قیمت خودرو سوار لواسان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05442.html
اتوبوس

تولید اتوبوس در سه‌ماه ابتدای سال در مقایسه با ماه‌های مشابه سال گذشته یا متوقف بود یا در برخی‌ خودروسازان با کاهش چشمگیری مواجه شد. فروردین‎ماه امسال تولید اتوبوس در مقایسه با فروردین96 با کاهش 22.5درصدی مواجه شد.

۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

ناتوانی سازندگان در برابر سفارش‎های انبوه فوری؛ بهانه واردات اتوبوس

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، گزارش وضعیت تولید خودروسازان داخلی در بخش‌های مختلف ازجمله سواری و تجاری هر ماه ازسوی وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر می‌شود. این - قیمت خودرو سوار لواسان - گزارش‌ها که براساس مقایسه آمار تولید خودروسازان با ماه‌های مشابه سال گذشته ارائه می‌شود، در سگمنت خودروهای کاروتجاری نشانگر آن است که این تولیدکنندگان به - قیمت خودرو سوار لواسان - ویژه در بخش مسافری و اتوبوس‌ها روزگار چندان مطلوبی را پشت سر نمی‌گذارند. با این که در ماه‌های اخیر خبرهای بسیاری در زمینه نوسازی شنیده شد و انتظار - قیمت خودرو سوار لواسان - می‌رفت با آغاز این طرح، خودروسازان داخلی افزایش تولید را تجربه کنند اما روند اجرای نوسازی طبق پیش‌بینی‌ها پیش نرفت و در سه‌ماه ابتدایی این طرح هنوز هم - قیمت خودرو سوار لواسان - خبری از سفارش‌گذاری و افزایش تولید نیست. این در حالی است که اتوبوس‎سازان خود را آماده سفارش‎های کلان از سوی شهرداری‎ها و دولت کرده بودند تا برای پاسخگویی در کوتاه‎مدت هم توان ساخت داخل را به قدر کفایت داشته باشند و از این بابت بهانه‎ای برای واردات توسط شهرداری‎ها و دولت باقی نماند. در ادامه این مطلب، پس از مروری بر آمار و وضعیت تولید اتوبوس در سه‌ماهه نخست سال جاری، در - قیمت خودرو سوار لواسان - خصوص همین موضوعات گفت‎وگویی داریم با سعید مدنی، مشاور عالی گروه خودروسازی مدیرعامل سایپا که از نظرتان خواهد گذشت.

  تولید اتوبوس در سه ماه نخست سال جاری
تولید - قیمت خودرو سوار لواسان - اتوبوس در - قیمت خودرو سوار لواسان - سه‌ماه ابتدای سال در مقایسه با ماه‌های مشابه سال گذشته یا متوقف بود یا در برخی‌ خودروسازان با کاهش چشمگیری مواجه شد. فروردین‎ماه امسال تولید اتوبوس در مقایسه با فروردین96 با کاهش 22.5درصدی مواجه شد. تولید این بخش بین سه خودروساز داخلی از جمله ایران‌خودرودیزل، پیشرو‌دیزل آسیا و یاوران خودرو شرق متوقف شد و تولید در این خودروسازان به ترتیب از 10، 8 و یک دستگاه به صفر رسید. مقایسه آمار تولید اردیبهشت 97 با - قیمت خودرو سوار لواسان - سال گذشته نیز نشان - قیمت خودرو سوار لواسان - می‌دهد که تولید این سگمنت از 107دستگاه به 86دستگاه کاهش یافت و خودروسازانی مانند ایران‌خودرو دیزل و یاوران‎خودرو شرق دوباره با توقف تولید روبه‌رو شدند؛ هرچند این - قیمت خودرو سوار لواسان - دو خودروساز در اردیبهشت96 نیز تنها 16 و یک‌دستگاه اتوبوس تولید کرده بودند. گرچه پیشرودیزل در اردیبهشت‎ماه از توقف - قیمت خودرو سوار لواسان - تولید دور ماند اما با کاهش مواجه شد و از تولید 7 دستگاهی به دو دستگاه در اردیبهشت سال جاری رسید. خرداد نیز ماه افت تولید در این خودروسازان بوده و کاهش 46.1درصدی را برای آن‌ها به همراه آورده - قیمت خودرو سوار لواسان - است. ماه گذشته اتوبوس‌سازان داخلی موفق به تولید تنها 76دستگاه شدند، در حالی که این آمار در ماه مشابه سال گذشته 141دستگاه بوده است. شرکت‌های پیشرودیزل آسیا، عقاب‌افشان و ایران‌خودرودیزل در این کاهش دخیل بوده‌اند و به ترتیب از 8، 100 و 100 دستگاه در سال گذشته به یک، 75 و 32دستگاه در سال جاری رسیدند. شرکت یاوران‎خودرو شرق نیز با توقف تولید روبه‌رو شد. در دو ماه ابتدای سال تنها شرکت عقاب‌افشان در میان تولیدکنندگان اتوبوس، وضعیت بهتری را تجربه کرده و با افزایش تولید همراه بوده است. این شرکت در فروردین‎ماه با افزایش سه دستگاهی تولید خود را به ۵۵دستگاه رساند. همچنین در اردیبهشت‎ماه نیز توانست تولید خود را در مقایسه با اردیبهشت 96، تنها یک‌دستگاه افزایش دهد.

