مبلغ یدک کش سازمان برنامه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 04645.html
خودروسازان داخلی

خودرو ایران توسط آمریکا خودروسازان داخلی به شکلی ظالمانه از حق دسترسی به دانش‌فنی و همکاری با خودروسازان تراز اول جهانی منع شدند.

۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

فرصت پیشگیری از تشدید بحران در بازار خودرو رو به اتمام است

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو​»،  به عقیده - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - برخی کارشناسان، تهدیدهای ناشی‌از تحریم‎های این دوره را نیز می‎توان با بهره‎گیری از نخبگان داخلی و برخی شرکت‎های خارجی ازجمله خودروسازان چینی به فرصت تبدیل کرد اما گفته می‌شود آن‎چه تاکنون در واکنش به تحریم‎ها رقم خورده است، نه فرصت‎سازی بلکه تشدید تحریم‎ها با بحران‎سازی مصنوعی در داخل بوده است. در همین راستا با - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - مهدی‌دادفر، دبیر - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - انجمن واردکنندگان خودرو گفت‎وگویی انجام داده‎ایم که ماحصل آن در ادامه از نظرتان می‎گذرد.

 تاریخ آغاز تحریم‎های آمریکا علیه صنعت خودرو کشور 15 مردادماه بود اما پیش‌از آغاز سال جدید و با نزدیک شدن به - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - موعد اعلام‌نظر نهایی ترامپ - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - درخصوص خروج آمریکا از برجام، بازارهای مختلف مانند ارز - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - و خودرو با التهاباتی همراه شدند. چرا با این‎که بازگشت تحریم‎ها قابل پیش‎بینی بود، شاهد واکنش انفعالی صنعت و بازار خودرو به آن هستیم؟
التهابات در بازار خودرو ایران نه از مردادماه امسال بلکه از مردادماه سال گذشته با بسته شدن سایت ثبت‌سفارش واردات خودرو آغاز شد. این التهابات با نوسانات نرخ ارز در - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - نیمه‌دوم سال گذشته تشدید شد و جهش اول قیمت خودرو در بازار در همان سال 96 رقم خورد. در سال جدید جهش تاریخی نرخ ارز از یک‎سو و اعلام - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - ممنوعیت واردات خودرو ازسوی‌دیگر، به - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - این التهابات دامن زدند و در ادامه به بازار خودروهای - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - خارجی مونتاژ داخل و دیگر خودروهای داخلی نیز سرایت کردند. با بازگشت تحریم‎ها و خروج خودروسازان خارجی، مشکل کمبود قطعه نیز بر مشکلات قبلی افزوده شد که البته یک عامل این مشکل نیز تصمیم‎گیری‎های داخلی است، ازجمله اولویت‎بندی تخصیص ارز، - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - عدم ترخیص قطعات و مواد اولیه از گمرک، حذف ارز دولتی و گذاشتن شرط پرداخت مابه‎التفاوت - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - نرخ ارز دولتی و آزاد برای ترخیص کالا - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - از گمرک. درواقع تغییرات آنی قوانین از سوی قانون‌گذاران و مسئولان دولتی باعث شد فرصتی که باید به تجهیز توان داخلی برای مقابله با تحریم‎ها اختصاص می‎یافت، با سیاست‎های شتابزده از دست برود و بروز اثرات منفی تحریم‎ها نیز به‎جای تعویق و تاخیر - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - با تعجیل و تسریع همراه شد.

