کرایه نیسان یدک کش مدائن

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07002.html

داشتن ۴یا۵هزار دلار برای خرید خودروی دست‌دوم باکیفیت کافیست، تا خودروی صفر کیلومتر که مشکلات زیادی دارد. نباید همه توقع داشته باشند خودروی نو خریداری کنند.

۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

تولید خودروی ارزان برای خودروسازان سودی ندارد

تولید خودروهای به‌اصطلاح - کرایه نیسان یدک کش مدائن - ارزان و - کرایه نیسان یدک کش مدائن - آنچه شورای رقابت آن را خودروهای - کرایه نیسان یدک کش مدائن - انحصاری می‏ نامد و در قیمت‏ گذاری آن‌ها دخالت - کرایه نیسان یدک کش مدائن - می‏ کند، باعث شده است صنعت خودروی کشور چند سالی را درجا بزند و نتواند خود - کرایه نیسان یدک کش مدائن - را همپای تکنولوژی روز دنیا ببیند. به‌هر‌حال تکنولوژی - کرایه نیسان یدک کش مدائن - هزینه دارد و برای آن‌که خودرویی با کیفیت و تکنولوژی بالا تولید شود، باید هزینه بیشتری انجام شود.

در‌همین زمینه با اوستا گودرزی ، مدرس دانشگاه واترلو کانادا به گفت‌و‌گو پرداختیم. این استاد دانشگاه معتقد است کف هزینه تولید یک خودروی استاندارد و البته کیفی - کرایه نیسان یدک کش مدائن - چیزی حدود ۱۰هزار‌دلار (بیش‌از ۵۰میلیون‌تومان) است و با تولید خودروهایی با قیمت ۵‌هزاردلار نمی‏توان انتظار کیفیت بالا داشت.

گودرزی همچنین معتقد است تولید خودروهایی با این بازه قیمتی برای خودروسازان سودی نخواهد داشت و در‌عوض باعث نارضایتی مشتریان خواهد شد، بنابراین بهتر است خودروسازان از ارزان‌فروشی به - کرایه نیسان یدک کش مدائن - سمت کیفی‌سازی با قیمت بیشتر حرکت کنند. تولید خودرو در خارج کشور و رفتار مصرف ‏کنندگان خارجی در خرید خودرو ازجمله محورهای گفت‌و‌گوی «دنیای‌خودرو» با اوستا گودرزی است.

[caption id="attachment_211511" align="aligncenter" width="451"]کرایه نیسان یدک کش مدائن اوستا گودرزی[/caption]

چرا تولید خودروهای ارزان داخلی برای موفقیت در صنعت خودرو مناسب نیست؟ صنعت خودروی کشور برای موفقیت و کارآمد شدن - کرایه نیسان یدک کش مدائن - چه راهی در پیش دارد؟

تولید خودروی - کرایه نیسان یدک کش مدائن - زیر ۵۰‌میلیون‌تومان یعنی خودرویی که حدود ۷ - کرایه نیسان یدک کش مدائن - تا ۸هزاردلار قیمت دارد، - کرایه نیسان یدک کش مدائن - مقرون‌به‌صرفه نیست. در ایران خودرو‌هایی در بازه قیمتی ۴تا۵هزار دلار هم تولید می‏شود. زنجیره تامین و تولید صنعت خودروی کشور هرچقدر هم کارآمد‏ باشد، از زنجیره تامین شرکتی مانند تویوتا کارآمدتر نیست.

حال این سوال پیش می‏آید چگونه در کشورهایی مانند آمریکا و کانادا خودرویی کمتر از ۱۰هزاردلار دیده نمی‏شود؟ یعنی خودرویی که با تعریف بین‏المللی و حدودی از - کرایه نیسان یدک کش مدائن - تکنولوژی، با قیمت کمتر از ۱۰هزاردلار در جهان پیدا نمی‏شود.

نمی‏توان ایربگ خودرو را نادیده گرفت و خودرو تولید کرد. در ایران چگونه می‏توانند با ۴ یا ۵ هزار دلار خودرو تولید کنند؟ مگر در کشور و صنعت خودرو چه مزیتی وجود دارد که بتوان خودرویی - کرایه نیسان یدک کش مدائن - با این قیمت تولید کرد؟ اگر بگوییم کارگر ارزان‏تر است، این موضوع - کرایه نیسان یدک کش مدائن - نمی‏تواند در بحث قیمت نهایی چندان تاثیرگذار باشد.

