت صادرات نیز برخوردار نیستند - تعرفه چرخگیر لواسان - و همین امر باعث می‌شود تولید که در فضای گلخانه‌ای در این چند سال انجام شده است، از بین برود. بنابراین راه‌حل مشکل کیفیت خودروها، خروج دولت - تعرفه چرخگیر لواسان - از تصدی‎گری شرکت‎های خودروسازی است.

اولين صفحه   -  شماره تماس ماشین بر لواسان   -   خدمات ماشین بر لواسان   -   خودرو سوار لواسان   -   کرایه خودرو سوار لواسان   -   قیمت خودرو سوار لواسان   -   مبلغ خودرو سوار لواسان   -   تعرفه خودرو سوار لواسان   -   شماره تماس خودرو سوار لواسان   -   خدمات خودرو سوار لواسان   -   جرثقیل یدک کش لواسان   -   کرایه جرثقیل یدک کش لواسان   -   قیمت جرثقیل یدک کش لواسان   -   مبلغ جرثقیل یدک کش لواسان   -   تعرفه جرثقیل یدک کش لواسان   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش لواسان   -   خدمات جرثقیل یدک کش لواسان   -   چرخگیر لواسان   -   کرایه چرخگیر لواسان   -   قیمت چرخگیر لواسان   -   مبلغ چرخگیر لواسان   -   تعرفه چرخگیر لواسان   -   شماره تماس چرخگیر لواسان   -   خدمات چرخگیر لواسان   -   امداد خودرو جاجرود   -   کرایه امداد خودرو جاجرود   -   قیمت امداد خودرو جاجرود   -   مبلغ امداد خودرو جاجرود   -   تعرفه امداد خودرو جاجرود   -   شماره تماس امداد خودرو جاجرود   -   خدمات امداد خودرو جاجرود   -   امداد خودرو سیار جاجرود   -   کرایه امداد خودرو سیار جاجرود   -   قیمت امداد خودرو سیار جاجرود   -   مبلغ امداد خودرو سیار جاجرود   -   تعرفه امداد خودرو سیار جاجرود   -   شماره تماس امداد خودرو سیار جاجرود   -   خدمات امداد خودرو سیار جاجرود   -   خودروبر جاجرود   -   کرایه خودروبر جاجرود   -   قیمت خودروبر جاجرود   -   مبلغ خودروبر جاجرود   -  آخرين صفحه