مبلغ خودروبر کن

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 01068.html
صنعت خودرو

اما خبر تکان دهنده، حضور برند لاداست که با توجه به نزدیکی محصول و پلت‌فرم، جایگزین رنو خواهد شد و قطعا با خودروسازان داخلی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. سابقه تاریخی و محصولات مناسب می‌تواند لادا را به گزینه مناسب سال آینده بازار ایران بدل کند.

۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

پیش‌بینی رکود بی‌سابقه

بابک صدرایی - سال 1397 برای صنعت - مبلغ خودروبر کن - خودرو سالی ناامیدکننده و یکی از بدترین سال‌ها بود. مشکلات بازگشت تحریم‌های سختگیرانه از سوی ایالات‌متحده منجر شد مشکلات ریشه‌ای صنعت خودرو خود را - مبلغ خودروبر کن - بیشتر بروز دهد و بحرانی جدی دامنگیر صنعت خودرو شود. در بخش تولید و - مبلغ خودروبر کن - مونتاژ موانعی که تحریم‌ها به لحاظ مراودات بانکی و حمل و نقل ایجاد کردند و از سوی دیگر ممنوعیت واردات خودرو، عملا بازاری بی‌جان را پدید آورد که خود باعث ایجاد نوعی سستی شد. حال شاید تحلیل و - مبلغ خودروبر کن - پیشگویی سال 98 کمی سخت باشد، چون - مبلغ خودروبر کن - شرایط اقتصادی کشور دارای ثبات نیست و قطعا تحریم‌ها و فشارهای - مبلغ خودروبر کن - بین‌المللی افزایش خواهند یافت، با این حال می‌توان بازار خودرو را در کشور به 3 بخش اصلی (خودروهای تولیدی- مونتاژی – وارداتی) تقسیم کرد. 

گروه خودروهای تولیدی

این گروه از خودروها صرفا متعلق به خودروسازان دولتی است؛ خودروهای عمدتا  قدیمی متعلق به 3 تا 4 دهه قبل یا خودروهای ملی که بر پایه پلت‌فرم این خودروهای قدیمی شکل گرفته‌اند. البته گروه پژو (405، پارس، 206، 207، سمند، دنا، رانا، وانت آریسان- وانت زامیاد-وانت مزدا- پراید، تیبا، ساینا، کوئیک، رهام) حاصل تلاش نزدیک به 3دهه خودروسازی کشور است که خود نیز بی‌نیاز از واردات برخی قطعات خاص حتی - مبلغ خودروبر کن - در بخش‌های اصلی نیست.

عملا بخش اصلی تقاضا در بازار ایران برای این خودروهاست که زیر - مبلغ خودروبر کن - قیمت 100میلیون تومان هستند و بخش اصلی تقاضای بازار را به دست دارند. با این افزایش قیمت و با توجه به مشکلات تامین - مبلغ خودروبر کن - قطعات حساس - مبلغ خودروبر کن - در سال جدید احتمالا هم به قیمت آن‌ها افزوده می‌شود و هم از کیفیتشان کاسته می‌شود.

جدا از بحث دلالان و سرمایه‌گذاران، - مبلغ خودروبر کن - شاید مشتریان واقعی نیز در این بخش بازار ریزش کنند. این بخش از بازار ایران نیازمند یک تغییر واقعی و خانه تکانی بود تا محصولاتی مدرن و به‌روز طراحی یا مونتاژ شود که با توجه به بحران‌های فعلی اقتصادی و صنعت خودرو - مبلغ خودروبر کن - کشور قطعا این خانه تکانی به این زودی‌ها اتفاق نخواهد افتاد.

بازار این بخش با قیمت‌های جدید برای برخی از مشتریان ارزش خود را از دست خواهد داد، با این حال برای افرادی که با بودجه محدود روبه‌رو بوده و نیازمند داشتن یک خودرو هستند، کماکان تنها گزینه خواهد بود.

گروه خودروهای مونتاژی 

الف )خودروهای فرانسوی (گروه پژو-سیتروئن ، رنو) کره‌ای‌ها (هیوندای-کیا) و ژاپنی‌ها (مزدا- سوزوکی) پس‌از برجام اقدام به ادامه تولید محصولات قبلی یا محصولات جدید کردند اما عملا با بازگشت تحریم‌ها این خودروسازان به تبعیت از آن و حفظ بازار گسترده خود - مبلغ خودروبر کن - در ایالات‌متحده، و همکاری‌های تجاری بازار ایران را دوباره به راحتی ترک کردند. در این - مبلغ خودروبر کن - میان ایران‌خودرو قصد تولید مدل 301 ایرانی را دارد که باید - مبلغ خودروبر کن - دید با توجه به شرایط سال آینده موفق خواهد شد یا خیر.

