شماره تماس ماشین بر برج میلاد

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 04913.html
شورای رقابت

فولادگر، نماینده اصفهان و عضو کمیسیون ویژه خصوصی‌سازی مجلس، در نشستی که با حضور خودروسازان در مجلس داشت، اعلام کرد با تصویب اصلاحیه قانون خصوصی‌سازی و مطابق ماده ۵۹ این قانون، شورای رقابت دیگر حق ندارد در بخش‌های اقتصادی مانند خودروسازی به صورت مستقیم، مقررات‌گذاری کند.

۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

شورای رقابت از قیمت‌گذاری خودرو کنار رفت

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو» به نقل از خبر آنلاین،حمیدرضا فولادگر در نشست خبری که با حضور خودروسازان درباره خصوصی سازی صنعت خودرو در مجلس برگزار شد، گفت: قیمت گذاری در بازار خودرو معنی ندارد. باید عرضه و تقاضا تعیین کننده نرخ خودرو باشد. در ماجرای ارز، نظام به این جمع بندی رسید باید نرخ ارز را بازار ثانویه تعیین کند، طبیعتا در خودرو هم به این نتیجه می رسیم.

او با - شماره تماس ماشین بر برج میلاد - اشاره به اینکه دیگر شورای رقابت ورود به مقررات گذاری بخش های مختلف صنعت نمی کند، گفت: بلکه اگر در نهاد تعیین مقررات بخشی، مانند بخش خودرو یا صنعت، اختلافی پیش آمد، شورای رقابت به عنوان مرجع حل این اختلاف وارد خواهد شد. این شورا دیگر نهاد تنظیم گر، نهادهای تنظیم گر دیگر است. دیگر کار شورای رقابت - شماره تماس ماشین بر برج میلاد - این نیست که مثلا بیاید برای پراید قیمت گذاری کند.

نماینده مردم اصفهان در ادامه پاسخ هایش به سئوالات خبرنگاران گفت: صنعت خودروی ما نباید در حالت انحصار باقی بماند. باید قطب سوم خودرو به وجود بیاید تا جلوی انحصار دو قطب خودروساز عمده کشور گرفته شود.

[حمیدرضا فولادگر] فولادگر در بخش دیگری از سخنانش گفت: با اصلاح قانون، قیمت محصولات خودروسازانی که خودروی زیر ۵۰ میلیون تومان مانند خانواده پراید یا خانواده - شماره تماس ماشین بر برج میلاد - پژو ۴۰۵ تولید می کنند، باید ابتدا در نهاد قیمتگذاری بخش خودروکه دولت ایجاد می کند، تعیین تکلیف شود و شورای رقابت به عنوان نهاد نظارتی کل اقتصاد، عمل خواهد کرد.


پول سرگردان، خودرو را گران کرد

احمد نعمت بخش، دبیر انجمن خودروسازان هم در این نشست گفت: وقتی پولهای سرگردان مردم به دلیل کاهش سود سپرده های بانکی از بانکها خارج شد، دیدیم به سمت بازار طلا و ارز آمد و دولت هر چه سکه در بازار ریخت، مردم خریدند. دولت با تمام پشتوانه اقتصادی خود از پس پول های سرگردان بازار برنیامد و حالا می بینیم این پولها به سراغ خودرو آمده و تفاوت نرخ چند میلیونی بین تحویل کارخانه و عرضه بازار به خاطر همین پولهای سرگردان است.

او پیشنهاد کرد: - شماره تماس ماشین بر برج میلاد - بهترین کار این است که مانند ارز، باید به خودرو هم اجازه داده شود در حاشیه بازار، به صورت عرضه و تقاضای آزاد، فروش انجام شود. 

نعمت بخش گفت: مردم عادی که می خواهند خودرو بخرند می بینند سایت خودروسازان برای فروش بسته است، ولی کسی که دلال خودرو است و - شماره تماس ماشین بر برج میلاد - می داند چطور - شماره تماس ماشین بر برج میلاد - ثبت نام کند، در لحظه ای که سایت باز - شماره تماس ماشین بر برج میلاد - می شود، وارد سایت شده و خودروهای متعددی را ثبت نام می کند - شماره تماس ماشین بر برج میلاد - و باعث افزایش نرخ در بازار می - شماره تماس ماشین بر برج میلاد - شود.

- شماره تماس ماشین بر برج میلاد -


دولت به دنبال - شماره تماس ماشین بر برج میلاد - خودروسازی هاست

سعید مدنی، فعال خودروساز و مدیرعامل اسبق سایپا هم در این - شماره تماس ماشین بر برج میلاد - نشست گفت: دلیلی وجود ندارد از سرمایه گذاری خارجی در عرصه خودرو که در نهایت در یکی دو درصد از اقتصاد ما وارد می شود، واهمه داشته باشیم. باید استقبال هم کنیم.

او در ادامه گفت: ما به اندازه کافی قانون داریم و متعدد هم تجربه کرده ایم. الان تا بازار تکان می خورد، دولتی ها دست - شماره تماس ماشین بر برج میلاد - به جیب می شوند و بگیر و ببند راه می اندازند و شورای رقابت وارد می شود. اصلا اینطور نباید باشد. اگر اجازه دهند، اقتصاد روند طبیعی خود را طی خواهد کرد. دولتمردان ما دوست دارند خودروسازی ها دستشان باشد. وقتی در سایپا ما - شماره تماس ماشین بر برج میلاد - ۱۳ محصول جدید - شماره تماس ماشین بر برج میلاد - آوردیم و به شکل کارخانه بخش خصوصی اداره کردیم، این کار تحمل نشد و حتی دیدیم روند توسعه کارخانه در دولتهای بعدی و حتی در دولت یازدهم هم بزرگتر - شماره تماس ماشین بر برج میلاد - شد.


