کرایه جرثقیل خودروبر باملند

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 04363.html
پلت‌فرم‌های داخلی

طی سال‌های اخیر حمایت‌های بسیاری از صنعت خودرو کشور شده است. خودروسازان در شرایط مختلف اقتصادی و سیاسی، همواره مورد حمایت دولت و مجلس بوده‌اند و معمولا در کشمکش‌های اقتصادی و سیاسی که وجود داشته، همواره کفه ترازو به سمت خودروسازی‌ها سنگینی کرده است.

۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

چرا توسعه پلت‌فرم‌های داخلی با شکست مواجه می‌شود؟

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو​»، طی این سال‌ها هزینه‌های بسیاری برای خودروساز شدن انجام شده اما در نهایت در وضعیتی مانند تحریم‌ است که مشخص می‌شود آیا واقعا خودروساز - کرایه جرثقیل خودروبر باملند - هستیم یا همچنان در برخی از قطعات استراتژیک وابسته به خارج هستیم؟ همین وابستگی باعث شده تا به قول خودروسازان در ماه‌های گذشته با انباشت خودروهای ناقص در - کرایه جرثقیل خودروبر باملند - پارکینگ آن‌ها مواجه شویم. موردی که بحث احتکار را از سوی خودروسازان نیز مطرح کرد. به‌نظر می‌رسد رویکرد اصلی - کرایه جرثقیل خودروبر باملند - و اساسی برای خودروساز شدن در کشورمان اشتباه است. چرا که سرمایه‌گذاری اصلی در کشور ما و هزینه اصلی برای مرحله آخر یعنی خودروسازی انجام می‌شود و به مراحل پایین دستی توجهی نمی‌شود. 
همین سرمایه‌گذاری اشتباه سبب شده تا حتی قطعه‌سازان به عنوان صنایع پایین‌دستی نیز طی این سال‌ها آن‎طور که باید برای ایجاد تحول و کسب تکنولوژی جدید سرمایه‌گذاری نکنند. تا زمانی که خودروهای قدیمی به تولید - کرایه جرثقیل خودروبر باملند - خود ادامه می‌دهند، انگیزه‌ای برای تغییر و کسب - کرایه جرثقیل خودروبر باملند - تکنولوژی جدید باقی نمی‌ماند. حتی در این شرایط برای تغییرات کوچک در خودروهای قدیمی هم با مقاومت از سوی برخی تولیدکنندگان مواجه می‌شویم. - کرایه جرثقیل خودروبر باملند - به این ترتیب ساخت پلت‌فرم‌های جدید و اختصاصی هم از سوی خودروسازان چاره کار نخواهد بود. چراکه - کرایه جرثقیل خودروبر باملند - وقتی در صنایع پایین‌دستی مانند قطعه‌سازی و قبل - کرایه جرثقیل خودروبر باملند - از آن‌ها صنایعی که مواداولیه مورد نیاز صنعت خودرو و قطعه را تامین و تولید می‌کنند، دچار مشکل و اصولا - کرایه جرثقیل خودروبر باملند - ضعف تکنولوژی هستیم، نمی‌توانیم به - کرایه جرثقیل خودروبر باملند - فکر تولید محصولات جدید باشیم. 
 چالش خودروسازشدن با زیرساخت‌های قطعه‌سازی
به‌نظر می‌رسد اقدامات تقویتی و سرمایه‌گذاری اصلی باید به سمت - کرایه جرثقیل خودروبر باملند - صنایع قطعه‌سازی و صنایع تامین مواداولیه - کرایه جرثقیل خودروبر باملند - سرازیر شود. چرا که سال‌ها سرمایه‌گذاری - کرایه جرثقیل خودروبر باملند - و کمک به صنعت خودرو همچنان بی‌نتیجه مانده‌ است. بحث خودکفایی در صنعت خودرو و - کرایه جرثقیل خودروبر باملند - بی‌نیاز شدن کامل از کشورهای دیگر نیز تقریبا محال است و با وجود شرایط تحریم هم نمی‌توان امیدوار به همکاری با شرکت‌های بزرگ دنیا بود. حمیدرضا مقدم، - کرایه جرثقیل خودروبر باملند - کارشناس صنعت و بازار خودرو در خصوص بحث پلت‌فرم‌های داخلی و اینکه با فعالیت این پلت‌فرم‌ها تا چه اندازه می‌توان امیدوار بود که صنعت - کرایه جرثقیل خودروبر باملند - خودرو به خودکفایی نسبی دست پیدا کند، می‌گوید: «استراتژی درستی که در سال‌های گذشته بر آن تاکید می‌شد اما حالا به فراموشی سپرده شده است، بحث سرمایه‌گذاری در قطعه‌سازی کشور - کرایه جرثقیل خودروبر باملند - بود و نه در صنعت خودرو.» وی با بیان این‎که استراتژی مناسبی که در سال‌های ابتدایی بعد از جنگ برای صنعت خودرو - کرایه جرثقیل خودروبر باملند - طرح‎ریزی شده بود، با تاکید بر نقش قطعه‌سازان بود، می‌افزاید: «یعنی ما در زنجیره ارزش، باید - کرایه جرثقیل خودروبر باملند - ظرفیت‌ها را به سمت قطعه‌سازی هدایت کنیم. مثلا پلت‌فرم‌های مناسب و به روز خارجی را وارد کنیم و به قطعه‌سازان داخلی سفارش ساخت قطعات را بدهیم. به این صورت عملا خودروساز خواهیم شد، البته با زیرساخت‌های قطعه‌سازی.»

