قیمت خودرو سوار لشگرک

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03762.html
قطعه‌سازی

درآمد حاصل از اجرای موفق چندین طرح پیش‌فروش، این تصور را به‌وجود آورد که با ایجاد حجم قابل‌توجهی از نقدینگی، توان پرداخت بدهی قطعه‌سازان به واحدهای خودروساز جهت تسریع و تسهیل روند تامین قطعات موردنیاز تولید بالا خواهد رفت.

۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

سبقت میزان افزایش قیمت برخی مواداولیه قطعه‎سازی از قیمت ارز

  به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، درآمد حاصل از اجرای موفق چندین طرح پیش‌فروش، این تصور را به‌وجود آورد که با ایجاد حجم قابل‌توجهی از نقدینگی، توان پرداخت بدهی قطعه‌سازان به واحدهای خودروساز جهت تسریع و تسهیل روند تامین قطعات موردنیاز تولید بالا خواهد رفت. این - قیمت خودرو سوار لشگرک - درحالی است که به گفته فعالان قطعه‌سازی، این بخش هنوز مطالبات خود - قیمت خودرو سوار لشگرک - را نپرداخته است. همچنین با وجود این‎که در ماه‌های گذشته برخی قطعه‌سازان حجم - قیمت خودرو سوار لشگرک - بدهی خودروسازان را بیش‌از ۱۵هزارمیلیاردتومان اعلام کردند، مدتی قبل پس‌از بررسی و ارزیابی‌های انجام شده، حجم مطالبات قطعه‌سازان، حدود ۷هزارمیلیاردتومان عنوان شد.

  قیمت - قیمت خودرو سوار لشگرک - خرید قطعه ازسوی خودروسازان هیچ تغییری نکرده است
یک عضو هیات‌مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو در این رابطه در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» با اشاره به این‎که خودروسازان برای پرداخت بدهی خود تا حدی تلاش می‌کنند، گفت: «از نظر زمانی، پرداخت مطالبات قطعه‌سازان بین ۱۲۰ تا ۱۸۰روز در نوسان است.» درحالی که برخی فعالان قطعه‌سازی معتقدند بخش قابل‌توجهی از درآمد پیش‌فروش خودروها - قیمت خودرو سوار لشگرک - صرف خرید و واردات قطعات سی‌کی‌دی شده است، محمد شهپری معتقد است: «پرداخت‌ها هر روز انجام - قیمت خودرو سوار لشگرک - می‌شود و نمی‌توان گفت خودروسازان پرداخت ندارند. اما مشکل بسیار مهم این است که رقم پرداخت‌ها هیچ تغییری - قیمت خودرو سوار لشگرک - نداشته و پیش‌فروش به اتفاق تازه‌ای در زمینه - قیمت خودرو سوار لشگرک - قیمت‌ها و مطالبات نینجامیده است.» وی با بیان این‎که در این مدت تولید خودروسازان ادامه داشته است، - قیمت خودرو سوار لشگرک - اظهار کرد: «به این ترتیب قطعه‌سازان نیز در حد توان، قطعات موردنیاز تولید خودرو را تامین کرده‌اند. اما تا به حال خبری از - قیمت خودرو سوار لشگرک - تغییر و به‌روزرسانی قیمت قراردادها نبوده است.»

  میانگین تولید خودروسازان؛ ۱۶۰۰دستگاه در روز
شهپری در رابطه با حجم دقیق مطالبات تصریح کرد: «بعد از جلسات و بررسی‌های به عمل آمده، میزان بدهی خودروسازان حدود همان ۷هزارمیلیارد تومان برآورد شد.» این فعال قطعه‌سازی در پاسخ به این سوال - قیمت خودرو سوار لشگرک - که چرا پیش از این رقم ۱۵هزارمیلیارد برای مطالبات قطعه‌سازان عنوان شده بود، توضیح داد: «رقم ۱۵هزارمیلیاردتومان با احتساب بدهی‌های بانکی، مالیات و... اعلام شد. اما - قیمت خودرو سوار لشگرک - حجم مطالبات قطعه‌سازان این عدد نیست.» شهپری با بیان این‎که تغییر خاصی در تولید فعالان صنعت خودرو رخ نداده است، تاکید کرد: «تولید دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا همچنان حدود ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰دستگاه در روز است. درواقع به‌طور میانگین روزانه ۱۶۰۰دستگاه توسط هرکدام از این دو خودروساز تولید می‌شود.»

  افزایش بیش‌از ۱۰۰درصدی قیمت مواداولیه
- قیمت خودرو سوار لشگرک - یکی از مهم‎ترین دلایل ایجاد اختلال در فرایند تامین خطوط تولید خودرو توسط قطعه‌سازان، بالابودن قیمت تمام‎شده تولید به علت نوسانات نرخ ارز و بالارفتن - قیمت خودرو سوار لشگرک - قیمت مواداولیه است. ضمن این‎که قیمت قراردادهای قطعه‌سازان با - قیمت خودرو سوار لشگرک - گذشته هیچ تفاوتی نداشته است. همین امر به کاهش توان و انگیزه این بخش برای افزایش تولید منجر می‌شود. با وجود این بعضی قطعه‌سازان می‌گویند به این دلیل که امکان فروش قطعات در بازار لوازم یدکی با قیمت واقعی وجود دارد، مشکلی در زمینه تولید و تامین بازار قطعات یدکی خودرو نیست. درحالی‌که پیگیری‌های روزنامه «دنیای خودرو» حاکی از آن است بازار به شدت با کمبود لوازم یدکی و افزایش قیمت چند برابری مواجه است. محمد شهپری در این زمینه با اشاره به این‎که رابطه مستقیمی بین شرایط تامین مواداولیه و تولید وجود دارد، گفت: «برای مثال قیمت ماده‌ای مانند مس از ابتدای سال - قیمت خودرو سوار لشگرک - ۹۶ تا امروز بیش‌از ۱۰۰درصد افزایش داشته است. همچنین آلومینیوم، مواد - قیمت خودرو سوار لشگرک - پتروشیمی، ورق آهن، فولاد و... بیش‌از ۱۰۰درصد افزایش قیمت داشته‌اند. بر این اساس نمی‌توان انتظار داشت هم قطعه‌سازان نیاز بازار لوازم یدکی را پاسخ دهند و هم قیمت‌ها بالا نرود.»

