شماره تماس کفی خودروبر کوهک

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06460.html

اولین نکته این است که خودروسازان به‌سمت تولید خودرو‌های رقابتی بروند. تولید خودروهای رقابتی بدین ‌معناست که محصول تولیدی باید قابلیت رقابت در بازارهای صادراتی را داشته باشد، چه از نظر قیمت، چه از نظر کیفیت

۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸

ابعاد د‌وگانه توسعه صنعت خودرو

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در صنعت خودرو باید بدان توجه - شماره تماس کفی خودروبر کوهک - کرد، تجربیاتی است که دیگر کشورها به‌خصوص پیشروهای این عرصه کسب کردند، باید دید آنان چگونه مسیر توسعه را در این صنعت پیموده‌اند. این امر برای صنعت خودروی کشورمان با توجه به موقعیتی که در حال حاضر در آن قرار دارد، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

آنها در این عرصه، در دو بعد کلی راه موفقیت را پیموده‌اند، بعد اول مربوط به بخش سیاستگذاری یا همان دولت است که جنبه نظری - شماره تماس کفی خودروبر کوهک - و کلان قضیه را دارد و به نوعی بخش حاکمیتی صنعت خودرو محسوب می‌شود و سند توسعه این صنعت را می‌نویسد. بخش دوم موضوع نیز خودروسازان هستند که در بخش عملیاتی و - شماره تماس کفی خودروبر کوهک - تولید حضور دارند.

این طیف باید با به‌کار بستن راهکارهایی بتوانند سیاست‌های تعیین‌شده توسط بخش سیاست‌گذار را جنبه عملی ببخشند تا صنعت خودروی آن کشور در جهان بتواند به عرض اندام بپردازد. در ادامه این دو بعد ذکر شده در مورد صنعت خودروی کشورمان را بررسی و ارزیابی خواهیم کرد.

[caption id="attachment_211068" align="aligncenter" width="700"]شماره تماس کفی خودروبر کوهک صنعت خودرو[/caption]

در مورد بعد سیاست‌گذار، مهم‌ترین موضوعی که در خودروسازی وجود دارد، مساله قوانین و مقررات است. در همین زمینه محمد‌حسین برخوردار‌، عضو هیات نمایندگان اتاق ایران در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» - شماره تماس کفی خودروبر کوهک - با اشاره به اینکه یک موضوع مهم در فضای کلان و سیاست‌گذاری صنعت خودرو‌، بهبود فضای کسب‌و‌کار در کشور - شماره تماس کفی خودروبر کوهک - است، اظهار داشت: «برخی از قوانین موجود در کشور اضافی و برخی نیز دارای هم‌پوشانی هستند که - شماره تماس کفی خودروبر کوهک - باید مورد تعدیل و اصلاح قرار گیرند.»

وی افزود: «در صنعت خودرو همچنین باید بخش خصوصی واقعی وارد - شماره تماس کفی خودروبر کوهک - گود رقابت - شماره تماس کفی خودروبر کوهک - شود تا صنعت خودرو به معنای واقعی رقابتی شود و - شماره تماس کفی خودروبر کوهک - بتوان در بازارهای جهانی عرض اندام کرد.»

برخوردار ادامه داد: «از سوی دیگر در سایر کشورها دولت نقش سیاست‌گذار را بر عهده دارد و در عمل - شماره تماس کفی خودروبر کوهک - صنعت خودرو را فقط رهبری کرده و در کار اجرا دخالت نمی‌کند، اگر چنین موقعیتی - شماره تماس کفی خودروبر کوهک - نیز در کشورمان به وقوع بپیوندد، به‌طور قطع صنعت خودروی ما نیز در مسیر رشد و توسعه مستمر قرار خواهد گرفت.»

همچنین محمد لاهوتی، رئیس - شماره تماس کفی خودروبر کوهک - کنفدراسیون صادرات ایران نیز در گفت‌گو با «دنیای خودرو» در پاسخ به این سوال که چند سالی از تصویب قانون بهبود مستمر فضای کسب‌و‌کار در مجلس و دولت می‌گذرد - شماره تماس کفی خودروبر کوهک - اما متاسفانه تاکنون این قانون به مرحله اجرا گذاشته نشده و به نوعی نسبت به اجرای آن بی‌اعتنایی صورت گرفته است و در این باره برای بهبود فضای کسب‌و‌کار در کشور چه اقداماتی باید صورت گیرد، می‌گوید: «اگر بخواهیم موانع کسب‌و‌کار موجود در کشور را از - شماره تماس کفی خودروبر کوهک - بین ببریم، نخست باید فضا را - شماره تماس کفی خودروبر کوهک - برای کار و تولید فراهم کنیم که این مهم از طریق کاهش مراحل اداری و همچنین حذف کاغذبازی‌ها فراهم می‌شود. دوم آنکه قوانین و مقرراتی که در زمینه سرمایه‌گذاری هستند نیاز به تغییر و اصلاح دارند و علاوه بر این برخی - شماره تماس کفی خودروبر کوهک - قوانین در این رابطه باید حذف شوند.»

دومین بعد نیز در این زمینه مربوط - شماره تماس کفی خودروبر کوهک - به خودروسازان است که باید در همه زمینه‌ها خود را تجهیز به دانش و تکنولوژی روز کنند تا بتوانند محصولات رقابتی تولید کنند.