پس برای تولید چنین خودروهایی مجبور هستیم به‌اصطلاح از امکانات خودرو بزنیم و کم بگذاریم. این موضوع یک چرخه معیوب را در صنعت خودروی کشور به‌وجود می‏آورد و به این‌ترتیب - کرایه نیسان یدک کش مدائن - مجبور هستیم تا ابد خودروهای ناقص تولید کنیم، خودروهایی که از تکنولوژی روز جهان عقب هستند. در این زمینه باید گفت خودروسازان به حق می‏گویند سودی از بابت تولید این خودروها نمی‏برند و از طرف دیگر مردم هم همواره ناراضی هستند.

به‌نظر شما آیا خودروسازان بزرگی - کرایه نیسان یدک کش مدائن - مانند تویوتا و فولکس‏واگن می‏توانند خودروهایی با قیمت کمتر - کرایه نیسان یدک کش مدائن - ۱۰هزاردلار تولید کنند اما از این کار صرف نظر می‏کنند؟

من چنین نظری ندارم. این شرکت‏ها برای بازارهایی مانند هند که به‌روز نیستند از پلت‏فرم‏های قدیمی‏تر استفاده می‌کنند. با این شرایط می‏توانند خودروی ارزان تولید کنند.

هدف اصلی تولید خودرو توسط شرکت‏های مختلف، صادرات آن به دیگر کشورهاست. در یک کشور خودروهایی با کلاس و آپشن بالا توسط خودروسازی مانند هیوندای عرضه می‏شود.

چرا مردم یک کشور باید از خرید این خودرو صرف‌نظر کنند و خودرویی را که تقریبا هیچ تکنولوژی و آپشنی - کرایه نیسان یدک کش مدائن - ندارد، خریداری کنند؟ در عرصه جهانی نمی‏خواهیم با خودروهایی که تکنولوژی پایینی دارند، رقابت کنیم اما برای - کرایه نیسان یدک کش مدائن - بازار داخل می‏توانیم خودرویی تولید کنیم که تکنولوژی پایینی دارد و اتفاقا با خودروهای هم‌رده خود رقابت کند.

در این خصوص - کرایه نیسان یدک کش مدائن - سطح رقابت بین خودروسازان خارجی به چه شکل است؟

من این حرف را که شرکت‏هایی نظیر - کرایه نیسان یدک کش مدائن - تویوتا و فولکس‏واگن می‏توانند خودروی ارزان‏تر برای بازارهای رده‌یک - کرایه نیسان یدک کش مدائن - دنیا تولید کنند اما این کار را نمی‏کنند، قبول ندارم. آن‏ها اگر بتوانند خودرویی را حتی ۱۰۰دلار ارزان‏تر تولید کنند، این کار را انجام می‏دهند.

سطح رقابت بین خودروسازان خارجی بسیار بالاست. هیچ اتحادی بین خودروسازان خارجی در پشت پرده وجود ندارد. برای خودروسازان، اتحادیه خودروسازان مانند آنچه برای تولید و فروش نفت (سازمان اوپک) وجود دارد، نیست.

یعنی مانند اوپک نمی‏توانند قیمت‏ و عرضه‌و‌تقاضا را - کرایه نیسان یدک کش مدائن - کنترل کنند. چون چنین اتحادیه و سازمانی بین خودروسازان وجود ندارد اما رقابت بین آن‏ها بسیار شدید است.

به نظر شما کف قیمت و پایین‏ترین قیمتی که می‏توان خودرو تولید - کرایه نیسان یدک کش مدائن - کرد، چقدر است؟

حدود ۹ تا ۱۰هزار دلار هزینه تولید یک خودرو است. البته خودرویی که دارای استاندارد‏های روز دنیا باشد. این رقم نشان می‏دهد برای تولید خودرو در رده قیمتی ۴تا۵ هزار دلار، باید از کیفیت کار زده شود. این امر کاملا مشخص است.

دلیل اینکه ما با فناروی‏های دنیا - کرایه نیسان یدک کش مدائن - همپا نیستیم و اصولا بسیار کند پیش می‏رویم، - کرایه نیسان یدک کش مدائن - همین موضوع است؟

بله. چون نمی‏خواهیم این پول را پرداخت کنیم و هزینه بیشتری داشته باشیم. مردم فکر می‏کنند خودرو در ایران گران است و فشار زیادی به آن‏ها وارد می‏شود. هرچند به‌نظر من خودرو در ایران گران نیست.

