قیمت جرثقیل خودروبر باملند

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 04364.html
قطعه‌سازان

به‌دنبال مطرح شدن بحث پرداخت مابه‌التفاوت قیمت ارز دولتی و بانک‌مرکزی با ارز در بازار ثانویه، قطعه‌سازان برای ترخیص کالا و مواد اولیه خارجی که در گمرک مانده بود، با مشکلات جدی روبه‌رو شده‌اند.

۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

دولت مشکل مابه‌التفاوت ارزی را حل نکند؛ از طریق مراجع قضایی اقدام می‌کنیم

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو​»، این موضوع باعث کاهش ظرفیت تولید قطعه‌سازان - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - و رسیدن آن به حدود نصف ظرفیت شد. این در حالی است که اوایل ماه جاری، محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت طی نامه‌ای که به رئیس - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - بانک‌مرکزی ارسال کرد، خواستار حل این مشکل شد. با این‌حال به نظر می‌رسد هنوز در این زمینه تغییر خاصی - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - اتفاق نیفتاده است. در این زمینه مازیار بیگلو، دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو ایران در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای‌خودرو» به ارائه توضیحاتی پرداخت.

به‌رغم - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - پیگیری وزیر صمت، چرا قطعه‌سازان هنوز نمی‌توانند کالا و مواد اولیه مورد نیاز تولید را بدون پرداخت مابه‌التفاوت - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - قیمت ارز دولتی و آزاد ترخیص کنند؟
متاسفانه نامه‌ای که وزیر صنعت، معدن‌وتجارت 4شهریورماه جاری به رئیس بانک‌مرکزی ارسال کرد و قرار بود به معافیت قطعه‌سازان از پرداخت مابه‌التفاوت نرخ ارز 4200تومانی و قیمت ارز در بازار ثانویه بینجامد، تا - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - امروز هیچ نتیجه‌ای نداشته است. به‌رغم مذاکرات فراوانی که اعضای هیات‌مدیره انجمن با بانک‌ها، گمرک و نهادهای مربوطه داشته‌اند اما همان‎طور که پیش‌بینی می‌شد، روند پیگیری موثر نبود. به این ترتیب درحال‎حاضر ترخیص کالا بدون - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - پرداخت مابه‌التفاوت فقط شامل کسانی می‌شود که تا تاریخ 16مردادماه مدارک خود را از بانک مربوطه گرفته و وارد فرایند ترخیص شده بودند. به این ترتیب قطعه‌سازانی که محموله وارداتی آن‎ها در گمرک است و مدارک‌شان نیز در اختیار بانک قرار دارد، باید این مابه‌التفاوت را بپردازند.

یعنی آن دسته از قطعه‌سازانی که در مردادماه موفق به ترخیص کالا و مواد اولیه شده - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - بودند اما بعد از ابلاغ این دستورالعمل محموله‌های‌شان به گمرک بازگشت، الان می‌توانند بدون پرداخت مابه‌التفاوت، کالای خود - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - را ترخیص کنند؟
بله. ترخیص‌ها به‌همین اندازه محدود است. طبق برآورد انجام‌شده، کمتر از 5درصد کل محموله‌های مواد اولیه قطعه‌سازان که در گمرک است، شامل این شرایط می‌شود و عملا در این فرایند هیچ مشکلی از قطعه‌سازان حل نشده است. درواقع دوندگی‌های چند هفته‌ای - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - و جلسات با وزارت صنعت، وزارت اقتصاد، گمرک و بانک‌مرکزی عملا بی‌نتیجه باقیمانده است. در برهه‌ای که هنوز دوماه تا آغاز تحریم‌های آمریکا در مردادماه فرصت بود، همه قطعه‌سازان عزم خود را جزم کردند تا جایی‌که می‌توانند مواد مورد نیاز خود را برای مصرف بیش‌از شش ماه تا یک‌سال را بخرند و وارد کنند و در گمرک نگاه دارند تا به مرور ترخیص انجام - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - شود. تصور قطعه‌ُسازان این بود - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - که گمرک کشور خودمان امن است. اما الان تمام قطعات و مواد اولیه‌ای که در گمرک است و قرار بود به مرور ترخیص شود، مشمول پرداخت مابه‌التفاوت شده، به این ترتیب همه زحمات تولیدکنندگان قطعات طی این دو، سه ماه از بین رفته است.