  معیار قراردادن ارز نیمایی افزایش قیمت قطعات را دوچندان می‎کند 
این عضو انجمن قطعه‌سازان ایران با بیان این‎که باید به این تغییرات در قیمت مواداولیه، نوسانات نرخ ارز را نیز اضافه کرد، اظهار کرد: «قرار بود مبنا، ارز ۴۲۰۰تومانی باشد که حالا موضوع پرداخت مابه‌التفاوت مطرح شده است. از سوی دیگر اگر قرار باشد - قیمت خودرو سوار لشگرک - قیمت ارز نیمایی هم - قیمت خودرو سوار لشگرک - معیار قرار - قیمت خودرو سوار لشگرک - گیرد، قطعا به افزایش قیمت محصول منجر می‌شود.» وی با بیان این‎که برخی مواداولیه تولید داخل است که افزایش قیمت در - قیمت خودرو سوار لشگرک - این گروه نیز اتفاق افتاده است، تاکید کرد: - قیمت خودرو سوار لشگرک - «تنها مشکل امروز افزایش قیمت ارز نیست و اتفاقا قیمت برخی مواداولیه، از قیمت ارز افزایش بیشتری داشته است.» این فعال قطعه‌سازی در بخش دیگری از اظهارات خود به‌عنوان یکی از قطعه‌سازانی که پس از مطرح - قیمت خودرو سوار لشگرک - شدن موضوع پرداخت مابه‌التفاوت ارز، یکی از محموله‌های ترخیص شده‌اش به گمرک بازگردانده شد، خاطرنشان - قیمت خودرو سوار لشگرک - کرد: «در زمینه حل مشکل پرداخت مابه‌التفاوت برای ترخیص قطعات و مواداولیه باید اعلام کنم که طی مدت اخیر وزارت صنعت، معدن و تجارت همکاری و تلاش قابل‌توجهی داشته است و کمک کرده که برای ترخیص بعضی از قطعات، مابه‌التفاوت دریافت نشود.» به گفته شهپری، محسن صالحی‌نیا به عنوان معاون وزیر همکاری بسیار خوبی در این زمینه داشته است، با این‌حال در زمینه ترخیص کالاهای معدنی و فلزی مقرر - قیمت خودرو سوار لشگرک - شده است در مواردی - قیمت خودرو سوار لشگرک - برای ترخیص گمرک، مابه‌التفاوت پرداخته شود.

اولين صفحه   -  مبلغ نیسان خودروبر لشگرک   -   تعرفه نیسان خودروبر لشگرک   -   شماره تماس نیسان خودروبر لشگرک   -   خدمات نیسان خودروبر لشگرک   -   نیسان یدک کش لشگرک   -   کرایه نیسان یدک کش لشگرک   -   قیمت نیسان یدک کش لشگرک   -   مبلغ نیسان یدک کش لشگرک   -   تعرفه نیسان یدک کش لشگرک   -   شماره تماس نیسان یدک کش لشگرک   -   خدمات نیسان یدک کش لشگرک   -   ماشین بر لشگرک   -   کرایه ماشین بر لشگرک   -   قیمت ماشین بر لشگرک   -   مبلغ ماشین بر لشگرک   -   تعرفه ماشین بر لشگرک   -   شماره تماس ماشین بر لشگرک   -   خدمات ماشین بر لشگرک   -   خودرو سوار لشگرک   -   کرایه خودرو سوار لشگرک   -   قیمت خودرو سوار لشگرک   -   مبلغ خودرو سوار لشگرک   -   تعرفه خودرو سوار لشگرک   -   شماره تماس خودرو سوار لشگرک   -   خدمات خودرو سوار لشگرک   -   جرثقیل یدک کش لشگرک   -   کرایه جرثقیل یدک کش لشگرک   -   قیمت جرثقیل یدک کش لشگرک   -   مبلغ جرثقیل یدک کش لشگرک   -   تعرفه جرثقیل یدک کش لشگرک   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش لشگرک   -   خدمات جرثقیل یدک کش لشگرک   -   چرخگیر لشگرک   -   کرایه چرخگیر لشگرک   -   قیمت چرخگیر لشگرک   -   مبلغ چرخگیر لشگرک   -   تعرفه چرخگیر لشگرک   -   شماره تماس چرخگیر لشگرک   -   خدمات چرخگیر لشگرک   -   امداد خودرو ولی عصر   -   کرایه امداد خودرو ولی عصر   -  آخرين صفحه