مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05625.html

خودروسازان ابزار و تجهیزات تخصصی تعمیر را فقط در انحصار نمایندگی‌های خود نگاه می‌دارند و به سایر تعمیرگاه‌ها نمی‌دهند

۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

شناسایی و تشکیل پرونده برای 2300 تعمیرگاه بدون‌جواز

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،  تاثیر ازدیاد قطعات یدکی قاچاق و تقلبی در بازار، بر کیفیت فعالیت تعمیرگاه‌های خودرو و آزمون و خطای تعمیرکاران برای رفع ایراد خودروهای جدید به‌دلیل نبود ابزار مخصوص و کیت‌های تعمیرگاهی، بخشی از مشکلات صنف تعمیرکاران است که رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران در بخش نخست گفت‌وگوی خود با «دنیای‌خودرو» درباره آن صحبت کرد.

علیرضا نیک‌آیین در بخش پایانی این گفت‌وگو با - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - اشاره - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - به راهکارهایی برای مقابله با شرایط دشوار تحریم، از - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - ایجاد فرهنگ استفاده از قطعات استوک به جای تمایل به تعمیر قطعه معیوب در مصرف‌کننده و تغییر استراتژی خودروسازان دنیا در این زمینه گفت.

نیک‌آیین همچنین درباره دلیل توقف اجرای طرح نرم‌افزار اتحادیه، کاهش تعداد بی‌جوازها و ارائه آموزش ارزان‌ و در مواردی رایگان به تعمیرکاران توضیح داد.

[caption id="attachment_202199" align="aligncenter" width="600"]مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید علیرضا نیک‌آیین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی تهران[/caption]

باتوجه به این‎که کشور ما بار دیگر با موضوع تحریم‌های اقتصادی بین‌المللی مواجه است، به‌نظر می‌رسد برای تامین و تهیه دستگاه‌ها و ابزارهای لازم برای بهبود و به‌روز‌آوری عملکرد تعمیرگاه‌ها چالش‌هایی وجود - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - داشته باشد. آیا هیچ‌کدام از این دستگاه‌ها تولید داخل می‌شوند یا خیر؟

برای خودروهای داخلی، دستگاه‌هایی موجود است که برخی شرکت‌های ایرانی نیز آن‎ها را تولید می‌کنند. اما این دستگاه‌ها برای خودروهای نسل جدید یورو5، جوابگو نیستند. شرکت‌های خودروساز هم با هدف کسب درآمد بیشتر، این دستگاه‌ها را به‌گونه‌ای طراحی کرده‌اند که همواره نیاز به به‌روزرسانی داشته باشند.

متاسفانه ما شرایط بهره‌مند شدن از این امکانات را نداریم. اگر قرار باشد با روش‌های دور زدن تحریم و واردات از مسیرهای دیگر اقدام کنیم، سرمایه و هزینه بسیار بالایی دارد - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - که با این بهره بانکی نمی‌توان چنین کاری کرد. الان بسیاری از بانک‌ها تسهیلات ارائه نمی‌دهند. اگر هم حرف از وام و تسهیلات باشد، بهره‌ها 24درصد است که هنگام بازپرداخت حتی به 30درصد هم می‌رسد.

کجای دنیا یک واحد می‌تواند با 30درصد بهره بانکی، - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - بازدهی داشته باشد. این مشکلی است که در بخش تولید نیز - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - وجود دارد. شرکت‌های تولیدی الان فقط - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - برای بانک‌ها کار می‌کنند.

به‌خاطر همین است که ناچار به تعدیل - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - گسترده نیرو می‌شوند. ما با بانک‌های مختلفی مذاکره داشته‌ایم اما در پایان، وقتی حساب می‌کنیم، می‌بینیم گرفتن وام و تسهیلات از بانک‌ها اصلا مقرون به صرفه نیست.

