نیسان خودروبر فرحزاد

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 01639.html
قطعه‌سازان

سخنگوی انجمن قطعه‎سازان: استانداردهای جدید در بخش‌هایی که هنوز در آن‌ها خودکفا نشده‌ایم و تحریم‌ها بر تامین قطعات آن‎ها تاثیرگذارند، قابل‌اجرا نیست

۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

قطعه‌ سازان به‌زودی با ارتش وارد مذاکره می‌شوند

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، تلاش و اصرار سازمان استاندارد در زمینه رعایت استانداردهای 85گانه خودرو در تولید تا قبل از سررسید آخرین مهلت مقرر، موکدانه و جدی به نظر می‌رسید. رئیس سازمان استاندارد بارها در اظهارنظرهای مختلف خود اعلام کرد این سازمان به هیچ عنوان از مواضع خود عقب نخواهد نشست. با این حال رفتار سازمان استاندارد از یکم دی‌ماه سال‌جاری تا امروز نشان می‌دهد مناسبات به نحوی - نیسان خودروبر فرحزاد - دیگر تغییر کرده است.

چه‎بسا نیره پیروزبخت در آخرین - نیسان خودروبر فرحزاد - نشست - نیسان خودروبر فرحزاد - خبری خود درمورد اجرای استانداردهای 85گانه - نیسان خودروبر فرحزاد - خودرو رسما اعلام کرد - نیسان خودروبر فرحزاد - که پس‌از تحریم‌ها با مشکل عدم همکاری مراکز تست اروپایی با سازمان استاندارد مواجه‎ هستیم، ضمن این‎که در زمینه واردات برخی قطعات نیز مشکلاتی - نیسان خودروبر فرحزاد - وجود دارد.

وی بر این اساس با تاکید بر این‎که سلامت و ایمنی مردم خط قرمز سازمان استاندارد است، گفت: «امیدواریم تحریم‌ها به بدقولی سازمان استاندارد منجر نشود.»

این اظهارنظر در کنار تاکید پیروزبخت بر حضور سازمان استاندارد به‎عنوان مشاور در کنار تولیدکنندگان، رسما از عقب‌نشینی این سازمان از مواضع سرسختانه خود در زمینه اجرای استانداردهای 85گانه خودرو نشان دارد. با وجود - نیسان خودروبر فرحزاد - این برخی از فعالان صنعت خودرو معتقدند با داخلی‌سازی برخی از قطعاتی که تا امروز امکان تولید کل پکیج آن‎ها در کشور وجود نداشت، می‌توان تا حد قابل‌توجهی استانداردهای اعلام شده را رعایت کرد.

داخلی‌سازی برخی قطعات های‌تک به کمک ارتش

در شرایطی که مهم‎ترین دغدغه خودروسازان، تولید - نیسان خودروبر فرحزاد - و تحویل تعهدات معوق است، به نظر می‌رسد جایی برای برنامه‌ریزی و تلاش بیشتر به منظور رعایت کامل استانداردهای جدید خودرویی باقی نمانده است. سخنگوی انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو کشور با بیان اینکه مشکل تامین ارز و - نیسان خودروبر فرحزاد - مواداولیه و... مهم‌ترین مانع صنعت خودرو در زمینه رعایت استانداردها به شمار می‌رود، گفت: «خودروسازان برای قطعاتی مانند ای‌بی‌اس، ایربگ و... نیز مشکل دارند. شرایط امروز حاد است و به نظر می‌رسد سازمان استاندارد راهی جز تعامل و مماشات با خودروسازان پیش رو ندارد. در وضعیت فعلی، تولید ناخالص ملی دچار بحران است و همه باید برای افزایش - نیسان خودروبر فرحزاد - تولید ناخالص ملی تلاش کنند.»

فرهاد بهنیا در رابطه با خبرهایی که مبنی بر اعلام آمادگی ارتش برای کمک به قطعه‌سازان منتشر شده است، اظهار کرد: «این خبر درست است؛ در این راستا مذاکراتی نیز با آن‎ها انجام شده است. چراکه ارتش تکنولوژی و تجهیزات بسیار پیشرفته‌ای را در اختیار دارد که امکان تولید داخل برخی از قطعاتی را که تا امروز از خارج تامین می‌شد، به‎راحتی فراهم می‌کند. - نیسان خودروبر فرحزاد - به این - نیسان خودروبر فرحزاد - ترتیب ما با ارتش وارد مذاکره شده‌ایم و به‎زودی از نمایندگان ارتش برای مشخص شدن جزئیات و ابعاد - نیسان خودروبر فرحزاد - این همکاری دعوت - نیسان خودروبر فرحزاد - خواهیم کرد. قطعه‌سازان دیگر نیز می‌توانند در این زمینه مذاکراتی داشته باشند.»

