قیمت ماشین بر لواسان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05435.html
تایر

بازار تایر با وجود ظاهر آرامی که دارد، پیچیده نیز هست و دولت‌های غربی بیش از ما به استراتژیک بودن این کالا،‌ آن‌هم برای کشوری چون ایران پی برده‌اند.

۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲

ترس تایرسازان بزرگ دنیا از انتقال تکنولوژی به ایران

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، علیرضا کافی در سرمقاله امروز (یکشنبه – 24 تیرماه - قیمت ماشین بر لواسان - ۱۳۹۷ ) روزنامه دنیای خودرو، به موضوع « صنعت تایر کشور و انتقال تکنولوژی » پرداخت.

عضو شورای سردبیری روزنامه دنیای خودرو - قیمت ماشین بر لواسان - در این باره نوشت:

کوچ خودروسازان خارجی از بازار - قیمت ماشین بر لواسان - ایران،‌ همزمان باخروج آمریکا از برجام، ‌اگرچه پایانی سریع بر برنامه‌های تولید مشترک در ایران بود، اما درس‌های بسیاری را نیز به همراه داشت. رفت‌وآمد های پژو سیتروئن به بازار ایران اگرچه بارها موردتوجه رسانه‌ها و فعالان اقتصادی قرار گرفته است، اما کمتر کسی است که به تولید، ‌انتقال تکنولوژی و مشارکت در تولید قطعات - قیمت ماشین بر لواسان - مصرفی خودرو از جمله تایر توجه داشته باشد.

این روزها که برهم خوردن توازن بین عرضه و تقاضای تایرهای باری-اتوبوسی مشکلات بسیاری را برای ناوگان حمل‌ونقل عمومی ایجاد کرده است، نگاه‌های بیشتری به اهمیت این کالای استراتژیک جلب شده است. یک روز تولید داخل از امکان تامین و بی‌نیازی کشور به واردات برای برخی سایزهای خاص خبر می‌دهد و روز دیگر بازار برای همان تایر رنگ عوض می‌کند و به بازار سیاه تبدیل می‌شود!

بازار تایر با وجود ظاهر آرامی که دارد، پیچیده نیز هست و دولت‌های غربی بیش از ما به استراتژیک بودن این کالا،‌ آن‌هم برای کشوری چون ایران پی برده‌اند. در تایید آن باید به حضور خودروسازانی همچون پژو سیتروئن و هیوندای برای تولید محصولات در ایران اشاره کرد؛ شرکت‌هایی که با امضای برجام پا به بازار ایران گذاشتند و درنهایت با تهدید ترامپ مجبور به خروج از ایران شدند. اما سوال اینجاست که چرا در زمان - قیمت ماشین بر لواسان - رفع تحریم‌ها،‌ شرکت‌های بزرگ تولیدکننده تایر از میشلن فرانسوی گرفته تا بریجستون ژاپنی حاضر به سرمایه‌گذاری و همکاری با ایران نشدند؟ چرا چینی‌های پرتعداد هم حاضر به انتقال تکنولوژی به کارخانه‌های تایر ساز - قیمت ماشین بر لواسان - ایرانی نیستند؟ گویی بازار ایران را تنها محلی برای صادرات کالاهای خود می‌بینند که به هر شکل حتی در زمان تحریم‌های سخت‌گیرانه نیز قرار است از طریق کشورهای همسایه ازتایرهای تولیدیشان پر شود.


صنعت تایر کشور سال‌هاست که با استفاده از تکنولوژی‌های حتی تاریخ گذشته غربی و شرقی مشغول به تولید است. تایر ایرانی که قیمت تمام‌شده‌اش دوبرابر قیمت تمام‌شده شرکت‌های مطرح دنیاست و هنوز نتوانسته جایی برای خود در بین بازارهای صادراتی باز کند. اگرچه - قیمت ماشین بر لواسان - ایراد چندانی - قیمت ماشین بر لواسان - به صنعت تایر کشور نمی توان گرفت اما عدم هماهنگی و تعامل بین کارخانه‌های ایرانی، خود معضلی - قیمت ماشین بر لواسان - است که هیچ گاه توسط تصمیم‌سازان کلان موردتوجه قرار نگرفته است.