یکی از توصیه‌هایی که برای تعدیل بازار خودرو وجود دارد، این است که مصرف‌کننده فعلا دست نگهدارد و به جای خرید خودروی جدید، وسیله‌نقلیه قبلی را تعمیر کرده و عمر آن را افزایش دهد. آیا از لحاظ فنی و تعمیرگاهی، ارائه چنین خدماتی - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - به خودروها برای افزایش عمر و - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - ماندگاری آن‎ها - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - وجود دارد؟

تصور کنید مالک یک خودروی مثلا 10ساله، تصمیم می‌گیرد خودروی خود را به‌شکل اساسی تعمیر کند تا آلایندگی آن کاهش یابد و به اصطلاح سرحال شود. در این شرایط بی‌شک هزینه تعمیر و سرویس اساسی خودرو از خرید خود خودرو بالاتر خواهد شد. ضمن این‎که بعد - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - از صرف این هزینه، در زمان فروش نمی‌توان پول خرج‎شده را روی قیمت خودرو کشید، زیرا قیمت آن در بازار مشخص است. بنابراین چون این کار به‌صرفه نیست، مردم ترجیح می‌دهند یک خودروی جدید خریداری کنند.

در سال‌های قبل مالک خودرو - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - به تعمیرگاه مراجعه می‌کرد، قطعه مشکل‌دار تعمیر و دوباره روی - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - خودرو نصب می‌شد. اما امروز در ایران نیز - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - مانند سایر کشورها، تمایل مشتری این است قطعه معیوب به جای تعمیر و نصب مجدد، به‌طور کامل تعویض شوند. کدام روش به‌صرفه‌تر محسوب می‌شود؟

خودروسازها برای تولید خودروهای نسل قدیم، استراتژی دیگری داشتند، آن‎ها برای بیشتر - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - قطعات خودرو کیت‌های تعمیری تعبیه کرده بودند. مثلا وقتی پمپ‌آب خراب می‌شد، قطعه از روی خودرو باز شده و به‌وسیله کیت تعمیری که با شماره فنی خاص توسط خود کارخانه تولید شده بود، تعمیر می‌شد.

این - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - کیت - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - تعمیری باید - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - توسط شرکت خودروساز طراحی شود و این امکان وجود ندارد یک بخش غیر خودروساز و نامعتبر خود یک - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - کیت تعمیری بسازد و به تعمیرکار بدهد تا از آن استفاده - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - کند. چون در‌آن‌صورت، این کیت، استانداردهای مدنظر خودروساز را نخواهد داشت.

در گذشته این سیستم وجود داشت و قطعه تعمیر می‌شد و دوباره روی خودرو نصب می‌شد. حتی برای روانکاری قطعه، دستگاه گریس‌خور ساخته شده بود. اما در نسل‌های بعد، خودروهای خارجی را به‌شکلی طراحی کردند که - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - دیگر کیت تعمیری حذف و قطعات پِرِسی شد.

در این حالت وقتی پمپ‌آب از روی خودرو باز می‌شود، باید تعویض شود. یا اگر قرار باشد قطعات مصرفی - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - به‌کار‌رفته در جعبه‌دنده تعمیر شود، هزینه بالایی را به مالک خودرو تحمیل - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - می‌کند در‌حالی‌که تعویض این قطعات به‌صرفه‌تر خواهد بود.

امروزه در اروپا - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - نیز به استفاده از قطعات - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - استوک روی آورده‌اند. این همه گیربکس استوک که - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - وارد می‌شود، به همین دلیل است که هزینه تعمیر خودرو به‌صرفه شود.

درواقع این موضوع ارتباطی به فرهنگ مصرف ندارد و دنیا به این سمت رفته است. طبق تعریف خودروساز، تسمه‌تایم و تسمه‌دینام و... همه یک عمر مصرف مشخص دارند که - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - بعد از آن باید تعویض شوند. در خودروهای نسل قدیم، تمام سیستم تعلیق، فرمان و... گریس‌خور بود اما الان سی‌بک‌ها همه پِرِسی هستند که در زمان مشخص باید تعویض شوند.

البته یکی از مشکلات ما مربوط به محیط شهر خودمان است. مثلا گفته می‌شود بنزینی که توزیع می‌شود، یورو4 است. بعد ما بررسی می‌کنیم اگر این بنزین واقعا یورو4 باشد، نباید یک خودروی نسل جدید را به این زودی با مشکل مواجه کند. بنابراین حتما سوخت استاندارد نبوده که خودرو را خراب - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - کرده - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - است.

گوگرد موجود در سوخت مورد نیاز خودروهای نسل جدید یورو5 و یورو6 باید کمتر از 10 باشد. در حالی که در ایران برای این خودروها از سوخت یورو4 استفاده می‌شود که تازه کار خودروی یورو4 را نیز به تعمیرگاه می‌کشاند.