  واردات؛ میان‌بر شهرداری و دولت
تولیدکنندگان اتوبوس چندسالی است که نتوانسته‌اند ظرفیت - قیمت خودرو سوار لواسان - تولید خود را تکمیل کنند و هر ماه برخی از آن‌ها کار خود را با کمترین حجم از تولیدات یا بدون - قیمت خودرو سوار لواسان - هیچ‌گونه تولیدی به پایان می‌رسانند. این در حالی است که این تولیدکنندگان معتقدند در‌صورتی‌که سفارش‌گذاری از سوی شهرداری‌ها انجام شود، توانایی - قیمت خودرو سوار لواسان - تولید و تامین‌ نیاز بخش عمده‌ای از بازار توسط آن‌ها وجود دارد. با این حال اما هر - قیمت خودرو سوار لواسان - از گاهی شاهد رویکرد دولت و شهرداری‌ها به واردات هستیم که با اعتراض گسترده‌ای از سوی تولیدکنندگان مواجه می‌شود. نبود سفارش‌گذاری در حالی است که به‌گفته مدیرکل دفتر حمل‌و‌نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های - قیمت خودرو سوار لواسان - کشور تا پایان سال ۱۴۰۰، ۸۰درصد دیگر از ناوگان اتوبوس‎رانی کشور فرسوده می‌شود. مرضیه حصاری گفت: «در حال حاضر ۱۶هزار اتوبوس فرسوده در کل کشور داریم ‌و پیش‌بینی می‌شود تا - قیمت خودرو سوار لواسان - پایان سال ۱۴۰۰ این تعداد به - قیمت خودرو سوار لواسان - ۱۹هزار دستگاه برسد. - قیمت خودرو سوار لواسان - یعنی در حال حاضر ۲۴هزار اتوبوس داریم که تا آخر ۱۴۰۰ حدود ۸۰درصد آن به سن فرسودگی می‌رسند.» شهرداری بر این باور است که خودروسازان داخلی ظرفیت تولید این تعداد اتوبوس و واگذاری آن - قیمت خودرو سوار لواسان - به ناوگان را ندارند. سعید مدنی، مشاور عالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در این خصوص معتقد است این عدم ناهماهنگی بین شهرداری و خودروسازان، به عدم برنامه‌ریزی از سوی دولت - قیمت خودرو سوار لواسان - برمی‌گردد. وی در این خصوص به روزنامه «دنیای خودرو» گفت: «نبود برنامه‌ریزی صحیح باعث شده است همواره هم در خودروهای باری و هم در زمینه خودروهای مسافری و حمل‌ونقل بین‌شهری این مشکلات - قیمت خودرو سوار لواسان - به وجود آید.» مدنی معتقد است؛ دولت هرگز زمان‌بندی مشخصی را به شرکت‌های خودروسازی داخلی اختصاص نداده و - قیمت خودرو سوار لواسان - به‌عنوان مثال نیاز ناوگان کشور را به خودروهای مسافری دو یا سه‌سال قبل پیش‌بینی‌ نکرده که زمان مناسب برای تولید داشته باشند.

