قیمت خودرو سوار مدائن

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07017.html

با اعلام مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) سرانجام پرونده واگذاری سایت تولیدی «بن‌رو» به رنو مختومه و این سایت به خودروساز فرانسوی واگذار شد.

۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

«بن‌رو» به رنو واگذار شد / تولید نیوسیمبول و کوئید به سایپا رسید

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبارخودرو به نقل از دنیای اقتصاد، این انتقال البته در شرایطی صورت گرفته که سایپایی‌ها نیز به این راحتی قید بن‌رو را نزده و در قبال واگذاری این سایت، امتیازی - قیمت خودرو سوار مدائن - بزرگ از رنو گرفته‌اند. مردادماه امسال بود که ایدرو و رنو پس از کلی مذاکره و کش و قوس، سرانجام - قیمت خودرو سوار مدائن - قرارداد همکاری مشترک خود را امضا کردند تا طبق آن، خودروساز فرانسوی امکان حضوری مستقل را در صنعت خودرو ایران پیدا کند. در یکی از مهم‌ترین بندهای این قرارداد، اما بنا بود بن‌رو (سایت تولیدی متعلق به سایپا و مستقر در شهرستان ساوه)، به ازای طلب ایدرو از سایپا و به‌عنوان آورده سازمان گسترش در قرارداد موردنظر، در اختیار خودروساز فرانسوی گذاشته شود. این در حالی بود که سایپایی‌ها در آن مقطع زیر بار انتقال بن‌رو به رنو نرفته و با مخالفت مهدی جمالی مدیرعامل و سهامداران این شرکت، پرونده موردنظر - قیمت خودرو سوار مدائن - در مقطعی حتی بایگانی و مسوولان ایدرو به نوعی قید آن را زدند. هرچند در ادامه، جمالی به‌عنوان مخالف - قیمت خودرو سوار مدائن - سرسخت انتقال بن‌رو به رنو، از سایپا رفت و محسن قاسم جهرودی جای وی را گرفت، با این حال این جابه‌جایی نیز در آن دوران - قیمت خودرو سوار مدائن - تغییر محسوسی در پرونده بن‌رو ایجاد نکرد. در ادامه شرایط به شکلی پیش رفت که رئیس سازمان گسترش اعلام کرد سایت‌های تولیدی دیگری به منظور جایگزینی بن‌رو، تحت مطالعه قرار گرفته و یکی از آنها در - قیمت خودرو سوار مدائن - اختیار رنو قرار خواهد گرفت. درست در زمانی که گمان می‌رفت پرونده انتقال بن‌رو به - قیمت خودرو سوار مدائن - رنو مختومه شده، خبر رسید خودروساز فرانسوی - قیمت خودرو سوار مدائن - بر در اختیار گرفتن این سایت اصرار دارد و از همین رو پرونده موردنظر دوباره به جریان افتاد. گویا رنویی‌ها به مسوولان سازمان گسترش پیغام داده بودند که تحت هر شرایطی بن‌رو باید طبق آنچه در قرارداد ذکر شده، در اختیار این شرکت گذاشته شود و در غیر این صورت، اجرایی شدن قرارداد - قیمت خودرو سوار مدائن - موردنظر، چالش‌هایی - قیمت خودرو سوار مدائن - جدی را به خود خواهد دید. در پی اصرار رنو، سازمان گسترش تصمیم گرفت مذاکراتی دوباره را با سایپایی‌ها آغاز و این بار هر طور که شده، موافقت آنها - قیمت خودرو سوار مدائن - را برای واگذاری بن‌رو به خودروساز فرانسوی جلب کنند. ازآنجاکه سایپا دیگر مهدی - قیمت خودرو سوار مدائن - جمالی مدیرعامل سرسخت و مخالف خود با انتقال بن‌رو را در راس کار - قیمت خودرو سوار مدائن - نداشت، مذاکرات ایدرو و - قیمت خودرو سوار مدائن - مدیرعامل جدید، روان‌تر پیش رفت و ایدرو سرانجام - قیمت خودرو سوار مدائن - توانست امضای انتقال بن‌رو را از نارنجی‌های جاده مخصوص بگیرد. امتیاز بزرگ رنو به سایپا اما - قیمت خودرو سوار مدائن - چه شد که سایپایی‌ها سرانجام به واگذاری بن‌رو به رنو رضایت داده و این پرونده پر حاشیه مختومه شد؟ پاسخ این پرسش را می‌توان در خبری مهم که از سوی - قیمت خودرو سوار مدائن - مدیرعامل سایپا اعلام شد، به روشنی تمام یافت. سه‌شنبه گذشته و در حاشیه پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران بود که مدیرعامل سایپا در پاسخ به پرسشی مبنی بر سرانجام پرونده بن‌رو، گفت: ما برای انتقال بن‌رو به رنو، شرط و شروطی داریم که اگر محقق شوند، این انتقال صورت خواهد گرفت. نکته مهم اما آنجا بود که جهرودی در پاسخ به پرسش خبرنگار «دنیای‌اقتصاد» مبنی‌بر ارتباط داشتن این شرط و شروط با مشارکت جدید رنو و سایپا، اعلام کرد: «شک نکنید همین طور است.» در واقع مدیرعامل سایپا رسما اخبار کلی منتشر - قیمت خودرو سوار مدائن - شده مبنی‌بر امتیازگیری این شرکت از رنو را در پرونده بن‌رو، تایید کرد. حدودا دو هفته پیش بود که «دنیای‌اقتصاد» از توافق ایدرو، رنو و سایپا بر سر مساله «بن‌رو» خبر داد، توافقی که طبق آن، اولا بن‌رو به رنو واگذار می‌شود و ثانیا مشارکتی جدید میان سایپا و خودروساز فرانسوی شکل خواهد گرفت. هرچند هنوز تمام جزئیات این مشارکت مشخص نشده، با این حال آن طور که منابع آگاه عنوان می‌کنند، قرار است برخی محصولات جدید رنو، در قالب همکاری مشترک با سایپا و در خطوط تولید این شرکت یا زیرمجموعه‌اش (پارس - قیمت خودرو سوار مدائن - خودرو) به تولید برسند. البته مدیرعامل سایپا نیز طی سخنرانی خود در پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران، تلویحا این موضوع را تایید کرد، چه آنکه در اظهاراتش از تولید خودرویی ارزان با همکاری رنو خبر داد. در همین رابطه، منابع آگاه تاکید می‌کنند که قرار است رنو دو محصول جدید خود یعنی «نیو سیمبول» و «کوئید» را در پارس خودرو به تولید برساند. در این بین، نیو سیمبول - قیمت خودرو سوار مدائن - به احتمال فراوان در بازه قیمتی - قیمت خودرو سوار مدائن - بالای ۶۰ میلیون تومان عرضه خواهد شد، اما کوئید جزو محصولات به - قیمت خودرو سوار مدائن - اصطلاح ارزان رنو به‌شمار می‌رود و به‌نظر می‌رسد منظور مدیرعامل سایپا نیز از خودرو مشترک با رنو، همین محصول است.این در شرایطی که پیش‌تر قرار - قیمت خودرو سوار مدائن - بود رنو مدل‌های نیو سیمبول و کوئید - قیمت خودرو سوار مدائن - را تحت مشارکت با سازمان گسترش و - قیمت خودرو سوار مدائن - در کارخانه مختص خود در ایران به تولید برساند. حالا با - قیمت خودرو سوار مدائن - توجه به تولید نیو سیمبول و کوئید در سایپا، رنو باید به فکر محصولاتی دیگر برای همکاری مشترک خود با ایدرو باشد. البته نیو داستر نیز جزو خودروهایی است که رنو پیش‌‌تر وعده تولید آن را در ایران داده و به احتمال زیاد، اولین محصولی است که خودروساز فرانسوی در دور جدید فعالیت‌هایش در کشور، آن را به تولید خواهد رساند. هرچه هست، ایدرو، رنو - قیمت خودرو سوار مدائن - و سایپا سرانجام با یکدیگر توافق کرده و پرونده - قیمت خودرو سوار مدائن - بن‌رو را بستند تا هم خودروساز فرانسوی آماده ورود به فاز اجرایی شود و هم این وسط نارنجی‌های جاده مخصوص نیز سرشان بی‌کلاه - قیمت خودرو سوار مدائن - نماند. در این شرایط، باید منتظر ماند و دید پروسه آماده‌سازی بن‌رو برای تولید محصولات جدید رنو، چه زمانی آغاز می‌شود و این خودروساز اروپایی کدام محصولات خود را در آن به تولید خواهد رساند. البته تکلیف محصولات فعلی سایپا که در بن‌رو به تولید می‌رسند، هنوز مشخص نیست. سایپایی‌ها در حال حاضر وانت پراید و محصولی چینی به نام آریو را در بن‌رو به تولید می‌رسانند و با انتقال این سایت به رنو، دومین خودروساز بزرگ کشور یا باید قید آنها را بزند یا - قیمت خودرو سوار مدائن - خط تولیدی جدید برای ادامه تولیدشان در نظر بگیرد.
اولين صفحه   -  مبلغ نیسان خودروبر مدائن   -   تعرفه نیسان خودروبر مدائن   -   شماره تماس نیسان خودروبر مدائن   -   خدمات نیسان خودروبر مدائن   -   نیسان یدک کش مدائن   -   کرایه نیسان یدک کش مدائن   -   قیمت نیسان یدک کش مدائن   -   مبلغ نیسان یدک کش مدائن   -   تعرفه نیسان یدک کش مدائن   -   شماره تماس نیسان یدک کش مدائن   -   خدمات نیسان یدک کش مدائن   -   ماشین بر مدائن   -   کرایه ماشین بر مدائن   -   قیمت ماشین بر مدائن   -   مبلغ ماشین بر مدائن   -   تعرفه ماشین بر مدائن   -   شماره تماس ماشین بر مدائن   -   خدمات ماشین بر مدائن   -   خودرو سوار مدائن   -   کرایه خودرو سوار مدائن   -   قیمت خودرو سوار مدائن   -   مبلغ خودرو سوار مدائن   -   تعرفه خودرو سوار مدائن   -   شماره تماس خودرو سوار مدائن   -   خدمات خودرو سوار مدائن   -   جرثقیل یدک کش مدائن   -   کرایه جرثقیل یدک کش مدائن   -   قیمت جرثقیل یدک کش مدائن   -   مبلغ جرثقیل یدک کش مدائن   -   تعرفه جرثقیل یدک کش مدائن   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش مدائن   -   خدمات جرثقیل یدک کش مدائن   -   چرخگیر مدائن   -   کرایه چرخگیر مدائن   -   قیمت چرخگیر مدائن   -   مبلغ چرخگیر مدائن   -   تعرفه چرخگیر مدائن   -   شماره تماس چرخگیر مدائن   -   خدمات چرخگیر مدائن   -   امداد خودرو پیامبر   -   کرایه امداد خودرو پیامبر   -  آخرين صفحه