مبلغ حمل ماشین بریانک

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08439.html

رضا رضایی با ابراز امیدواری از ورود خودروسازان ایرانی به ساخت خودروهای روز دنیا اظهار کرد: «قطعه‌سازی از صنایع اساسی و استراتژیک کشور است که می‌تواند ارز‌آوری زیادی داشته باشد.»

۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰

توسعه قطعه‌سازی، ارز‌آوری به کشور را افزایش می‌دهد

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، با از بین رفتن تحریم‌های بین‌المللی اقتصادی، پس‌از - مبلغ حمل ماشین بریانک - توافق برجام، بحث شکل‌گیری ارتباط دوباره با خودروسازان خارجی در - مبلغ حمل ماشین بریانک - صنعت خودروی کشور قوت گرفت - مبلغ حمل ماشین بریانک - و احتمال عقد قراردادهای جدید افزایش یافت.

بر‌این‌اساس قطعه‌سازان نیز به‌عنوان اصلی‌ترین بخش صنعت خودرو به بهبود شرایط، ارتقای سطح تکنولوژی تولید و حتی راه یافتن به بازارهای جهانی بسیار امیدوار شدند.

این امید اما چندان ادامه نیافت. پس‌از عقد و اجرای قراردادها، قطعه‌سازان خیلی زود متوجه شدند جایگاه قابل‌توجهی در این قراردادها برای آن‌ها درنظر گرفته نشده است.

[caption id="attachment_204004" align="aligncenter" width="700"]مبلغ حمل ماشین بریانک - مبلغ حمل ماشین بریانک - سه عامل مهم در تولید قطعات خودرو وجود دارد که امکان رقابت قطعه‌سازان ایرانی با رقبای خارجی را کاهش می‌دهد[/caption]

قرار بود در سال اول ۴۰درصد خودروها تولید داخل باشد و - مبلغ حمل ماشین بریانک - طی سه سال این میزان به ۷۰درصد برسد. اما در عمل تولید با نزدیک به ۲۰درصد داخلی‌سازی - مبلغ حمل ماشین بریانک - آغاز شد. در حالی‌که جایگاه قطعه‌سازان مشخص نبود و اگر هم نقشی به آن‌ها محول شد، تیراژ آن‌قدر پایین بود که تولید برایشان صرفه اقتصادی نداشت.

قطعه‌سازان تلاش کردند جایگاه خود را در این قراردادها به‌درستی تعریف کنند. اما در نهایت این اقدامات خودروسازان بود که مثل همیشه بر شرایط تولیدکنندگان قطعات در کشور تاثیر می‌گذاشت.

راه حل، یافتن مسیری مستقل و ارتباط با همتایان جهانی، بیشتر توسط خودشان - مبلغ حمل ماشین بریانک - بود. این موضوع به حضور قطعه‌سازان کشورهای مختلف در ایران و در مقابل حضور قطعه‌سازان داخلی در - مبلغ حمل ماشین بریانک - نمایشگاه‌ها، سمینارها - مبلغ حمل ماشین بریانک - و همایش‌های تخصصی جهانی طی یک سال و نیم گذشته منجر شده است.

برگزاری همایش توسعه کسب‌وکار قطعه‌سازان ایران، آمدن هیات برزیلی، قرارداد همکاری با قطعه‌ساز بلژیکی، حضور در سخنرانی اولین کنفرانس جهانی خودرو در ترکیه، ملاقات با قطعه‌سازان کره‌جنوبی، بازدید ژاپنی‌ها از واحدهای قطعه‌ساز داخلی، جلسه با قطعه‌سازان فرانسوی، مذاکره با تولیدکنندگان قطعات خودروی تایوانی، مذاکره با آلمانی‌ها و از همه مهم‌تر، حضور شرکت‌های قطعه‌ساز از ۲۳‌کشور جهان در آخرین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو، به‌نوعی مهم‌ترین نتیجه و ماحصل برخی اقدامات قطعه‌سازان به - مبلغ حمل ماشین بریانک - شمار می‌روند.