قرار بود امکان آموزش‌های - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - تخصصی برای تعمیرکاران فراهم شده و این آموزش‌ها به‌عنوان شروط ضروری دریافت مجوز برای تعمیرکاران در نظر گرفته شود. در‌حال‌حاضر این فرایند چگونه اجرا می‌شود و چه تاثیری بر عملکرد تعمیرکاران داشته است؟

متاسفانه بعضی خودروسازان، در زمینه آموزش با اتحادیه همکاری لازم را ندارند. به این دلیل که می‌خواهند تعمیر محصولات را انحصاری و در نمایندگی‌های خدمات پس‌از فروش خود انجام دهند. هرچند تعداد نمایندگی‌های آن‎ها پاسخگوی نیاز این تعداد خودروی تولید شده نیست.

همچنین بسیاری از نمایندگی‌ها فقط به فروش خودرو و قطعات می‌پردازند و فعالیت بخش تعمیرگاهی آن‎ها نسبتا تعطیل است. مشتری این نمایندگی‌ها سرگردان جذب تعمیرگاه‌های ما می‌شود.

در حالی که ابزار مخصوصی برای ارائه خدمت به این مشتریان توزیع نشده و آموزش‌های لازم نیز به سایر تعمیرکاران داده نشده است. بنابراین نخستین کاری که اتحادیه انجام داد، ایجاد یک سالن - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - جدید با تجهیزات آموزشی کامل بود. به این منظور استادان و متخصصانی که در واحدهای ابزارسازی فعال هستند، برای ارائه آموزش دعوت می‌شوند و - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - برای مکانیک‌ها آموزش‌هایی در نظر گرفته می‌شود.

آیا این آموزش‌ها رایگان هستند یا تعمیرکار باید برای - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - بهره‌مند شدن از آموزش‌های لازم هزینه‌ای پرداخت کند؟

برخی - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - آموزش‌ها رایگان هستند اما بعضی آموزش‌ها خیر. چراکه مدرسان برخی دوره‌ها بابت زمانی که - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - صرف می‌کنند، هزینه دریافت خواهند کرد. در عین حال تلاش این است که آموزش‌ها با قیمت مناسب و ارزان ارائه شوند. البته قصد نداریم شعار - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - بدهیم. - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - چراکه این آموزش‌ها هنوز جوابگو نیستند. تعمیرکاران در زمینه کار روی بسیاری از - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - خودروهای جدید، - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - با آزمون و خطا پیش می‌روند.

خودروسازان باید خود را موظف بدانند در این زمینه صنف تعمیرکار را یاری کنند. اگر - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - تعمیرکاران تخصص کار روی همه خودروها - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - را داشته باشند، رضایت مشتری و مصرف‌کننده از - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - خرید خودروها نیز افزایش می‌یابد.

سال گذشته تعاونی اتحادیه تعمیرکاران تهران در‌حال تهیه نرم‌افزاری برای تسهیل دسترسی مشتری به تعمیرگاه‌ها، نمایندگی‌ها و قطعات بود. سرانجام اجرای - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - این طرح چه شد؟

مشکل ما همکاری ضعیف خودروسازان در این زمینه است. آن زمان ایران‌خودرو تا حدی تمایل خود - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - را برای همکاری با ما در ایجاد این نرم‌افزار نشان داد اما متاسفانه این فرایند متوقف شد. در حالی که اتحادیه برای طراحی این نرم‌افزار هزینه قابل‌توجهی - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - را متقبل شده بود که به این ترتیب جوازدارها برای ارائه خدمات به کاربر معرفی شوند و هیچ‌کدام از متقاضیان دریافت خدمات تعمیرگاهی در هیچ نقطه‌ای از تهران بلاتکلیف نمانند.

این نرم‌افزار سیستم نوبت‌دهی و - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - ارزیابی - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - کیفیت ارائه خدمات را نیز برای متقاضیان فراهم کرده است. همچنین عملکرد آن می‌تواند وجود کالای قاچاق در بازار را نیز کنترل کند. - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - اما باتوجه به ضعف و عدم همکاری خودروسازان، اجرای این طرح هنوز به نتیجه مناسب نرسیده - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - است.