به نظر شما اگر ‏رقمی را که شما به‌آن اشاره می‏کنید، هزینه کنیم، می‏توانیم به سطح اول در جهان نزدیک شویم؟

ما باید این آرزو را داشته باشیم که خودرویی با‌کیفیت مثل النترا یا کرولا را روی پلت‏فرم ملی - کرایه نیسان یدک کش مدائن - ایران تولید کنیم. یعنی در همان حد با کیفیت باشد اما نباید توقع داشته باشیم قیمت آن حدود ۵هزار‌دلار باشد - کرایه نیسان یدک کش مدائن - بلکه با قیمت ۱۰هزار دلار - کرایه نیسان یدک کش مدائن - و با - کرایه نیسان یدک کش مدائن - توجه به - کرایه نیسان یدک کش مدائن - مزیت کارگر و انرژی ارزان، آن را به بازار عرضه کنیم.

اینکه خودروساز را تحت فشار قرار دهیم که - کرایه نیسان یدک کش مدائن - برای همه اقشار جامعه خودرو تولید کند، نتیجه‌اش آن می‏شود که همه خودرویی دارند که در عین‌حال هم ایمنی پایینی دارد و هم آلایندگی بسیار بالایی تولید می‌کند. وضعیت فعلی صنعت خودروی کشور ناشی از این تفکر است.

تولید خودروهایی با این بازه قیمتی چه تاثیری بر وضعیت کشور می‏گذارد؟ اصولا چه راهی برای برون‌رفت از - کرایه نیسان یدک کش مدائن - تولید خودرو با این قیمت وجود دارد؟

با قیمت ۵ هزاردلار هر خودرویی که ساخته شود، مردم آن را خریداری - کرایه نیسان یدک کش مدائن - می‏کنند و در نهایت ناراضی هم هستند. این تولید برای کل جامعه از آلودگی هوا تا مساله ترافیک - کرایه نیسان یدک کش مدائن - مشکل‏ساز خواهد بود. - کرایه نیسان یدک کش مدائن - ضمن اینکه خودروساز هم سود قابل‌ملاحظه‏ای کسب - کرایه نیسان یدک کش مدائن - نخواهد - کرایه نیسان یدک کش مدائن - کرد.

بنابراین بهتر است به سمت تولیدات باکیفیت حرکت کنیم و به‌خواسته مردم احترام بگذاریم. البته مردم هم باید به این نکته توجه کنند اگر ۴یا۵هزار دلار بیشتر پول ندارند، بهتر است خودروی دست‌دوم باکیفیت خریداری کنند تا خودروی صفر کیلومتر که مشکلات زیادی دارد.

نباید همه توقع داشته باشند خودروی نو خریداری کنند. درحال‌حاضر ۷۰درصد خرید خودرو در آمریکا - کرایه نیسان یدک کش مدائن - و کانادا به‌صورت - کرایه نیسان یدک کش مدائن - دست‌دوم است و تنها ۳۰درصد از خرید‌وفروش خودروها مربوط به خودروهای صفر کیلومتر است.

یکی از مشکلات مردم قدرت خرید پایینی است که دارند. فکر می‏کنید این مشکل چگونه قابل‌حل خواهد بود؟

کاری که مردم کشورهای دیگر ازجمله آمریکا انجام می‏دهند این است که خودروی دست‌دوم باکیفیت خریداری می‏کنند. یعنی صبر می‏کنند تا یک خودروی باکیفیت بعد از مثلا ۲ سال دچار افت قیمت شود، بعد اقدام به خرید آن می‏کنند.

خودروسازان هم می‏توانند در بحث خودروهای دست‌دوم ورود کرده، خودروهای دست‌دوم را خریداری کنند و با گارانتی به مشتریان بفروشند تا افرادی که توانایی مالی کمتری دارند، بتوانند یک خودروی باکیفیت سوار شوند.

راه‏های زیادی برای پوشش بخش‏هایی از جامعه که توانایی مالی کمتری دارند، وجود - کرایه نیسان یدک کش مدائن - دارد اما اینکه خودروی ارزان تولید کنیم که هم باعث ضرر خودروساز شود و هم نارضایتی مشتریان را در پی داشته باشد، درست نیست.

