شماره تماس کفی جردن

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05193.html
قطعه سازان

امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دانشگاه علم و صنعت ایران و انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان کشور را می‌توان یکی از مهم‎ترین اتفاقاتی دانست که در حاشیه اولین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم یدکی و خدمات پس‌از فروش خودرو که تیرماه سال‌جاری در تهران برگزار شد، رخ داد.

۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

سهم ناچیز R&D از گردش مالی 5هزارمیلیارد تومانی صنعت قطعه

به گزارش - شماره تماس کفی جردن - «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو» ،   هدف اصلی عقد این تفاهم‌نامه، همکاری - شماره تماس کفی جردن - قطعه‌سازی با دانشگاه و استفاده از ظرفیت‌های - شماره تماس کفی جردن - دانشگاه علم و صنعت در بومی‌سازی - شماره تماس کفی جردن - دانش‌فنی و فن‌آوری تولید قطعات کشور عنوان شده است. در حالی که در شرایط فعلی صنعت - شماره تماس کفی جردن - خودرو کشور بار دیگر با چالش تحریم‌های اقتصادی بین‌المللی - شماره تماس کفی جردن - دست به گریبان شده است، برخی کارشناسان معتقدند این همکاری و امضای چنین تفاهم‌نامه‌ای - شماره تماس کفی جردن - میان بخش تولید و صنعت با دانشگاه می‌تواند به دستاوردهای با ارزشی منتهی شود. در همین راستا، ابوالفضل خلخالی، استاد دانشکده خودرو دانشگاه علم - شماره تماس کفی جردن - و صنعت ایران به عنوان نماینده دانشگاه در اجرای این تفاهم‌نامه در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای خودرو» درباره جزئیات این تفاهم‌نامه و تاثیر اجرای آن بر قطعه‌سازی کشور، توضیح داد.

زمینه شکل‌گیری ایده‌ای که به امضای تفاهم‌نامه مشترک میان قطعه‌سازی و دانشگاه منتج - شماره تماس کفی جردن - شد، چه بود؟
یکی از اصلی‌ترین چالش‌های - شماره تماس کفی جردن - امروز قطعه‌سازان، مساله دانش‌فنی است. در سال‌های گذشته مهندسی معکوس در قطعه‌سازی به شکل غیرعلمی انجام می‌شد. این مساله به پایین‌بودن کیفیت قطعات و به دنبال آن به وجود آمدن اشکالاتی در محصول نهایی یعنی خودرو، منجر می‌شد. همچنین در بحث شناسایی مواد و انتخاب مواد مناسب برای تولید مشکلاتی وجود داشت. طراحی صحیح از لحاظ مکانیکی و محاسبات صحیحی که پشتیبان قطعات خودرو باشد نیز از مواردی است که به شکل‌گیری این تفاهم همکاری منتهی - شماره تماس کفی جردن - شد.

 امروز صنعت خودرو کشور بار دیگر تحریم‌های جدید اقتصادی را تجربه می‌کند. تاثیر این همکاری بر عملکرد خودروسازی چگونه خواهد - شماره تماس کفی جردن - بود؟
با توجه به محدودیت‌هایی که در تعامل با شرکت‌های خارجی و واردات قطعات به وجود آمده، در این شرایط ناچار خواهیم بود برای تولید قطعات به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخل کشور تکیه کنیم. پروژه‌های تولید محصولات جدید - شماره تماس کفی جردن - خودرویی که توسط دو خودروساز اصلی کلید - شماره تماس کفی جردن - می‌خورد، نیاز به - شماره تماس کفی جردن - طراحی قطعات - شماره تماس کفی جردن - جدید دارد. مجموعه - شماره تماس کفی جردن - این عوامل باعث می‌شود نیاز به طراحی، تحلیل و محاسبات مهندسی در قطعه‌سازی‌ها احساس شده و روند تولید تقویت شود. 

