به - قیمت خودروبر ستارخان - گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، اندرو چارلز پالمر ، متولد ۳۰ژوئن۱۹۶۳ یک مهندس طراز اول بریتانیایی است که مدیرعاملی آستون مارتین را برعهده دارد. پالمر پیش از این مدیر ارشد برنامهریزی، معاون اجرایی و عضو هیات اجرایی کمپانی نیسان موتور بوده و همچنین در - قیمت خودروبر ستارخان - هیاتمدیره کمپانیهای اینفینیتی و کمپانی ساخت کامیونهای سبک نیسان - قیمت خودروبر ستارخان - نیز - قیمت خودروبر ستارخان - حضور داشته است. او از اکتبر سال ۲۰۱۴ سکان آستون مارتین - قیمت خودروبر ستارخان - را در دست گرفته است.
نیاز به قیمت خودروبر ستارخان دارید؟ کلیک کنید
[caption id="attachment_207952" align="aligncenter" width="700"] اندی پالمر مدیرعامل آستون مارتین[/caption]آیا واقعا در ۱۶ سالگی درس و مدرسه را رها کردید؟ بله. واقعا نمیفهمیدم مهندس بودن یعنی چه، اما میدانستم - قیمت خودروبر ستارخان - میخواهم در دنیای ماشینها باشم. من عاشق پیاده کردن موتورهای قدیمی بودم. سریعترین راه شاگردی و کارآموزی بود. به همین خاطر در شانزده سالگی مدرسه را ترک کردم و در شرکت محصولات خودرویی - قیمت خودروبر ستارخان - AP مشغول به کار شدم.
قیمت خودروبر ستارخان برای شما در کمترین زمان
و ظاهرا به موسیقی پانک راک هم علاقهمند بودید. راستش را بخواهید هنوز هم هستم. این سبک - قیمت خودروبر ستارخان - موسیقی جوانی من است. در مسیر رسیدن به اینجا هم به آهنگهای استرنگلرز گوش میدادم. وقتی سوار ونتیج V8 مدل ۱۹۸۰ خودم میشوم، هیچ - قیمت خودروبر ستارخان - چیز بهتر از این نیست که کاستی از گروه بومتاون رتس را توی ضبطصوت ماشین بگذارم. این موسیقی مرا به دورانی میبرد که موهای سیخسیخی داشتم و اهل زیادهروی بودم.
در مورد قیمت خودروبر ستارخان بیشتر بدانیم
چه - قیمت خودروبر ستارخان - شد که به تخصص گرفتن در زمینه مهندسی سیستم انتقال نیرو علاقهمند شدید؟ فکر میکنم این رشته هم - قیمت خودروبر ستارخان - همانقدر که من آن را انتخاب کردم، مرا انتخاب کرد. من همیشه عاشق جعبهدندهها - قیمت خودروبر ستارخان - بودم. مجموعهای از کتابها در مورد ساختن ساعتهای چرخدندهای جمعآوری کردهام و میخواهم بعد از بازنشستگیام - قیمت خودروبر ستارخان - به ساختن ساعتهای مچی و دیواری مشغول شوم. این دو شباهتهای بسیار زیادی به هم دارند و هر دو از دندهها برای کاهش یا افزایش نیرو استفاده میکنند. در ابتدای کارم در - قیمت خودروبر ستارخان - AP، کار روی - قیمت خودروبر ستارخان - نخستین سیستم انتقال نیروی دو کلاچه را تجربه کردم که البته با سیستم الکترونیک - قیمت خودروبر ستارخان - آنالوگ چندان تعریفی نداشت.
قیمت خودروبر ستارخان برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید
زمانی که شما در نیسان مسئول بودید، استفاده از جعبهدندههای متغیر در خودروهای این شرکت بسیار رایج شد. نمیخواهید بهخاطر این موضوع عذرخواهی کنید؟ به هیچ وجه. به قول معروف: هر کسی را بهر کاری ساختند. برای بسیاری از خودروها جعبهدندههای متغیر بهترین راهحل هستند. البته این موضوع درمورد خودروهای آستون مارتین صادق نیست. من همیشه از اینکه در سیستمهای انتقالمان از دو سر طیف برخوردار هستیم، راضی بودهام، یعنی در یک سر، یک سیستم خودکار و در سر دیگر یک جعبهدنده دستی تمام عیار. تا زمانی که خریداری برای جعبهدندههای دستی وجود داشته - قیمت خودروبر ستارخان - باشد، ما - قیمت خودروبر ستارخان - آنها را تولید خواهیم کرد.وقتی دوربینهای خبرنگاران روی کارلوس گون نباشد، او چهگونه آدمی است؟ او آدم فوقالعادهای است؛ باید سعی کنید او را درک کنید. او فردی آرام و منطقی است و این قابلیت را دارد که سوال درست را در لحظه - قیمت خودروبر ستارخان - درست مطرح کند. گون همچنین توانایی فوقالعادهای در متقاعد کردن دیگران دارد.
