یدک کش ستارخان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08002.html

اگر به‌راستی صنعت خودروی کشور با صرف ۱٫۵ میلیارد دلار یعنی معادل ۶٫۳هزار میلیارد تومان، می‌تواند ۱٫۵ میلیون دستگاه خودرو تولید کند، پس میانگین ارزبری تولید هر خودروی داخلی حدود یک‌هزار دلار است

۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷

هزینه تولید یا تولید هزینه ؟

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، محمدعلی دیانتی‌زاده در سرمقاله شماره امروز (دوشنبه -۲۷ آذر ۱۳۹۶) روزنامه دنیای خودرو، به موضوع « صحبت های مدیرعامل ایران‌خودرو در خصوص صرفه‌جویی ارزی » پرداخت.

عضو شورای سردبیری روزنامه دنیای خودرو در این باره نوشت:

[caption id="attachment_204230" align="aligncenter" width="700"]یدک کش ستارخان وزیر صنعت در دوره فعالیت دولت دوازدهم برای خصوصی‌سازی صنعت خودرو تلاش کند[/caption]

«تولید امسال صنعت خودروی کشور به یک میلیون و ۵۰۰هزار دستگاه خودرو خواهد - یدک کش ستارخان - رسید که در صورت واردات این تعداد خودرو ۱۵ میلیارد دلار ارز از کشور خارج می‌شد اما خودروسازان کشور با صرف ۱٫۵ میلیارد دلار این میزان تولید را انجام داده‌اند.»

این اعداد و ارقام را مدیرعامل ایران‌خودرو در روز نخست این هفته و در مراسم آغاز تولید دو محصول جدید این - یدک کش ستارخان - گروه صنعتی بازگو کرد. صرفه‌جویی ارزی و نیز سهم - یدک کش ستارخان - ۳٫۵درصدی خودروسازی از تولید ناخالص داخلی از جمله مواردی است که هرازگاهی به عنوان مزایای تولید خودرو در کشور توسط متولیان این صنعت مورد اشاره قرار می‌گیرد.

اما ظاهرا تاکیدات - یدک کش ستارخان - مکرر و تا اندازه‌ای اغراق‌آمیز در مورد تاثیر - یدک کش ستارخان - کاهنده خودروسازی بر خروج ارز، تا جایی توسط سیاست‌گذاران پولی کشور جدی گرفته شده است که پیشنهاد - یدک کش ستارخان - افزایش تعرفه واردات خودرو را با همین امید به هیات‌وزیران ارائه داده‌اند.

زیرا بر خلاف تصور کارشناسان، معاون صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت به‌تازگی در گفت‌وگویی اذعان داشت پیشنهاد افزایش تعرفه از سوی وزارت صمت - یدک کش ستارخان - ارائه نشده است اما دستگاه‌هایی هم که این پیشنهاد را داده‌اند، هدف از آن - یدک کش ستارخان - را حمایت از تولید داخل عنوان نکرده‌ - یدک کش ستارخان - و افزایش تعرفه را عاملی برای کاهش خروج ارز از کشور می‌دانند.

گویا پس از سکانداری وزارت اقتصاد - یدک کش ستارخان - توسط رئیس سابق گمرک، متولیان ذخایر ارزی کشور یعنی نهادهای - یدک کش ستارخان - زیرمجموعه این - یدک کش ستارخان - وزارتخانه از جمله شورای پول‌واعتبار و بانک مرکزی، افزایش تعرفه واردات خودرو را به مثابه بازدارنده یا کاهنده ارزبری واردات در - یدک کش ستارخان - نظر می‌گیرند.

اما این گزاره وقتی صادق است که به هدایت مشتریان - یدک کش ستارخان - خودروهای سگمنت‌های ۱۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان به سمت گزینه‌های داخلی یعنی محصولات فرانسوی جدید خودروسازان دل بسته باشیم.

بر این اساس، حتی اگر هدف اصلی افزایش تعرفه را حمایت از تولید داخل ندانیم، نتیجه ضمنی آن جز این نخواهد بود.

اگر به‌راستی صنعت خودروی کشور با - یدک کش ستارخان - صرف ۱٫۵ میلیارد دلار یعنی معادل ۶٫۳هزار میلیارد تومان، می‌تواند ۱٫۵ میلیون دستگاه خودرو تولید کند، پس میانگین ارزبری تولید هر خودروی داخلی حدود یک‌هزار دلار است، در حالی که برای ورود یک خودروی متعارف خارجی تا پشت ورودی‌های گمرک باید - یدک کش ستارخان - به‌طور متوسط حدود ۱۰هزار دلار هزینه کرد.

اما این را نیز باید در نظر داشت که به‌واسطه عقب‌ماندگی صنعت خودروی ایران از فناوری‌ها و استانداردهای کیفیت و ایمنی روز دنیا، ارزبری صنعت خودروی ایران تا حدودی با دورریز ارز همراه است. زیرا خودروهایی که کیفیت، ایمنی و دوام پایینی دارند، به همان نسبت بیش‌تر به سلامت جانی و مالی مصرف‌کننده آسیب می‌رسانند و عمر و ماندگاری کمتری نیز دارند.

بنابراین در - یدک کش ستارخان - این‌گونه احتساب‌ها باید هزینه‌هایی را هم - یدک کش ستارخان - که تولیدات دارای کیفیت پایین، ایمنی نامناسب، دوام اندک و آلایندگی بالا به کشور تحمیل می‌کنند، در نظر گرفت.

اولين صفحه   -  کرایه امداد خودرو ستارخان   -   قیمت امداد خودرو ستارخان   -   مبلغ امداد خودرو ستارخان   -   تعرفه امداد خودرو ستارخان   -   شماره تماس امداد خودرو ستارخان   -   خدمات امداد خودرو ستارخان   -   امداد خودرو سیار ستارخان   -   کرایه امداد خودرو سیار ستارخان   -   قیمت امداد خودرو سیار ستارخان   -   مبلغ امداد خودرو سیار ستارخان   -   تعرفه امداد خودرو سیار ستارخان   -   شماره تماس امداد خودرو سیار ستارخان   -   خدمات امداد خودرو سیار ستارخان   -   خودروبر ستارخان   -   کرایه خودروبر ستارخان   -   قیمت خودروبر ستارخان   -   مبلغ خودروبر ستارخان   -   تعرفه خودروبر ستارخان   -   شماره تماس خودروبر ستارخان   -   خدمات خودروبر ستارخان   -   یدک کش ستارخان   -   کرایه یدک کش ستارخان   -   قیمت یدک کش ستارخان   -   مبلغ یدک کش ستارخان   -   تعرفه یدک کش ستارخان   -   شماره تماس یدک کش ستارخان   -   خدمات یدک کش ستارخان   -   حمل خودرو ستارخان   -   کرایه حمل خودرو ستارخان   -   قیمت حمل خودرو ستارخان   -   مبلغ حمل خودرو ستارخان   -   تعرفه حمل خودرو ستارخان   -   شماره تماس حمل خودرو ستارخان   -   خدمات حمل خودرو ستارخان   -   حمل ماشین ستارخان   -   کرایه حمل ماشین ستارخان   -   قیمت حمل ماشین ستارخان   -   مبلغ حمل ماشین ستارخان   -   تعرفه حمل ماشین ستارخان   -   شماره تماس حمل ماشین ستارخان   -   خدمات حمل ماشین ستارخان   -  آخرين صفحه