در این برهه گروه صنعتی بارز با تولید 30درصد از نیاز تایرهای رادیال باری اتوبوسی لقب تنها تولیدکننده این گروه محصول را در ایران یدک می‌کشد و دیگر تولیدکنندگان با وجود تمایل به سرمایه‌گذاری و ایجاد خط‌تولید تایرهای رادیال باری -اتوبوسی هنوز موفق به خرید دانش فنی و انتقال تکنولوژی از تولیدکنندگان بزرگ دنیا و حتی شرکت‌های چینی نشده‌اند.

حال سوال اینجاست که چرا صنعت - قیمت ماشین بر لواسان - تایر مانند دهه 60که باهمدلی اقدام به انتقال تکنولوژی بین خود - قیمت ماشین بر لواسان - کردند‌، این روزها حاضر به تعامل با یکدیگر نیستند؟ چرا با وجود تمایل به سرمایه‌گذاری توسط شرکت‌های مختلف و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی،‌ مجموعه‌های صاحب تکنولوژی گامی برای حل مشکل صنعت تایر برنمی‌دارند؟ چرا ارتباط بین صنعت و دانشگاه در این بخش تا این حد - قیمت ماشین بر لواسان - ضعیف است؟ آیا دانشگاهیان ما پس از گذشت 40سال هنوز امکان تولید دانش و تکنولوژی ساخت تایر را به دست نیاورده‌اند؟

در این شرایط شاید هنگام آن فرارسیده باشد که سیاستگذاران و دولت‌مردان کمی ریزبینانه تر به موضوعات صنعتی و اقتصادی بنگرند و کمی بیشتر به فکر خودکفایی کشور،‌ هم در تولید محصول و هم تولید دانش و تکنولوژی باشند. آن‌هم در شرایطی که خارجی‌ها ثابت کرده‌اند در این مورد خاص تمایلی به همراهی با ایران ندارند و به راحتی می‌توانند این جسم سیاه گرد را به اهرمی برای فلج‌کردن حمل‌ونقل کشور تبدیل - قیمت ماشین بر لواسان - کنند. درست مانند سال‌های جنگ و روزهای دهه 60 با خاطره تایرهایی که کوپنی به فروش می‌رسید!

اولين صفحه   -  مبلغ جرثقیل خودروبر لواسان   -   تعرفه جرثقیل خودروبر لواسان   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر لواسان   -   خدمات جرثقیل خودروبر لواسان   -   نیسان خودروبر لواسان   -   کرایه نیسان خودروبر لواسان   -   قیمت نیسان خودروبر لواسان   -   مبلغ نیسان خودروبر لواسان   -   تعرفه نیسان خودروبر لواسان   -   شماره تماس نیسان خودروبر لواسان   -   خدمات نیسان خودروبر لواسان   -   نیسان یدک کش لواسان   -   کرایه نیسان یدک کش لواسان   -   قیمت نیسان یدک کش لواسان   -   مبلغ نیسان یدک کش لواسان   -   تعرفه نیسان یدک کش لواسان   -   شماره تماس نیسان یدک کش لواسان   -   خدمات نیسان یدک کش لواسان   -   ماشین بر لواسان   -   کرایه ماشین بر لواسان   -   قیمت ماشین بر لواسان   -   مبلغ ماشین بر لواسان   -   تعرفه ماشین بر لواسان   -   شماره تماس ماشین بر لواسان   -   خدمات ماشین بر لواسان   -   خودرو سوار لواسان   -   کرایه خودرو سوار لواسان   -   قیمت خودرو سوار لواسان   -   مبلغ خودرو سوار لواسان   -   تعرفه خودرو سوار لواسان   -   شماره تماس خودرو سوار لواسان   -   خدمات خودرو سوار لواسان   -   جرثقیل یدک کش لواسان   -   کرایه جرثقیل یدک کش لواسان   -   قیمت جرثقیل یدک کش لواسان   -   مبلغ جرثقیل یدک کش لواسان   -   تعرفه جرثقیل یدک کش لواسان   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش لواسان   -   خدمات جرثقیل یدک کش لواسان   -   چرخگیر لواسان   -   کرایه چرخگیر لواسان   -  آخرين صفحه