مبلغ خودروبر پردیسان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 04743.html
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

استاندارد کمک‌فنر، لنت ترمز، روغن ترمز، شیشه ایمنی، لاستیک، کمربند ایمنی و... در مجموعه استاندارد قطعات جای می‌گیرد و استانداردهای 85گانه شامل عملکرد سیستم‌ها در حوزه ایمنی می‌شود

۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

کسب استانداردهای 85گانه به معنی تایید همه‎جانبه کیفیت خودرو نیست

 به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو​»، دی‌ماه سال‌جاری آخرین مهلتی است که سازمان ملی استاندارد به‌منظور رعایت هر 85 مورد - مبلغ خودروبر پردیسان - استاندارد جدید در تولید به خودروسازان داده است. این در حالی است که با توجه به مشکلات ایجادشده ناشی از تحریم‌های اقتصادی، فعالان صنعت خودرو با چالش‌های متعددی برای تولید مواجه هستند. درواقع باتوجه‌به موانعی که به کاهش چشم‌گیر تولید منجر شده، مشخص نیست که تولیدکنندگان این حوزه چگونه خواهند توانست - مبلغ خودروبر پردیسان - محصولات خود را با رعایت - مبلغ خودروبر پردیسان - کامل استانداردها به تولید برسانند. 

این درحالی است که پیش از آغاز و اجرای تحریم‌های جدید اقتصادی و در دوران برجام نیز خودروسازان همواره برای اجرای استانداردهای جدید اما و اگرهایی را مطرح می‌کردند و رعایت همه این - مبلغ خودروبر پردیسان - استانداردها در تولید را کاری نشدنی می‌دانستند. با وجود این اگرچه سازمان استاندارد در شرایط دشوار فعلی - مبلغ خودروبر پردیسان - همچنان بر بحث لزوم اجرای استانداردهای اجباری جدید پافشاری می‌کند، - مبلغ خودروبر پردیسان - اما با توجه به برنامه‌های ارائه‎شده خودروسازان، اعمال این استانداردها در تولید خودرو را منعطف‌تر از گذشته پیگیری - مبلغ خودروبر پردیسان - خواهد کرد.

رعایت کیفیت با اجرای استاندارد متفاوت است

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان استاندارد در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» با اشاره به این‎که بین تولید با کیفیت محصول و رعایت - مبلغ خودروبر پردیسان - استانداردهای اجباری تفاوت وجود دارد، گفت: «اولین تفاوت این است که ما - مبلغ خودروبر پردیسان - 85مورد استاندارد اجباری برای تولید خودرو در نظر گرفتیم، در حالی که این استانداردها تمام بخش‎های یک - مبلغ خودروبر پردیسان - خودرو را در بر نمی‎گیرد. برای مثال راحتی صندلی در زمره این استانداردها به‌شمار نمی‌رود.»

وحید مرندی‌مقدم با بیان این‎که لنت ترمز و کمربند ایمنی نیز جزو این استانداردها نیستند، اظهار کرد: «همچنین شیشه ایمنی جزو قطعاتی است که استاندارد آن در حوزه تولید قطعات تعریف شده و به این - مبلغ خودروبر پردیسان - 85استاندارد اضافه می‌شود. ضمن این‎که آزمون سیستم ترمز - مبلغ خودروبر پردیسان - جزو - مبلغ خودروبر پردیسان - استانداردهای 85گانه است، اما استاندارد لنت ترمز شامل استانداردهای قطعات می‌شود که جزو این 85مورد استاندارد خودرو نیست. لاستیک و رنگ خودرو نیز در چارچوب استاندارد قطعات ارزیابی می‌شوند.»

وی با توضیح این مطلب که مثلا کیفیت کولر خودرو در دنیا و در کشور ما از جمله استانداردهای خودرو محسوب نمی‌شود، تاکید کرد: «بنابراین - مبلغ خودروبر پردیسان - صحبت از کیفیت با استانداردها متفاوت است و به‌طور کلی - مبلغ خودروبر پردیسان - استاندارد کمک‌فنر، لنت ترمز، - مبلغ خودروبر پردیسان - روغن ترمز، شیشه ایمنی، لاستیک، کمربند ایمنی و... همه در مجموعه استاندارد قطعات جای - مبلغ خودروبر پردیسان - می‌گیرند و استانداردهای 85گانه معمولا شامل عملکرد سیستم‌ها در حوزه ایمنی می‌شود. یعنی کار سیستم تعلیق، سیستم ترمز، سیستم هدایت‌پذیری و فرمان و... جزو استانداردهای اجباری خودرو به‌شمار می‌روند.»

مرندی‌مقدم در ادامه با بیان این‎که در زمان ابلاغ دستورالعمل اجرایی استانداردهای اجرایی، خودروها را - مبلغ خودروبر پردیسان - به دو گروه تقسیم کردیم، افزود: «یک گروه خودروهایی بودند که قرار بود از همان تاریخ تولید - مبلغ خودروبر پردیسان - یا وارد شوند که برای این خودروها مهلتی مقرر نشد و باید از همان ابتدا هر 85مورد استاندارد در آن‎ها رعایت می‌شد تا - مبلغ خودروبر پردیسان - گواهی تایید نوع برایشان صادر شود. - مبلغ خودروبر پردیسان - اما برای خودروهایی که از گذشته تولید می‌شدند یا در انبارهای واردکنندگان بودند، چند مهلت در نظر گرفته شد که مهلت قبلی مربوط‌به استانداردهای مرتبط با سوخت بود و 8 خودرو موفق به پاس کردن استانداردها در این زمینه نشدند.»

