نیسان یدک کش مینی سیتی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05846.html

موتور EF7 یا موتور ملی در قیاس با رقبای هم‌حجم و هم‌کلاس از برتری بسیاری برخوردار است اما کاهش کیفیت مقطعی آن باعث شد، اعتمادسازی برای مشتریان این موتور سخت شود.

۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

موتور ملی امکان توسعه و نصب توربو را دارد

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،در دهه 80، صنعت خودرو کشور دچار تحولاتی شد که ماحصل آن ساخت موتور ملی توسط کمپانی ایران‌خودرو بود. این موتور در - نیسان یدک کش مینی سیتی - ابتدای تولید از کیفیت بالایی برخوردار بود - نیسان یدک کش مینی سیتی - اما با گذشت زمان و پررنگ شدن تحریم‌ها، افت تامین قطعات موتوری، سبب کاهش کیفیت این محصول شد. موتور EF7 یا موتور ملی در قیاس با رقبای هم‌حجم و هم‌کلاس از برتری بسیاری برخوردار است اما کاهش کیفیت مقطعی آن باعث شد، اعتمادسازی برای مشتریان این موتور سخت شود. باید این نکته را هم در نظر داشت که این موتور، اولین موتور پایه گازسوز دنیا تلقی می‌شود و باید به آن فرصت بیشتری داد تا آزمون‌وخطاها را بگذراند. در این - نیسان یدک کش مینی سیتی - خصوص و درباره طراحی این موتور، همچنین ضعف‌ها و قدرت‌هایش گفت‌وگویی با مهندس کرباس‌فروش‌ها، معاونت تحقیق و توسعه شرکت ایپکو انجام دادیم که در ادامه از نظر می‌گذرانید. طراحی و ساخت موتور ملی چه مدت زمان برد‌؟ کار روی موتور ملی بین سال‌های 82 و 83 آغاز و حدود سال‌های 85 یا 86 کارهای تولیدی آن وارد مرحله اجرایی شد. آیا موتور ملی اولین پروژه کمپانی FEV در ساخت موتور پایه گازسوز بوده است؟ موتور EF7 اولین موتور پایه گازسوز دنیا به حساب می‌آید و قرار بود گاز، سوخت مصرفی اصلی موتور باشد. تا آن زمان - نیسان یدک کش مینی سیتی - ساختار موتورهای گازسوز موجود، بر اساس موتورهای بنزین‌سوز بود که برای مصرف سوخت گاز تطبیق داده می‌شدند. از آن‌جایی‌که کشور ایران دارای منابع گاز طبیعی فراوانی است، این مزیت سبب شد هنگام تعریف موتور، سوخت گاز مورد توجه قرار گیرد. در کشورهایی که سوخت گاز وجود دارد معمولا شرکت‌هایی که صاحب تکنولوژی هستند، یکی از محصولات‌شان - نیسان یدک کش مینی سیتی - را به‌شکل کارخانه‌ای و استاندارد تبدیل به گازسوز می‌کردند. اما این موتور - نیسان یدک کش مینی سیتی - از ابتدا گازسوز بود و با طول عمر و قابلیت‌های رانندگی که برای سوخت بنزین صادق است، تعریف شد. یکی از نقدهای وارده به این موتور، عملکرد - نیسان یدک کش مینی سیتی - نه‌چندان مطلوب آن با سوخت گاز است. با توجه به اینکه از ابتدا روی موتور گازسوز کار شده،‌ آیا این - نیسان یدک کش مینی سیتی - نقدها وارد است؟ براساس نظرسنجی و بازخورد مشتریان، موتور EF7 در مقایسه با سایر محصولات، با سوخت - نیسان یدک کش مینی سیتی - گاز عملکرد بهتری دارد. اما باید در نظر داشت که وقتی درباره موتور خودرو صحبت می‌کنیم، بخشی از موضوعات به مسائل علمی بازمی‌گردد. یعنی عملکرد موتور گازسوز با عملکرد موتور بنزین‌سوز متفاوت است و باید این - نیسان یدک کش مینی سیتی - مورد را در نظر داشت. سوخت گاز،‌ خشک است اما - نیسان یدک کش مینی سیتی - بنزین، سوخت مرطوب محسوب می‌شود و به همین دلیل خنک‌کاری بیشتر سوپاپ‌ یا سیت - نیسان یدک کش مینی سیتی - صورت می‌گیرد. در زمان تولید این موتور، تمهیداتی اندیشیدیم که با توجه به تفاوت ‌آن با موتورهای پایه بنزینی، کم‌ترین اختلاف و طول عمر مناسب را داشته باشد. در حال حاضر عمر این موتور با سوخت گاز، با طول عمر موتور بنزین‌سوز یکسان است و مشتری‌هایی که از خودروهای دوگانه‌سوز استفاده می‌کنند، به‌دلایل مذکور از موتور EF7 راضی هستند. آیا این موتور قابلیت نصب توربو دارد؟ در بدو تعریف این پروژه، این موتور به‌صورت - نیسان یدک کش مینی سیتی - «خانواده موتور» تعریف شد. خانواده موتور - نیسان یدک کش مینی سیتی - یعنی این‌که بتوانیم نسخه‌های مختلفی را با کم‌ترین تغییرات در اجزا تولید کنیم. به - نیسان یدک کش مینی سیتی - همین دلیل،‌ موتور ملی امکان نصب - نیسان یدک کش مینی سیتی - توربو را دارد. برخی کارشناسان عقیده دارند نصب توربو در این موتور به‌دلیل عدم سیستم خنک‌کاری و - نیسان یدک کش مینی سیتی - روغن‌کاری مناسب، اشتباه است. این موضوع صحت دارد؟ از همان ابتدا با توجه به این موارد قطعات اصلی مانند بلوک، میل‌لنگ، سرسیلندر، شاتون و... برای این موتور طراحی شده است. به همین دلیل در همان ابتدا موتور ملی برای این‌که روی توربو نصب شود، طراحی شده است. از لحاظ علمی، بهره‌مندی از سیستم CVVT - نیسان یدک کش مینی سیتی - برای مکانیزم سوپاپ‌بندی در کنار توربو، سبب افزایش استهلاک می‌شود. این موضوع تا چه حد صحت دارد؟ سیستم CVVT سبب بهبود احتراق و افزایش راندمان می‌شود، همچنین برای کنترل EGR یا - نیسان یدک کش مینی سیتی - گازهای پسماند داخل سیلندر به‌کار می‌رود و الزاما این دو سیستم، عملکرد مشابهی ندارند. باید توجه داشت، برای گشتاور دورهای کم، ترکیب سیستم CVVT و توربو، از مزایایی به‌شمار می‌آید که با تغییر سوپاپ در این منطقه کاری می‌توان بوست بهتری گرفت و توربینی را که در این منطقه ضعیف‌تر عمل می‌کند، تحت - نیسان یدک کش مینی سیتی - کنترل داشت - نیسان یدک کش مینی سیتی - تا گشتاور بهتری در دورهای کم دریافت کرد. از آنجایی‌که توربو در دورهای - نیسان یدک کش مینی سیتی - بالاتر کار می‌کند، استهلاک بیشتر اما CVVT عمری معادل عمر موتور دارد. برخی کارشناسان - نیسان یدک کش مینی سیتی - عقیده دارند گیربکس نصب‌شده روی این موتور با آن هماهنگی ندارد. آیا این موضوع صحت دارد؟ پاسخ به این سوال کاملا به سلیقه راننده بازمی‌گردد. به این معنا که مثلا شخصی دوست دارد سریع دنده تعویض شود و دیگری خواستار زیاد بودن - نیسان یدک کش مینی سیتی - فاصله تعویض دنده است، پس در این شرایط نظرات متفاوت است. در مجموع برای این موتور، نسبت به موتور XU7 که روی سمند قرار گرفت، اهداف سخت‌گیرانه‌تری در نظر داشتیم، بنابراین کاملا با گیربکس هماهنگ است. با توجه به - نیسان یدک کش مینی سیتی - کیفیت سوخت داخلی، آیا نصب توربو روی این موتور، - نیسان یدک کش مینی سیتی - تنش حرارتی را افزایش می‌دهد؟ کیفیت سوخت داخل کم نیست و گاهی نقدهای غیرمنصفانه‌ای به آن وارد می‌شود. شاید در مقاطعی از سال کیفیت سوخت پایین بیاید اما همیشه این‌طور نیست. به همین علت کیفیت سوخت برای موتور مشکل عمده‌ای ایجاد نمی‌کند. موتور ملی برای اکتان 92 یا 95 طراحی شده است اما با سوخت‌های اکتان پایین ‌هم کار می‌کند، هرچند امکان دارد، هنگام کار در این شرایط افت - نیسان یدک کش مینی سیتی - عملکرد داشته باشد. در برنامه ECU این موتور، توان تشخیص افت کیفیت سوخت وجود دارد، به این شکل که برای تشخیص باید مدتی با آن سوخت کار کند و در صورت ناک زیاد، هشدار دهد. آیا تاکنون گزارشی از ضعف طراحی موتور دریافت کرده‌اید؟ ایران‌خودرو یک سیستم تضمین کیفیت دارد و به‌طور مرتب، خرابی‌ها یا تعویض قطعه از نمایندگی‌ها برایش گزارش می‌شود. ایرادی چون ضعف گیربکس یا - نیسان یدک کش مینی سیتی - موتور هیچ‌گاه جزو 10 ایراد اصلی در این گزارش‌ها نبوده است. با توجه به تجربه طراحی موتور EF7، آیا توان طراحی موتور در داخل کشور را داریم؟ به‌طور کلی طراحی موتور خودرو شامل اجزای مختلفی است. در بحث هویت کلی طراحی موتور، ما تسلط لازم را پیدا کرده‌ایم اما اجزایی در این طراحی وجود دارند - نیسان یدک کش مینی سیتی - که به سایرین مرتبط می‌شوند. به‌طور مثال ریز اطلاعات طراحی پیستون، تسمه یا انژکتور تنها تحت مالکیت یک‌سری از شرکت‌های سازنده است. بنابر‌این در دنیا کسی از صفر تا صد موتور خودرو را طراحی نمی‌کند و کار اشتراکی است. اما مانند دیگر شرکت‌های جهانی، در بخش طراحی جامع موتور که اجزای - نیسان یدک کش مینی سیتی - مختلفی را - نیسان یدک کش مینی سیتی - کنار هم قرار می‌دهند، ما قادر به انجامش هستیم. آیا سیاستی - نیسان یدک کش مینی سیتی - برای تولید موتور با حجم و سیلندر بالا در خودروسازی داخل وجود دارد؟ در حال حاضر الزامات قانونی در - نیسان یدک کش مینی سیتی - راستای کاهش آلایندگی و پایین آمدن مصرف سوخت وجود دارد. شاید بازار خواستار موتور پرقدرت باشد اما - نیسان یدک کش مینی سیتی - باید مساله الزامات را هم در نظر داشت. اگرچه در خصوص موتورهای توربو پروژه‌هایی داریم، اما طراحی یا - نیسان یدک کش مینی سیتی - تولید موتور پرقدرت - نیسان یدک کش مینی سیتی - با تعداد سیلندر بالا در دستور کار ایران‌خودرو قرار ندارد. چه تست‌هایی در زمان ساخت یک موتور انجام می‌‌شود؟ تست‌ها در چند فاز یعنی در زمان کانسپت، - نیسان یدک کش مینی سیتی - جزئیات طراحی و محصول توسعه‌یافته، صورت می‌گیرند. در واقع فرآیند طراحی از یکسری نیازمندی شروع می‌شود - نیسان یدک کش مینی سیتی - که با اعلام این نیازمندی‌ها، طراح با خلاقیت و الگو‌برداری‌هایی که انجام داده است، راه‌حل‌هایی پیشنهاد می‌کند. سپس ما پیشنهادها را ارزیابی و بررسی می‌کنیم که آیا توان اجرای آن وجود دارد یا خیر. به‌عنوان پرسش آخر، موتوری که طراحی آن به‌طور کامل خارجی است چرا ملی خطاب می‎شود؟ بارها این پرسش مطرح شده است. ملی بودن به معنای کسب مالکیت صددرصدی است. به این معنا که ما بدون نیاز به اجازه، می‌توانیم با این موتور هر کاری انجام دهیم و مالکیت کامل آن‌را در اختیار داریم. از همین‌رو مالک تام موتور ملی، گروه ایران‌خودرو است و هرکاری که بخواهد، می‌تواند روی این موتور انجام دهد.
اولين صفحه   -  کرایه کفی خودروبر مینی سیتی   -   قیمت کفی خودروبر مینی سیتی   -   مبلغ کفی خودروبر مینی سیتی   -   تعرفه کفی خودروبر مینی سیتی   -   شماره تماس کفی خودروبر مینی سیتی   -   خدمات کفی خودروبر مینی سیتی   -   جرثقیل خودروبر مینی سیتی   -   کرایه جرثقیل خودروبر مینی سیتی   -   قیمت جرثقیل خودروبر مینی سیتی   -   مبلغ جرثقیل خودروبر مینی سیتی   -   تعرفه جرثقیل خودروبر مینی سیتی   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر مینی سیتی   -   خدمات جرثقیل خودروبر مینی سیتی   -   نیسان خودروبر مینی سیتی   -   کرایه نیسان خودروبر مینی سیتی   -   قیمت نیسان خودروبر مینی سیتی   -   مبلغ نیسان خودروبر مینی سیتی   -   تعرفه نیسان خودروبر مینی سیتی   -   شماره تماس نیسان خودروبر مینی سیتی   -   خدمات نیسان خودروبر مینی سیتی   -   نیسان یدک کش مینی سیتی   -   کرایه نیسان یدک کش مینی سیتی   -   قیمت نیسان یدک کش مینی سیتی   -   مبلغ نیسان یدک کش مینی سیتی   -   تعرفه نیسان یدک کش مینی سیتی   -   شماره تماس نیسان یدک کش مینی سیتی   -   خدمات نیسان یدک کش مینی سیتی   -   ماشین بر مینی سیتی   -   کرایه ماشین بر مینی سیتی   -   قیمت ماشین بر مینی سیتی   -   مبلغ ماشین بر مینی سیتی   -   تعرفه ماشین بر مینی سیتی   -   شماره تماس ماشین بر مینی سیتی   -   خدمات ماشین بر مینی سیتی   -   خودرو سوار مینی سیتی   -   کرایه خودرو سوار مینی سیتی   -   قیمت خودرو سوار مینی سیتی   -   مبلغ خودرو سوار مینی سیتی   -   تعرفه خودرو سوار مینی سیتی   -   شماره تماس خودرو سوار مینی سیتی   -   خدمات خودرو سوار مینی سیتی   -  آخرين صفحه