قیمت جرثقیل خودروبر کوهسار

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 01214.html
شهرام شیرکوند

دکتر شهرام شیرکوند -پژوهشگر صنعتی

۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰

اهمیت تولید نوآورانه در توسعه بازار کالای داخلی

هرچند نوآوری در فرآیند طراحی و ساخت محصولات و کالاهای داخلی با ایده‌ های نوآورانه مزایای رقابتی را افزایش می دهد ، اما لازمه حمایت از کالاها و محصولات تولید داخل حمایت از مصرف کننده و توجه و تامین رضایت مصرف کنندگان است. در واقع آنچه موجب رونق بازار تولیدات و صنایع داخلی می شود ، پاسخ گویی به نیازهای مشتری و احترام به حقوق مشتری است و رعایت اصول مشتری مداری است که - قیمت جرثقیل خودروبر کوهسار - می تواند با ایجاد فضای رقابتی ، سبب انتخاب محصولات - قیمت جرثقیل خودروبر کوهسار - و کالاهای تولید داخل از سوی مشتری شود. لذا توجه به این نکته که کیفیت مداری مقدمه مشتری مداری است ، از مهم‌ترین عوامل توسعه تولید ، ارتقای کیفیت تولیدات ، توسعه بازار و پویایی کسب و کار خواهد شد.

در عصری که همه چیز در حال تغییر و تحول است و رقبا همواره در پی توسعه سهم بازار خود از طریق کسب مزیت رقابتی هستند، توجه - قیمت جرثقیل خودروبر کوهسار - به نوآوری به عنوان یکی از راهکارهای افزایش مزیت رقابتی در محیط کسب و کار امری اجتناب‌ناپذیر - قیمت جرثقیل خودروبر کوهسار - است.

در این دوره برای بقا و پیشرفت باید جریان نوآوری را تداوم بخشید تا رکود و نابودی اتفاق نیفتد. نوآوری نوعی تغییر است، اما هر تغییری نوآوری نیست. نوآوری عبارت است - قیمت جرثقیل خودروبر کوهسار - از بهره‌برداری از ایده‌های جدید به نحوی که ارزش افزوده و مزیت رقابتی ایجاد کند. امروزه تولیدکنندگانی که در فرآیند طراحی و خلق محصول از نوآوری و - قیمت جرثقیل خودروبر کوهسار - ایده‌های نوآورانه بهره گرفته‌اند به مزایای رقابتی دست یافته‌اند.

نوآوری یک موضوع اساسی در رشد اقتصادی است و در کشورهای - قیمت جرثقیل خودروبر کوهسار - صنعتی موجب توسعه اقتصادی و اجتماعی بلندمدت می‌شود. به عبارتی نوآوری صنعتی به عنوان نیروی اصلی پیش‌برنده رقابت و توفیقات اقتصادی و اجتماعی تنها از طریق سرمایه ‌گذاری در بخش مولد اقتصادی رشد می‌کند. البته لازم است که فرآیندها در جای خود قرار گیرند تا بتوانند یک تعامل صنعتی و علمی میان - قیمت جرثقیل خودروبر کوهسار - بازار، سرمایه انسانی و بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی برقرار کنند.

نوآوری در تولید صنعتی نیازمند نوآوری «معمارگرایانه» است که مفهوم دیگری از نوآوری است - قیمت جرثقیل خودروبر کوهسار - و به معنای - قیمت جرثقیل خودروبر کوهسار - مرتب کردن روش‌هایی است که اجزا در درون طرح یک سیستم تولید با یکدیگر ارتباط پیدا می‌کنند. وینستون چرچیل معتقد بود «قدرت آینده در قدرت ذهن نهفته است» و به عقیده تام پیترز «قدرت در زور نیست، در ذهن است».

اهمیت نوآوری را می‌توان - قیمت جرثقیل خودروبر کوهسار - در واژگان تام پیترز [خطاب به سازمان‌های صنعتی] - قیمت جرثقیل خودروبر کوهسار - خلاصه کرد: «یا نوآوری یا مرگ»! نوآوری نه به معنای « تحقق و توسعه» - قیمت جرثقیل خودروبر کوهسار - است و نه به ‌معنای علم و فناوری پیشرفته.

زمانی که از - قیمت جرثقیل خودروبر کوهسار - مبحث نوآوری سخن - قیمت جرثقیل خودروبر کوهسار - به میان می‌آید، اذهان ناخواسته به سوی نوآوری محصول و گاهی فرآیند تولید آن متمرکز می‌شود، حتی در بعضی مواقع درباره نوآوری خدمات هم - قیمت جرثقیل خودروبر کوهسار - صحبتی - قیمت جرثقیل خودروبر کوهسار - به میان نمی‌آید. در حالی که ما - قیمت جرثقیل خودروبر کوهسار - در این برهه از زمان به نوآوری در کل فرآیندهای سازمان یعنی فرآیندهای پشتیبانی، عملیاتی و به‌ویژه فرآیند مدیریتی نیاز داریم و بدون سامان دادن به این فرآیندها در عمل نوآوری صنعتی و تولید محصولی مفید و - قیمت جرثقیل خودروبر کوهسار - موثر واقع نخواهد شد. در - قیمت جرثقیل خودروبر کوهسار - فرآیند نوآوری این سوال مطرح است که آیا برای نوآوری پیش‌زمینه‌ای وجود دارد؟

