مبلغ کفی خودروبر جردن

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05198.html
خودروسازان

سه بهانه «تولید ناگزیر خودروهای قدیمی»، «قابلیت ارتقای کیفی این خودروها» و «تمرکز صرف بر توسعه بازار داخلی» باید از خودروسازان سلب شود

۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴

101 قانون برای حمایت از فعالیت‎های دانش‌بنیان صنعت خودرو

شرایط صنعت خودرو کشور در دوران تحریم‌های گذشته، در - مبلغ کفی خودروبر جردن - دوره برجام و پس از آن، موضوعی است که در بخش نخست گفت‌وگوی غلامرضا لطیف، عضو هیات‌علمی دانشکده برق دانشگاه شهید بهشتی با «دنیای‌خودرو» مورد بررسی قرار گرفت. همچنین اهداف تعیین‎شده در سند چشم‌انداز صنعت خودرو در 1404 و لزوم ایجاد برنامه‌های عملیاتی در مسیر تحقق این اهداف در این گفت‎وگو مورد بررسی قرار گرفتند.

در - مبلغ کفی خودروبر جردن - بخش پایانی این گفت‌وگو، وی با ارائه توضیح درباره اقدامات ضروری که باید از سوی خودروسازها انجام شود، به امکانات وسیعی که نهاد ریاست‌جمهوری در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار می‌دهد نیز اشاره کرد.

به‌گفته لطیف، تولید محصول دانش‌بنیان در کشور شامل معافیت‌های گمرکی، صادراتی، وام بلاعوض و... است. چراکه در کشور 101 قانون حمایتی از محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان وجود دارد. وی همچنین تاکید کرد تعیین مسیر باید به‌گونه‌ای باشد که سه بهانه «تولید ناگزیر خودروهای قدیمی»، - مبلغ کفی خودروبر جردن - «قابلیت ارتقای کیفی این خودروها» و «تمرکز صرف بر توسعه بازار داخلی» باید از خودروسازان سلب شود.

 به برخی اقداماتی که باید توسط دولت در صنعت خودرو انجام شود، - مبلغ کفی خودروبر جردن - اشاره کردید. دیگر اقداماتی که باید در این زمینه انجام شود، به چه شکل تعریف می‌شوند؟

یکی دیگر از اقداماتی که دولت باید انجام دهد، ایجاد زیرساخت‌های مناسب در صنعت خودرو است. اصولا آینده این - مبلغ کفی خودروبر جردن - صنعت در جهان، وابسته به تولید خودروهای برقی و خودران است. بر این اساس، تولید این نوع خودروها در کشور ما نیاز به ایجاد زیرساخت مناسب دارد. این کاری است که باید به بخش‌خصوصی - مبلغ کفی خودروبر جردن - واگذار شود اما درحال‎حاضر اجرای این - مبلغ کفی خودروبر جردن - کار در توان بخش خصوصی - مبلغ کفی خودروبر جردن - نیست. بنابراین شهرداری‌ها، دولت و مجلس باید سرمایه کافی مثلا برای ایجاد ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی در تمام کشور در نظر بگیرند. انتقال برق دوطرفه به - مبلغ کفی خودروبر جردن - منازل شخصی نیز ازجمله کارهایی هستند که در چارچوب ایجاد زیرساخت‌ها باید انجام شوند.

ایجاد چنین زیرساخت‌هایی باعث می‌شود همه شرکت‌ها بتوانند در فضای مساوی و به دور از تبعیض، با یکدیگر رقابت - مبلغ کفی خودروبر جردن - کنند. نقش بخش خصوصی با وجود ضعف‌هایی - مبلغ کفی خودروبر جردن - که وجود دارد، در این زمینه بسیار پررنگ خواهد بود. 