این موضوع - شماره تماس کفی خودروبر کوهک - در تولید محصول صادرات‌محور تجلی پیدا می‌کند. در همین رابطه لاهوتی با اشاره به اینکه در زمینه صادرات خودرو‌، خودروسازان باید نکاتی را رعایت کنند، اظهار داشت: «اولین نکته این است که خودروسازان به‌سمت تولید خودرو‌های رقابتی - شماره تماس کفی خودروبر کوهک - بروند. تولید خودروهای رقابتی بدین ‌معناست که محصول تولیدی باید قابلیت رقابت در بازارهای صادراتی را داشته باشد، چه از نظر قیمت، چه از نظر کیفیت و چه از نظر تنوع محصول. این سه‌مولفه‌ باید رعایت شوند تا بتوان به ‌صادرات پایدار خودرو دست یافت.»

رئیس کنفدراسیون صادرات در پاسخ به این سوال که جهت تعیین قیمت رقابتی برای خودرو، خودروسازان باید چه اقداماتی را انجام دهند، نیز گفت: «باید قیمت خودرو - شماره تماس کفی خودروبر کوهک - از سوی تولیدکنندگان کاهش یابد. یعنی هزینه‌های سربار تولید از میان برداشته شوند. از سوی دیگر با افزایش بهره‌وری می‌توان هزینه‌های تولید را کاهش داد. نوسازی خطوط، تجهیزات تولید و آموزش - شماره تماس کفی خودروبر کوهک - مداوم نیروی انسانی - شماره تماس کفی خودروبر کوهک - از سوی خودروسازان در این زمینه می‌تواند بسیار راهگشا باشد.»

مهدی پورقاضی، رئیس کمیسیون صنعت‌و‌معدن اتاق بازرگانی تهران - شماره تماس کفی خودروبر کوهک - نیز در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» با اشاره به قراردادهای خودرویی که خودروسازان کشورمان با شرکای خارجی خود به منظور تولید مشترک و صادرات محصولات تولیدی منعقد کرده‌اند، گفت: «اگر می‌خواهیم به یک صادر‌کننده پایدار خودرو بدل شویم، باید به نکته بسیار ظریفی توجه کنیم. خودروسازانی که با شرکت‌های خودروسازی ما قرارداد بستند، - شماره تماس کفی خودروبر کوهک - به دنبال منافع بلند‌مدت - شماره تماس کفی خودروبر کوهک - هستند و به این موضوع می‌اندیشند.

این در حالی است که در دو خودروسازی بزرگ - شماره تماس کفی خودروبر کوهک - کشور، مدیریت دولتی حاکم است و با این مدل مدیریتی نمی‌توان برای بلند‌مدت و آینده برنامه‌ریزی کرد، چراکه مدیر - شماره تماس کفی خودروبر کوهک - این سیستم نمی‌داند تا چه زمانی سر کار است و بعد از آن چه اتفاقی روی خواهد داد. خودروسازان ما باید به‌طور واقعی خصوصی شوند، در این صورت می‌توان برای آینده برنامه‌ریزی بلند‌مدت داشت و در آن صورت می‌توان - شماره تماس کفی خودروبر کوهک - به صادرات پایدار اندیشید.

اولين صفحه   -  خدمات حمل خودرو کوهک   -   حمل ماشین کوهک   -   کرایه حمل ماشین کوهک   -   قیمت حمل ماشین کوهک   -   مبلغ حمل ماشین کوهک   -   تعرفه حمل ماشین کوهک   -   شماره تماس حمل ماشین کوهک   -   خدمات حمل ماشین کوهک   -   کفی کوهک   -   کرایه کفی کوهک   -   قیمت کفی کوهک   -   مبلغ کفی کوهک   -   تعرفه کفی کوهک   -   شماره تماس کفی کوهک   -   خدمات کفی کوهک   -   کفی خودروبر کوهک   -   کرایه کفی خودروبر کوهک   -   قیمت کفی خودروبر کوهک   -   مبلغ کفی خودروبر کوهک   -   تعرفه کفی خودروبر کوهک   -   شماره تماس کفی خودروبر کوهک   -   خدمات کفی خودروبر کوهک   -   جرثقیل خودروبر کوهک   -   کرایه جرثقیل خودروبر کوهک   -   قیمت جرثقیل خودروبر کوهک   -   مبلغ جرثقیل خودروبر کوهک   -   تعرفه جرثقیل خودروبر کوهک   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر کوهک   -   خدمات جرثقیل خودروبر کوهک   -   نیسان خودروبر کوهک   -   کرایه نیسان خودروبر کوهک   -   قیمت نیسان خودروبر کوهک   -   مبلغ نیسان خودروبر کوهک   -   تعرفه نیسان خودروبر کوهک   -   شماره تماس نیسان خودروبر کوهک   -   خدمات نیسان خودروبر کوهک   -   نیسان یدک کش کوهک   -   کرایه نیسان یدک کش کوهک   -   قیمت نیسان یدک کش کوهک   -   مبلغ نیسان یدک کش کوهک   -   تعرفه نیسان یدک کش کوهک   -  آخرين صفحه