آزمایش قطعات یدکی‎عرضه شده به بازار 

معاون نظارت بر اجرای استاندارد با اشاره - مبلغ خودروبر پردیسان - به آخرین مهلت - مبلغ خودروبر پردیسان - ارائه‎شده برای رعایت استانداردهای اجباری خودرو در دی‌ماه 97، گفت: «در زمینه نحوه نظارت بر رعایت و - مبلغ خودروبر پردیسان - اجرای استانداردهای اجباری، روش‌هایی که در صنعت خودرو وجود دارد با روش نظارت سازمان بر تولید سایر بخش‌ها متفاوت است.»

وی در پاسخ به این سوال که غیر از تولید خودرو، نظارت سازمان بر رعایت استاندارد در تولید قطعاتی که به بازار لوازم یدکی عرضه می‌شوند، چگونه است، - مبلغ خودروبر پردیسان - توضیح داد: «یک‌سری واحدهای تولیدی، پس از طی مراحل سخت‌گیرانه، به‌عنوان واحد - مبلغ خودروبر پردیسان - نمونه ملی یا استانی انتخاب می‌شوند. این - مبلغ خودروبر پردیسان - واحدها غیر از این‎که پروانه استاندارد را اخذ کرده‌اند، باید از پس ضوابط سخت‌گیرانه نیز برآیند. یکی از شرایط این است که هیچکدام از محصولات تولیدی این واحدها طی یک‌سال مرجوع و مردود نشده باشد.»

وی در ادامه افزود: - مبلغ خودروبر پردیسان - «قطعات خودرو به دو دسته قطعات وارداتی و قطعات تولیدی تقسیم می‌شوند. کیفیت قطعات وارداتی در گمرک تایید می‎شود و بعد امکان ترخیص می‌یابند. اما واحدهایی که تولید داخل داشته و در آزمایش‌های انجام‎شده مردودی نداشته‌اند، از سوی سازمان استاندارد امتیاز دریافت می‌کنند. پس از کسب این - مبلغ خودروبر پردیسان - امتیاز، نمونه‌هایی - مبلغ خودروبر پردیسان - که مورد - مبلغ خودروبر پردیسان - آزمایش قرار - مبلغ خودروبر پردیسان - می‌گیرند، از خط‌تولید انتخاب - مبلغ خودروبر پردیسان - نمی‌شوند، بلکه نمونه‌های عرضه‎شده به بازار مورد آزمایش و تست قرار می‌گیرند. این نوع نمونه‌گیری بسیار معتبر است، چراکه همان نمونه‌ای است که برای فروش به مشتری عرضه شده است، نه آن نمونه‌ای که خود تولیدکننده تصمیم می‌گیرد برای تست در اختیار کارشناسان و بازرسان سازمان استاندارد قرار گیرد.»

وحید مرندی‌مقدم در پایان در رابطه با تاثیر تحریم‌های بین‌المللی - مبلغ خودروبر پردیسان - بر روند الحاق ایران به اتحادیه‌های بین‌المللی - مبلغ خودروبر پردیسان - استاندارد مانند آیلک و همکاری - مبلغ خودروبر پردیسان - با واحدهای استاندارد بین‌المللی، تاکید کرد: «تا امروز در این زمینه - مبلغ خودروبر پردیسان - مشکلی ایجاد نشده است و اگر شرایط به همین ترتیب پیش برود، روند همکاری و الحاق ایران با نهادهای بین‌المللی استاندارد که شرایط صادرات به کشورهای دیگر را تسهیل می‌کند، با - مبلغ خودروبر پردیسان - مانعی مواجه نخواهد شد.»

اولين صفحه   -  تعرفه چرخگیر سازمان برنامه   -   شماره تماس چرخگیر سازمان برنامه   -   خدمات چرخگیر سازمان برنامه   -   امداد خودرو پردیسان   -   کرایه امداد خودرو پردیسان   -   قیمت امداد خودرو پردیسان   -   مبلغ امداد خودرو پردیسان   -   تعرفه امداد خودرو پردیسان   -   شماره تماس امداد خودرو پردیسان   -   خدمات امداد خودرو پردیسان   -   امداد خودرو سیار پردیسان   -   کرایه امداد خودرو سیار پردیسان   -   قیمت امداد خودرو سیار پردیسان   -   مبلغ امداد خودرو سیار پردیسان   -   تعرفه امداد خودرو سیار پردیسان   -   شماره تماس امداد خودرو سیار پردیسان   -   خدمات امداد خودرو سیار پردیسان   -   خودروبر پردیسان   -   کرایه خودروبر پردیسان   -   قیمت خودروبر پردیسان   -   مبلغ خودروبر پردیسان   -   تعرفه خودروبر پردیسان   -   شماره تماس خودروبر پردیسان   -   خدمات خودروبر پردیسان   -   یدک کش پردیسان   -   کرایه یدک کش پردیسان   -   قیمت یدک کش پردیسان   -   مبلغ یدک کش پردیسان   -   تعرفه یدک کش پردیسان   -   شماره تماس یدک کش پردیسان   -   خدمات یدک کش پردیسان   -   حمل خودرو پردیسان   -   کرایه حمل خودرو پردیسان   -   قیمت حمل خودرو پردیسان   -   مبلغ حمل خودرو پردیسان   -   تعرفه حمل خودرو پردیسان   -   شماره تماس حمل خودرو پردیسان   -   خدمات حمل خودرو پردیسان   -   حمل ماشین پردیسان   -   کرایه حمل ماشین پردیسان   -   قیمت حمل ماشین پردیسان   -  آخرين صفحه