 بر - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - اساس آن‎چه در عرف، شرع و قانون کشور چون - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - این معامله‌ها قبلا انجام شده و ثمن معامله نیز پرداخت شده، اجرای چنین دستورالعملی مشکل‌دار است. چرا به جای برگزاری جلسات متعدد و ماندن در انتظار نامه وزرا و دستور روسا، تولیدکنندگان قطعات این مساله را - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - از همان مجاری قانونی پیگیری نمی‌کنند؟
حقیقت این است که انجمن‌های قطعه‌سازان و خودروسازان تا امروز تلاش می‌کردند و ترجیح می‌دادند این - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - مساله را راحت‌تر حل کنند. اما با ایجاد این شرایط مراجعه به قانون - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - را به‌عنوان آخرین راه‌حل در نظر داریم و اقدامات مقتضی را نیز انجام خواهیم داد. قصد ما - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - این بود موضوع در مسیر منطقی حل‌وفصل شود و کار به قانون و قوه قضاییه نکشد. ولی متاسفانه این‌گونه - قیمت جرثقیل خودروبر باملند -  نشد. اگر قطعه‌ساز می‌خواست کالایی را در تیر یا مردادماه خریداری کند، آن روز پیرو اعلام معاون‌اول رئیس‌جمهور ، مبنای ارز 4200تومان بود و مرجع دیگری وجود نداشت. یعنی اگر مبنای ارز عدد دیگری اعلام می‌شد، صرافی‌ها فعال نبودند که بتوان از آن طریق ارز مورد نیاز را تامین کرد. قطعه‌ُسازان ناچار تمام بار مورد نیاز خود را بر مبنای ارز 4200تومان از طریق ثبت‌نام‌ها، درخواست‌های بانکی و فرایندهای طولانی تعریف‌شده، خریداری کردند. برهمین مبنا قیمت را به خودروساز اعلام کردند خودروساز نیز بر همین اساس، محصول خود را پیش‌فروش کرده است. حالا که مواد و کالای مورد نیاز در گمرک است و قطعه‌ساز می‌خواهد آن را ترخیص کند، می‌گویند باید مابه‌التفاوت بر مبنای ارز با قیمت بیش‌از 8هزار تومان پرداخت شود. تولیدکننده می‌گوید مبنای محاسبات - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - همان ارز 4200تومانی است و این روند خارج از قانون و عرف است. اما گوش شنوایی وجود ندارد. بنابراین انجمن این مساله را در دستور کار خود قرار داده است که اگر مشکل موجود از طریق مراجع دولتی حل نشود، مساله را از طریق مراجع قانونی پیگیری و حل کند.

 وزیر صمت هفته گذشته اعلام کرد - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - بسته حمایت از تولید بعد از اصلاحات سازمان برنامه و بودجه، با امضای نوبخت به دولت ارسال شد. آیا تولیدکنندگان در جریان جزئیات این بسته حمایتی قرار گرفته‌اند؟
هنوز هیچ جزئیاتی - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - در مورد این - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - برنامه و بسته به تولیدکنندگان اعلام نشده و همه چیز در حد حرف و صحبت مطرح شده است. حتی - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - مشخص نیست دولت در کدام قسمت و به چه شکل از تولیدکنندگان حمایت خواهد کرد. مشخص نیست این حمایت در زمینه تولید - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - داخل و تامین مواد اولیه است یا در بُعد مالی، بازرگانی و... خواهد بود. درحال‌حاضر نه انجمن خودروسازان و قطعه‌سازان و نه نهادهای دیگری که با آنها در ارتباط هستیم، از محتوای این بسته اطلاع ندارند.