 چرا واحدهای تولیدی در حوزه قطعه‌سازی، ایجاد مجموعه‌های تحقیق و توسعه‌ای در شرکت‌های خود را جدی نمی‌گیرند و بیشتر آن‎ها در این زمینه سرمایه‌گذاری نمی‌کنند؟
ایجاد مجموعه تحقیق و توسعه در - شماره تماس کفی جردن - واحدهای تولیدی - شماره تماس کفی جردن - امری ضروری است. اما درحال‎حاضر بیشتر قطعه‌سازان با مشکلات متنوعی در تولید مواجه هستند. تشکیل یک - شماره تماس کفی جردن - مجموعه تحقیق و توسعه‌ای با توجه به لزوم به‌کارگیری نیروی انسانی متخصص و پرداخت حقوق و - شماره تماس کفی جردن - مزایای بالا به آن‎ها، نیاز به سرمایه و صرف هزینه‌ای دارد که پرداخت - شماره تماس کفی جردن - آن از توان قطعه‌سازان خارج است. در این راستا، قرارداد در زمینه تحقیق و توسعه با دانشگاه‌ها یک راهکار کلیدی برای ایجاد زیرساخت مناسب در این صنعت به‌شمار می‌رود. بنابراین با چنین تفاهم‌نامه‌ای برای همکاری، قطعه‌سازان می‌توانند اقدامات تحقیق و توسعه‌ای خود را برون‌سپاری کرده و این کار را به دانشگاه‌ها بسپارند. در دنیا هم این روش رایج است. 

 برخی از قطعه‌سازان، به خصوص واحدهای تولیدی بزرگ، خود دارای واحدهای تحقیق و توسعه هستند. این گروه از تولیدکنندگان چگونه می‌توانند - شماره تماس کفی جردن - از مزایای این تفاهم‌نامه همکاری بهره‌مند شوند؟
درمورد قطعه‌سازانی که - شماره تماس کفی جردن - دارای واحدهای تحقیق و توسعه هستند، همکاری به این شکل است که دانشگاه می‌تواند با واحدهای تحقیقی قطعه‌ساز جوینت شده و دانش‌روز قطعه‌سازی را به این بخش - شماره تماس کفی جردن - منتقل کند. این فرایند باعث می‌شود اطلاعات و دانش آن‎ها نیز به‌روز باشد.

 اهمیت ندادن به بحث تحقیق و توسعه در تولید، چه تبعاتی را در پی خواهد داشت؟
در تمام دنیا، حتی تا 30درصد از درآمد و گردش مالی صنایع، برای تحقیق و توسعه - شماره تماس کفی جردن - صرف می‌شود. قطعه‌سازی کشور ما سالانه بیش از 5هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد، اما سهم زیادی از این میزان، - شماره تماس کفی جردن - صرف تحقیق و توسعه نمی‌شود. باید توجه داشته باشیم که اگر تحقیق و توسعه را در نظر نگیریم، دچار - شماره تماس کفی جردن - پدیده‌ای خواهیم شد که اصطلاحا «شوک آینده» نام دارد. مساله‌ای که متاسفانه در صنایع مختلف کشور ما وجود دارد. - شماره تماس کفی جردن - معمولا یک محصول همیشه تولید می‌شود در حالی که کمتر به نوآوری و بهبود کیفیت تولید توجه می‌شود. به همین دلیل صنعت خودرو کشور دچار پدیده شوک آینده شده است. 

 قرار است چه میزان سرمایه‌گذاری در این همکاری انجام شود؟
هدف‌گذاری ما این است - شماره تماس کفی جردن - که در سال اول مبلغی معادل یک میلیارد تومان در این حوزه سرمایه‌گذاری شود. امیدواریم این رقم بتواند در سال‌های آینده افزایش یابد و به این سمت برویم که دانشگاه جایگاه و سهم واقعی خود در این صنعت را به‌دست بیاورد.