به‌طورکلی یکی از وظایف دولت، هدایت بخشی از نقدینگی جامعه به سمت بخش خصوصی است. در این فرایند، مردم باید برای خرید سهام شرکت‌های خودروساز تشویق شوند و این موضوع به بالا رفتن شاخص‌ها در بازار بورس نیز کمک خواهد کرد. در این میان توجه به یک موضوع بسیار مهم است؛ این‎که رسیدن - مبلغ کفی خودروبر جردن - به تیراژهای بالای تولید در صنعت خودرو الزاما نتیجه درستی - مبلغ کفی خودروبر جردن - نخواهد داشت. خودروسازان ما مدام با اعداد و ارقام تولید سروکار دارند، غافل از - مبلغ کفی خودروبر جردن - این‎که بالا بودن تیراژ یک خودرو با پلت‌فرم بیش از - مبلغ کفی خودروبر جردن - دو دهه قبل، بیشتر از سود، هزینه‌هایی را به کشور تحمیل می‌کند. در مقابل اما نیاز به ایجاد ارزش‌افزوده در درازمدت و در اقتصاد کلان احساس می‌شود و ادامه روند فعلی محکوم به شکست است.

 در بخشی از توضیحات خود، به کوتاه‎شدن زمان دریافت مجوز - مبلغ کفی خودروبر جردن - و ثبت شرکت برای تسهیل در سرمایه‌گذاری اشاره کردید. این در حالی است که یکی از مشکلات صنعت خودرو در کشور، تعدد شرکت‌های - مبلغ کفی خودروبر جردن - خودروساز است. درحالی که بهتر است یک یا دو خودروساز اصلی در کلاس جهانی وجود داشته باشد و بر توسعه و پیشرفت همین تعداد تمرکز شود...

واقعیت تلخ این است که در کشور بیشتر مونتاژکار وجود دارد تا خودروساز. تعریف خودروساز - مبلغ کفی خودروبر جردن - باید به دقت تبیین شود. - مبلغ کفی خودروبر جردن - خودروسازی فرایندی است که از طراحی اولیه، ساخت، بازاریابی و پشتیبانی، مستقیم توسط یک شرکت انجام شود.

اگر بازار رقابتی باشد و دولت برای خودروسازانی که درصد بالایی از محصول‌شان طراحی داخل باشد، مشوق‌های حمایتی مانند معافیت مالیاتی در نظر بگیرد، این شرکت‌ها به سمت تبدیل‎شدن به خودروساز واقعی سوق پیدا می‌کنند. در این راستا باید نقشه‌راه وجود داشته باشد. همان‌طور که پیش‌تر هم - مبلغ کفی خودروبر جردن - اشاره شده بود، دولت باید از شرکت‌های دانش‌بنیان خودروساز و قطعه‌ساز حمایت کند. 


در کنار این بحث، باید به این موضوع هم اشاره شود که مشکل دیگر در زمینه ثبت شرکت و - مبلغ کفی خودروبر جردن - دریافت مجوز در مدت‌زمان کوتاه، تعدد شرکت‌های واسط و تصمیم‌گیران است. همچنین اطلاعات اضافی که از متقاضیان دریافت می‌شود، نیز مشکل - مبلغ کفی خودروبر جردن - دیگری است.

در این زمینه نیز اعتقاد بر این است ثبت شرکت باید به بخش خصوصی واگذار شود و در یک مدل - مبلغ کفی خودروبر جردن - صحیح کسب‌وکار، واسطه‌ها حذف شوند. به این مدل، روش پلت فرمی و بلاک‌چِین گفته می‌شود، مدلی که خودروسازانی مانند جگوار و فورد در زمینه مدیریت از آن بهره می‌برند. این مدل - مبلغ کفی خودروبر جردن - باعث می‌شود تعامل با مشتری و بازار موثر و مستقیم باشد. 

 در دنیای امروز، روش موثر بازاریابی در صنعت خودرو به چه شکل است؟

در سطح بین‌المللی بحثی با عنوان روندهای جهانی وجود دارد که در زیرمجموعه آن روندهای فناوری تعریف می‌شود. یک اصل بدیهی وجود دارد که براساس آن گفته می‌شود هر صنعتی که از روندهای جهانی تبعیت نکند، بی‌شک شکست خواهد خورد. امروز مشتری‌مداری و تعامل با مشتری یک روند جهانی است. 


یکی دیگر از روندهای جهانی، هوشمندسازی است که به همین دلیل صنعت خودروی دنیا به سمت تولید خودروهای برقی و خودران در حرکت است. حفظ محیط‌زیست نیز یکی دیگر از روندهای جهانی به شمار می‌رود. به دلیل تبعیت نکردن از همین روندهای جهانی بود که شرکت‌های بزرگی مانند نوکیا، پولاروید، کداک و... در بازار جهانی شکست خوردند. بنابراین خودروسازان و قطعه‌سازان کشور باید روندهای جهانی را بیاموزند تا ادامه بقای آن‎ها به خطر نیفتد.

