قیمت خودروبر پردیسان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 04742.html
واردات خودرو

واردکنندگان زمانی در وفاق ملی سهیم خواهند بود که درمقابل اقتصاد 95درصدی خودروسازان از چرخه صنعت حذف نشوند. تنها زمانی می‌توان گفت وفاق ملی در برابر تحریم‎ها شکل گرفته است که تمام فعالان این حوزه تصمیم بگیرند از حاشیه سود و منافع خود در راستای منافع ملی گذشت کنند

۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

3085 نفر در بخش واردات خودرو بیکار و 209 نمایندگی تعطیل شده‎اند

به - قیمت خودروبر پردیسان - گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، خودروسازی یک صنعت محرک و مادر برای دیگر صنایع قلمداد می‌شود. تجربه کشورهای توسعه‎یافته یا درحال‌توسعه نیز نشان می‎دهد حرکت روبه‌جلو خودروسازان موجب پویایی و رشد چشمگیر دیگر صنایع است. برای ایجاد تحرک در صنعت خودرو در کشورهای توسعه‎یافته، همزمان به اصل استقلال خودروسازان و ایجاد بازارهای رقابتی توجه شده است، درحالی که در کشور ما همچنان واگذاری کامل خودروسازان دولتی به بخش‌خصوص محل مناقشه است. این امر فضای رقابتی بازار - قیمت خودروبر پردیسان - را از بین می‌برد؛ صنایع وابسته تا زمانی - قیمت خودروبر پردیسان - که در پایان سال مالی بتوانند به‎جای سود سالانه، ضرر سالانه اعلام کنند و از دولت یارانه بگیرند، تدبیری برای تغییر در روند فعالیت‌های تجاری خود نخواهند داشت.

با توجه به این مساله شاهد هستیم خودروسازان دولتی هر سال ضرر انباشته خود را به سال بعد سرازیر می‌کنند. بر این اساس و در ادامه گفت‎وگو با عقیل مصطفایی، کارشناس صنعت و بازار خودرو به بحث فقدان فضای رقابتی پرداختیم.

او معتقد است: «صنعت خودرو در جوامع پیشرفته بر چهار اصل خودروسازی داخلی، تعامل با خودروسازی خارج کشور، مونتاژ و واردات خودرو بنا شده است و با بررسی این اصول می‌توانیم راز شفافیت اقتصادی و - قیمت خودروبر پردیسان - رقابت سالم در کشورهای توسعه‎یافته را دریابیم.»

اگر - قیمت خودروبر پردیسان - در هرکدام از این اصول راهبردی - قیمت خودروبر پردیسان - خللی ایجاد - قیمت خودروبر پردیسان - شود، قطعا در دیگر بخش‌های تجاری خودروسازی به بن‎بست خواهند رسید. البته این امر در - قیمت خودروبر پردیسان - کشورهایی که خودروسازی آن‎ها دولتی بوده و از حمایت‌های - قیمت خودروبر پردیسان - همه‎جانبه برخوردار است، با تزریق مستقیم پول و جایگزینی فضای بخشنامه‌ای و دستوری با فضای رقابتی به تعویق انداخته می‎شود.

 التهاب‌های بازار مصرف خودرو را چگونه بررسی می‌کنید؟ آیا برنامه‌های وزارت صنعت می‌تواند آرامش را به بازار بازگرداند؟

- قیمت خودروبر پردیسان -

برنامه‌های وزارت صمت به‌عنوان متولی صنعت و بازرگانی کشور باتوجه به تغییرهای آنی و روزانه، جو بازار مصرف را متشنج کرده است. درحالی‌که این وزارتخانه پیش از اجرای تحریم‌های بین‎المللی آمریکا می‌توانست با استفاده از مشاوره‌های مکتوب در رسانه‌ها از پیامد و تاثیرات تحریم‎ها بکاهد. فشارهای یک‌جانبه اقتصادی - قیمت خودروبر پردیسان - بر مردم، اعتماد عمومی به دولت را خدشه‌دار می‌کند. در شرایط حاضر، کارشناسان اقتصادی هنوز درخصوص زمان - قیمت خودروبر پردیسان - قطعی پایان التهابات بازار به اتفاق نظر نرسیده‌اند. نوسانات شدید و پیاپی قیمت، ذهن مردم را جریحه‌دار کرده است. در چنین شرایطی، تمرکز برنامه‌های دولت باید درخصوص مدیریت ذهن - قیمت خودروبر پردیسان - مصرف‌کنندگان و بازگرداندن اعتماد به بازار طراحی شود. 
 