 در توضیحات خود، به واگذاری برنامه‌های تحقیق و توسعه‌ای به دانشگاه اشاره کردید. این اقدام چه میزان صرفه‌جویی در هزینه را برای قطعه‌سازان به‌همراه خواهد داشت؟
وقتی - شماره تماس کفی جردن - می‌گوییم در سال اول قرار است تا یک میلیارد تومان برای مشارکت دانشگاه در صنعت و بازار سرمایه‌گذاری شود، یعنی به دنبال این هستیم که مجموعه قطعه‌سازان که این مشارکت - شماره تماس کفی جردن - و سرمایه‌گذاری را انجام می‌دهند و دانشگاه را وارد بحث تحقیق و توسعه خود می‌کنند، نتیجه این سرمایه‌گذاری را به شکل ملموس در تولید خود مشاهده کنند. به این ترتیب افزایش بهره‌وری و مدیریت حجم مواداولیه مورداستفاده در تولید، از بارزترین تاثیرات این سرمایه‌گذاری خواهد بود. به‌طور کلی، تولید یک قطعه به شکل غیرعلمی می‌تواند هزینه‌های غیرضروری زیادی را به قطعه‌ساز تحمیل کند. اما اگر این فرایند - شماره تماس کفی جردن - محاسبه - شماره تماس کفی جردن - شده باشد، وزن سازه کاهش خواهد یافت - شماره تماس کفی جردن - که این موضوع برای قطعه‌ساز با سود همراه خواهد بود. همچنین الان قطعاتی در بازار وجود دارد که نمونه خارجی تا 50هزار کیلومتر کار می‌کند در حالی که نمونه مشابه داخلی نهایتا تا 5هزار کیلومتر را جوابگو است. در این روند قطعا عمر قطعات مصرفی افزایش خواهد - شماره تماس کفی جردن - یافت و - شماره تماس کفی جردن - در تولید به سمت استفاده از تکنولوژی‌های نو خواهیم رفت. این امر می‌تواند رقابت‌پذیری قطعات تولید داخل را در بازارهای جهانی افزایش دهد. این‎ها - شماره تماس کفی جردن - دستاوردهایی است که تحقق آن‎ها قطعی خواهد بود.

 در اهداف این تفاهم‌نامه از واژه «بومی‌سازی» استفاده شده است. قطعات خودرو چگونه امکان بومی‌سازی خواهد داشت؟
در سال‌هایی که صنعت خودرو در کشور فعال بوده، دانش تولید خودرو به ایران منتقل و در آن بومی شده است. به همین دلیل هم در چندین دانشگاه، دانشکده مهندسی خودرو ایجاد شده که مباحثی که در آن‎ها تدریس می‌شود و تحقیقاتی که در آن‎ها انجام می‌شود، همه در زمینه خودرو است. به این ترتیب می‌توان گفت سطح علمی کشور و دانش‌فنی موجود در زمینه طراحی خودرو و قطعات به‌صورت کاربردی بسیار بالا است. بنابراین موضوعی در این صنعت وجود ندارد که راه حل آن در کشور ما وجود نداشته باشد.

 به این ترتیب چرا صنعت خودرو کشور تا این حد با سطح جهانی این صنعت فاصله دارد؟
مهم‎ترین نقص این صنعت در کشور، بحث مدیریتی است. در حوزه فرایندهای مدیریتی باید به گونه‌ای عمل شود که فرایند طراحی و تولید خودرو و قطعات خودرو در ایران، به یک فرایند اقتصادی تبدیل شود. آن‎چه باعث ایجاد فاصله‌های امروز شده، اقتصادی نبودن تصمیمات در این حوزه است. اگر امروز قطعه‌ساز احساس کند بازار اقتصادی - شماره تماس کفی جردن - خوبی پیش‌رو دارد، خود به خود لزوم بهره‌گیری از فعالیت‌های تحقیق و توسعه‌ای را نیز احساس خواهد کرد. در این شرایط می‌توان به اتفاقاتی مانند تحریم‌های اقتصادی هم - شماره تماس کفی جردن - به دید فرصت نگاه کرد. چراکه اگر پیش از این قطعه‌ای مثلا با قیمت 5هزار تومان وارد می‌شد، درحال‎حاضر - شماره تماس کفی جردن - 25هزار تومان وارد می‌شود. این‎ها باعث می‌شود قطعه‌سازان به سمت طراحی و تولید داخل این قطعات بروند که تحقیق و توسعه نیز ناگزیر جای خود در این پازل را می‌یابد. در واقع - شماره تماس کفی جردن - دانش‌فنی - شماره تماس کفی جردن - کافی نیز برای چنین اقدامی وجود دارد. هر آن‎چه موجود نباشد هم - شماره تماس کفی جردن - می‌توان با ارتباطات جهانی که دانشگاه دارد و ارتباطی که با خودروسازان بزرگ دنیا وجود دارد، قابل انتقال و اکتساب است. به عبارت کلی‌ منظور از بومی‌سازی این است که اگر امروز خودرو جدیدی مانند SP100 توسط سایپا - شماره تماس کفی جردن - قرار است تولید شود، قطعه‌ساز داخل بتواند قطعه مناسب این محصول را - شماره تماس کفی جردن - طراحی کرده و به تولید برساند. یا اگر خودرو وارداتی در بازار وجود دارد، قطعه‌ساز بتواند قطعه مشابه این محصول را تولید کند.