 پس - مبلغ کفی خودروبر جردن - از توضیحاتی که در مورد اقدامات الزامی دولت مطرح شد، در بطن صنعت خودرو چه اقداماتی باید در دستور کار قرار بگیرد؟

نخستین کار در این - مبلغ کفی خودروبر جردن - بخش، تدوین نقشه‌راه در مسیر تحقق سند چشم‌انداز این - مبلغ کفی خودروبر جردن - صنعت است. به این ترتیب باید مشخص شود مسیر رسیدن خودروساز به نقطه مدنظر در - مبلغ کفی خودروبر جردن - هرسال چگونه است. همچنین روند تحقق سیاست‌ها در قالب برنامه‌های عملیاتی نیز باید به‌طور شفاف بیان شود. 

در این راستا، خودروسازان باید برای تولید محصول رقابت‌پذیر برنامه عملیاتی ارائه دهند. این فرایند از طریق ارتقای استانداردها، بهبود مستمر کیفیت، استفاده از فناوری‌های نوین، ایجاد بهره‌وری، متنوع‌سازی محصولات و تکمیل زنجیره فناوری برنامه عملیاتی ارائه دهند.

در‎حال‎حاضر در زنجیره فناوری خودروسازان، در بخش طراحی نقص وجود دارد. چراکه در این صنعت از پلت‌فرم‌های خارجی استفاده می‌شود. غیر از - مبلغ کفی خودروبر جردن - این در بخش تحقیق و توسعه نیز نقص وجود - مبلغ کفی خودروبر جردن - دارد. همچنین خودروسازان برای برندسازی در بُعد جهانی و - مبلغ کفی خودروبر جردن - به دنبال آن افزایش صادرات برنامه مدون ندارند. ایجاد زیرساخت برای تولید قطعات باکیفیت، اقدام دیگری - مبلغ کفی خودروبر جردن - است که در این صنعت باید توسط خود تولیدکنندگان انجام شود.

امروز در دنیا از قطعه‌ساز انتظار می‌رود قطعات ایمن و مطمئن تولید کند و رمز ورود به بازار جهانی نیز همین است. در واقع ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تولید قطعات باکیفیت، طراحی در تراز بین‌المللی و - مبلغ کفی خودروبر جردن - توسعه تعاملات و همکاری با شرکای خارجی ضرورتی است که باعث می‌شود بهانه ادامه تولید محصولات قدیمی از بین برود و به ارتقای کیفی خودروهای تولیدی و توسعه - مبلغ کفی خودروبر جردن - صنعت خودرو داخلی می‌انجامد.

به‌طورکلی سه بهانه «تولید ناگزیر خودروهای قدیمی»، «قابلیت ارتقای کیفی این خودروها» و «تمرکز صرف بر توسعه بازار داخلی» باید از خودروسازان - مبلغ کفی خودروبر جردن - سلب شود. همچنین خودروساز باید به ایجاد و تعریف چند برند معتبر فکر کرده و به توسعه روند فناوری‌ها در این حوزه توجه کند.

در رابطه با اقداماتی که ارگان‌های دولتی، مجلس و خودروسازان برای توسعه این صنعت باید انجام دهند، توضیح دادید و اولویت‎هایی را برشمردید. اما سوال این‎جاست فراهم‎کردن چه مقدمات و پیش‎نیازهایی برای انجام این کارها ضروری است؟ 

به‌نظر من دانش‌بنیان کردن صنعت خودرو، یعنی گسترش و ارتقای واحدهای تحقیق و توسعه در خودروسازی و قطعه‌سازی در کنار توسعه فناوری، یکی از راهبردهای اساسی در این مسیر است. البته برای دانش‌بنیان کردن نباید تنها به دنبال ایجاد یک اقتصاد موازی با جریان فعلی اقتصاد و صنعت، - مبلغ کفی خودروبر جردن - آن هم از طریق شرکت‌های کوچک و متوسط در کشور بود.

به‌عبارت‌دیگر، نمی‌توان شرکت‌ها و صنایع دانش‌بنیان جدید در کشور شکل داد اما کلیت جریان صنعتی فعلی - مبلغ کفی خودروبر جردن - را به حال خود گذاشت و نسخه‌ای برای دانش‌بنیان شدن آن ارائه نکرد. دانش‌بنیان کردن به‌معنی اضافه کردن طراحی، تحقیق و توسعه به فرایند فعلی تولید است.