در صورت موفقیت، تولید این محصول با ساختار قدیمی پلت‌فرم - مبلغ خودروبر کن - موجود، بازهم می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد؛ گرچه جای بحث و حرف‌های فراوان دارد. از سوی دیگر تعداد محدودی از تعهدات پژو 2008 و سیتروئن سی 3 در صورتی که اتفاقات گمرکی - مبلغ خودروبر کن - و پاره‌ای موارد دیگر پیش نیاید، تحویل مشتری می‌شوند. همچنین تعدادی سراتو و مزدا 3 از - مبلغ خودروبر کن - سی‌کی‌دی‌های باقیمانده در صورت موجود بودن عرضه می‌شود و به این ترتیب پرونده تولید این خودروها نیز بسته خواهد شد.

اما خبر تکان دهنده، حضور برند لاداست که با توجه به نزدیکی محصول و پلت‌فرم، جایگزین رنو خواهد شد و قطعا با خودروسازان داخلی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. سابقه تاریخی و محصولات مناسب می‌تواند لادا را به گزینه مناسب سال آینده بازار ایران بدل کند.

گروه خودروهای چینی

چینی‌ها در سال‌های اخیر به‌خوبی از خلأ بازار خودرو کشور میان خودروهای قدیمی تولیدی و گران وارداتی استفاده کردند. اکثر برندهای چینی با هدف مونتاژ خودرو برای فرار از تعرفه بالای واردات به بازار کشور آمدند تا محصولات آن‌ها قیمتی رقابتی داشته باشند. از سوی دیگر به خوبی توانستند نیازهای مشتریان - مبلغ خودروبر کن - ایرانی را بیابند و خودروهای زیبا و آپشن‌های - مبلغ خودروبر کن - به‌روز طراحی - مبلغ خودروبر کن - کنند تا این خلأ میان خودروهای ایرانی و وارداتی را پر کنند.

اما داستان این تحریم متفاوت است. این‌بار برخی چینی‌ها نیز از تیررس تحریم‌ها در امان نبودند و برخی هم نیامده مجبور به رفتن شدند؛ به‌خصوص چینی‌هایی که برنامه حضور در بازارهای بزرگی چون ایالات‌متحده را داشتند.

هاوال، جیلی، ام جی جزو چینی هایی بودند که بازار کشور را ترک گفتند. چینی‌های باقیمانده - مبلغ خودروبر کن - با - مبلغ خودروبر کن - همکاری بخش تولیدی و تسلط کامل بر بخش خصوصی سعی دارند به برنامه‌های خود ادامه دهند. 

اما باید دید این - مبلغ خودروبر کن - چینی‌ها چه حال و هوایی دارند؟

دانگ - مبلغ خودروبر کن - فنگ و هایما که با بزرگ‌ترین خودروساز کشور همکاری دارند، احتمالا به تولید محصولات فعلی خود ادامه می‌دهند، گرچه ممکن است با توجه به افزایش نرخ ارز و قیمت ارز نیمایی (در صورت افزایش مجدد)، نرخ بازار آن‌ها کاهش یابد. گرچه این اتفاقی است - مبلغ خودروبر کن - که برای کلیه خودروسازان چینی رخ خواهد داد، اما احتمال عرضه مدل‌های جدید از سوی این دو خودروساز چینی بعید است. 

از سوی دیگر سایپا نیز در تولید چانگان (باتوجه‌به رابطه گسترده چانگان با - مبلغ خودروبر کن - شرکت فورد) با بحران روبه‌رو خواهد شد و قطعا یا فعالیت بسیار محدودی - مبلغ خودروبر کن - خواهد داشت یا بازار کشور - مبلغ خودروبر کن - را - مبلغ خودروبر کن - ترک خواهد گفت.

برلیانس نیز با کاهش تولید همراه خواهد بود اما قطعا به یک‌باره از بازار نمی‌رود و تا حد ممکن به - مبلغ خودروبر کن - فعالیت خود - مبلغ خودروبر کن - در بازار ایران ادامه خواهد داد. اما اگر سری به بخش خصوصی بزنیم که اتفاقا تمام فعالیت آن‌ها معطوف به چینی‌هاست، اوضاع را کمی متفاوت می‌یابیم.

چری به‌عنوان اولین شرکت چینی که به بازار ایران آمد و اولین قرارداد جوینت‌ونچر را امضا کرد باتوجه‌به سرمایه‌گذاری مشترک می‌تواند همکاری عمیق‌تری داشته باشد و به‌راحتی از بازار ایران نمی‌رود.

