ماشین بر شریعتی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07638.html

واردکنندگان و مصرف‏ کنندگان باید بدانند در این حالت تورمی، چنانچه خود کنترل بازار را به دست نگیرند، در آینده نزدیک ناچار به تجربه شوک قیمت خواهند بود، درخت پیری که هر بادی آن را به زیر خواهد آورد.

۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

بخریم یا نخریم؟

به گزارش« رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، افزایش تعرفه‏ های خودرویی در هفته گذشته، پیغامی - ماشین بر شریعتی - را به تحلیلگران منتقل کرد. پیغامی که تدبر و صبوری را در دل خود داشت. اما جامعه در مسیر دیگری حرکت کرد و افزایش قیمت ارز در کنار آن موجب ایجاد التهاب در صنعت و بازار خودرو شد.

التهابی که اگر به همین منوال پیش می ‏رفت، تداعی‏گر روند تصاعدی قیمت خودرو در سال‏های ۹۰ و ۹۱ بود. اما بازار امسال با آن سال‏ها تفاوت عمده دارد و آن اینکه نرخ تورم و نُرم سود بانکی کنترل شده و در اختیار دولت است.

نگارنده برای بازاری مانند بازار هفته گذشته عنوان شکافت هسته‏ ای را انتخاب کرده است و برای سال‏های ۹۰ و ۹۱ عنوان سونامی امواج را. در این تحلیل سعی بر این است با مفاهیم ساده برای خوانندگان قدرت تحلیل در شرایط - ماشین بر شریعتی - مشابه را ایجاد کند تا با بروز وقایع تکراری، پیش - ماشین بر شریعتی - ‏بینی لازم از نتایج حاصل شود.

[caption id="attachment_209228" align="aligncenter" width="700"]ماشین بر شریعتی اگر بازار خودرو از لحاظ وضعیت - ماشین بر شریعتی - حاکم بر آن را بتوان به چهار مرحله تقسیم کرد باید گفت بازار خودروی ایران از مرحله سونامی امواج یا همان بازار ملتهب ناشی از افزایش قیمت عبور کرده و به مرحله شکافت هسته‌ای یعنی توقف خرید و فروش رسیده است. با وجود افزایش تعرفه‌های واردات و رشد نرخ ارز از آنجا که نرخ تورم و سود بانکی در کنترل و اختیار دولت است بنابراین نمی‌توان گفت التهاب بازار خودرو در سال‌های ۹۰ و ۹۱ تکرار شده است. احتمالا از نیمه دوم سال آینده بازار خودروی ایران وارد مرحله آرامش (عروسک) و - ماشین بر شریعتی - پس از آن مرحله درخت پیر یعنی تعادل خواهد شد.[/caption]

صنعت خودرو در ایران صنعت عجیب و پیچیده ‏ای به‏ شمار می‏رود که بعید است بهترین تحلیلگران این بازار نیز در پیش ‏بینی - ماشین بر شریعتی - آینده صنعت خودروی ایران توانمندی لازم را داشته باشند. در بازارهای خرید‏و‏فروش مختلف، مانند بازارهای سهام، ارز یا فارِکس در صورت ارائه آموزش‏ های لازم از روندهای تحلیل، هرکس می‏تواند با این اطلاعات و مسایل سیاسی روز، تخمین خود را - ماشین بر شریعتی - برای بازه ‏های کوتاه، میان و طولانی ‏مدت بیان کند - ماشین بر شریعتی - و البته با درصدهای مختلف، به میزان تجربه خود، سود حتی اندکی را نصیب خود کند.

اما به‏ نظر می‏‏ - ماشین بر شریعتی - رسد قواعد سرمایه‏ گذاری در صنعت خودروی ایران فارغ - ماشین بر شریعتی - از - ماشین بر شریعتی - هرگونه معادلات و معاملات پیش‏رو است و عوامل مختلفی در سیاست‏گذاری وضعیت موجود - ماشین بر شریعتی - بازار دخیل هستند. کسانی که در این - ماشین بر شریعتی - بازار فعالیت می‏کنند علاوه ‏بر اینکه با - ماشین بر شریعتی - تحولات خودرویی ایران ازجمله وضعیت خودروسازان داخلی، عرضه‏ کنندگان رسمی یا متفرقه مطلع باشند، بلکه باید بتوانند دانش و تخصص کافی در پیش ‏بینی نرخ تغییرات ارزی، اخبار روز و دیپلماسی سیاسی، مدیریت دولتی و بازرگانی داشته تا بتوانند بنابر هر یک از این - ماشین بر شریعتی - اتفاقات نسبت ‏به تعیین استراتژی خود اقدام کنند، آن‏ هم فقط برای تدوین استراتژی کوتاه‏ مدت.

