کرایه ماشین بر لشگرک

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03754.html
خودرو

شاید کمتر کسی بداند که حمید سپیدنام یا همان مسترتیستر، ۱۲سال پیش اولین ایرانی بود که سایتی برای فروش خودرو طراحی کرد؛ آن‌هم با استانداردهای بریتانیایی!

۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

بازاریابی به سبک «مستر تیستر»

به - کرایه ماشین بر لشگرک - گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،  سپیدنام ویزیت‌کارز - کرایه ماشین بر لشگرک - را برای کمپانی کردیت‌پلاس طراحی کرد تا - کرایه ماشین بر لشگرک - به روند تجاری آنها کمک قابل‌توجهی کرده باشد. مستر تیستر که امروز به‌عنوان یکی از چهره‌های تاثیرگذار در صنعت برندینگ به‌ویژه در حوزه رستوران‌گردی و صنعت گردشگری تبدیل شده است، حرف‌های شنیدنی بسیاری برای شرکت‌های خودرویی دارد. اگرچه - کرایه ماشین بر لشگرک - در زمانی‌که اقدام به ایجاد اولین وب‌سایت فروش خودرو در انگلستان کرد، علاقه چندانی به خودرو نداشت، اما حالا در ایران به قول خودش عشق خودرو شده است. تجربیات سپیدنام به‌عنوان فعال برندینگ و بازاریابی برای بسیاری از کمپانی‌ها موفقیت‌های بزرگی را به ارمغان آورده است. این در حالی است که شرایط برندینگ و بازاریابی صنعت خودرو، حداقل در - کرایه ماشین بر لشگرک - مورد خودروسازان داخلی به‌هیچ‌وجه هماهنگ با سطح پیشرفت جهانی - کرایه ماشین بر لشگرک - نیست و با آن فرسنگ‌ها فاصله دارد. اما در دیگر حوزه‌ها بسیاری از استارتاپ‌های داخلی فقط براساس استفاده از مدل‌های - کرایه ماشین بر لشگرک - به‌روز بازاریابی شروع به فعالیت می‌کنند و به‌خاطر ارتباط گرفتن با مشتری به سبکی جدید، موفقیت‌های خوبی را به‌دست می‌آورند. حمید سپیدنام نیز شرایط فعلی بازار ایران را عادلانه نمی‌داند و بر این باور است که شرکت‌های فعال - کرایه ماشین بر لشگرک - در این حوزه باید تلاش زیادی کنند تا به استانداردهای جهانی نزدیک شوند. اما برای اینکه مسیر صحیح بازاریابی را بشناسیم، سراغ - کرایه ماشین بر لشگرک - او رفتیم تا با روش‌های صحیح بازاریابی آشنا شویم. به گفته او: «افزایش قیمت دلار به نفع خودروسازان تمام‌ شده است، چراکه پیش از اتفاقات اخیر، رکود در صنعت خودرو باعث شده - کرایه ماشین بر لشگرک - بودند بسیاری از خودروسازان دست به تعدیل نیرو بزنند، اما طی چند ماه گذشته حداقل مشکل فروش آنها حل ‌شده است چون مردم احساس می‌کردند سرمایه‌گذاری در این حوزه شاید امن‌ترین نوع سرمایه‌گذاری باشد». اما او هشدار داد که با ادامه روند فعلی، بخشی بازاریابی این شرکت‌ها با مشکل مواجه خواهد شد. بنابراین اگر روزی امکان حضور کمپانی‌های خارجی به‌صورت مستقیم - کرایه ماشین بر لشگرک - در ایران فراهم شود، شرایط رقابت با آنها را حداقل در حوزه بازاریابی نخواهیم داشت.