درخصوص همراهی فی‌مابین شرکت‌های خودروسازی چه انتظاراتی می‌توان داشت؟ وضعیت شرکت‌های نمایندگی رسمی واردات خودرو را چگونه - قیمت خودروبر پردیسان - بررسی می‌کنید؟

این مساله همان درد فعلی صنعت خودرو است. - قیمت خودروبر پردیسان - همدلی و هماهنگی در این صنعت بر خلاف گذشته به حداقل رسیده، درحالی که انتظار می‌رفت اعمال تحریم‌های خارجی در داخل ایجاد وفاق و همبستگی کند، برعکس گذشته شاهد حرکت «باری به هر جهت» از سوی مدیران بالادستی - قیمت خودروبر پردیسان - در - قیمت خودروبر پردیسان - این صنعت بوده‎ایم. امید آن است دولت از این پس، عملکردی بالعکس آن‎چه تا امروز از خود نشان داده است، داشته باشد. نباید فشار تحریم‌ها را یک گروه از زنجیره خودروسازی به دوش بکشد. از نقطه شروع که قطعه سازان هستند تا - قیمت خودروبر پردیسان - نقطه پایانی که مصرف‌کننده‌ محصولات ایستاده است، باید در کنار اقتصاد کشور باشند تا دولت بتواند از بحران پیش‌رو سربلند بیرون آید. وضعیت شرکت‌های نمایندگی بسیار بد است. ازطرفی ممنوعیت واردات و ازسوی‌دیگر خود تحریمی‌های سطح کلان و مدیریتی کشور عرصه فعالیت را برای این شرکت‌ها تنگ کرده است. درصورت ادامه این فشارها، شاهد فروپاشی گسترده در این شرکت‌ها - قیمت خودروبر پردیسان - و بیکاری نیروی‌های متخصص - قیمت خودروبر پردیسان - شرکت‌های نمایندگی خواهیم بود.

 ارزیابی شما از سطح تقاضا در - قیمت خودروبر پردیسان - بازار داخلی مصرف خودرو چیست؟ تغییر سطح کیفی خودروهای وارداتی چه نتایجی در آینده صنعت خودرو ایران خواهد داشت؟

وضع بازار مصرف خودرو در یک نابسامانی به نفع دلالان بسر می‌برد. باتوجه به بالاتر رفتن نرخ ارز، قیمت خودروهای خارجی صعود غیرمتعارف داشته است. برای‌مثال، قبل از - قیمت خودروبر پردیسان - بروز هیجانات بازار اگر مصرف‌کنندگان می‌توانستند با سیصدمیلیون‌تومان یک خودرو لوکس اروپایی سوار شوند، حالا با این مبلغ می‌توانند خودروی کره‌ای یا چینی تهیه کنند. این کاهش سطح کیفیتی، انتظار مخاطبان خودرو در بازار داخلی را کاهش داده و خودروسازان داخلی را در اراده روبه‌جلو برای تولید محصولات باکیفیت بازمی‌دارد. درصورتی‌که این روند ادامه یابد، باید هر روز شاهد افت کیفیت در خودروهای وارداتی و تولیدات خودروسازان داخلی باشیم.

 درخصوص وفاق ملی صحبت کردید. در حوزه صنعت خودرو به چه صورت می‌توان این وفاق را ایجاد کرد؟ 

در ابتدا باید معنای وفاق ملی را در نظر آورد که به چه معناست. زمانی‌که همه گروه‌ها از منافع شخصی خود درجهت منافع ملی بگذرند، این - قیمت خودروبر پردیسان - وفاق شکل می‌گیرد. زمانی‌که قطعه‎سازان در کنار خودروسازان از منافع خود گذشت کنند، می‌توان از رکود تورمی ایجادشده در بازار گذر کرد. درمقابل اقتصاد بخش تولید - قیمت خودروبر پردیسان - خودرو، بخش واردات یک اقتصاد خرد 5درصدی را تشکیل می‌دهد. اما واردکنندگان زمانی در شکل‎گیری این وفاق ملی سهیم خواهند بود که درمقابل اقتصاد 95درصدی خودروسازان از چرخه صنعت حذف نشوند. تنها زمانی می‌توان گفت وفاق ملی شکل گرفته است که تمام فعالان این حوزه تصمیم بگیرند از حاشیه سود و منافع خود در جهت منافع کشور گذشت کنند. درصورتی‌که این اتفاق حادث نشود، باید منتظر اتفاقات بدتری - قیمت خودروبر پردیسان - در صنعت خودرو باشیم.