در پایان توضیح دهید تعداد بی‌جواز‌ها طی مدت اخیر چه تغییری داشته و ساماندهی این بخش چگونه - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - در حال پیش‌روی است؟

120 بازرس از داخل صنف و از طرف اتحادیه در حال فعالیت می‌کنند. این بازرس‌ها ازجمله جوازداران هستند که به صورت افتخاری با ما همکاری می‌کنند. تهران به مناطق متعدد تقسیم شده است و هر کدام از این بازرسان در یکی از این محدوده‌ها به‌صورت گشت ویژه فعال - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - هستند.

به این ترتیب ما ارتشی درون‌‌ اتحادیه ایجاد کرده‌ایم و توانستیم 2300بی‌جواز را طی دو سال شناسایی کرده - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - و برای آن‎ها پرونده تشکیل دهیم. آموزش‌هایی برای آن‎ها در نظر گرفته‌ایم.

انگشت‌نگاری و کنترل عدم‌اعتیاد نیز ازجمله مواردی هستند در ایجاد پرونده برای این افراد در نظر گرفته شده است. درواقع این بخش در - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - حال ساماندهی است. اتحادیه از سال 1342 تاسیس شده است.

از آن زمان تا سال 94، اتحادیه تعمیرکاران تهران 1600 عضو داشت. طی دوسال‌ونیم اخیر این تعداد به حدود 5000هزار نفر عضو افزایش یافته است. از نظر احراز هویت، پرونده این افراد را با اداره - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - اماکن بررسی می‌کنیم.

همچنین یکی‌از اولویت‌های - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - ما این است این اعضا هیچ‎کدام سوءسابقه نداشته باشند. همچنین این افراد باید آموزش‌های کتبی و شفاهی اتحادیه را می‌گذرانند و بعد از شرکت در امتحان، عضو اتحادیه می‌شوند.

توجه به این نکته هم ضروری است که با وجود بخشنامه‌ای که طبق آن اتحادیه می‌توانست حق عضویت خود را 20درصد افزایش دهد، امسال برعکس همه اتحادیه‌ها، حق عضویت را کاهش دادیم و این عدد - مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید - را از سالانه 200 به 150هزارتومان کاهش دادیم.

اولين صفحه   -  تعرفه حمل ماشین شهرک امید   -   شماره تماس حمل ماشین شهرک امید   -   خدمات حمل ماشین شهرک امید   -   کفی شهرک امید   -   کرایه کفی شهرک امید   -   قیمت کفی شهرک امید   -   مبلغ کفی شهرک امید   -   تعرفه کفی شهرک امید   -   شماره تماس کفی شهرک امید   -   خدمات کفی شهرک امید   -   کفی خودروبر شهرک امید   -   کرایه کفی خودروبر شهرک امید   -   قیمت کفی خودروبر شهرک امید   -   مبلغ کفی خودروبر شهرک امید   -   تعرفه کفی خودروبر شهرک امید   -   شماره تماس کفی خودروبر شهرک امید   -   خدمات کفی خودروبر شهرک امید   -   جرثقیل خودروبر شهرک امید   -   کرایه جرثقیل خودروبر شهرک امید   -   قیمت جرثقیل خودروبر شهرک امید   -   مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک امید   -   تعرفه جرثقیل خودروبر شهرک امید   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر شهرک امید   -   خدمات جرثقیل خودروبر شهرک امید   -   نیسان خودروبر شهرک امید   -   کرایه نیسان خودروبر شهرک امید   -   قیمت نیسان خودروبر شهرک امید   -   مبلغ نیسان خودروبر شهرک امید   -   تعرفه نیسان خودروبر شهرک امید   -   شماره تماس نیسان خودروبر شهرک امید   -   خدمات نیسان خودروبر شهرک امید   -   نیسان یدک کش شهرک امید   -   کرایه نیسان یدک کش شهرک امید   -   قیمت نیسان یدک کش شهرک امید   -   مبلغ نیسان یدک کش شهرک امید   -   تعرفه نیسان یدک کش شهرک امید   -   شماره تماس نیسان یدک کش شهرک امید   -   خدمات نیسان یدک کش شهرک امید   -   ماشین بر شهرک امید   -   کرایه ماشین بر شهرک امید   -   قیمت ماشین بر شهرک امید   -  آخرين صفحه