در این رابطه رئیس انجمن - مبلغ حمل ماشین بریانک - قطعه‌سازان کشور به‌تازگی در برنامه دیدار با هیات قطعه‌سازان فرانسوی و تایوانی، با تاکید‌بر اینکه سه عامل مهم در تولید قطعات خودرو وجود - مبلغ حمل ماشین بریانک - دارد که امکان رقابت قطعه‌سازان ایرانی با رقبای خارجی را کاهش می‌دهد، گفت: «کم بودن تعداد تولید خودروها، مناسب نبودن تکنولوژی تولید و - مبلغ حمل ماشین بریانک - بالا بودن قیمت تمام شده، مواردی هستند که باعث - مبلغ حمل ماشین بریانک - می‌شوند محصولات قطعه‌سازان ایرانی نتوانند در بازار جهانی رقابت کنند.»

رضا رضایی با ابراز امیدواری از ورود خودروسازان ایرانی به ساخت خودروهای روز دنیا اظهار - مبلغ حمل ماشین بریانک - کرد: «قطعه‌سازی از صنایع اساسی و استراتژیک کشور - مبلغ حمل ماشین بریانک - است که می‌تواند ارز‌آوری زیادی داشته باشد.»

به این - مبلغ حمل ماشین بریانک - ترتیب اگر نگوییم مشکلات در این بخش از صنعت بی‌شمار است، در سال‌های اخیر موانع رشد و توسعه قطعه‌سازان آن‌قدر زیاد شده است که رفع و حل آن‌ها اکنون به چندین سال زمان نیاز دارد. مسائل پولی و کمبود منابع مالی کافی، دریافت نکردن مطالبات از خودروسازان، ناتوانی در پرداخت سود تسهیلات بانکی، نوسانات ارزی، مشکلات مالیاتی، موضوع تامین مواد اولیه، بالا بودن قیمت تمام شده تولید و... فقط بخشی از مشکلات این صنعت در کشور محسوب می‌شوند.

با وجود تلاش قطعه‌سازان برای تغییر وضعیت در این صنعت، همچنان تاثیر حمایت‌های دولت، همکاری بانک‌ها و مشارکت خودروسازان در بهبود شرایط، غیرقابل‌انکار به‌نظر می‌رسد.

اولين صفحه   -  تعرفه خودروبر بریانک   -   شماره تماس خودروبر بریانک   -   خدمات خودروبر بریانک   -   یدک کش بریانک   -   کرایه یدک کش بریانک   -   قیمت یدک کش بریانک   -   مبلغ یدک کش بریانک   -   تعرفه یدک کش بریانک   -   شماره تماس یدک کش بریانک   -   خدمات یدک کش بریانک   -   حمل خودرو بریانک   -   کرایه حمل خودرو بریانک   -   قیمت حمل خودرو بریانک   -   مبلغ حمل خودرو بریانک   -   تعرفه حمل خودرو بریانک   -   شماره تماس حمل خودرو بریانک   -   خدمات حمل خودرو بریانک   -   حمل ماشین بریانک   -   کرایه حمل ماشین بریانک   -   قیمت حمل ماشین بریانک   -   مبلغ حمل ماشین بریانک   -   تعرفه حمل ماشین بریانک   -   شماره تماس حمل ماشین بریانک   -   خدمات حمل ماشین بریانک   -   کفی بریانک   -   کرایه کفی بریانک   -   قیمت کفی بریانک   -   مبلغ کفی بریانک   -   تعرفه کفی بریانک   -   شماره تماس کفی بریانک   -   خدمات کفی بریانک   -   کفی خودروبر بریانک   -   کرایه کفی خودروبر بریانک   -   قیمت کفی خودروبر بریانک   -   مبلغ کفی خودروبر بریانک   -   تعرفه کفی خودروبر بریانک   -   شماره تماس کفی خودروبر بریانک   -   خدمات کفی خودروبر بریانک   -   جرثقیل خودروبر بریانک   -   کرایه جرثقیل خودروبر بریانک   -   قیمت جرثقیل خودروبر بریانک   -  آخرين صفحه