 آیا ورود - قیمت خودروبر پردیسان - سرمایه‌های سرگردان به بازار خودرو همچنان ادامه دارد؟ آیا این سرمایه‌ها را می‌توان کانالیزه کرد و در این صنعت به شکل دیگری به کار گرفت؟

سرمایه‌های سرگردان به دلیل تغییر جایگاه خودرو از کالای مصرفی به کالای سرمایه‌ای به این بازار سرازیر شده‎اند اما التهابات ناشی از ورود این سرمایه‌ها در فروکش کردن است. این سرمایه‌ها فراّر هستند و تصمیمی برای ماندن در این - قیمت خودروبر پردیسان - بازار ندارند، مگر آن‌که نوسانات ارزش پول ملی ادامه‌دار باشد. رکود تورمی در اقتصاد کشور باعث سرگردانی سرمایه‌های کوچک می‌شود. میزان درآمد سرانه کشور کاهش داشته‌ است اما قیمت کالاها دچار تورم ناشی از تحریم شده‌اند. برای جلب این سرمایه‌ها باید آرامش - قیمت خودروبر پردیسان - به بازارهای - قیمت خودروبر پردیسان - کشور بازگردد و بعد از آن باید به فکر برنامه‌ریزی برای این سرمایه‌ها بود.

 آیا خودروسازان به نسبت - قیمت خودروبر پردیسان - حمایت‌های - قیمت خودروبر پردیسان - مالی و بخشنامه‌ای - قیمت خودروبر پردیسان - که از سوی دولت شامل حالشان شده است، کارنامه مناسبی را ارائه کرده‌اند؟

درخصوص حمایت‌های مالی و بخشنامه‌ای دولت از خودروسازان داخلی باید گفت در - قیمت خودروبر پردیسان - این خصوص دولت سنگ تمام گذاشته، در چهاردهه گذشته به شکل‌های متفاوت به این صنعت - قیمت خودروبر پردیسان - کمک شده است. اما صنعت خودرو فرزندخوانده‌ای ناخلف برای تمام دولت‌ها بوده و هیچ‎گاه بازگشت سود و سرمایه برای دولت‎ها به ارمغان نیاورده است. درمعنای واقعی تا شخص نخواهد نمی‌توان او را به - قیمت خودروبر پردیسان - سر منزل مقصود رساند. خودروسازان داخلی به مثابه فردی هستند که دچار بیماری اعتیاد شده است و نمی‌خواهد در وضعیت بغرنج خود تغییری ایجاد کند. چه میزان می‌توان فرصت - قیمت خودروبر پردیسان - داد تا - قیمت خودروبر پردیسان - خودروسازی در کشور جایگاه خود را پیدا کند. شرکت‌های چینی با افتخار در رزومه‌های خود می‎نویسند که در گذشته‌ای نه‎چندان دور شرکت‌ - قیمت خودروبر پردیسان - ماهی‎گیری بوده‌اند یا یک صندوق مالی خانوادگی اکنون تبدیل به خودروسازی‌ شده‎اند و در بازارهای بین‎المللی حضور رقابتی دارند. درحالی‌که خودروسازی در کشور ما بیش از نیم‌قرن قدمت دارند اما در بازار - قیمت خودروبر پردیسان - داخلی بدون حمایت‌های دولتی جایگاهی ندارد.