باید گفت پیش ‌زمینه نوآوری، فرهنگ نوآوری در سازمان است. پس از چندین سال تحقیق و مشاهده، - قیمت جرثقیل خودروبر کوهسار - دلایل متعدد و به طور تقریبی مشابهی برای به نتیجه نرسیدن نوآوری‌ها به‌دست آمده که در اینجا عوامل مهم شکست نوآوری عنوان می‌شود: نبود فرهنگی که از نوآوری حمایت کند، نبود مربیان و مدیران توانمند در تیم ‌های نوآوری، صرف نکردن زمان - قیمت جرثقیل خودروبر کوهسار - و انرژی کافی برای رفع ابهامات سازمانی، احساس - قیمت جرثقیل خودروبر کوهسار - مالکیت نکردن و از آن خود ندانستن سازمان توسط مدیران، توسعه ندادن ابزارها و سنجش‌های اندازه‌ گیری - قیمت جرثقیل خودروبر کوهسار - پیشرفت، ایجاد نکردن تنوع در فرآیندها (عقاید مختلف - قیمت جرثقیل خودروبر کوهسار - و متضاد) ، نبود ارتباط بین طرح‌ها و طرح‌ها با - قیمت جرثقیل خودروبر کوهسار - راهبرد سازمان، فقدان یک فرآیند گسترده و فراگیر برای نوآوری، تخصیص ندادن منابع کافی برای این فرآیند، فقدان یک سیستم ایده‌ پرداز مدیریتی.

به‌طور کلی در فرآیند نوآوری در سازمان‌های مختلف ۳ نکته حائز اهمیت وجود دارد که عبارتند از:

۱- توانمندی و تواناسازی که همان منابع است،

۲- فرهنگ سازمان،

۳- سیستم ‌ها و ابزارهایی که در - قیمت جرثقیل خودروبر کوهسار - آن سازمان وجود دارند.

در زمینه ویژگی‌های محیط نوآوری باید در نظر داشت که نوآوری را فرآیند، محصول و سازمان ایجاد نمی‌کنند - قیمت جرثقیل خودروبر کوهسار - بلکه کارکنان آن را ایجاد می‌کنند و این همان مدیریت نوآوری است. مسئولیت مدیران ارشد یا کارکنان یک سازمان این است که محیطی را برای نوآوری فراهم کنند.

برای ایجاد چنین محیطی ۸ شرط لازم است:  ریسک، اعتماد بین افراد، رک‌گویی، تعهد افراد نسبت به شغل و سازمانی که در آن مشغول فعالیت هستند، دادن آزادی و اختیار عمل - قیمت جرثقیل خودروبر کوهسار - به افراد برای تصمیم‌گیری، سرزندگی و داشتن روحیه خوب در افراد یک سازمان، گفت‌وگوی باز برای ایجاد سینرژی و پشتیبانی از ایده منابع.

البته ویژگی‌ها یا شروطی که گفته شد در برخی سازمان‌های صنعتی کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، از این‌ رو مدیریت ارشد هر سازمان باید توجه داشته باشد که ۸۰ درصد نوآوری‌ها را کارکنان سازمان و ۲۰‌ درصد را مدیران - قیمت جرثقیل خودروبر کوهسار - ایجاد می‌کنند ، لذا برای توسعه تولید نوآورانه ای که منجر به ارتقاء کیفیت ، افزایش مزایای رقابتی کالای تولیدی و توسعه بازار گردد ، بایستی نقش کارکنان در خلق محصول جدید و باکیفیت را در تمام مراحل تولید مدنظر قرار دارد.

اولين صفحه   -  مبلغ حمل ماشین کوهسار   -   تعرفه حمل ماشین کوهسار   -   شماره تماس حمل ماشین کوهسار   -   خدمات حمل ماشین کوهسار   -   کفی کوهسار   -   کرایه کفی کوهسار   -   قیمت کفی کوهسار   -   مبلغ کفی کوهسار   -   تعرفه کفی کوهسار   -   شماره تماس کفی کوهسار   -   خدمات کفی کوهسار   -   کفی خودروبر کوهسار   -   کرایه کفی خودروبر کوهسار   -   قیمت کفی خودروبر کوهسار   -   مبلغ کفی خودروبر کوهسار   -   تعرفه کفی خودروبر کوهسار   -   شماره تماس کفی خودروبر کوهسار   -   خدمات کفی خودروبر کوهسار   -   جرثقیل خودروبر کوهسار   -   کرایه جرثقیل خودروبر کوهسار   -   قیمت جرثقیل خودروبر کوهسار   -   مبلغ جرثقیل خودروبر کوهسار   -   تعرفه جرثقیل خودروبر کوهسار   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر کوهسار   -   خدمات جرثقیل خودروبر کوهسار   -   نیسان خودروبر کوهسار   -   کرایه نیسان خودروبر کوهسار   -   قیمت نیسان خودروبر کوهسار   -   مبلغ نیسان خودروبر کوهسار   -   تعرفه نیسان خودروبر کوهسار   -   شماره تماس نیسان خودروبر کوهسار   -   خدمات نیسان خودروبر کوهسار   -   نیسان یدک کش کوهسار   -   کرایه نیسان یدک کش کوهسار   -   قیمت نیسان یدک کش کوهسار   -   مبلغ نیسان یدک کش کوهسار   -   تعرفه نیسان یدک کش کوهسار   -   شماره تماس نیسان یدک کش کوهسار   -   خدمات نیسان یدک کش کوهسار   -   ماشین بر کوهسار   -   کرایه ماشین بر کوهسار   -  آخرين صفحه