در صنعت خودروی کشور، تدوین استراتژی چندساله معنای مشخصی ندارد، چراکه معلوم نیست عوامل مورداشاره چقدر در ثبات لازم تاثیر داشته باشند.

با - ماشین بر شریعتی - این اوصاف بنا‏به تجربه - ماشین بر شریعتی - شاید بتوان - ماشین بر شریعتی - عواملی را که در سیاست‏گذاری خودرویی یک سازمان موثر هستند، به این - ماشین بر شریعتی - شرح نام برد: نرخ رشد اقتصادی، میزان ذخایر ارزی، نرخ تغییر - ماشین بر شریعتی - ارز، نرخ تغییر تورم یا سود بانکی، قدرت رقبای عرضه‏ کننده، سهم از بازار هدف، وضعیت سیاسی منطقه و جهانی، وضعیت اقتصادی کشور یا شرکت شریک تجاری و قوانین، بخشنامه ‏ها و دستورالعمل‏های - ماشین بر شریعتی - داخلی.

نتیجه - ماشین بر شریعتی - اینکه صنعت خودرو - ماشین بر شریعتی - با یک - ماشین بر شریعتی - معادله ۱۰متغیری روبه ‏رو است که تغییر هر یک از این عوامل می‏تواند موجب رشد یا - ماشین بر شریعتی - ورشکستگی یک سازمان شود، البته هریک از این عوامل می‏توانند نمونه مشخصی از - ماشین بر شریعتی - سازمان‏های داخلی را به ذهن مخاطب - ماشین بر شریعتی - متبادر کنند.

از آنجا‏که بررسی یک معادله ۱۰پارامتری در توان و حوصله نگارنده و خواننده نیست، لازم است با ثابت درنظرگرفتن تمام عوامل و متغیر گرفتن دو شاخص نرخ تغییر ارز و تورم، سعی در بازسازی وضعیت‏ های مختلف حاکم بر بازار کرده و توسعه این - ماشین بر شریعتی - تحلیل را بنا‏بر شاخص‏ - ماشین بر شریعتی - های دیگر به عهده خواننده خود واگذار کنیم.

دو شاخص انتخاب‏ شده، متغیرهایی هستند که در - ماشین بر شریعتی - سال‏های گذشته به‏ میزان کافی دچار تغییرات بوده ‏اند - ماشین بر شریعتی - و تغییر هر‏یک از این دو به تنهایی می‏تواند موجب التهاب در بازار شود.

نمودار زیر به‏ طور خلاصه در راستای تبیین وضعیت‏های مختلف این دو متغیر است. محور افقی میزان تغییر نرخ ارز از کم به زیاد و محور عمودی در تناظر با آن میزان تغییر نرخ تورم یا سود بانکی از کم به زیاد است. (از آنجاکه عموما سود بانکی - ماشین بر شریعتی - یک کشور بر اساس نرخ تورم آن تنظیم و تعیین می‏شود، لذا در این نمودار هر دو را با یک مفهوم درنظر گرفتیم) و نگارنده سعی دارد در هر - ماشین بر شریعتی - یک از ربع ‏های این نمودار، نسبت‏ به تحلیل وقایع پیش‏رو بپردازد.

ماشین بر شریعتی

ربع اول: میزان تغییر نرخ ارز و تورم به میزان بالایی افزایش می‏یابد: (سال‏های ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱)

در این حالت به ‏دلیل بالا رفتن نرخ ارز، - ماشین بر شریعتی - قیمت خودروهای وارداتی افزایش می‏ یابد. قیمت خودروهای تولیدی نیز با تاخیر زمانی - ماشین بر شریعتی - اندکی به همان میزان افزایش می‏ یابد.

این تاخیر زمانی به میزان داخلی‏ سازی قطعات خودروها بستگی دارد اما ازآنجاکه تورم نیز افزایشی بوده، لذا هزینه تولید مانند - ماشین بر شریعتی - دستمزدها و هزینه‏ های خدمات نیز افزایش قابل توجهی یافته‏ اند، بنابراین خودروهای تولیدی ناچار به تبعیت از بازار هستند.

از سوی دیگر به تبعیت از بالا رفتن قیمت خودروهای وارداتی، صاحبان خودروهای دست‏ دوم و همچنین دارندگان خودروهای داخلی نیز برای جلوگیری از ضرر مضاعف، قیمت خودروهایشان را افزایش - ماشین بر شریعتی - می‏دهند تا از این قافله عقب نمانند.