 برخی کارشناسان معتقدند ابهاماتی در پیش‌فروش دو خودروساز بزرگ - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - کشور که یکی اجرا شد  و دیگری در نوبت اجراست، وجود دارد. چراکه اگر تاکنون این دو خودروساز مشکل نبود قطعات خودرو داشتند، حالا این نیاز چگونه تامین شده که امکان پیش‌فروش 90هزار خودرو فراهم شده است؟
البته به نظر می‌رسد این پیش‌فروش برمبنای برنامه تولید خودروسازان انجام شده است. اما به‌طور کلی ارائه پاسخ دقیق به این سوال برعهده خود خودروسازان است. در زمینه تولید و تامین قطعات من - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - می‌توانم این توضیح را بدهم که - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - کمبود در زمینه قطعات وجود داشت که - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - بخشی از این کمبود در تعطیلات تابستانی جبران شد. - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - چون بعضی قطعه‌سازانی که - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - از برنامه تولید عقب بودند، - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - در این مدت این عقب بودن را - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - جبران کردند. برخی قطعه‌سازان نیز مواد اولیه را از گمرک ترخیص کردند. بعضی‌ها هم کمبود مواد اولیه داخلی داشتند که تامین را انجام دادند. بنابراین در تعطیلات تابستانی این حجم از - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - تولید قطعات انجام شده و به دست خودروساز رسیده است. خودروساز هم توانست خودروهای خود را تجاری کرده و پیش‌فروش کند. به‌طورکلی برای این پیش‌فروش، قطعه‌سازان نیز برنامه تولید خودروسازان را بعد از - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - یکی، دوبار بازنگری دریافت کرده‌اند و بر - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - آن مبنا حرکت می‌کنند. حقیقت این است اگر باز - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - اتفاق غیرقابل پیش‌بینی نیفتد و فشارهای داخل که از تحریم‌های خارجی بیشتر - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - است، مانع ایجاد نکند، قطعه‌سازان می‌توانند مطابق با - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - برنامه خودروساز تامین را انجام دهند. اما همه اینها هنوز در زمینه تامین است درحالی‌که - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - در - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - مورد قیمت با - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - خودروساز و شورای رقابت به نتیجه تازه‌ای نرسیده‌ایم. قیمت‌های قطعه‌سازان همچنان همان قیمت قرارداد سال‌های گذشته است و این امر باعث - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - زیان دو برابری می‌شود. تازمانی‌که این مشکل حل نشود، هرچقدر هم قطعه‌ساز توان تامین خودروساز را طبق برنامه داشته باشد اما به دلیل زیان‌ده بودن تولید، این فعالیت رو به کاهش خواهد رفت.

باتوجه به پیش‌فروش‌های اخیر، آیا خودروسازان توان پرداخت معوقات مالی قطعه‌سازان را خواهند داشت؟
هنوز زمان زیادی از پیش‌فروش نمی‌گذرد. این پول تا به‌دست قطعه‌ساز برسد، حداقل - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - 10روز تا دو هفته زمان می‌برد. البته هر دو خودروساز برنامه‌هایی را اعلام کرده‌اند و اقداماتی هم انجام می‌دهند. به‌عنوان‌مثال سایپا از طریق فروش دیون و اوراق مرابحه - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - کارهایی انجام داده - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - است و ایران‌خودرو نیز به همین ترتیب. درواقع هر دو خودروساز تلاش‌هایی در راستای تامین معادل ریالی نیاز ارزی قطعه‌سازان داشته‌اند اما به‌دلیل بیش‌از دو برابر شدن قیمت مواد اولیه و ارز، مصرف نقدینگی در قطعه‌سازی - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - به حدی زیاد شده که این پول هرچقدر هم به قطعه‌سازی تزریق شود، دردی دوا نمی‌شود. در حقیقت الان اولویت نخست تولیدکنندگان قطعات تامین مواد اولیه داخلی و خارجی و اولویت دوم - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - نقدینگی است. چون باتوجه به افزایش قیمتی که - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - اتفاق افتاده، به‌هرحال قیمت‌ها باید تغییر کنند. به این ترتیب با فرض اینکه - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - قیمت‌ها دوبرابر شوند مصرف نقدینگی نیز دو برابر می‌شود. درحالی‌که هیچ اقدامی برای جبران کمبود این نقدینگی نمی‌شود و مشخص نیست چرا کسی در این زمینه صحبتی نمی‌کند. بر این اساس هرچقدر خودروساز برای تامین این نقدینگی تلاش کند و حتی اگر پول قطعه‌ساز را یک روزه پرداخت کند، باز هم فقط مُسکن است، درمان نیست. چون این نقدینگی روی هر قطعه‌ای که فروخته می‌شود، همچنان سرمایه را نصف و کمتر می‌کند. - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - در واقع زیان‌ده بودن تولید در این شرایط نقدینگی را دوچندان مصرف می‌کند و نقدینگی قطعه‌ساز را هم از بین می‌برد.