چرا بریتانیا برندهای مردمی‌اش را کشت؟

سپیدنام - کرایه ماشین بر لشگرک - در مورد شرایط بازار خودرو بریتانیا کمی برایمان - کرایه ماشین بر لشگرک - توضیح داد و اینکه چرا آنها به‌جای سرمایه‌گذاری روی تولید خودروهای ارزان‌قیمت در کشورشان، ترجیح دادند عمده خودروهای تولیدشده در این کشور، از انواع لوکس و با فروش محدود باشند. به‌عنوان‌مثال مینی و ام‌جی می‌توانستند روزی به‌عنوان رقیب فولکس‌واگن و فیات مطرح شوند، اتفاقا فروش سهام ام‌جی به گروه سایک چین، در همان روزهایی رخ ‌داده بود که مسترتیستر در لندن زندگی می‌کرد. به گفته او در آن زمان، رسانه‌ها و مردم در برابر این قضیه گارد شدیدی گرفته بودند، اما دولتمردان در - کرایه ماشین بر لشگرک - آن زمان به سیاست‌های کلان‌تری فکر می‌کردند و معتقد بودند برای پیشرفت اقتصادی باید تولید خودروهای ارزان‌قیمت در خارج از انگلستان رقم بخورد، حتی اگر به قیمت خداحافظی با یک برند خوش‌نام ملی تمام شود. این روند باعث خواهد شد صنعت خودرو بریتانیا با پرستیژ برندهای لوکس شناخته شود. او پیش‌بینی می‌کند که اگر ام‌جی با کمک‌های دولتی در بریتانیا به کار خود ادامه می‌داد، شاید وضعیتی همچون خودروسازان ایران پیدا می‌کرد. - کرایه ماشین بر لشگرک - این انحصار باعث می‌شد سطح فناوری استفاده‌شده در ام‌جی تا مدت‌ها ثابت بماند چراکه رقابت باعث پیشرفت می‌شود و درصورتی‌که یک برند در کشور رقیبی نداشته باشد نیازی به پیشرفت نمی‌بیند.

ابزارهای بازاریابی دیجیتال را بشناسید

سپیدنام پایه و اساس - کرایه ماشین بر لشگرک - انواع بازاریابی در - کرایه ماشین بر لشگرک - دنیای امروز را وب‌سایت هر - کرایه ماشین بر لشگرک - شرکت می‌داند، چراکه حتی در - کرایه ماشین بر لشگرک - بیلبوردهای تبلیغاتی نیز از آدرس وب‌سایت شرکت یاد می‌شود، - کرایه ماشین بر لشگرک - اما این وب‌سایت باید محل تجمع محتواهای اختصاصی هر شرکت باشد. شرکت‌ها باید کلماتی - کرایه ماشین بر لشگرک - را که به‌واسطه آنها در فضای وب جست‌وجو می‌شوند، - کرایه ماشین بر لشگرک - بشناسند - کرایه ماشین بر لشگرک - و براساس این کلمات محتوایشان را تهیه کنند. محتوا را می‌توان به سه دسته ویدیویی، متنی و تصویری تقسیم کرد که البته نقش محتوای ویدیویی روزبه‌روز پررنگ‌تر می‌شود. باید توجه داشته باشید که تولید این - کرایه ماشین بر لشگرک - محتوا بیشتر باید در داخل شرکت‌ها انجام شود - کرایه ماشین بر لشگرک - و برون‌سپاری در امر تولید محتوا باید در اولویت بعدی باشد.

