ماشین بر دزاشیب

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 02283.html
خودروسازان ترکیه

پایین آمدن ارزش لیر به تویوتا کمک نمی‌کند که در صادرات خود سودآوری بیشتری را تجربه کند زیرا برای تهیه قطعات خود در این کشور مجبور به پرداخت یورو است.

۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

ضربه لیر ترکیه به خودروسازان جهانی

شرکت‌های خودروسازی از جمله فورد، تویوتا و فیات‌کرایسلر به‌خاطر بحران اقتصادی ترکیه، دچار مشکلاتی فراوان و جدی شده‌اند. به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، براساس گزارش اتوموتیو نیوز اروپا، پس از آن‌که قیمت خودروهای جدید در واکنش به افت شدید ارزش لیر ترکیه، افزایش پیدا کرد، فروش خودروهای سبک در این کشور به میزان یک‌سوم کاهش پیدا کرده است.

استیو آرمسترانگ، مدیرعامل فورد در اروپا گفته که وضعیت کنونی ارزش پول ترکیه یک عامل محدودیت خارجی - ماشین بر دزاشیب - قابل‌توجه برای شرکت فورد به شمار می‌رود زیرا این شرکت درحال‌حاضر در تلاش است تا ضرر و زیان عملیات خود را در اروپا کاهش دهد.

فورد در ترکیه با مشارکت - ماشین بر دزاشیب - شرکتی محلی با نام اتوسان در قالب یک جوینت‌ونچر، ون‌های ترانزیت و ترانزیت تورنو کاستوم را می‌سازد و - ماشین بر دزاشیب - 25درصد از سهم بازار ون‌های محلی - ماشین بر دزاشیب - در ترکیه را در اختیار دارد. 

سقوط نرخ مبادله

در سطح کلان بازار خودرو، فورد در - ماشین بر دزاشیب - سال 2017، 12درصد از سهم بازار ترکیه را از آن خود کرده بود. تویوتا انتظار دارد بازار خودرو ترکیه در سال 2019 تقریبا نصف شود و از رقم فروش سالانه بیش‌از 1میلیون دستگاه در سال‌های 2015 و 2016 به چیزی حدود 550هزاردستگاه کاهش پیدا کند. 

جان ون زیل، مدیرعامل تویوتا موتور در اروپا در این‌باره پیش‌بینی کرده است: «بازار ترکیه به لحاظ حجم و قیمت‌گذاری نرخ مبادله به شدت تحت فشار خواهد بود.»

- ماشین بر دزاشیب -

پایین آمدن - ماشین بر دزاشیب - ارزش لیر به تویوتا کمک نمی‌کند که در صادرات خود سودآوری بیشتری را تجربه کند زیرا برای تهیه قطعات خود در این کشور مجبور به پرداخت یورو است. مهم‌ترین محدودیت مالی برای تویوتا ناشی‌از کوچک‌تر شدن بازار خودرو در این کشور است - ماشین بر دزاشیب - و این مساله که این خودروساز باید بخشی از ضررهای - ماشین بر دزاشیب - خود را از افزایش قیمت خودروهایی که در بازار محلی به فروش می‌رسند، تامین کند، در بدتر شدن عملکرد آن در - ماشین بر دزاشیب - ترکیه بی‌تاثیر نیست.

تویوتا در ترکیه سدان کرولا را برای بازار محلی و همچنین صادرات تولید می‌کند و اخیرا نیز 400میلیون‌دلار را برای تولید شاسی‌بلند جمع‌وجور CH-R به‌منظور صادرات به اروپا در این کشور سرمایه‌گذاری کرده است.

به گفته کارول توماس، تحلیل‌گر بازار شرقی و مرکزی اروپا در موسسه خودرویی LMC، جوینت‌ونچرهای فیات کرایسلر و رنو نیز در برابر بحران اقتصادی ترکیه در موقعیتی آسیب‌پذیر قرار دارند. فیات نیز در میان سایر مدل‌ها خودرو جمع‌وجور تیپو/اگای و رنو خودرو - ماشین بر دزاشیب - کوچک کلیو را در ترکیه تولید می‌کنند. 

