تعرفه ماشین بر دزاشیب

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 02287.html
بازار خودرو

هرچند در شرایط فعلی راه‌حل دیگری جز قیمت‎گذاری در تعقیب قیمت بازار وجود ندارد اما این کار با اشکالاتی همراه خواهد بود

۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

تولید ناکافی؛ چالش عرضه خودرو با قیمت حاشیه بازار

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، افزایش قیمت خودروها ابرچالش صنعت خودرو در سال‌های اخیر بوده است، به‎ویژه آن‎که با اجرای برجام بسیاری از مشکلات پیش روی این صنعت برداشته شد و خودروسازان از هر نظر در شرایط خوبی نسبت‌به - تعرفه ماشین بر دزاشیب - سال‌های قبل از آن قرار گرفته بودند. اما آن دوره همزمان شد با فرصت‌سوزی‌ها و کم‌کاری‎های بسیاری از سیاست‌گذاران صنعت خودرو.

بحث آزادسازی قیمت‌ها و فروش خودرو برمبنای حاشیه بازار هرچند در حال اجرایی شدن است، اما با مشکلات بزرگی مواجه خواهد - تعرفه ماشین بر دزاشیب - شد. کمبود عرضه، مشکل مراودات سیاسی و اقتصادی و تحریم‌ها از جمله موانعی است که پیش روی فروش در حاشیه بازار قرار - تعرفه ماشین بر دزاشیب - دارد.

شاید اگر این چالش بزرگ با سیاست‌گذاری صحیح در سال‌های اخیر اجرایی می‌شد، درحال‎حاضر - تعرفه ماشین بر دزاشیب - خودروسازان این‌چنین با مشکل مواجه نمی‌شدند و اختلاف - تعرفه ماشین بر دزاشیب - شدید بین قیمت خودرو در کارخانه و بازار به‌وجود نمی‌آمد. اما در شرایط فعلی که بازار با کمبود عرضه خودرو مواجه است، آیا حتی فروش برمبنای قیمت حاشیه - تعرفه ماشین بر دزاشیب - بازار می‌تواند به از بین رفتن اختلاف قیمت خودرو از بازار تا کارخانه منجر شود؟

وزارت صمت و خودروسازان؛ طرفدار فرمول 5درصد

در همین زمینه، معاون امور صنایع - تعرفه ماشین بر دزاشیب - وزارت - تعرفه ماشین بر دزاشیب - صنعت، معدن و تجارت معتقد است با عرضه محصولات خودروسازان تا 5درصد زیر - تعرفه ماشین بر دزاشیب - حاشیه بازار، قیمت خودرو در بازار تحت تاثیر قرار - تعرفه ماشین بر دزاشیب - می‎گیرد و به قیمت واقعی نزدیک می‎شود.

فرشاد مقیمی باتوجه‌به آغاز اعلام قیمت جدید برخی از خودروها با درصد زیر حاشیه قیمت - تعرفه ماشین بر دزاشیب - بازار می‎گوید: «با اجرای این - تعرفه ماشین بر دزاشیب - فرمول از سوی شرکت‌ها، قیمت خودرو کاهش می‎یابد.»

وی‌ می‌افزاید: «با رشد تولید و امکان خرید مستقیم و تحویل فوری شرکت‎های خودروسازی، - تعرفه ماشین بر دزاشیب - قیمت کاذب در بازار خودرو شکسته می‎شود و قیمت‌ها در بازار سیر نزولی خواهد یافت.»

این در حالی است که سازوکار اصلی این نوع قیمت‌گذاری برمبنای عرضه و تقاضا استوار است. در شرایطی که خودروسازان با کاهش - تعرفه ماشین بر دزاشیب - شدید تولید نسبت‌به سال گذشته مواجه شده‌اند و خودروهای بسیاری را به مشتریان خود متعهد هستند، عرضه خودروها با قیمت حاشیه بازار قطعا نمی‌تواند به کاهش قیمت خودروها در بازار و از بین رفتن بحث دلالی خودروها بینجامد.

کاهش هفتگی قیمت محقق نخواهد شد

در این خصوص یک کارشناس صنعت خودرو با تایید این مطلب می‌گوید: «این امر که گفته می‌شود با قیمت‎گذاری براساس حاشیه بازار، قیمت‌ها هفته به هفته کاهش پیدا می‌کند، محقق نخواهد شد؛ زیرا ممکن است عرضه مناسب نباشد. این موضوع به‎تنهایی نمی‌تواند سبب کاهش قیمت خودرو شود. برای این امر باید عرضه و تقاضا به تعادل برسد.»

به نظر می‌رسد عناصر اصلی برای نتیجه‎بخش بودن عرضه خودرو بر مبنای قیمت در حاشیه بازار مفقود است و اجرای آن بدون افزایش تولید و عرضه فراوان خودرو به بازار، صرفا می‌تواند باعث شود سودی که پیش از این صرفا به جیب دلالان می‌رفته است، از این پس با خودروسازان تقسیم شود. بنابراین برای کوتاه‎کردن دست دلالان - تعرفه ماشین بر دزاشیب - از بازار خودرو راه درازتری پیش روی خودروسازان است - تعرفه ماشین بر دزاشیب - و باید به شکل جدی برای آن فکری شود. چراکه ادامه روند کاهشی تولید خودرو نه به نفع مصرف‌کننده است و نه به نفع خودروسازان.