«لینکدین» بهترین ابزار برای بازاریابی خودرو

حمید سپیدنام شبکه‌های اجتماعی را پس از وب‌سایت جزو لاینفک بازاریابی اینترنتی می‌داند و دراین‌بین به وب‌سایت لینکدین اشاره می‌کند که در آن مدیران و کارمندان شرکت‌ها، خود - کرایه ماشین بر لشگرک - را معرفی کرده‌اند. «بنابراین می‌توان از این پتانسیل برای پیدا کردن خریدار بالقوه خودروها - کرایه ماشین بر لشگرک - استفاده کرد. البته بیشتر افراد حاضر در این شبکه اجتماعی میانگین درآمدشان ۱۰۰‌هزاردلار در سال - کرایه ماشین بر لشگرک - است، - کرایه ماشین بر لشگرک - بنابراین احتمال داشتن بودجه برای خرید خودرو در بین کاربران این شبکه اجتماعی بالاست. این در حالی است که استفاده از این شبکه اجتماعی در بین خودروسازان و - کرایه ماشین بر لشگرک - فعالان حوزه خودرو در کشورهای اروپایی رایج است. تصور کنید از بین ۲۰‌مدیری که با او ارتباط می‌گیرید، یک نفر به درخواست - کرایه ماشین بر لشگرک - شما پاسخ مثبت دهد، در این صورت می‌توان مشتریان زیادی را از این - کرایه ماشین بر لشگرک - راه پیدا کرد. پس از لینکدین می‌توان به اینستاگرام اشاره کرد که البته امکانات زیادی را در اختیار شرکت‌ها می‌گذارد. - کرایه ماشین بر لشگرک - این شبکه اجتماعی این روزها افت‌هایی هم داشته است که باعث می‌شود به‌جای بازاریابی، تبلیغات معکوس - کرایه ماشین بر لشگرک - علیه شرکت‌ها ایجاد شود. مهم‌ترین آن خرید فالوور است. فالوورهای تقلبی باعث می‌شوند شرکت‌ها هیچ‌وقت - کرایه ماشین بر لشگرک - نتوانند تیک آبی را از اینستاگرام دریافت کنند. علاوه‌بر این، خرید فالوور باعث می‌شود تعداد لایک‌ها به‌شدت کاهش پیدا کند، همین موضوع باعث ایجاد حس بی‌اعتمادی برای مشتری می‌شود. فرض کنید یک حساب اینستاگرامی ۱۰۰‌هزار دنبال‌کننده دارد، اما پست‌های - کرایه ماشین بر لشگرک - آن فقط یک‌هزار لایک کسب می‌کند. خریدار با دیدن این - کرایه ماشین بر لشگرک - وضعیت پیش خود می‌گوید که صفحه مربوطه در - کرایه ماشین بر لشگرک - فضای مجازی ما را گول می‌زند پس چه تضمینی برای اعتماد به محصول - کرایه ماشین بر لشگرک - تولیدی‌اش وجود دارد؟»

بازاریابی اینستاگرامی؛ کاری که خودرویی‌ها بلد نیستند

سپس سپیدنام راجع به - کرایه ماشین بر لشگرک - حس منتقل‌شده از سمت یک شرکت در اینستاگرام توضیح داد: «برای جذب مخاطب بیشتر در اینستاگرام لازم است در ابتدا حس رضایت‌بخشی را به - کرایه ماشین بر لشگرک - مخاطبین خود منتقل کنید. شاید این امکان وجود داشته باشد - کرایه ماشین بر لشگرک - که با برگزاری - کرایه ماشین بر لشگرک - رویدادهایی مثل مسابقه به جذب مخاطب بیشتر کمک کنید، اما برای فروش بیشتر محصول باید مخاطبین به شما حس خوبی داشته باشند. برای ایجاد این شرایط، اولین شرط طراحی‌ استراتژی تولید محتوا در داخل سازمان است. سپس باید بدانید که چطور می‌توانید آرامش مشتری را با محصول خود مهیا کنید یا اینکه چطور با خرید محصول شما حس وطن‌پرستی در مشتری ایجاد می‌شود. اما مشکل تولیدکنندگان داخلی در این مورد اینجاست که به خودشان اعتقاد ندارند». مورد بعدی در مورد بازاریابی،‌ همکاری و استفاده از ظرفیت‌های افراد - کرایه ماشین بر لشگرک - تاثیرگذار در شبکه‌های مجازی یا اینفلوئنسر مارکتینگ است. سپیدنام در این باره گفت: «طبیعی است که در صورت - کرایه ماشین بر لشگرک - صحه گذاشتن افراد با - کرایه ماشین بر لشگرک - تعداد دنبال‌کننده بالا و مورد اعتماد در مورد یک محصول، به فروش آن کمک خواهد شد. این در حالی است که ما برای تامین جوایز یک پیج با ۲۰میلیون دنبال‌کننده سراغ یکی از تولیدکنندگان خودروهای چینی در ایران رفتیم، اما متاسفانه آنها ابدا با ما همکاری نکردند، چراکه مدیر بازاریابی آن مجموعه - کرایه ماشین بر لشگرک - در این مورد اطلاعات کافی - کرایه ماشین بر لشگرک - نداشت و برای من باعث تعجب است که چطور کمپانی‌های خارجی چنین افرادی را - کرایه ماشین بر لشگرک - برای بازاریابی محصولات خود در ایران انتخاب می‌کنند». مورد دیگر، بازاریابی با استفاده - کرایه ماشین بر لشگرک - از افراد معتمد یا پرسنال مارکتینگ است. تفاوت این دو مورد در اینجاست که افراد معتمد نفوذ بیشتری در حوزه دارند. اما سپیدنام توضیح داد که این افراد نمی‌توانند از بین خبرنگاران باشند، چراکه وظیفه خبرنگاران انعکاس وقایع است و اگر در شرایط فعلی برخی خبرنگاران وارد بحث تبلیغات محصول شده‌اند، به‌خاطر پیدا نشدن فردی است که در این حوزه به دنبال پرسنال مارکتینگ باشد.
مورد بعدی تبلیغات در گوگل است، تولیدکنندگان نوپا از این مورد می‌توانند استفاده زیادی کنند، چراکه حتی باوجود افزایش نرخ ارز، هنوز هم تبلیغات در گوگل بسیار کم‌هزینه‌تر، پربازده‌تر و موثرتر از بالا بردن بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر است.