یک خودروساز دانش‌بنیان به ذائقه مردم مراجعه می‌کند و در این مسیر بازارسنجی کرده و تعاملات جدید ایجاد می‌کند و بر این مبنا، خودرویی با ویژگی‌های موردنیاز بازار طراحی می‌کند که برای تولید این خودرو، قطعاتی با ویژگی‌های خاص نیز طراحی و به همین شکل تولید می‌شود.

این فرایند درحال‎حاضر به این شکل انجام می‌شود که خودروساز نقشه‌ای را - مبلغ کفی خودروبر جردن - به قطعه‌ساز می‌دهد تا براساس آن قطعات خودرو تولید شود. اما در روشی که - مبلغ کفی خودروبر جردن - توضیح دادم، قطعه‌ساز، قطعه را با ویژگی‌های خواسته‌شده طراحی می‌کند، نقشه را تهیه کرده و ابتدا به تولید آزمایشی و بعد به تولید انبوه می‌رساند.

این موضوع از طریق - مبلغ کفی خودروبر جردن - استقرار واحد تحقیق و توسعه و واحد طراحی برای تکمیل زنجیره ارزش صنعت، در شرکت خودروساز و قطعه‌ساز محقق خواهد شد و لازمه این کار - مبلغ کفی خودروبر جردن - هم ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها، مراکز علمی، مراکز رشد و - مبلغ کفی خودروبر جردن - پارک‌های علم و فناوری کشور است. در این زمینه خودروسازان می‌توانند از امکانات وسیع ریاست‌جمهوری استفاده کنند. ضمن این‎که تولید محصول دانش‌بنیان شامل معافیت‌های گمرکی، صادراتی، وام بلاعوض و... است.

چراکه در کشور 101 قانون حمایتی از محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان وجود دارد. در عین حال باید توجه داشت توسعه فناوری به کاهش هزینه‌های تولید نیز می‎انجامد و انحصار بازار را می‎شکند. در این زمینه امید ما به قطعه‌سازان است. من معتقدم اگر قطعه‌سازان - مبلغ کفی خودروبر جردن - دانش‌بنیان و دانش‌محور شوند، صنعت خودرو به تدریج به سطحی می‌رسد که امکان تولید پلت‌فرم کاملا داخلی در صنعت به وجود خواهد آمد.

 ایجاد تعامل و همکاری گسترده با شرکت‌ها و خودروسازان مطرح جهان ازجمله مواردی بودند که در مسیر ارتقای صنعت - مبلغ کفی خودروبر جردن - خودرو به آن اشاره شد. تاثیر این تعامل تا چه اندازه است و نحوه - مبلغ کفی خودروبر جردن - صحیح انجام آن چگونه خواهد بود؟

تاثیر این موضوع غیرقابل انکار است. این کار از طریق تدوین برنامه و تحقق آن در مسیر استفاده از ظرفیت‌های علمی و - مبلغ کفی خودروبر جردن - فناوری کشور تسهیل خواهد شد. همچنین دولت باید برای پروژه‌های طراحی، توسعه و تحقیق در این صنعت مشوق‌هایی در نظر بگیرد. یک نمونه از تشویق و حمایت دولت در این زمینه مربوط به کشور ترکیه است.

دولت این کشور مشوق اعطای معافیت‌های مالیاتی و گمرکی قابل‌توجهی به تولیدکنندگان ارائه می‌کند. همچنین تا 20درصد سهم سرمایه‌گذاری‌های مشترک شرکت‌های ترک با خارجی‌ها - مبلغ کفی خودروبر جردن - توسط دولت ترکیه - مبلغ کفی خودروبر جردن - پرداخت می‌شود.