شهرام آزادی در این خصوص نیز می‌گوید: «دوعامل باعث کاهش تولید شده است. اولین مساله، قیمت خودرو است که در مدت اخیر به زیان خودروسازان بوده است. مساله دوم نیز موضوع تحریم‎ها است.»

وی می‌افزاید: «بسیاری از شرکت‎های خارجی که مواداولیه و قطعات برای ایران ارسال - تعرفه ماشین بر دزاشیب - می‌کردند، اکنون حاضر به همکاری با ایران نبوده و یا برای انتقال پول با مشکل مواجه هستند. این عوامل، موجب کاهش تولید شده است و بنابراین اصلاح قیمت‌ها به‎تنهایی موجب دستیابی به تولید مناسب نمی‌شود.»

بر این اساس، وزارت صنعت باید برنامه مشخصی برای افزایش - تعرفه ماشین بر دزاشیب - تولید خودروسازان در شرایط تحریم ارائه دهد. چراکه با وضعیت تحریمی و مشکلات بسیار زیادی که در خصوص تولید خودرو وجود دارد، نمی‌توان امیدوار بود خودروسازان به تیراژ یکی، دو سال گذشته - تعرفه ماشین بر دزاشیب - دست پیدا کنند.

راه‌حل دیگری وجود ندارد

این کارشناس صنعت - تعرفه ماشین بر دزاشیب - خودرو همچنین تاکید می‌کند: «اصل امر درست بوده و الگوی قیمت‎گذاری براساس حاشیه بازار در شرایط عادی و نرمال که امکان عرضه کافی وجود داشته باشد، الگوی مناسبی است. به‎طور کلی، درحال‎حاضر راه حل دیگری غیر از قیمت‎گذاری براساس حاشیه بازار وجود ندارد، اما - تعرفه ماشین بر دزاشیب - باید بدانیم که این امر با اشکالاتی همراه خواهد بود.»

به‎هرحال خودروسازان - تعرفه ماشین بر دزاشیب - با مشکل بسیار جدی تامین - تعرفه ماشین بر دزاشیب - قطعه مواجه هستند و در صورتی که دولت نتواند راهی برای تامین قطعه پیدا کند و نتواند بحث تحریم‌ها را به‎نوعی دور بزند، چالش بسیار اساسی پیش روی صنعت و بازار خودرو خواهد بود - تعرفه ماشین بر دزاشیب - و پیش‌بینی می‌شود با ادامه این روند، سال آینده تیراژ تولید خودروسازان به پایین‌ترین حد خود در سال‌های اخیر برسد.

این مساله باعث می‌شود خودروسازان به شرایط بسیاری بدی - تعرفه ماشین بر دزاشیب - دچار - تعرفه ماشین بر دزاشیب - شوند، شرایطی که در آن با افزایش چندبرابری قیمت‌ها - تعرفه ماشین بر دزاشیب - نیز نمی‌توان خودروساز را نجات - تعرفه ماشین بر دزاشیب - داد.

اولين صفحه   -  شماره تماس جرثقیل خودروبر دزاشیب   -   خدمات جرثقیل خودروبر دزاشیب   -   نیسان خودروبر دزاشیب   -   کرایه نیسان خودروبر دزاشیب   -   قیمت نیسان خودروبر دزاشیب   -   مبلغ نیسان خودروبر دزاشیب   -   تعرفه نیسان خودروبر دزاشیب   -   شماره تماس نیسان خودروبر دزاشیب   -   خدمات نیسان خودروبر دزاشیب   -   نیسان یدک کش دزاشیب   -   کرایه نیسان یدک کش دزاشیب   -   قیمت نیسان یدک کش دزاشیب   -   مبلغ نیسان یدک کش دزاشیب   -   تعرفه نیسان یدک کش دزاشیب   -   شماره تماس نیسان یدک کش دزاشیب   -   خدمات نیسان یدک کش دزاشیب   -   ماشین بر دزاشیب   -   کرایه ماشین بر دزاشیب   -   قیمت ماشین بر دزاشیب   -   مبلغ ماشین بر دزاشیب   -   تعرفه ماشین بر دزاشیب   -   شماره تماس ماشین بر دزاشیب   -   خدمات ماشین بر دزاشیب   -   خودرو سوار دزاشیب   -   کرایه خودرو سوار دزاشیب   -   قیمت خودرو سوار دزاشیب   -   مبلغ خودرو سوار دزاشیب   -   تعرفه خودرو سوار دزاشیب   -   شماره تماس خودرو سوار دزاشیب   -   خدمات خودرو سوار دزاشیب   -   جرثقیل یدک کش دزاشیب   -   کرایه جرثقیل یدک کش دزاشیب   -   قیمت جرثقیل یدک کش دزاشیب   -   مبلغ جرثقیل یدک کش دزاشیب   -   تعرفه جرثقیل یدک کش دزاشیب   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش دزاشیب   -   خدمات جرثقیل یدک کش دزاشیب   -   چرخگیر دزاشیب   -   کرایه چرخگیر دزاشیب   -   قیمت چرخگیر دزاشیب   -   مبلغ چرخگیر دزاشیب   -  آخرين صفحه