  واردات به‎رغم خالی بودن ظرفیت تولید
همیشه هنگام وقوع موقعیت‌های اضطراری شاهد آن هستیم که دولت و شهرداری‌ها به‌دنبال راهی - قیمت خودرو سوار لواسان - برای - قیمت خودرو سوار لواسان - توسعه حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه ناوگان اتوبوسرانی هستند و ضرب‌الاجلی را به خودروسازان اعلام می‌کنند. مدت‌زمان اعلام‌شده به اندازه‌ای نیست که خودروسازان قادر به تامین تمام این نیاز باشند. از این رو طبیعی است که این سفارش را رد کرده و مسئولان نیز به فکر واردات این خودروها بیفتند. مدنی در این زمینه بیان کرد: «به‌عنوان مثال زمانی که سیستم‌های شهری در ترافیک قفل - قیمت خودرو سوار لواسان - می‌کند، سفارش - قیمت خودرو سوار لواسان - 10هزار دستگاهی اتوبوس را به خودروسازان داخلی می‌دهیم که - قیمت خودرو سوار لواسان - معمولا با نبود ظرفیت - قیمت خودرو سوار لواسان - برای - قیمت خودرو سوار لواسان - تولید در کوتاه‌مدت مواجه می‌شویم. بنابراین به خرید - قیمت خودرو سوار لواسان - از خودروسازان خارجی روی می‌آوریم.» وی همچنین بیان کرد: «در‌صورتی می‌توان خرید از خودروسازان خارجی را انجام داد که طی مدت در - قیمت خودرو سوار لواسان - نظرگرفته‌شده برای تامین اتوبوس از سوی خودروسازان داخلی، خودرو از آن‌ها خریداری کنیم و برای تامین کسری آن به خودروسازان خارجی روی آوریم.» مدنی افزود: «این زمان می‌تواند فرصتی باشد برای خودروسازان داخلی تا زیرساخت‌های خود را اصلاح کرده و نیاز کشور به محصولات خارجی را به حداقل برسانند.»

  تجربه - قیمت خودرو سوار لواسان - تانکرهای اشمیت
سال گذشته زمزمه‌هایی در مورد واردات اتوبوس‌های ایکاروس شنیده شد که بعد از آن با پیگیری‌های انجام‌شده ازسوی اتوبوس‌سازان و انجمن خودروسازان اعلام شد این اتوبوس‌ها توسط زرین‌خودرو داخلی‌سازی خواهند شد. نمی‌توان از این نکته غافل شد که واردات فوری خودروهای مختلف  دردسرساز بوده است؛ - قیمت خودرو سوار لواسان - واردکنندگانی که به‌منظور تامین نیاز کشور یک‌شبه دست به واردات زده‌اند و هیچ برنامه‌ای برای ارائه خدمات پس از - قیمت خودرو سوار لواسان - فروش آن‌ها نداشته‌اند. مدنی در مورد واردات بدون برنامه گفت: «این موضوع تنها در مورد اتوبوس‌ها نیست بلکه در مورد کامیون‌ها و تریلر‌ها هم همین اتفاق می‌افتد. در یکی، دو دهه اخیر نیاز به تانکر، در زمان مناسب به خودروسازان اعلام نشد و آن‌ها - قیمت خودرو سوار لواسان - نتوانستند - قیمت خودرو سوار لواسان - برای تولید تانکرها از پیش - قیمت خودرو سوار لواسان - برنامه‌ریزی کنند. بنابراین تانکرهایی با نام اشمیت وارد ناوگان کشور شد. در‌حالی‌که اگر سفارش را در زمان درستی اعلام می‌کردند، تولیدکنندگان داخلی توانایی تولید این تانکرها را در داخل کشور داشتند.»