به بحث بازار خودرو در آمریکا اشاره کردید. چه تفاوتی بین بازار خودروی ایران، آمریکا و اروپا وجود دارد؟

بیشتر تمرکز ما روی خودروهای صفر‌کیلومتر و همچنین پایین نگه‏ داشتن قیمت خودروهاست. در‌واقع با این رفتار جمع نقیضین در جهت تقاضا برای تکنولوژی روزآمد به‌وجود - کرایه نیسان یدک کش مدائن - می‏آید. در کشورهای دیگر رقابت شدیدی وجود دارد و با پولی که پرداخت می‏کنید، یک سطح از تکنولوژی را دریافت خواهید کرد.

به‌نظر‌من این که خودروی ۴‌هزاردلاری کیفی باشد، در دنیا وجود ندارد، باید برای مردم توضیح داده شود. خودروی ۴هزاردلاری که کیفی نباشد، وجود - کرایه نیسان یدک کش مدائن - دارد اما نباید دیگر انتظار کیفیت بالا را از این خودرو داشت.

به‌عنوان یک مصرف‌کننده می گویم مثلا در کانادا خودروی زیر ۱۲هزار دلار وجود ندارد اما شما در کشور هند می‏توانید خودرویی را خریداری کنید که ۵‌هزار دلار قیمت دارد.

به نظر شما رویکرد صنعت خودروی کشور باید چگونه باشد؟

رویکرد صنعت خودرو و خودروسازان ما باید از ارزان‏فروشی و زیادفروشی به کیفی‌فروشی و با افزایش قیمت تغییر کند.

قرار است استانداردهای خودرویی در کشور از دی‌ماه سال آینده افزایش - کرایه نیسان یدک کش مدائن - پیدا کنند و مشابه استانداردهای اروپایی شوند. فکر می‏کنید این افزایش استاندارد چه تاثیری روی کیفیت و تولید صنعت خودروی - کرایه نیسان یدک کش مدائن - کشور ‏داشته باشد؟

قطعا اجرای استانداردهای جدید - کرایه نیسان یدک کش مدائن - بر صنعت خودرو اثرگذار خواهد بود. البته استاندارد یک چیز است و تلقی مردم از استاندارد چیز دیگری. در بحث ایمنی در کشورهای اروپایی که شما اشاره کردید، مردم خودروهای زیر ۴ یا ۳ ستاره را خریداری نمی‌کنند.

اما در ایران شرایط متفاوت است و مردم توجه چندانی به این ستاره‏ها ندارند و همین موضوع باعث می‏شود تعداد کشته‏شدگان تصادفات بسیار زیاد باشد. درنهایت این مردم هستند که با نظراتشان کیفیت یا عدم‌کیفیت یک خودرو را تایید و تعیین می‏کنند.

اولين صفحه   -  قیمت کفی خودروبر مدائن   -   مبلغ کفی خودروبر مدائن   -   تعرفه کفی خودروبر مدائن   -   شماره تماس کفی خودروبر مدائن   -   خدمات کفی خودروبر مدائن   -   جرثقیل خودروبر مدائن   -   کرایه جرثقیل خودروبر مدائن   -   قیمت جرثقیل خودروبر مدائن   -   مبلغ جرثقیل خودروبر مدائن   -   تعرفه جرثقیل خودروبر مدائن   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر مدائن   -   خدمات جرثقیل خودروبر مدائن   -   نیسان خودروبر مدائن   -   کرایه نیسان خودروبر مدائن   -   قیمت نیسان خودروبر مدائن   -   مبلغ نیسان خودروبر مدائن   -   تعرفه نیسان خودروبر مدائن   -   شماره تماس نیسان خودروبر مدائن   -   خدمات نیسان خودروبر مدائن   -   نیسان یدک کش مدائن   -   کرایه نیسان یدک کش مدائن   -   قیمت نیسان یدک کش مدائن   -   مبلغ نیسان یدک کش مدائن   -   تعرفه نیسان یدک کش مدائن   -   شماره تماس نیسان یدک کش مدائن   -   خدمات نیسان یدک کش مدائن   -   ماشین بر مدائن   -   کرایه ماشین بر مدائن   -   قیمت ماشین بر مدائن   -   مبلغ ماشین بر مدائن   -   تعرفه ماشین بر مدائن   -   شماره تماس ماشین بر مدائن   -   خدمات ماشین بر مدائن   -   خودرو سوار مدائن   -   کرایه خودرو سوار مدائن   -   قیمت خودرو سوار مدائن   -   مبلغ خودرو سوار مدائن   -   تعرفه خودرو سوار مدائن   -   شماره تماس خودرو سوار مدائن   -   خدمات خودرو سوار مدائن   -   جرثقیل یدک کش مدائن   -  آخرين صفحه