 تقویت قطعه‎سازی؛ پیش‎شرط ورود به پلت‌فرم‌های اختصاصی
- کرایه جرثقیل خودروبر باملند - این - کرایه جرثقیل خودروبر باملند - کارشناس صنعت خودرو معتقد است درحال‎حاضر شرایط کاملا عکس سال‌های قبل شده و استراتژی خودروسازان بر خودروها و مشارکت‌های خارجی بنا شده است و درحال‎حاضر اصولا رابطه مناسبی بین قطعه‌ساز و - کرایه جرثقیل خودروبر باملند - خودروساز وجود ندارد. ضمن این‎که به دلیل معوقات مالی بسیار بالایی که قطعه‌سازان از خودروسازان طلب دارند، وضعیت برای ادامه تولید قطعه‌سازان مناسب نیست. مقدم همچنین با بیان اینکه پلت‌فرم‌های داخلی هم به همین سرنوشت گرفتار خواهند شد، اظهار می‌کند: - کرایه جرثقیل خودروبر باملند - «قطعات پلت‌فرم‌های داخلی هم باید توسط قطعه‌سازان داخلی تامین شود. یعنی - کرایه جرثقیل خودروبر باملند - این پلت‌فرم‌های شبکه‌ای نقدینگی را به خود جذب خواهد - کرایه جرثقیل خودروبر باملند - کرد. درواقع خودروسازان نقدینگی شبکه بانکی و قطعه‌سازان را به خودشان جذب کرده‌اند و همین امر منجر به شرایط بدی شده‌است.» وی تاکید می‌کند: «اگر بحث توسعه پلت‌فرم‌های داخلی با همان رویکرد جذب نقدینگی از قطعه‌سازی - کرایه جرثقیل خودروبر باملند - باشد، موفق نخواهد بود و با شکست مواجه خواهد شد. چرا که از - کرایه جرثقیل خودروبر باملند - یک سو قطعه‌سازان باید هم قطعه را تولید کنند، هم تکنولوژی را ارتقا دهند - کرایه جرثقیل خودروبر باملند - و هم خودشان را به روز کنند و از طرف دیگر هزینه این موارد را هم خودشان باید تامین کنند. هیچ شبکه مالی برای حمایت از قطعه‌سازان وجود ندارد و این صنعت با 23درصد سود، نقدینگی به‌دست می‌آورد. در این شرایط توسعه پلت‌فرم‌های داخلی هم - کرایه جرثقیل خودروبر باملند - اقتصادی نخواهد بود و شکست می‌خورد.» بنابراین باید سرمایه‌گذاری در پایه انجام شود و به‎جای این همه کمک به صنعت خودرو باید در دیگر صنایع مانند قطعه‌سازی سرمایه‌گذاری شکل بگیرد. درحال‎حاضر بحث آزادسازی قیمت خودرو مطرح است اما درخصوص درآمدهایی که نصیب دولت می‌شود برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری در صنایع پایین‌دستی وجود ندارد. دولت و وزارت صنعت و خودروسازان باید برنامه خود را برای بعد از آزادسازی قیمت‌ها و ورود - کرایه جرثقیل خودروبر باملند - پلت‌فرم‌های اختصاصی خود، ارائه دهند در غیر این صورت طرح آزادسازی قیمت‌ها و ورود پلت‌فرم‌های اختصاصی بدون تقویت صنایع پایین‌دستی با - کرایه جرثقیل خودروبر باملند - شکست روبه‌رو خواهد شد.

اولين صفحه   -  قیمت حمل ماشین باملند   -   مبلغ حمل ماشین باملند   -   تعرفه حمل ماشین باملند   -   شماره تماس حمل ماشین باملند   -   خدمات حمل ماشین باملند   -   کفی باملند   -   کرایه کفی باملند   -   قیمت کفی باملند   -   مبلغ کفی باملند   -   تعرفه کفی باملند   -   شماره تماس کفی باملند   -   خدمات کفی باملند   -   کفی خودروبر باملند   -   کرایه کفی خودروبر باملند   -   قیمت کفی خودروبر باملند   -   مبلغ کفی خودروبر باملند   -   تعرفه کفی خودروبر باملند   -   شماره تماس کفی خودروبر باملند   -   خدمات کفی خودروبر باملند   -   جرثقیل خودروبر باملند   -   کرایه جرثقیل خودروبر باملند   -   قیمت جرثقیل خودروبر باملند   -   مبلغ جرثقیل خودروبر باملند   -   تعرفه جرثقیل خودروبر باملند   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر باملند   -   خدمات جرثقیل خودروبر باملند   -   نیسان خودروبر باملند   -   کرایه نیسان خودروبر باملند   -   قیمت نیسان خودروبر باملند   -   مبلغ نیسان خودروبر باملند   -   تعرفه نیسان خودروبر باملند   -   شماره تماس نیسان خودروبر باملند   -   خدمات نیسان خودروبر باملند   -   نیسان یدک کش باملند   -   کرایه نیسان یدک کش باملند   -   قیمت نیسان یدک کش باملند   -   مبلغ نیسان یدک کش باملند   -   تعرفه نیسان یدک کش باملند   -   شماره تماس نیسان یدک کش باملند   -   خدمات نیسان یدک کش باملند   -   ماشین بر باملند   -  آخرين صفحه