به این ترتیب در کشور ما هم دولت می‌تواند با پوشش بخشی از حقوق کارکنان دارای مدرک علمی در مراکز تحقیق و توسعه تا چند سال مشخص، اعطای مشوق‌های مالیاتی و یارانه‌ای به پروژه‌های مشترک به منظور تشویق انجام پروژه‌های مشترک، عفو مالیات بر درآمد حاصل از فعالیت‌های دانشگاهی-صنعتی برای اعضای هیات‌عملی و افزایش بودجه پشتیبانی از پروژه‌های کارآفرینی- فناوری در این زمینه اقدام موثر داشته باشد. به‌طور کلی مشوق و بسته‌های تشویقی باید در شرایط خاص و با اهداف مشخص ارائه شوند. در غیر این‌صورت، پرداخت نقدینگی بدون هدف و تلاش، صنایع را به سمت نابودی می‌برد.

اگر بخواهیم یک جمع‌بندی کلی از این بحث داشته باشیم، چه تحولاتی را می‎توانیم زمینه‎ساز نجات و بقای صنعت خودرو و پیشرفت و ارتقای آن در شرایط حاضر بدانیم؟

در کلام کلی، می‌توان گفت ایجاد تفکر پلت‌فرمی و حذف نهادهای زائد و واسط از مدل کسب‌وکار در صنعت، تقویت همکاری دولت، صنعت و دانشگاه در کنار سرمایه‌گذاری‌های مناسب و مراقبت از انجام برنامه‌های توسعه‌ای و عملکرد قاطعانه برای جبران عقب‎ماندگی‌های موجود، نتایج بسیار قابل‌توجه و مثبتی را در این صنعت به همراه خواهد داشت. متاسفانه در کشور ما اسناد به‌راحتی نوشته می‌شوند اما اجرای آن پایش و مراقبت نمی‌شود.

به‌همین دلیل چنین اسنادی معمولا عملیاتی نشده و اهداف قیدشده در آن‎ها کمتر محقق می‌شود. درحال‎حاضر ما هم تولید داریم، هم واردات می‌کنیم و هم این صنعت ضعیف را توسعه می‌دهیم. به‌دقت و به صورت مشخص باید تعیین شود در سال چه میزان صادرات، چه اندازه واردات و چه حجمی از تولید را چگونه - مبلغ کفی خودروبر جردن - و با چه کیفیتی داشته باشیم.

در صنعت خودرو کشور امروز بی‌هدف فقط پول خرج - مبلغ کفی خودروبر جردن - می‌شود. به این ترتیب، اگر اقدامی فوری و جدی در راستای بهبود شرایط انجام - مبلغ کفی خودروبر جردن - شود، صنعت محکوم به نابودی است. در پایان، تاکید من بر تشکیل و ایجاد نشست‌های دائمی سازندگان با ارائه‌دهندگان محصولات دانش‌بنیان و 
فناورانه است.

اولين صفحه   -  تعرفه حمل خودرو جردن   -   شماره تماس حمل خودرو جردن   -   خدمات حمل خودرو جردن   -   حمل ماشین جردن   -   کرایه حمل ماشین جردن   -   قیمت حمل ماشین جردن   -   مبلغ حمل ماشین جردن   -   تعرفه حمل ماشین جردن   -   شماره تماس حمل ماشین جردن   -   خدمات حمل ماشین جردن   -   کفی جردن   -   کرایه کفی جردن   -   قیمت کفی جردن   -   مبلغ کفی جردن   -   تعرفه کفی جردن   -   شماره تماس کفی جردن   -   خدمات کفی جردن   -   کفی خودروبر جردن   -   کرایه کفی خودروبر جردن   -   قیمت کفی خودروبر جردن   -   مبلغ کفی خودروبر جردن   -   تعرفه کفی خودروبر جردن   -   شماره تماس کفی خودروبر جردن   -   خدمات کفی خودروبر جردن   -   جرثقیل خودروبر جردن   -   کرایه جرثقیل خودروبر جردن   -   قیمت جرثقیل خودروبر جردن   -   مبلغ جرثقیل خودروبر جردن   -   تعرفه جرثقیل خودروبر جردن   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر جردن   -   خدمات جرثقیل خودروبر جردن   -   نیسان خودروبر جردن   -   کرایه نیسان خودروبر جردن   -   قیمت نیسان خودروبر جردن   -   مبلغ نیسان خودروبر جردن   -   تعرفه نیسان خودروبر جردن   -   شماره تماس نیسان خودروبر جردن   -   خدمات نیسان خودروبر جردن   -   نیسان یدک کش جردن   -   کرایه نیسان یدک کش جردن   -   قیمت نیسان یدک کش جردن   -  آخرين صفحه