اطلاعات بیشتر در مورد قیمت خودروبر ستارخان اینجا است
با توجه به اینکه شما خودتان را تا ردههای بسیار بالای نیسان رسانده بودید، احتمالا ترک این شرکت برایتان خیلی سخت بوده - قیمت خودروبر ستارخان - است. از برخی جهات سخت، اما از برخی نظرها هم کار راحتی بود. من آن زمان پنجاه ساله بودم و داشتم از کارم در نیسان لذت میبردم. - قیمت خودروبر ستارخان - من عاشق ماشینها هستم، بودجه هنگفتی در اختیار داشتم و ما هر سال روی ساخت ۱۰مدل جدید کار میکردیم. اما از طرف دیگر هم داشتم خودم را - قیمت خودروبر ستارخان - گول میزدم. من در جایگاهی نبودم که میخواستم باشم. پیشنهاد مدیرعاملی آستون مارتین، مرا از خواب درآورد. اگر میخواهید اسمش را بگذارید بحران میانسالی، اما من با - قیمت خودروبر ستارخان - خودم - قیمت خودروبر ستارخان - فکر کردم: «من که هرگز مدیرعامل نیسان یا رنو نخواهم شد» و این فکر، انتخاب را برایم راحت کرد.
اطلاعات قیمت خودروبر ستارخان را از ما بخواهید
وقتی به آستون مارتین آمدید با چه مواجه شدید؟ با میزان زیادی از شور و اشتیاق روبهرو شدم اما این کمپانی مدت ۱۸ماه بدون مدیرعامل اداره شده بود و همین موضوع کمی اوضاع را به هم ریخته بود. اولین کارم تدوین یک برنامه جامع بود و بعد سعی کردیم سرمایه لازم را برای اجرایی کردن آن تامین کنیم. تنها بعد از تامین شدن سرمایه بود که افراد در آستون مارتین متوجه تفاوت شدند. ما نهتنها برای ساخت یک خودروی جدید، بلکه برای چهار مدل جدید و - قیمت خودروبر ستارخان - دو نسخه ویژه در هر سال سرمایه لازم را داشتیم. آنوقت بود که همه هیجانزده شدند.
آخرین قیمت های قیمت خودروبر ستارخان
که یکی از آنها، خودرویی تمام الکتریکی است. آیا واقعا فکر میکنید جهان آمادگی یک آستون مارتین تمام الکتریکی را داشته باشد؟ کاملا! وقتی وارد آستون مارتین شدم، براساس تجربیات گذشتهام این مساله را روشن کردم که جهان به سمت الکتریکی شدن پیش میرود و بهسرعت درحال تغییر و تحول است. ما در سالهای اخیر چیزهایی مانند رسوایی دیزلی فولکسواگن و - قیمت خودروبر ستارخان - یورش تسلا را تجربه کردهایم و حالا پورشه و - قیمت خودروبر ستارخان - جگوار هم مشغول ساخت خودروهای الکتریکی خود هستند. انگار ناگهان همه متوجه شدهاند آینده فرارسیده است.
قیمت خودروبر ستارخان با تنوع بسیار
یک بار شما گفتید آستون مارتین در تاریخ ۱۰۳ساله خود تنها دو سال سودآوری داشته است. چهطور میتوانید این را تغییر دهید؟ مساله سر پول درآوردن نیست، هرچند که ما باید این کار را انجام دهیم. مساله اصلی تضمین موفقیت بلندمدت برند است. من فکر میکنم ما روی معدن طلا نشستهایم. احتمالا ما نزدیکترین کمپانی خودروسازی به فراری هستیم. با آنها فرق داریم و نمیخواهیم مثل آنها باشیم، اما شباهتهای - قیمت خودروبر ستارخان - زیادی وجود دارد و همگی خوب ارزش فراری را میدانیم.
قیمت خودروبر ستارخان مخصوص شما
فکر میکنید کارنامه کاریتان را در استون مارتین به پایان برسانید؟ امیدوارم اینطور باشد، البته نه همان آستون مارتینی که به آن وارد شدم. میخواهم این شرکت به اوج موفقیت برسد و اثبات کند - قیمت خودروبر ستارخان - برای موفقیت در خودروسازی، این کلیشه که باید سالانه ۶میلیونخودرو تولید کرد، تصوری اشتباه است. یک کمپانی کوچک نیز میتواند به موفقیتهایی کلان دست پیدا - قیمت خودروبر ستارخان - کند.