- مبلغ یدک کش سازمان برنامه -

 سیاست‎هایی همچون اولویت‎بندی تخصیص ارز یا - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - حتی حذف ارز دولتی و محدود کردن آن به بخش دارو و کالاهای اختصاصی و نیز ممنوعیت واردات خودرو باتوجه به شرایط جنگ اقتصادی و محدودیت منابع ارزی اعلام شده است. به‌نظر شما آیا این امکان وجود داشت ضمن مدیریت شرایط - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - جدید، - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - محیط را برای ادامه فعالیت بخش‎های تولید و واردات خودرو مساعد نگه داشت؟
بسیاری از سیاست‎ها و تصمیماتی که در - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - یک‌سال اخیر از سوی مدیران دولتی در این بخش گرفته شد، موجب اتلاف فرصت صنعتگران و فعالان حوزه خودرو بوده است. ما یک فرصت و امکان 90روزه تا آغاز - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - دور نخست تحریم‎ها داشتیم و می‎توانستیم برای رفع برخی مشکلات پس از آغاز تحریم‎ها، به‌عنوان گذرگاه‌های جدید روی آن حساب کنیم اما با قوانین خلق‌الساعه مدیران دولتی این گذرگاه‌های نیمه‎باز درحال‎حاضر کاملا مسدود شده‌اند. از همان نیمه نخست سال 96 مدیران دخیل در حوزه خودرو، اعم‌از داخلی و خارجی می‌دانستند تحریم‌ها برخواهند گشت و به‌همین‌دلیل برخی خودروسازان برای انجام قراردادهای خود عجله‌ای از خود نشان نمی‌دادند و  درمقابل برخی دیگر نیز برای سرعت بخشیدن به روند قراردادها، خون - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - دل می‎خوردند. همان‎طور که گفته شد، نخستین خودتحریمی در حوزه خودرو، ممنوعیت واردات آن توسط وزارت صنعت بود که پس از 6 ماه، در دی‎ماه سال گذشته برداشته شد و سایت ثبت‌سفارش با شروط مختلف و تعرفه‎های افزایش‎یافته مطابق آیین‎نامه جدید باز شد. این قصه با باز و بسته شدن‌های مختلف به تیرماه امسال رسید و در این - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - مرحله سایت کاملا بسته شد. این - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - یعنی ما در - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - یک‌سال فرصت داشتیم - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - قراردادهایمان را با برندهای مطرح جهان از - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - لحاظ نقل‌وانتقالات پولی، گارانتی محصولات، لوازم یدکی و خدمات پس‌ازفروش محکم کنیم اما خودمان خط بطلان روی این همکاری‌ها کشیدیم. حال تحریم‌ها با تاثیر بیشتری به صنعت خودرو ورود کرده‌اند و قصه تا آن‎جا پیش رفته است که حتی خودروسازهای داخلی نیز در تولید محصولات خود درمانده‌اند. اگر برخی کارکنان وزارت صنعت که هم‎اکنون در حال پاسخگویی به مقامات - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - اطلاعاتی، امنیتی و قضایی درخصوص فعالیت‌های مشکوک در حوزه خودرو و ارائه رانت‌های - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - مختلف به گروه‌های خاص هستند، انگیزه و مجال انجام این تخلفات را پیدا نمی‎کردند و تصمیم‎گیران این حوزه اندکی حساب‎شده عمل می‌کردند، شاید امروز - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - تنها دغدغه ما تولید خودروهای داخلی و جایگزین کردن آن - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - با خودروهای قدیمی‌تر ‌بود، حال اما این دغدغه کوچک‌ترین دغدغه صنعت و - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - بازار خودرو است.

آیا آزادسازی واردات خودرو باتوجه به روند فزاینده محدودیت‎های ارزی، می‎تواند متضمن ازسرگیری فعالیت این - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - حوزه کسب‎وکار باشد؟
واردکنندگان خودرو به‌هیچ‌عنوان به ارز دولتی نیازی نداشتند و این موضوع را بارها به دولت منتقل کرده بودند اما باز هم - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - کاری کردند تا بخش خصوصی یعنی واردکنندگان رسمی از تصمیمات عجیب دولتی متضرر شوند. البته این ضرر در ادامه دامن - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - دولت و خودروسازان دولتی را نیز گرفت و حتی تولیدکنندگان نیز نتوانستند از تبعات دستورالعمل‎های دولتی مصون بمانند. نمایندگان برندهای خارجی خودرو قبل از اعلام ناگهانی این ممنوعیت‎ها، پیش‎فروش‎هایی انجام داده بودند، حال اما اجازه واردات ندارند و علاوه‌بر این‎که در پیشگاه مشتریان خود بدنام شده‌اند، دیگر برای طرف خارجی خود نیز نمی‌توانند ادعایی داشته باشند. زیرا اجازه واردات نه از سوی آمریکا بلکه از سوی دولت ایران از ایشان - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - گرفته شده است. درواقع خودتحریمی‎ها، تحریم را - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - تبدیل به یک تیغ دو لبه کرده است. تا جایی‌که می‎توان گفت در آسیب‎هایی که به بخش واردات خودرو وارد شد، سهم خودتحریمی‎ها 80درصد و سهم تحریم‎های آمریکا تنها 20درصد است.