باتوجه‌به همکاری گسترده و عرضه - مبلغ خودروبر کن - مدل‌های متنوع، قطعا تحریم‌ها بر این حجم همکاری تاثیر خواهد داشت. از - مبلغ خودروبر کن - سوی دیگر تنها یار باقیمانده برای کرمان‌موتور جک است که سال آینده در حد بقای کرمان‌موتور با این شرکت همکاری خواهد داشت و سایر چینی‌ها مانند (بی وای دی – زوتیه دامای کوپا و برخی مدل‌های دیگر) در حد بسیار محدود برای در امان ماندن از تحریم‌ها خواهند بود.

اما وقتی خودروهای ایرانی کیفیت و تنوعی ندارند و وارداتی‌ها ممنوع شده - مبلغ خودروبر کن - و قیمت سرسام‌آوری دارند، وزنه چینی‌ها کمی سنگین‌تر است و باتوجه‌به کاهش سهم کلی تقاضای - مبلغ خودروبر کن - بازار، بازهم انتخاب اجباری برخی خریداران خواهند بود، باید توجه داشت که برگ برنده چینی‌ها خودروهای کراس‌اوور آن‌ها خواهد بود که رقیبی در بازار نخواهند داشت.

خودروهای وارداتی

با توجه‌به شرایط اجتماعی و اقتصادی و ارزی کشور، دولت قصد ندارد واردات را آزاد کند. حال حدود 15هزارخودرو در گمرکات کشور هستند - مبلغ خودروبر کن - که با توجه به بروکراسی پیچیده، نا هماهنگی‌ها - مبلغ خودروبر کن - و اختلافات، این خودروها در پایان سال 97 هم نتوانستند به بازار راه یابند و احتمالا سال 98 مهمان بازار خواهند بود؛ خودروهایی - مبلغ خودروبر کن - که باید برابر با نرخ ارز آزاد به - مبلغ خودروبر کن - رغم وضعیت فیزیکی نه‌چندان - مبلغ خودروبر کن - مناسب که - مبلغ خودروبر کن - نزدیک 1سال - مبلغ خودروبر کن - در گمرکات کشور در شرایط خاص نگهداری شده‌اند، با قیمت‌های نجومی به بازار بیایند. از سوی دیگر برخی از شرکت‌های واردکننده با قدرت بیشتر وارد بازار دست‌دوم می‌شوند تا از این افزایش قیمت و سودهای کلان بی نصیب نمانند. 

گرچه شایعاتی شنیده می‌شود که دولت برای تامین بودجه، واردات محدود را باز - مبلغ خودروبر کن - خواهد کرد که با توجه به نرخ ارز، - مبلغ خودروبر کن - قیمت‌ها سر به فلک می‌زند و انتخاب معقولی نخواهد بود، - مبلغ خودروبر کن - بنابراین سال آینده قطعا وارداتی‌ها فروغ خاصی نخواهند داشت و بار دیگر بازار ایران وارد انحصار می‌شود.

سال 98 به اتفاق نظر سخت‌ترین سال اقتصادی کشور در چند دهه اخیر خواهد بود که قطعا بر تولید و بازار خودرو تاثیر می‌گذارد و متاسفانه فشارهای اقتصادی  موجب - مبلغ خودروبر کن - می‌شود جای خالی استراتژی در صنعت خودرو ایران کاملا محسوس باشد.

اولين صفحه   -  تعرفه چرخگیر سازمان آب   -   شماره تماس چرخگیر سازمان آب   -   خدمات چرخگیر سازمان آب   -   امداد خودرو کن   -   کرایه امداد خودرو کن   -   قیمت امداد خودرو کن   -   مبلغ امداد خودرو کن   -   تعرفه امداد خودرو کن   -   شماره تماس امداد خودرو کن   -   خدمات امداد خودرو کن   -   امداد خودرو سیار کن   -   کرایه امداد خودرو سیار کن   -   قیمت امداد خودرو سیار کن   -   مبلغ امداد خودرو سیار کن   -   تعرفه امداد خودرو سیار کن   -   شماره تماس امداد خودرو سیار کن   -   خدمات امداد خودرو سیار کن   -   خودروبر کن   -   کرایه خودروبر کن   -   قیمت خودروبر کن   -   مبلغ خودروبر کن   -   تعرفه خودروبر کن   -   شماره تماس خودروبر کن   -   خدمات خودروبر کن   -   یدک کش کن   -   کرایه یدک کش کن   -   قیمت یدک کش کن   -   مبلغ یدک کش کن   -   تعرفه یدک کش کن   -   شماره تماس یدک کش کن   -   خدمات یدک کش کن   -   حمل خودرو کن   -   کرایه حمل خودرو کن   -   قیمت حمل خودرو کن   -   مبلغ حمل خودرو کن   -   تعرفه حمل خودرو کن   -   شماره تماس حمل خودرو کن   -   خدمات حمل خودرو کن   -   حمل ماشین کن   -   کرایه حمل ماشین کن   -   قیمت حمل ماشین کن   -  آخرين صفحه