بازار خرید در این بازار به‏ شدت بالاست و عمدتا همه برای منتفع شدن از سود احتمالی خریدار خواهند بود. پول‏ های سرگردان از بخش زمین و ملک به خرید ارز و خودرو منتقل خواهند شد. نام این ربع برای به خاطر ماندن در اذهان، « سونامی امواج » نامیده می‏شود.

ربع دوم: میزان تغییر نرخ ارز تغییر چندانی ندارد ولی میزان تورم - ماشین بر شریعتی - یا سود بانکی به میزان بالایی افزایش می‏یابد (سال‏های ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۹)

در این حالت، قیمت خودروهای وارداتی تغییر چندانی نخواهد کرد. اما در عوض خودروهای تولیدی به‏ دلیل بالا رفتن نرخ سربار افزایش می‏ یابد. بنابراین فاصله بین قیمت خودروهای وارداتی و تولیدی کم خواهد شد لذا برای عرضه ‏کننده خودرو صرفه با واردات خواهد بود - ماشین بر شریعتی - و مشتریان نیز به سمت خرید خودروهای وارداتی خواهند رفت.

به‏ همین ‏دلیل برای ایجاد افزایش فاصله قیمت بین خودروهای وارداتی و تولیدی و متضرر نشدن تولیدکننده و همچنین از دست ندادن مشتریان‏شان، یا - ماشین بر شریعتی - باید تورم کاهش پیدا کند یا نرخ ارز افزایش یابد.

کنترل این بازار به دو صورت قابل‏ انجام خواهد شد: استقامت تولیدکنندگان در جلوگیری از تغییر قیمت‏ها می‏تواند عامل مهمی در ثابت ماندن بازار در تغییرات آتی باشد. در‏غیر این‏صورت کنترل بازار فقط در اختیار دولت و با تغییر سیاست‏های - ماشین بر شریعتی - انبساطی به انقباضی خواهد بود.

واردکنندگان و مصرف‏ کنندگان باید بدانند در این حالت تورمی، چنانچه خود کنترل بازار را به دست نگیرند، در آینده نزدیک ناچار به تجربه شوک قیمت - ماشین بر شریعتی - خواهند بود، درخت پیری که هر بادی آن را به زیر خواهد - ماشین بر شریعتی - آورد. از آنجاکه این بازار به سمت ربع اول تمایل خواهد یافت، بنابراین سیاست در این بازار، فروش خودروهای ارزان‏ قیمت و جایگزین کردن با خودروهای گران‏قیمت قبل از ورود به ربع ‏اول است.

ربع‏ سوم: میزان تغییر نرخ ارز، تورم و سود بانکی برای مدت‏ها ثابت می‏ماند. (سال‏های ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۲)

این بازار را عروسک می‏ نامیم. هرچند به‏ نظر می‏‏رسد آرامش در جریان است اما ازآنجاکه در این بازار برخلاف دو بازار دیگر، خودرو به ‏عنوان کالای سرمایه ‏ای محسوب نمی‏شود و ارزش آن در سال‏های آتی کاهش پیدا می‏کند، لذا انگیزه‏ ای برای ورود به این بازار احساس نمی‏ شود.

رقابت در بازار زیاد بوده و برنده این بازار کسی است که بتواند مزیت رقابتی قیمتی داشته باشد. به ‏همین ‏دلیل اگر دولت سیاست‏های تعدیل‏ کننده خود را کنار گذاشته و دست عرضه ‏کنندگان متفرقه را باز بگذارد، - ماشین بر شریعتی - شاید اینگونه تجار برنده باشند.

درغیر‏این‏صورت مصرف ‏کنندگان سراغ عرضه‏ کنندگانی خواهند رفت که در عین ارزان‏ فروشی، تمایزهای رقابتی دیگری نیز در اختیار داشته باشند. ازآنجاکه سود این بازار به ‏شدت کاهش می‏یابد، بنابراین سرمایه سرمایه‏ گذاران به سمت ملک یا بازارهای دیگر سرازیر خواهد شد. برای مصرف‏ کنندگان برآورده ‏سازی نیازهای‏شان در اولویت است و سود خرید‏و‏فروش اهمیتی ندارد.