درحال‎حاضر قطعه‌سازان ارز مورد نیاز خود را به - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - چه قیمتی تامین می‌کنند؟
ارز مورد نیاز قطعه‌سازان درحال‎حاضر کمی بیش‌از 8هزار تومان از همان بازار ثانویه که مقرر شده بود، تامین می‌شود. مشکل اصلی قطعه‌سازان هم برای تامین مواد اولیه داخلی و هم مواد اولیه خارجی که ارزبری - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - دارد، با - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - تلاطم، آشفتگی و نابسامانی داخلی همراه است. برای تامین مواداولیه مدام - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - سازمان بورس و دولت و... بخشنامه می‌دهد. ما هنوز دقیق نمی‌دانیم مواد اولیه داخلی مانند مس، آلومینیوم، فولاد و... را چگونه باید تامین کنیم. یک مشکل دیگر پیچیدگی تامین ارز از بازار ثانویه است. تاحدی که برای آموزش شکل تامین ارز از بازار ثانویه یک انیمیشن حدودا 15دقیقه‌ای ساخته شده است. این نابسامانی و آشفتگی قطعه‌ساز را برای تامین قطعات، تولید خودرو، کنترل بازار و... تحت فشار می‌گذارد، باعث می‌شود تولیدکننده قطعه برای خرید - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - مایحتاج خود به هر قیمتی تن دهد. یعنی الان دلالی که مس، آلومینیوم، فولاد و... را احتکار کرده، از این بحران سوءاستفاده می‌کند و مواد اولیه را با هر قیمتی که می‌خواهد، به قطعه‌ساز می‌فروشد. بنابراین این حجم مصوبه، بخشنامه، ابلاغیه و دستورالعمل فقط سود و رانت برای دلال ایجاد کرده است.

 قطعه‌سازان نیز مانند بسیاری از بخش‌ها، انتقادات جدی بر عملکرد شورای رقابت داشت. حالا به نظر می‌رسد طی تغییرات جدید، شکل فعالیت شورای رقابت تغییر کرده است و مساله قیمت‌گذاری به سازمان حمایت - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - سپرده می‌شود. به‌نظر شما این مساله تغییری در شرایط ایجاد می‌کند؟
این‎ها در حد صحبت است. آن بخشی که تصمیمش ملاک - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - عمل است و دستور می‌دهد شورای رقابت در قیمت‌گذاری خودرو دخالت داشته باشد یا خیر، شورای اقتصاد است. درحالی که هنوز - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - هیچ مصوبه‌ای از این شورا دریافت نشده، اگرچه نظر مجلس و وزارت صنعت محترم است. اما شورای - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - اقتصاد هنوز دستور، نامه، بیانیه یا اطلاعیه‌ای در این زمینه منتشر - قیمت جرثقیل خودروبر باملند - نکرده است.

اولين صفحه   -  مبلغ حمل ماشین باملند   -   تعرفه حمل ماشین باملند   -   شماره تماس حمل ماشین باملند   -   خدمات حمل ماشین باملند   -   کفی باملند   -   کرایه کفی باملند   -   قیمت کفی باملند   -   مبلغ کفی باملند   -   تعرفه کفی باملند   -   شماره تماس کفی باملند   -   خدمات کفی باملند   -   کفی خودروبر باملند   -   کرایه کفی خودروبر باملند   -   قیمت کفی خودروبر باملند   -   مبلغ کفی خودروبر باملند   -   تعرفه کفی خودروبر باملند   -   شماره تماس کفی خودروبر باملند   -   خدمات کفی خودروبر باملند   -   جرثقیل خودروبر باملند   -   کرایه جرثقیل خودروبر باملند   -   قیمت جرثقیل خودروبر باملند   -   مبلغ جرثقیل خودروبر باملند   -   تعرفه جرثقیل خودروبر باملند   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر باملند   -   خدمات جرثقیل خودروبر باملند   -   نیسان خودروبر باملند   -   کرایه نیسان خودروبر باملند   -   قیمت نیسان خودروبر باملند   -   مبلغ نیسان خودروبر باملند   -   تعرفه نیسان خودروبر باملند   -   شماره تماس نیسان خودروبر باملند   -   خدمات نیسان خودروبر باملند   -   نیسان یدک کش باملند   -   کرایه نیسان یدک کش باملند   -   قیمت نیسان یدک کش باملند   -   مبلغ نیسان یدک کش باملند   -   تعرفه نیسان یدک کش باملند   -   شماره تماس نیسان یدک کش باملند   -   خدمات نیسان یدک کش باملند   -   ماشین بر باملند   -   کرایه ماشین بر باملند   -  آخرين صفحه