انتخاب‌های اشتباه برای مدیریت سایت!

- کرایه ماشین بر لشگرک -

درنهایت سپیدنام در مورد روش اجراشدن این ابزارها توضیح داد باید فردی پیدا شود که بیشتر از داشتن دید فناوری‌محور، خودش بتواند در برندینگ و جذب مخاطب به‌صورت فردی موفق باشد. مشکل اینجاست که برخلاف شرایط فعلی خودروسازان، نباید از مدیر آی‌تی به این منظور استفاده کرد. مدیرسایت باید فردی باشد که از شرایط کسب‌وکار کاملا آگاه و با رسانه آشنا باشد.‌ در ایجاد محتوای مناسب - کرایه ماشین بر لشگرک - تخصص داشته و البته خود، فردی اجتماعی باشد. معمولا متخصصان فناوری اطلاعات اکثرا افراد توداری هستند و روابط‌عمومی بالایی ندارند. بخش فناوری اطلاعات در هر سازمان فقط وظیفه حفظ زیرساخت‌های فناورانه شرکت را - کرایه ماشین بر لشگرک - دارد و نباید مدیریت سایتی را که فروش محصول به آن وابسته - کرایه ماشین بر لشگرک - است، به این بخش سپرد. بنابراین اگر می‌بینیم اکثر شرکت‌ها در سایت خود حرفی برای گفتن ندارند، به این خاطر است که مدیر سایت علاقه و تخصصی در تولید محتوای خوب ندارد.

اولين صفحه   -  قیمت جرثقیل خودروبر لشگرک   -   مبلغ جرثقیل خودروبر لشگرک   -   تعرفه جرثقیل خودروبر لشگرک   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر لشگرک   -   خدمات جرثقیل خودروبر لشگرک   -   نیسان خودروبر لشگرک   -   کرایه نیسان خودروبر لشگرک   -   قیمت نیسان خودروبر لشگرک   -   مبلغ نیسان خودروبر لشگرک   -   تعرفه نیسان خودروبر لشگرک   -   شماره تماس نیسان خودروبر لشگرک   -   خدمات نیسان خودروبر لشگرک   -   نیسان یدک کش لشگرک   -   کرایه نیسان یدک کش لشگرک   -   قیمت نیسان یدک کش لشگرک   -   مبلغ نیسان یدک کش لشگرک   -   تعرفه نیسان یدک کش لشگرک   -   شماره تماس نیسان یدک کش لشگرک   -   خدمات نیسان یدک کش لشگرک   -   ماشین بر لشگرک   -   کرایه ماشین بر لشگرک   -   قیمت ماشین بر لشگرک   -   مبلغ ماشین بر لشگرک   -   تعرفه ماشین بر لشگرک   -   شماره تماس ماشین بر لشگرک   -   خدمات ماشین بر لشگرک   -   خودرو سوار لشگرک   -   کرایه خودرو سوار لشگرک   -   قیمت خودرو سوار لشگرک   -   مبلغ خودرو سوار لشگرک   -   تعرفه خودرو سوار لشگرک   -   شماره تماس خودرو سوار لشگرک   -   خدمات خودرو سوار لشگرک   -   جرثقیل یدک کش لشگرک   -   کرایه جرثقیل یدک کش لشگرک   -   قیمت جرثقیل یدک کش لشگرک   -   مبلغ جرثقیل یدک کش لشگرک   -   تعرفه جرثقیل یدک کش لشگرک   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش لشگرک   -   خدمات جرثقیل یدک کش لشگرک   -   چرخگیر لشگرک   -  آخرين صفحه