ربع ‏چهارم: میزان تغییر نرخ تورم - ماشین بر شریعتی - و یا - ماشین بر شریعتی - سود بانکی، در مقایسه با نرخ ارز تغییر چندانی ندارد. (وضعیت کنونی بازار):

نرخ ارز با سرعت شگرفی در حال افزایش خواهد بود. به‏ طوری‏که هرلحظه فاصله خود را با شرایط - ماشین بر شریعتی - روزمره بیشتر می‏کند. ایجاد این شکاف باعث می‏شود تلاطم ‏های ناشی‏ از نرخ ارز با تاخیر زیادی به سطح جامعه سرایت کند.

نرخ خودروهای وارداتی یکباره افزایش می ‏یابد و در ازای آن نرخ خودروهای تولیدی تغییر چندانی نخواهد کرد. در این حالت فاصله طبقاتی - ماشین بر شریعتی - به‏ شدت زیاد می‏ شود. پولدارها پولدارتر شده و ضعفا - ماشین بر شریعتی - ضعیف ‏تر می‏شوند. اگر کسی نتواند بار خود را تاکنون بسته باشد، قطعا بعد از این - ماشین بر شریعتی - به مراتب سخت ‏تر می‏تواند اقدام کند.

بازار فروش خودروهای داخلی افزایش می‏ - ماشین بر شریعتی - یابد و معادل آن ارز یا ملک خریداری خواهد شد تا مصرف‏ کنندگان بیش‏ از این دچار ضرر نشوند. از آنجا که این ربع نیز بعد از چندی به ربع اول میل پیدا می‏کند و تولیدکنندگان نیز قیمت‏های خود را با تاخیر افزایش خواهند داد، اگر مصرف‏ کنندگان به بازار بی ‏توجه باشند و - ماشین بر شریعتی - از هرگونه خریدوفروش - ماشین بر شریعتی - خودداری کنند، در نتیجه هرگونه تغییر به کل بازار سرایت کرده - ماشین بر شریعتی - و تمام دارندگان خودرو به یک میزان رشد سرمایه خواهند داشت.

امید است این تحلیل بتواند راهکاری برای تصمیم‏ های آتی سرمایه‏ گذاران و مصرف ‏کنندگان باشد. ازآنجاکه به‏ نظر نگارنده این تحلیل می‏ تواند با نگاه عمیق‏تر، علمی‏ تر و با در نظرگرفتن بقیه متغیرها مورد واکاوی قرار گیرد و حتی به‏ عنوان عناوین پایان‏ نامه‏ ای دانشگاهی در نظر گرفته شود. لذا می‏تواند زمینه‌ای برای تحلیل‏ های آتی در صنعت خودروی کشور به شمار رود.

اولين صفحه   -  کرایه جرثقیل خودروبر شریعتی   -   قیمت جرثقیل خودروبر شریعتی   -   مبلغ جرثقیل خودروبر شریعتی   -   تعرفه جرثقیل خودروبر شریعتی   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر شریعتی   -   خدمات جرثقیل خودروبر شریعتی   -   نیسان خودروبر شریعتی   -   کرایه نیسان خودروبر شریعتی   -   قیمت نیسان خودروبر شریعتی   -   مبلغ نیسان خودروبر شریعتی   -   تعرفه نیسان خودروبر شریعتی   -   شماره تماس نیسان خودروبر شریعتی   -   خدمات نیسان خودروبر شریعتی   -   نیسان یدک کش شریعتی   -   کرایه نیسان یدک کش شریعتی   -   قیمت نیسان یدک کش شریعتی   -   مبلغ نیسان یدک کش شریعتی   -   تعرفه نیسان یدک کش شریعتی   -   شماره تماس نیسان یدک کش شریعتی   -   خدمات نیسان یدک کش شریعتی   -   ماشین بر شریعتی   -   کرایه ماشین بر شریعتی   -   قیمت ماشین بر شریعتی   -   مبلغ ماشین بر شریعتی   -   تعرفه ماشین بر شریعتی   -   شماره تماس ماشین بر شریعتی   -   خدمات ماشین بر شریعتی   -   خودرو سوار شریعتی   -   کرایه خودرو سوار شریعتی   -   قیمت خودرو سوار شریعتی   -   مبلغ خودرو سوار شریعتی   -   تعرفه خودرو سوار شریعتی   -   شماره تماس خودرو سوار شریعتی   -   خدمات خودرو سوار شریعتی   -   جرثقیل یدک کش شریعتی   -   کرایه جرثقیل یدک کش شریعتی   -   قیمت جرثقیل یدک کش شریعتی   -   مبلغ جرثقیل یدک کش شریعتی   -   تعرفه جرثقیل یدک کش شریعتی   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش شریعتی   -   خدمات جرثقیل یدک کش شریعتی   -  آخرين صفحه