 به نظر شما چگونه می‎توان از اثرات سوء تحریم‎های ناعادلانه و غیرمنصفانه آمریکا بر تولید و واردات خودرو در ایران کاست؟
ما باید از فرصت واردات به نفع صنعت خودرو استفاده می‎کردیم، زیرا می‎توانستیم برندهای خارجی را با ادامه دادن واردات خودرو، در کشور پاگیر کنیم اما تنها کاری که انجام شد، قطع همین ارتباط اندک با برندهای مطرح جهان بود. درحال‎حاضر نیز صنعت و بازار - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - خودرو کشور از نبود مدیرانی آینده‌نگر رنج می‌برد و این رنج نه‎تنها مربوط به چند سال اخیر است بلکه قدمتی 40ساله دارد. صنعت خودرو ما در تولید محصولات خود نه‎تنها به درجا زدن عادت کرده بلکه این درجا زدن را به دیگر بازارها نیز تزریق کرده است. زیان‎دیدگان اصلی اشتباهات و ضعف مدیریت‌ها و نبود آینده‌نگری دولتی، مصرف‌کنندگان واقعی خودرو هستند و متاسفانه هیچ سازمان دولتی و غیردولتی - مبلغ یدک کش سازمان برنامه - در مقابل مردم پاسخگو نیست. هنوز نتایج عمیق این ضعف مدیریت به طور کامل پدیدار نشده است، یعنی هنوز صف‌های طولانی خریداران خودروهای داخلی و وارداتی جلوی شرکت‌ها تشکیل نشده و هنوز از نتایج نبود قطعات اصلی خودروها به‌دلیل کسری موجودی انبارها خبری نیست. بنابراین فرصت اندکی داریم تا جلو تشدید بحران در بازار خودرو را بگیریم و با تصمیمات کارشناسی در بخش تولید و واردات، به‌شکل اورژانسی صنعت و بازار خودرو از التهاباتی که بخشی از آن‎ها حاصل خودتحریمی و مصنوعی است، نجات دهیم.

اولين صفحه   -  تعرفه امداد خودرو سازمان برنامه   -   شماره تماس امداد خودرو سازمان برنامه   -   خدمات امداد خودرو سازمان برنامه   -   امداد خودرو سیار سازمان برنامه   -   کرایه امداد خودرو سیار سازمان برنامه   -   قیمت امداد خودرو سیار سازمان برنامه   -   مبلغ امداد خودرو سیار سازمان برنامه   -   تعرفه امداد خودرو سیار سازمان برنامه   -   شماره تماس امداد خودرو سیار سازمان برنامه   -   خدمات امداد خودرو سیار سازمان برنامه   -   خودروبر سازمان برنامه   -   کرایه خودروبر سازمان برنامه   -   قیمت خودروبر سازمان برنامه   -   مبلغ خودروبر سازمان برنامه   -   تعرفه خودروبر سازمان برنامه   -   شماره تماس خودروبر سازمان برنامه   -   خدمات خودروبر سازمان برنامه   -   یدک کش سازمان برنامه   -   کرایه یدک کش سازمان برنامه   -   قیمت یدک کش سازمان برنامه   -   مبلغ یدک کش سازمان برنامه   -   تعرفه یدک کش سازمان برنامه   -   شماره تماس یدک کش سازمان برنامه   -   خدمات یدک کش سازمان برنامه   -   حمل خودرو سازمان برنامه   -   کرایه حمل خودرو سازمان برنامه   -   قیمت حمل خودرو سازمان برنامه   -   مبلغ حمل خودرو سازمان برنامه   -   تعرفه حمل خودرو سازمان برنامه   -   شماره تماس حمل خودرو سازمان برنامه   -   خدمات حمل خودرو سازمان برنامه   -   حمل ماشین سازمان برنامه   -   کرایه حمل ماشین سازمان برنامه   -   قیمت حمل ماشین سازمان برنامه   -   مبلغ حمل ماشین سازمان برنامه   -   تعرفه حمل ماشین سازمان برنامه   -   شماره تماس حمل ماشین سازمان برنامه   -   خدمات حمل ماشین سازمان برنامه   -   کفی سازمان برنامه   -   کرایه کفی سازمان برنامه   -   قیمت کفی سازمان برنامه   -  آخرين صفحه