  توسعه قطعه‌سازی و صادرات در صورت حمایت دولت
چنان‎چه - قیمت خودرو سوار لواسان - خودروسازان داخلی از سوی دولت حمایت شوند، امکان توسعه فعالیت خود را پیدا خواهند کرد و به‌طور‌قطع با گذشت زمان ظرفیت‌های خود را افزایش خواهند داد. ورود دولت به نوسازی ناوگان می‌تواند گام مهمی در این بخش باشد و در صورت اجرا شرایط آن‌ها را دگرگون خواهد کرد. مشاور عالی مدیرعامل سایپا در این خصوص بیان کرد: «دولت باید در زمینه خودروهای حمل‌ونقل شهری همین حالا برای خودروسازان داخلی برنامه‌ریزی کرده - قیمت خودرو سوار لواسان - و توافق‌های لازم - قیمت خودرو سوار لواسان - را - قیمت خودرو سوار لواسان - پایش کند و زمان مناسب را در نظر بگیرد. در این دوره می‌تواند اگر نیاز فوری داشت، از طریق واردات تامین کند اما بعد از زمان مشخص‌شده اجازه واردات ندهد، چون ارزش افزوده تولید خودروهای تجاری بالاست.» مدنی معتقد است چنان‎چه سفارش‌ها به جای واردات به سمت خودروسازان داخلی برود، این تولیدکنندگان امکان صادرات به کشورهای در حال توسعه منطقه را نیز به‌دست می‌آورند.» وی درخصوص توسعه قطعه‌سازی در صورت سفارش‌گذاری نیز گفت: «اگر تولید خودروهای تجاری را توسعه دهیم، به احتمال زیاد سرمایه‌گذاری روی قطعاتی مانند موتور و گیربکس هم توجیه اقتصادی پیدا خواهد کرد.»
 

اولين صفحه   -  مبلغ نیسان خودروبر لواسان   -   تعرفه نیسان خودروبر لواسان   -   شماره تماس نیسان خودروبر لواسان   -   خدمات نیسان خودروبر لواسان   -   نیسان یدک کش لواسان   -   کرایه نیسان یدک کش لواسان   -   قیمت نیسان یدک کش لواسان   -   مبلغ نیسان یدک کش لواسان   -   تعرفه نیسان یدک کش لواسان   -   شماره تماس نیسان یدک کش لواسان   -   خدمات نیسان یدک کش لواسان   -   ماشین بر لواسان   -   کرایه ماشین بر لواسان   -   قیمت ماشین بر لواسان   -   مبلغ ماشین بر لواسان   -   تعرفه ماشین بر لواسان   -   شماره تماس ماشین بر لواسان   -   خدمات ماشین بر لواسان   -   خودرو سوار لواسان   -   کرایه خودرو سوار لواسان   -   قیمت خودرو سوار لواسان   -   مبلغ خودرو سوار لواسان   -   تعرفه خودرو سوار لواسان   -   شماره تماس خودرو سوار لواسان   -   خدمات خودرو سوار لواسان   -   جرثقیل یدک کش لواسان   -   کرایه جرثقیل یدک کش لواسان   -   قیمت جرثقیل یدک کش لواسان   -   مبلغ جرثقیل یدک کش لواسان   -   تعرفه جرثقیل یدک کش لواسان   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش لواسان   -   خدمات جرثقیل یدک کش لواسان   -   چرخگیر لواسان   -   کرایه چرخگیر لواسان   -   قیمت چرخگیر لواسان   -   مبلغ چرخگیر لواسان   -   تعرفه چرخگیر لواسان   -   شماره تماس چرخگیر لواسان   -   خدمات چرخگیر لواسان   -   امداد خودرو جاجرود   -   کرایه امداد خودرو جاجرود   -  آخرين صفحه