خدمات یدک کش سازمان برنامه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 04648.html
قطعه‌سازان

شاید نسخه پیاده شده در ترکیه بتواند راهکاری برای برون‌رفت صنعت خودرو ایران از شرایط فعلی باشد. البته به این شرط که چنین رویکردی به ایجاد انحصار برای دو مجموعه بزرگ قطعه‌سازی محدود نشود

۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۷

اما و اگرهای نفوذ قطعه‌سازان در بدنه شرکت‌های خودروساز

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، علیرضا کافی در سرمقاله امروز (دوشنبه – 4 شهریورماه ۱۳۹۷ ) روزنامه دنیای خودرو، به موضوع « خرید سهام خودروسازان توسط قطعه‌سازان » پرداخت.

عضو شورای سردبیری روزنامه دنیای خودرو در این - خدمات یدک کش سازمان برنامه - باره نوشت:

آیا خرید سهام خودروسازان بزرگ کشور توسط قطعه‌سازان صاحب‌نام،‌ به زیان صنعت خودرو تمام می‌شود؟ سوالی که شاید ذهن بسیاری را به خود درگیر کرده و حالا به علامت سوال بزرگی برای فعالان صنعت خودرو تبدیل‌شده است. پیش از پاسخ به این سوال بهتر است گزینه‌های احتمالی پیش روی دومین صنعت بزرگ کشور را بررسی و ترسیم کرد. با اینکه سال‌هاست خودروسازی دولتی در ایران نتوانسته نمره قبولی بگیرد و بزرگ‌ترین صنعت کشور پس از صنعت نفت - خدمات یدک کش سازمان برنامه - را به مرحله مطلوبی از سوددهی برساند، بی‌هیچ تردید می‌توان گفت که خودروسازی دولتی - خدمات یدک کش سازمان برنامه - در ایران این صنعت را به رشد - خدمات یدک کش سازمان برنامه - و تعالی نخواهد رساند. - خدمات یدک کش سازمان برنامه - واقعیتی که برای رهایی از آن باید بیش‌ازپیش به فکر خصوصی‌سازی بود. اما بهترین خریدار برای خودروسازان دولتی کیست؟

گزینه اول بخش خصوصی است که بارها از تصمیمات غیرکارشناسی در بخش صنعت نقره‌داغ شده،‌ و به عنوان - خدمات یدک کش سازمان برنامه - گزینه دوم می‌توان از سرمایه‌گذاران غیرمرتبط با این صنعت مانند بانک‌ها نام برد که البته در طول سال‌های گذشته در مواردی امتحان خود را به خوبی پس نداده‌اند.

گزینه سوم اما قطعه سازانی هستند که انتقادات بسیاری به حضورشان در بدنه سهام‌داری خودروسازان داخلی شده است. حال سوال اینجاست که حضور شرکت‌های وابسته به این قطعه‌سازان در بدنه سهامداری خودروسازان به نفع این صنعت خواهد بود یا با ایجاد انحصار مشکلی به مشکلات موجود اضافه خواهد کرد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت اگرچه ایجاد انحصار در بخش‌های مختلف به‌ویژه صنعت خودرو باعث بروز فساد خواهد شد، اما - خدمات یدک کش سازمان برنامه - به‌راستی کدام بخش برای خصوصی‌سازی صنعت خودرو هم صلاحیت تخصصی دارد و هم می‌تواند به‌عنوان سرمایه‌گذار در این بخش فعالیت کند؟

بی‌شک انحصار قطعه‌سازان باوجود تمامی بدی‌ها و کاستی‌هایی که با خود به همراه خواهد داشت، بر اداره دولتی صنعت خودرو کشور ارجحیت دارد و می‌تواند با مدیریت صحیح از سوی سیاست‌گذاران کلان، صنعت خودرو کشور را به‌سوی تعالی سوق دهد. نمونه بارز این اتفاق را شاید بتوان در کشور همسایه یعنی ترکیه مشاهده کرد؛ کشوری که به‌جای - خدمات یدک کش سازمان برنامه - تاکید بر تولید خودرو به تقویت قطعه‌سازان خود با محوریت تولید قطعات موردنیاز خودروسازان بزرگ دنیا پرداخت. تا جایی‌که قطعه‌سازی ترکیه با رشد چشمگیری که داشت به‌ناچار شرکت‌های بزرگ خودروسازی دنیا را - خدمات یدک کش سازمان برنامه - مجبور کرد تا به‌جای خرید و انتقال قطعات به کشور خود، دست به ایجاد کارخانه‌های تولید خودرو در این کشور بزنند. 

حمایت دولت ترکیه از قطعه‌سازان این کشور حالا کار را به‌جایی رسانده که بزرگ‌ترین خودروسازان دنیا با اتکا به قطعات - خدمات یدک کش سازمان برنامه - تولیدشده در این کشور، اقدام به ایجاد خط‌تولید کرده و محصولات خود را به دیگر نقاط دنیا صادر می‌کنند. 

شاید نسخه - خدمات یدک کش سازمان برنامه - پیاده شده در ترکیه بتواند راهکاری برای برون‌رفت صنعت خودرو ایران از شرایط فعلی باشد. البته به این شرط که چنین رویکردی به ایجاد انحصار برای دو مجموعه بزرگ قطعه‌سازی محدود نشود و دیگر اعضای این صنعت نیز امکان حضور در شرکت‌های بزرگ خودروسازی - خدمات یدک کش سازمان برنامه - را داشته باشند.

اولين صفحه   -  امداد خودرو سیار سازمان برنامه   -   کرایه امداد خودرو سیار سازمان برنامه   -   قیمت امداد خودرو سیار سازمان برنامه   -   مبلغ امداد خودرو سیار سازمان برنامه   -   تعرفه امداد خودرو سیار سازمان برنامه   -   شماره تماس امداد خودرو سیار سازمان برنامه   -   خدمات امداد خودرو سیار سازمان برنامه   -   خودروبر سازمان برنامه   -   کرایه خودروبر سازمان برنامه   -   قیمت خودروبر سازمان برنامه   -   مبلغ خودروبر سازمان برنامه   -   تعرفه خودروبر سازمان برنامه   -   شماره تماس خودروبر سازمان برنامه   -   خدمات خودروبر سازمان برنامه   -   یدک کش سازمان برنامه   -   کرایه یدک کش سازمان برنامه   -   قیمت یدک کش سازمان برنامه   -   مبلغ یدک کش سازمان برنامه   -   تعرفه یدک کش سازمان برنامه   -   شماره تماس یدک کش سازمان برنامه   -   خدمات یدک کش سازمان برنامه   -   حمل خودرو سازمان برنامه   -   کرایه حمل خودرو سازمان برنامه   -   قیمت حمل خودرو سازمان برنامه   -   مبلغ حمل خودرو سازمان برنامه   -   تعرفه حمل خودرو سازمان برنامه   -   شماره تماس حمل خودرو سازمان برنامه   -   خدمات حمل خودرو سازمان برنامه   -   حمل ماشین سازمان برنامه   -   کرایه حمل ماشین سازمان برنامه   -   قیمت حمل ماشین سازمان برنامه   -   مبلغ حمل ماشین سازمان برنامه   -   تعرفه حمل ماشین سازمان برنامه   -   شماره تماس حمل ماشین سازمان برنامه   -   خدمات حمل ماشین سازمان برنامه   -   کفی سازمان برنامه   -   کرایه کفی سازمان برنامه   -   قیمت کفی سازمان برنامه   -   مبلغ کفی سازمان برنامه   -   تعرفه کفی سازمان برنامه   -   شماره تماس کفی سازمان برنامه   -  آخرين صفحه