شماره تماس کفی خودروبر بریانک

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08455.html

بهرام شهریاری: بسیاری از قطعه‌سازان کوچک و متوسط به دلیل سود بالای تسهیلات بانکی در بازپرداخت آن با مشکل مواجه شده و کسب‌و‌کار خود را از دست داده‌اند

۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

قفل بازنشدنی نظام بانکی برای خودروسازان و قطعه‌سازان

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، از ابتدای دهه‌۹۰ که تحریم‌ها تشدید شد، نظام بانکی کشور دچار - شماره تماس کفی خودروبر بریانک - مشکلات عدیده‌ای شد و در این - شماره تماس کفی خودروبر بریانک - بین بیشترین بخش‌هایی که آسیب بسیار جدی دیدند، صنعت خودرو و قطعه‌سازی کشور بودند.

در این بین بارها فعالان صنعت خودرو و حتی مسئولان ارشد وزارت صنعت، - شماره تماس کفی خودروبر بریانک - معدن و - شماره تماس کفی خودروبر بریانک - تجارت نیز به کرات بر این موضوع تاکید کردند که بانک‌ها باید در این زمینه بیشتر به بخش صنعت و تولید کشور توجه کنند، اما با توجه به اینکه نظام بانکی، خود درگیر مشکلات بسیار ریشه‌ای است، به‌هیچ‌عنوان نتوانسته به صنعت خودرو و قطعه‌سازی کمک شایانی کند.

[caption id="attachment_200551" align="aligncenter" width="635"]شماره تماس کفی خودروبر بریانک بهرام شهریاری: بسیاری از قطعه‌سازان کوچک و متوسط به دلیل سود بالای تسهیلات بانکی در بازپرداخت آن با مشکل مواجه شده و کسب‌و‌کار خود را از دست داده‌اند[/caption]

در همین رابطه کوروش پرویزیان رئیس کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در گفت‌وگو با «دنیای - شماره تماس کفی خودروبر بریانک - خودرو» به این نکته اشاره می‌کند که منابع نظام بانکی برای اعطای تسهیلات به بخش تولیدی کشور ازجمله صنایع قطعه‌سازی و خودروسازی، بسیار محدود است و این در حالی است که نیاز این بخش‌ها بسیار فراتر از منابع نظام بانکی است.

پرویزیان - شماره تماس کفی خودروبر بریانک - با اشاره به اینکه خودروسازان و قطعه‌سازان باید به سراغ متنوع کردن روش‌های تامین مالی خود بروند، اظهار داشت: «یک بحث دیگر مربوط به خود خودروسازان و قطعه‌سازان است، - شماره تماس کفی خودروبر بریانک - آن‌ها باید هزینه‌های تولید خود را که درحال‌حاضر بسیار بالاست، کاهش دهند و از سوی دیگر بهره‌وری تولید را بالا ببرند. در چنین صورتی می‌توانند در هزینه‌های خود بسیار صرفه جویی کنند و خیلی کمتر به منابع مالی دیگری به‌غیر از درآمدهایشان نیاز پیدا ‌کنند.»

براساس این گزارش، باید اذعان داشت قطعا نظام بانکی در ادامه مسیر نیز نمی‌تواند آن‌طور که - شماره تماس کفی خودروبر بریانک - باید و شاید یاری‌گر خودروسازان و قطعه‌سازان باشد.

این در حالی است که بهرام شهریاری عضو اسبق هیات‌مدیره انجمن قطعه‌سازان در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» با اشاره به اینکه بانک‌ها به هیچ وجه با قطعه‌سازان در سال‌های گذشته رابطه خوبی نداشتند، اظهار داشت: «طی این سال‌ها بسیاری از قطعه‌سازان کوچک و متوسط وام‌هایی از بانک‌ها گرفتند که به دلیل - شماره تماس کفی خودروبر بریانک - سودهای بسیار زیاد این تسهیلات، در بازپرداخت آن با مشکل مواجه - شماره تماس کفی خودروبر بریانک - شدند و درنتیجه بسیاری از آن‌ها کسب‌وکار خود را از دست داده و ورشکست شده‌اند. این روند در زمان تحریم‌ها با شتاب بیشتری ادامه یافت و در این زمینه بانک‌ها هیچگونه مساعدتی نکردند.»

این فعال صنعت قطعه‌سازی با اشاره به اینکه فضا برای رقابت بین خودروسازان - شماره تماس کفی خودروبر بریانک - و قطعه‌سازان ایرانی با رقبای خارجی خود به‌هیچ‌وجه مهیا نیست، گفت: «در ایران نرخ دریافت تسهیلات بین ۲۰ تا ۳۰درصد است و با چنین نرخی، بازپرداخت برای تولیدکنندگان بسیار مشکل است، اما در سایر کشورها، اکثر تولیدکنندگان با نرخ‌های بین ۱ تا ۲درصد تسهیلات دریافت می‌کنند و درنتیجه در چنین فضایی، خودروسازان و تولیدکنندگان ایرانی، توان رقابتی خود را ازدست می‌دهند.»

شهریاری افزود: «در این زمینه دولت باید از خودروسازان و قطعه‌سازان حمایت کند، درغیراین‌صورت نباید انتظار حضور در بازارهای جهانی را داشت. از سوی دیگر نظام بانکی نیز باید به جای اینکه خود به بنگاه‌داری بپردازد، به - شماره تماس کفی خودروبر بریانک - وظیفه اصلی‌اش که همان کمک‌رسانی به بخش مولد اقتصاد کشور است، عمل کند.»

اولين صفحه   -  خدمات حمل خودرو بریانک   -   حمل ماشین بریانک   -   کرایه حمل ماشین بریانک   -   قیمت حمل ماشین بریانک   -   مبلغ حمل ماشین بریانک   -   تعرفه حمل ماشین بریانک   -   شماره تماس حمل ماشین بریانک   -   خدمات حمل ماشین بریانک   -   کفی بریانک   -   کرایه کفی بریانک   -   قیمت کفی بریانک   -   مبلغ کفی بریانک   -   تعرفه کفی بریانک   -   شماره تماس کفی بریانک   -   خدمات کفی بریانک   -   کفی خودروبر بریانک   -   کرایه کفی خودروبر بریانک   -   قیمت کفی خودروبر بریانک   -   مبلغ کفی خودروبر بریانک   -   تعرفه کفی خودروبر بریانک   -   شماره تماس کفی خودروبر بریانک   -   خدمات کفی خودروبر بریانک   -   جرثقیل خودروبر بریانک   -   کرایه جرثقیل خودروبر بریانک   -   قیمت جرثقیل خودروبر بریانک   -   مبلغ جرثقیل خودروبر بریانک   -   تعرفه جرثقیل خودروبر بریانک   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر بریانک   -   خدمات جرثقیل خودروبر بریانک   -   نیسان خودروبر بریانک   -   کرایه نیسان خودروبر بریانک   -   قیمت نیسان خودروبر بریانک   -   مبلغ نیسان خودروبر بریانک   -   تعرفه نیسان خودروبر بریانک   -   شماره تماس نیسان خودروبر بریانک   -   خدمات نیسان خودروبر بریانک   -   نیسان یدک کش بریانک   -   کرایه نیسان یدک کش بریانک   -   قیمت نیسان یدک کش بریانک   -   مبلغ نیسان یدک کش بریانک   -   تعرفه نیسان یدک کش بریانک   -  آخرين صفحه