مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05849.html

افزایش نرخ دلار و نبود اطلاعات کافی از تخصیص یا عدم تخصیص دلار دولتی با نرخ 4200تومان به این بخش از صنعت، شوک‌هایی پیاپی را در چندماهه گذشته به واردکنندگان و بازار مصرف وارد کرده است.

۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

تعویق طرح ساماندهی؛ قفلی دیگر روی قفل بازار

گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،سابقه عملکردی مجلس‌ - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - در موضوع مسکوت گذاشتن طرح‎ها نشان می‎دهد به‌تعویق انداختن تصویب طرح‎ها ‌و لوایح بارها به‌فراموشی کامل آن‎ها انجامیده - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - است. هرچند باید با تصویب فوریت‌ها از شکل‎گیری این رویه جلوگیری کرد اما به‌دلیل شرایط سختی که در عرصه سیاست‌خارجی کشور پیش آمده است، نمی‌توان انتظار چندانی از نمایندگان - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - و - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - کمیسیون‌ - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - صنایع مجلس داشت. افزایش نرخ دلار و نبود اطلاعات کافی از تخصیص یا - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - عدم تخصیص دلار دولتی با نرخ 4200تومان به این - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - بخش از صنعت، شوک‌هایی پیاپی را در چندماهه گذشته به واردکنندگان و بازار مصرف وارد کرده است. واردکنندگان و نمایندگی‌ها نگران نبود قطعیت در بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌هایی‌ هستند که از سوی دولت اعمال می‎شوند. این تصمیمات بر قیمت تمام‎شده خودروهای وارداتی تاثیر مستقیم دارند. طرح ساماندهی بازار خودرو که بنابر تصمیم نمایندگان مجلس قرار است به مدت شش‌ماه مسکوت بماند، صرفا مختص خودروهای وارداتی نیست و شرکت‌های خودروسازی داخلی را هم در برمی‌گیرد. موکول‎کردن این طرح به شش‌ماه - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - دیگر را می‎توان به نامعلومی چشم‎انداز شش‎ماهه صنعت و بازار خودرو ایران نیز مرتبط دانست. بی‎شک - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - شرایط بازار ‌مصرف‌ و واردات تا شش‎ماه آینده بسیار متفاوت از امروز خواهند بود. علی شکوهی، کارشناس صنعت و بازار خودرو معتقد است اعمال فشار از - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - سوی خودرو‌سازان داخلی یا استیصال نمایندگان مجلس در تصمیم‎گیری را نمی‎توان دلیل اصلی به تعویق - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - انداختن بررسی این طرح دانست. او می‌گوید: «با درنظرگرفتن منافع همه طرف‌های درگیر موضوع واردات خودرو، می‌توان نتیجه بسیاری از فشارها را تغییر داد.» شکوهی همچنین معتقد به ضرورت تفکیک بحث خودروهای بنزینی و هیبرید است و حمایت دولت و مجلس را برای اشاعه هیبرید‎ها ناگزیر می‎داند، زیرا انفعال در برابر معضلاتی همچون آلودگی هوا و مصرف بالای سوخت، هزینه‎های بسیار بالاتری را متوجه - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - دولت کرده و خواهد کرد. به نظر این کارشناس صنعت خودرو، در شرایط به‌وجودآمده بیشترین آسیب متوجه مصرف‌کنندگان خودرو خواهد بود. مشروح گفت‎وگوی ما با او - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - را در ادامه می‎خوانید. دلایل مسکوت‎ماندن 6ماهه طرح ساماندهی صنعت خودرو از سوی مجلس را چه می‌دانید؟ آینده این طرح را چگونه بررسی می‌کنید؟ تصمیم‎گیری در زمینه طرح ساماندهی صنعت خودرو در مجلس به شش‌ماه آینده موکول نشده بلکه این طرح با تجربیات گذشته‌ای که داریم درواقع به تاریخ پیوسته است! ضرورت تصویب طرح ساماندهی صنعت خودرو به وضعیت بازار فعلی این صنعت ارتباط دارد و به‌طور یقین در شش‌ماه آینده کشور دغدغه‌های دیگری را تجربه می‌کند. این‎گونه آینده‎سپاری‌ها از - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - سوی مجلس، بارها تمدید شده است. اما درحالت خوش‎بینانه انتظار می‌رود مجلس در زمانی که مقرر کرده است، با رویکرد مسائل روز به این طرح بپردازد و مسائل روز بازار و صنعت خودرو را در این طرح بگنجاند. البته تصویب طرح ساماندهی بازار خودرو می‌توانست برخی نابسامانی‌های به‎وجودآمده را مرتفع کند تا شرایط در شش‌ماه آینده به مراتب بدتر از این نشود. قیمت‌گذاری خودرو - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - در 6ماه آینده از سوی نمایندگی‌ها به چه شکلی خواهد بود؟ آیا به تعویق انداختن طرح ساماندهی صنعت خودرو می‌تواند کلید قفل بازار باشد؟ حالا که دست دلالان باز شده، قیمت نهایی خودرو - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - از سوی نمایندگی‌ها تعیین نمی‌شود و این اتفاق در خودروسازی‌های داخلی هم شایع شده است. همه فعالان این حوزه از صنعت، - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - نگران گران‌تر شدن خودروهای زیر 45میلیون‌تومان - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - هستند که می‌تواند بازار خودرو را بسیار متلاطم کند. به تعویق انداختن رأی‎گیری در قبال طرح ساماندهی صنعت خودرو قفلی بر قفل این بازار است و حداقل می‌توان گفت ‌انتظار ثبات در‌آینده نزدیک - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - نمی‌رود. برخی کارشناسان معتقدند فشار خودروسازان داخلی بر نمایندگان مجلس به مسکوت ماندن طرح ساماندهی انجامیده است. نظر شما در این خصوص چیست؟ به‌نظر من، اعمال فشار از سوی خودرو‌سازان‌ به نمایندگان مجلس در به تعویق انداختن طرح ساماندهی صنعت خودرو بعید - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - است. نمایندگان باتوجه به سردرگمی بازار این تصمیم را اتخاذ کرده‌اند. زیرا تا 6ماه آینده ضرورت‌های این طرح تغییر می‌کند و باید باتوجه به مسائل روز آن‌زمان درخصوص این طرح تصمیم گرفت. سرعت جهت‎گیری‌ها و واکنش‌های مختلف در - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - بازار، این تصمیم را بین نمایندگان مجلس تشدید کرد. درحال‎حاضر مشکلات اساسی واردکنندگان کدامند؟ چه راهکاری را برای برون‎رفت از این شرایط پیشنهاد می‎کنید؟ مشکلی که در‎حال‎حاضر دامن‌گیر واردات شده، اجرا نشدن قوانینی است که در گذشته به تصویب رسیده‌اند. همچنین یکی دیگر از مشکلات واردکنندگان عدم تخصیص ارز دولتی با نرخ مشخص است. همین‌که تکلیف واردکنندگان خودرو درخصوص ارز مشخص شود، بار سنگینی از دوش این فعالان برداشته خواهد شد. یک‌بار به نمایندگی‌ها ارز 4200تومانی تخصیص داده شد تا بتوانند محصولات خود را وارد کنند اما نبود استمرار در این امر از سوی دولت، - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - نمایندگان و بازار مصرف را بیشتر سر درگم کرده است. نمایندگان نمی‌دانند ارز با چه نرخی به آنان تخصیص خواهد یافت، در‌نتیجه نمی‌توانند قیمت تمام‎شده محصولات خود را نهایی کنند و - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - و اخبار تخصیص ارز دولتی به واردکنندگان صنعت خودرو، مصرف‌کنندگان را در - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - سردرگمی بیشتر فرو می‌برد. چرا به‎رغم استراتژیک بودن مساله آلودگی هوا و خسارت‌های کلان مالی و جانی آن، خودروهای هیبرید نه در آیین‎نامه واردات و نه در جریان طرح - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - ساماندهی تفکیک نشده‎اند؟ این مساله که چرا به هیبرید‌ها در آیین‌نامه امتیاز خاصی داده نشد و تعرفه - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - 5درصدی آنها در ابتدا به 45درصد افزایش و سپس به 25درصد کاهش یافت، به‌‌دلیل ناآشنایی مسئولان با تکنولوژی هیبرید‌هاست. هنوز - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - بسیاری از کارشناسان دولتی از این تکنولوژی شناخت ندارند و ضرورت استفاده از خودروهایی با سوخت‌پاک نیز در کلان‎شهر‌ها - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - دیده نشده است. همچنین خسارت مالی که در فصل‌های سرد با تعطیلی کارخانه‌ها و شهرها به اقتصاد کشور - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - تحمیل می‌شود، محاسبه نشده - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - است. تغییرات تعرفه هیبرید‌ها همیشه سلیقه‌ای بوده است، در حالی که این مهم نیاز به کار کارشناسی دارد. در مرحله نخست، شناخت از این صنعت و میزان آلایندگی‌ها و محاسبه - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - میزان بازگشت - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - سرمایه در به‎کارگیری این - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - تکنولوژی باید شفاف‎سازی شود تا دولت بتواند در تصمیم‌گیری‎های کلان خود از هدررفت سرمایه ملی در قالب مصرف سوخت‌‌های فسیلی و هزینه تخصیص ارز برای درمان بیماری‌های ناشی‌از آلودگی هوا و تعطیلی کلان‎شهرها در فصول سرد جلوگیری - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - کند. بدین‎ترتیب دولت و مجلس متوجه خواهند شد تعرفه هیبرید‌ها در تناسب با چه ضرورتی باید مورد مطالعه قرار بگیرند. مسئولان حتما با مطالعه بیشتر، پی‌خواهند برد صرفه اقتصادی با به‎کارگیری تکنولوژی هیبرید‌ها خواهد بود. چه وزارتخانه‌هایی می‌توانند همراه وزارت صنعت، - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - معدن‌و‌تجارت در طرح کاهش آلودگی‌های محیطی و هوا که عمدتا ناشی‌از سوخت خودروهای بنزینی و آلاینده‌ها هستند، مشارکت کنند؟ در نقطه شروع، شارژ هیبرید‌ها نیازمند حمایت وزارت نیرو - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - است اما این امر نیاز به مشارکت دیگران هم دارد. باتوجه به کاهش مصرف سوخت‎های فسیلی با به‎کارگیری خودروهای هیبرید‌، - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - وزارت نفت و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی می‌توانند به این مساله ورود کرده و از به‎کارگیری تکنولوژی هیبرید حمایت کنند. این کار ارزبری خرید سوخت‌های فسیلی را نیز کاهش خواهد داد. وزارت بهداشت و درمان نیز ناچار است - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - بابت درمان بیماری‌های ناشی‌از تنفس سوخت‌های - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - آلاینده، ارز کلانی تخصیص دهد، بنابراین می‌تواند با سرمایه‌گذاری در صنعت هیبرید از هدررفت سرمایه‎های ملی جلوگیری کند. تاکنون برخی واردکنندگان خودرو در این زمینه ورود کرده‎اند و تکنولوژی هیبرید را با ساختار بسیار ساده در اختیار مصرف‎کنندگان قرار داده‌اند که با‌توجه به حجم نیاز کشور کافی نیست - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - و حمایت سازمان‌های دولتی را می‎طلبد. طرح‎های تشویقی در اشاعه تکنولوژی خودروهای برقی و هیبرید در دیگر کشورها چه مقدار تاثیرگذار بوده و جایگاه این خودروها در خارج کشور چگونه است؟ این صنعت در اروپا و آسیای‌شرقی جایگاه ویژه‌ای دارد. اتحادیه اروپا تا سال 2025 ورود خودروهای بنزین‎سوز را به مراکز کلان‎شهرها ممنوع خواهد کرد و تا سال 2040 به - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - کلی از ورود خودروهایی که تمام‎الکتریکی نیستند، در تمام کلان‎شهرها ممانعت خواهد شد. این درحالی است که اروپا و آسیای‌شرقی به واسطه شرایط جغرافیایی و میزان بارش نزولات آسمانی در فصل‌های سرد به شدت ایران درگیر آلودگی‌ هوا نمی‌شوند. طرح‌های حمایتی از سوی - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - دولت‌ها و معافیت‌های - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - مالیاتی، یکی از راهکارهای تاثیرگذار دولتی برای ایجاد تمایل در مصرف‎کنندگان خودروهای هیبرید است. به‌طورمثال ژاپن، غیر - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - از معافیت‌های مالیاتی و اجازه ورود به نقاط پرتردد شهری، یارانه خرید این قبیل خودروها را در دستور کار توسعه مصرف خودروهای هیبرید دارد. همچنین در آمریکا، علاوه‌بر این‎که خرید خودروهای هیبرید شامل تخفیف بر مالیات و بازگرداندن بخشی‌از هزینه خرید خودرو در زمان بازگشت مالیات به شهروندان - مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی - می‌شود، هر ایالت نیز تسهیلات ویژه‎ایرا برای رانندگان این خودروها در نظر گرفته است.
اولين صفحه   -  تعرفه کفی خودروبر مینی سیتی   -   شماره تماس کفی خودروبر مینی سیتی   -   خدمات کفی خودروبر مینی سیتی   -   جرثقیل خودروبر مینی سیتی   -   کرایه جرثقیل خودروبر مینی سیتی   -   قیمت جرثقیل خودروبر مینی سیتی   -   مبلغ جرثقیل خودروبر مینی سیتی   -   تعرفه جرثقیل خودروبر مینی سیتی   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر مینی سیتی   -   خدمات جرثقیل خودروبر مینی سیتی   -   نیسان خودروبر مینی سیتی   -   کرایه نیسان خودروبر مینی سیتی   -   قیمت نیسان خودروبر مینی سیتی   -   مبلغ نیسان خودروبر مینی سیتی   -   تعرفه نیسان خودروبر مینی سیتی   -   شماره تماس نیسان خودروبر مینی سیتی   -   خدمات نیسان خودروبر مینی سیتی   -   نیسان یدک کش مینی سیتی   -   کرایه نیسان یدک کش مینی سیتی   -   قیمت نیسان یدک کش مینی سیتی   -   مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی   -   تعرفه نیسان یدک کش مینی سیتی   -   شماره تماس نیسان یدک کش مینی سیتی   -   خدمات نیسان یدک کش مینی سیتی   -   ماشین بر مینی سیتی   -   کرایه ماشین بر مینی سیتی   -   قیمت ماشین بر مینی سیتی   -   مبلغ ماشین بر مینی سیتی   -   تعرفه ماشین بر مینی سیتی   -   شماره تماس ماشین بر مینی سیتی   -   خدمات ماشین بر مینی سیتی   -   خودرو سوار مینی سیتی   -   کرایه خودرو سوار مینی سیتی   -   قیمت خودرو سوار مینی سیتی   -   مبلغ خودرو سوار مینی سیتی   -   تعرفه خودرو سوار مینی سیتی   -   شماره تماس خودرو سوار مینی سیتی   -   خدمات خودرو سوار مینی سیتی   -   جرثقیل یدک کش مینی سیتی   -   کرایه جرثقیل یدک کش مینی سیتی   -   قیمت جرثقیل یدک کش مینی سیتی   -  آخرين صفحه