تکلیف قرارداد خودروسازان خارجی مشخص نیست

در ادامه این نشست، فولادگر در پاسخ به پرسش خبرآنلاین درباره سرنوشت قرارداد خودروسازان خارجی پس از - شماره تماس ماشین بر برج میلاد - آزادسازی نرخ خودرو در کشور گفت: باید دید چه قراردادی بسته شده است چون این مسئله به نوع قرارداد بستگی دارد. الان بحث اینجاست - شماره تماس ماشین بر برج میلاد - که با تحریم های جدید، اصلا خودروسازان خارجی به کار در ایران ادامه می دهند یا نه. متاسفانه آنها ضد و نقیض حرف می زنند. مثلا کارخانه رنو و پژو اول یک حرفی زدند و الان چیز دیگری می گویند.

این نماینده مجلس در ادامه پاسخش، توضیح داد: با وزیر صمت قبلی صحبت کرده بودیم که تجربه تحریم های قبلی به ما می گوید طوری قرارداد با - شماره تماس ماشین بر برج میلاد - خودروسازان خارجی ببندید که بتوان - شماره تماس ماشین بر برج میلاد - کارهایشان را پیش بینی کرد. باید ببینیم چطور با آنها قراردادهای جدید را بسته اند و خارجی ها می خواهند چه کنند. ممکن - شماره تماس ماشین بر برج میلاد - است آنها از سیاستهای آمریکا تبعیت کنند.

او درباره تعرفه واردات خودروی خارجی پس از آزاد سازی نرخ ها در کشور گفت: درباره تعرفه ها باید وزارت صمت و - شماره تماس ماشین بر برج میلاد - کمیسیون ماده یک گمرک با توجه به شرایط - شماره تماس ماشین بر برج میلاد - جدید و نرخ ارز تصمیم تازه ای بگیرند. طرح - شماره تماس ماشین بر برج میلاد - قبلی ما برای کاهش تعرفه گمرکی به دلایل مختلف از جمله تحریم، مسکوت ماند. ما موافق کاهش یک دفعه ای تعرفه های گمرک نیستیم ولی باید کاهش تدریجی همزمان با ارتقای کیفیت محصولات داخلی صورت گیرد.

فولادگر توضیح داد: در شرایط تحریم قبلی یعنی در سالهای ۹۰ و ۹۱ که تفاوت ناگهانی قیمت ارز به وجود آمد، ما هم تعرفه واردات خودروی خارجی را کاهش دادیم و از ۹۰ درصد به ۴۵ درصد رساندیم. الان هم شرایط مشابهی است که باید مجددا - شماره تماس ماشین بر برج میلاد - در این باره تصمیم گیری شود.

اولين صفحه   -  خدمات جرثقیل خودروبر برج میلاد   -   نیسان خودروبر برج میلاد   -   کرایه نیسان خودروبر برج میلاد   -   قیمت نیسان خودروبر برج میلاد   -   مبلغ نیسان خودروبر برج میلاد   -   تعرفه نیسان خودروبر برج میلاد   -   شماره تماس نیسان خودروبر برج میلاد   -   خدمات نیسان خودروبر برج میلاد   -   نیسان یدک کش برج میلاد   -   کرایه نیسان یدک کش برج میلاد   -   قیمت نیسان یدک کش برج میلاد   -   مبلغ نیسان یدک کش برج میلاد   -   تعرفه نیسان یدک کش برج میلاد   -   شماره تماس نیسان یدک کش برج میلاد   -   خدمات نیسان یدک کش برج میلاد   -   ماشین بر برج میلاد   -   کرایه ماشین بر برج میلاد   -   قیمت ماشین بر برج میلاد   -   مبلغ ماشین بر برج میلاد   -   تعرفه ماشین بر برج میلاد   -   شماره تماس ماشین بر برج میلاد   -   خدمات ماشین بر برج میلاد   -   خودرو سوار برج میلاد   -   کرایه خودرو سوار برج میلاد   -   قیمت خودرو سوار برج میلاد   -   مبلغ خودرو سوار برج میلاد   -   تعرفه خودرو سوار برج میلاد   -   شماره تماس خودرو سوار برج میلاد   -   خدمات خودرو سوار برج میلاد   -   جرثقیل یدک کش برج میلاد   -   کرایه جرثقیل یدک کش برج میلاد   -   قیمت جرثقیل یدک کش برج میلاد   -   مبلغ جرثقیل یدک کش برج میلاد   -   تعرفه جرثقیل یدک کش برج میلاد   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش برج میلاد   -   خدمات جرثقیل یدک کش برج میلاد   -   چرخگیر برج میلاد   -   کرایه چرخگیر برج میلاد   -   قیمت چرخگیر برج میلاد   -   مبلغ چرخگیر برج میلاد   -   تعرفه چرخگیر برج میلاد   -  آخرين صفحه