کد مطلب: 06660.html
مدیرعامل شرکت امدادخودروی سایپا گفت: علیرغم افزایش ۱۲درصدی حجم سفرهای نوروزی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شبکه امدادخودروی سایپا توانسته مدت زمان انتظار برای دریافت خدمات سیار به مشتریان را در سطح سال قبل حفظ کند.
۱۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
زمان انتظار خدمات امدادی سایپا ثابت ماند
به گزارش
رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،بهزاد پناهی در ابتدای مراسم نشست - قیمت کفی یاسینی - مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با بیان مطلب فوق افزود: امسال یک میلیون و ۲۱۵ هزار دستگاه خودرو گروه سایپا تحت پوشش دوره گارانتی قرار داشتند که نسبت به سال گذشته رشد ۳۵ درصدی داشته است و با این وجود تعداد پذیرش - قیمت کفی یاسینی - خودرو در شبکه نمایندگی های - قیمت کفی یاسینی - گروه سایپا نسبت به سال - قیمت کفی یاسینی - گذشته در حد ۱ درصد افزایش یافت که نشان دهنده رشد کیفیت خودروهای تولیدی گروه سایپا بوده است.
به گفته وی در طرح نوروزی امسال، - قیمت کفی یاسینی - هیچ موردی مبنی بر ایراد فراگیر در محصولات گروه سایپا وجود نداشت که نشان می دهد این گروه توانسته، سطح کیفی قطعات و محصولات خود را هم - قیمت کفی یاسینی - افزایش دهد.
پناهی اعلام کرد که باوجود افزایش خودروهای تولیدی گروه در سال جاری نسبت به سال گذشته، تغییر محسوسی در تعداد پذیرش خدمات - قیمت کفی یاسینی - امدادی وجود نداشته که حاکی از رشد کیفیت خودروها است.
مدیرعامل شرکت امدادخودرو سایپا توانمندسازی بیشتر ناوگان امدادخودرو سایپا را یکی از اهداف این شرکت در سال جاری به منظور کاهش زمان انتظار و افزایش رضایت مشتری عنوان کرد.
آیا درباره قیمت کفی یاسینی سوال دارید؟ از ما بپرسید