 انجمن واردکنندگان خودرو از بیکاری‌های گسترده در این صنعت خبر می‌دهد. تحلیل شما از وضعیت واردکنندگان خودرو چیست؟

انجمن واردکنندگان خودرو دغدغه خود را - قیمت خودروبر پردیسان - از وضع موجود را مطرح می‌کند. آمارهایی از بیکاری 3085نفر نیروی انسانی متخصص و بسته شدن 209مرکز نمایندگی وجود - قیمت خودروبر پردیسان - دارد، این اخبار بسیار دردآور است. فعالان این صنعت در حال از دست دادن سرمایه‌گذاری‌های مادی و معنوی خود هستند. - قیمت خودروبر پردیسان - چشم‌پوشی از بیکاری این نیروها و حفظ - قیمت خودروبر پردیسان - سیاست حمایتی در قبال شرکت‌های خودروساز داخلی - قیمت خودروبر پردیسان - که ماهیت یکسان دارند، - قیمت خودروبر پردیسان - ایجاد تبعیض و دلخوری می‌کند. انتظار می‌رود دولت همان‌قدر که به فکر نیروهای شرکت‌های خودروسازی داخلی است، به مسائل پیرامون بیکاری این نیروهای متخصص نیز - قیمت خودروبر پردیسان - بپردازد. شرکت‌های نمایندگی در پرورش استعدادهای نیروی کار خود هزینه‌هایی کرده‌اندو برخی از این نیروها در صورت بیکاری، جذب بازارهای کشورهای همسایه خواهند شد. در پی اتفاقات اخیر در حوزه خودرو، خطر فرار سرمایه‌های خارجی بومی‎سازی‎شده نیز بالا رفته اما اکنون زنگ‌خطر خروج نیروی کار متخصص هم به‌صدا در آمده است که امیدواریم مسئولان و تصمیم‌گیران صدای این زنگ‌خطرها را شنیده باشند. برای - قیمت خودروبر پردیسان - بهبود وضعیت صنعت واردات خودرو باید دیدگاه‌های مدیریتی در سطح کلان کشور تغییر یابد. هیچ واردکننده‌ای مخالف مصالح کشور نیست و نمی‌خواهد ارز کشور را هدر بدهد. با بررسی وضعیت صنعت خودرو خواهیم دید، همان‎قدر که خودروهای وارداتی ارز از کشور خارج می‌کنند، شرکت‌های قطعه‎سازی و خودروسازی نیز نیاز به ارز خارجی دارند.

- قیمت خودروبر پردیسان -
اولين صفحه   -  مبلغ چرخگیر سازمان برنامه   -   تعرفه چرخگیر سازمان برنامه   -   شماره تماس چرخگیر سازمان برنامه   -   خدمات چرخگیر سازمان برنامه   -   امداد خودرو پردیسان   -   کرایه امداد خودرو پردیسان   -   قیمت امداد خودرو پردیسان   -   مبلغ امداد خودرو پردیسان   -   تعرفه امداد خودرو پردیسان   -   شماره تماس امداد خودرو پردیسان   -   خدمات امداد خودرو پردیسان   -   امداد خودرو سیار پردیسان   -   کرایه امداد خودرو سیار پردیسان   -   قیمت امداد خودرو سیار پردیسان   -   مبلغ امداد خودرو سیار پردیسان   -   تعرفه امداد خودرو سیار پردیسان   -   شماره تماس امداد خودرو سیار پردیسان   -   خدمات امداد خودرو سیار پردیسان   -   خودروبر پردیسان   -   کرایه خودروبر پردیسان   -   قیمت خودروبر پردیسان   -   مبلغ خودروبر پردیسان   -   تعرفه خودروبر پردیسان   -   شماره تماس خودروبر پردیسان   -   خدمات خودروبر پردیسان   -   یدک کش پردیسان   -   کرایه یدک کش پردیسان   -   قیمت یدک کش پردیسان   -   مبلغ یدک کش پردیسان   -   تعرفه یدک کش پردیسان   -   شماره تماس یدک کش پردیسان   -   خدمات یدک کش پردیسان   -   حمل خودرو پردیسان   -   کرایه حمل خودرو پردیسان   -   قیمت حمل خودرو پردیسان   -   مبلغ حمل خودرو پردیسان   -   تعرفه حمل خودرو پردیسان   -   شماره تماس حمل خودرو پردیسان   -   خدمات حمل خودرو پردیسان   -   حمل ماشین پردیسان   -   کرایه حمل ماشین پردیسان   -  آخرين صفحه