افزایش تورم و نرخ بهره

آقای توماس گفته است: «بازار - ماشین بر دزاشیب - محلی ضربه سنگینی را از نرخ مبادله، رشد چشمگیر تورم و تغییرات افزایشی نرخ بهره خورده است.» طبق پیش‌بینی موسسه LMC بازار خودرو ترکیه در سال 2018 به رقم 609هزاردستگاه کاهش پیدا کرده و انتظار می‌رود در سال 2019 این رقم به 450هزاردستگاه برسد. 

هرچند این موسسه - ماشین بر دزاشیب - اعلام کرده درصورتی‌که ترکیه افزایش مالیات خود را متوقف کند، این احتمال وجود دارد که میزان فروش خودرو فراتر از این حد برود. همان‌طور که انجمن توزیع‌کنندگان خودرو اروپا در ابتدای ماه پیش اعلام کرد، در یازده ماه نخست سال 2018، فروش خودروها در ترکیه با - ماشین بر دزاشیب - افتی 34 درصدی به 543هزارو231دستگاه رسید. 

براساس آمار انجمن تولیدکنندگان خودرو در ترکیه فروش خودرو در ماه نوامبر در این کشور با کاهشی 42درصدی نسبت‌به دوره مشابه در سال گذشته، به 58هزارو204دستگاه رسید. تولید نیز با 8درصد کاهش به 1.43میلیون‌دستگاه رسید. - ماشین بر دزاشیب - صادرات خودرو نیز با 1.22میلیون دستگاه بدون تغییر - ماشین بر دزاشیب - باقی ماند.

ترکیه موفق شده به‌عنوان مکانی کم‌هزینه برای تولید با امکان تامین کارگران ماهر و نیمه‌ماهر و موقعیتی مناسب در داشتن دسترسی به اتحادیه اروپا، خاورمیانه و اوراسیا، خودروسازان مختلف را از سراسر جهان به خود جلب کند.

فوآد احمد، تحلیل‌گر موسسه IHS مارکیت درباره ترکیه گفته است: «انرژی تا حد بسیار زیادی ارزان‌تر از اروپا است و این کشور بسیار به این قاره نزدیک است و صادرات از آن به اروپا بسیار ساده است.»

اولين صفحه   -  کرایه جرثقیل خودروبر دزاشیب   -   قیمت جرثقیل خودروبر دزاشیب   -   مبلغ جرثقیل خودروبر دزاشیب   -   تعرفه جرثقیل خودروبر دزاشیب   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر دزاشیب   -   خدمات جرثقیل خودروبر دزاشیب   -   نیسان خودروبر دزاشیب   -   کرایه نیسان خودروبر دزاشیب   -   قیمت نیسان خودروبر دزاشیب   -   مبلغ نیسان خودروبر دزاشیب   -   تعرفه نیسان خودروبر دزاشیب   -   شماره تماس نیسان خودروبر دزاشیب   -   خدمات نیسان خودروبر دزاشیب   -   نیسان یدک کش دزاشیب   -   کرایه نیسان یدک کش دزاشیب   -   قیمت نیسان یدک کش دزاشیب   -   مبلغ نیسان یدک کش دزاشیب   -   تعرفه نیسان یدک کش دزاشیب   -   شماره تماس نیسان یدک کش دزاشیب   -   خدمات نیسان یدک کش دزاشیب   -   ماشین بر دزاشیب   -   کرایه ماشین بر دزاشیب   -   قیمت ماشین بر دزاشیب   -   مبلغ ماشین بر دزاشیب   -   تعرفه ماشین بر دزاشیب   -   شماره تماس ماشین بر دزاشیب   -   خدمات ماشین بر دزاشیب   -   خودرو سوار دزاشیب   -   کرایه خودرو سوار دزاشیب   -   قیمت خودرو سوار دزاشیب   -   مبلغ خودرو سوار دزاشیب   -   تعرفه خودرو سوار دزاشیب   -   شماره تماس خودرو سوار دزاشیب   -   خدمات خودرو سوار دزاشیب   -   جرثقیل یدک کش دزاشیب   -   کرایه جرثقیل یدک کش دزاشیب   -   قیمت جرثقیل یدک کش دزاشیب   -   مبلغ جرثقیل یدک کش دزاشیب   -   تعرفه جرثقیل یدک کش دزاشیب   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش دزاشیب   -   خدمات جرثقیل یدک کش دزاشیب   -  آخرين صفحه