طی سال‌های بعد از برجام، حجم قابل‌توجهی از - شماره تماس کفی جردن - خودروهای خارجی وارد بازار کشور شده است. این خودروها در شرایط تحریم ممکن است برای دریافت خدمات پس‌از فروش با مشکلاتی مواجه - شماره تماس کفی جردن - شوند. این تفاهم و همکاری، چه میزان می‌تواند در حل این مشکل موثر باشد؟
برای ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای وارداتی شرکت‌های کیا و هیوندای، ما مراجعات زیادی داشته‌ایم که این موضوع مورد بررسی قرار گرفت. در شرایط تحریم عرضه و تقاضا در بازار به هم می‌خورد و قیمت‌ها افزایش پیدا کرده و واردات به‌صرفه نیست. 
بنابراین نقش این تفاهم‌نامه و نقش دانشگاه در داخلی‌سازی این قطعات کاملا برجسته است و می‌توان در زمینه تولید داخل قطعات برنامه‌ریزی کرد. بی‌شک برای مساله‌ای که درست تعریف شود، راه‌حل مناسب هم پیدا خواهد شد و چنین مشکلاتی در - شماره تماس کفی جردن - کشور قابلیت برطرف‌شدن - شماره تماس کفی جردن - خواهد یافت.

اولين صفحه   -  خدمات یدک کش جردن   -   حمل خودرو جردن   -   کرایه حمل خودرو جردن   -   قیمت حمل خودرو جردن   -   مبلغ حمل خودرو جردن   -   تعرفه حمل خودرو جردن   -   شماره تماس حمل خودرو جردن   -   خدمات حمل خودرو جردن   -   حمل ماشین جردن   -   کرایه حمل ماشین جردن   -   قیمت حمل ماشین جردن   -   مبلغ حمل ماشین جردن   -   تعرفه حمل ماشین جردن   -   شماره تماس حمل ماشین جردن   -   خدمات حمل ماشین جردن   -   کفی جردن   -   کرایه کفی جردن   -   قیمت کفی جردن   -   مبلغ کفی جردن   -   تعرفه کفی جردن   -   شماره تماس کفی جردن   -   خدمات کفی جردن   -   کفی خودروبر جردن   -   کرایه کفی خودروبر جردن   -   قیمت کفی خودروبر جردن   -   مبلغ کفی خودروبر جردن   -   تعرفه کفی خودروبر جردن   -   شماره تماس کفی خودروبر جردن   -   خدمات کفی خودروبر جردن   -   جرثقیل خودروبر جردن   -   کرایه جرثقیل خودروبر جردن   -   قیمت جرثقیل خودروبر جردن   -   مبلغ جرثقیل خودروبر جردن   -   تعرفه جرثقیل خودروبر جردن   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر جردن   -   خدمات جرثقیل خودروبر جردن   -   نیسان خودروبر جردن   -   کرایه نیسان خودروبر جردن   -   قیمت نیسان خودروبر جردن   -   مبلغ نیسان خودروبر جردن   -   تعرفه نیسان خودروبر جردن   -  آخرين صفحه