وی در پاسخ به این سوال که در این شرایط سازمان ملی استاندارد در زمینه اجرای کدام‌یک از - نیسان خودروبر فرحزاد - استانداردها باید کوتاه بیاید، پاسخ داد: «ما معتقدیم سازمان استاندارد نباید کوتاه بیاید. اما واقعیت این است که اگر اجرای برخی از استانداردها، ریشه خارجی داشته باشد، درحال‎حاضر نمی‌توان برای آن کار کرد. - نیسان خودروبر فرحزاد - درواقع آن بخش‌هایی که هنوز در تولید آن‌ها خودکفا نشده‌ایم و تحریم‌ها بر تامین آن‌ها تاثیرگذار بوده است، مواردی هستند که سازمان استاندارد نمی‌تواند بر اجرایشان پافشاری کند.»

  راهی جز افزایش سطح خودکفایی نداریم
این فعال قطعه‌سازی در بخشی از اظهارات خود، در رابطه با موانع موجود در زمینه تبادلات بین‌المللی مالی و پولی توسط قطعه‌سازان، گفت: «بخش خصوصی به خوبی هنر این کار را دارد. در واقع اگر ارز در اختیار این بخش قرار بگیرد، به‎راحتی توان - نیسان خودروبر فرحزاد - انتقال آن وجود دارد. اگرچه نمی‌توان منابع و بانک‌های جدید را نام برد تا مشکل تازه‌ای در این زمینه ایجاد نشود. اما می‌توان گفت بانک‌های دو، سه کشور که تعدادی از آنها در ترکیه هستند، در این زمینه با ما همکاری دارند.»

بهنیا در ادامه در رابطه با امکان تولید قطعه استراتژیکی مانند ای‌سی‌یوی خودرو در داخل کشور، بیان کرد: «در شرایط تحریم فعلی، خودکفایی در - نیسان خودروبر فرحزاد - تولید این قطعه باید - نیسان خودروبر فرحزاد - انجام شود و این موضوع با همکاری سه بخش امکان‌پذیر خواهد بود.»

وی در ادامه با اشاره به مراکز - نیسان خودروبر فرحزاد - دانش‌بنیان به‌عنوان یکی از محورهای اصلی این همکاری، افزود: «این مراکز از تخصص و توانمندی بسیار بالایی - نیسان خودروبر فرحزاد - برخوردارند و بعضی از آن‎ها توان صادرات تکنولوژی حتی به کشورهایی مانند سوئد و سوییس هم دارند.»

به گفته بهنیا، استفاده از تجهیزات قابل استفاده نیروهای مسلح مانند ارتش یکی دیگر از ارکان این همکاری به شمار می‌رود و سومین محور، تجربه خوب قطعه‌سازان و خودروسازان در زمینه  تولید این نوع قطعات است.

سخنگوی انجمن قطعه‌سازان ایران با بیان اینکه اسحاق جهانگیری معاون اول و سورنا ستاری معاونت علمی رئیس‌جمهور پیگیر این موضوع هستند، خاطرنشان کرد: «به این ترتیب با شکل‌گیری همکاری میان سه بخشی که اشاره شد، امکان خودکفایی در تولید محصولاتی که تا امروز منشأ خارجی داشتند، فراهم می‌شود. در واقع تولید 301 نیز با این محوریت پیگیری می‌شود.»

وی در خصوص تولید قطعه‌ای مانند ای‌بی‌اس، گفت: «به‎رغم داخلی‎سازی بسیاری از - نیسان خودروبر فرحزاد - قطعات ABS و همچنین - نیسان خودروبر فرحزاد - مخزن ایربگ که مهم‎ترین بخش آن است، امکان داخلی‌سازی پکیج کامل این قطعات وجود - نیسان خودروبر فرحزاد - ندارد.»

اولين صفحه   -  کرایه کفی فرحزاد   -   قیمت کفی فرحزاد   -   مبلغ کفی فرحزاد   -   تعرفه کفی فرحزاد   -   شماره تماس کفی فرحزاد   -   خدمات کفی فرحزاد   -   کفی خودروبر فرحزاد   -   کرایه کفی خودروبر فرحزاد   -   قیمت کفی خودروبر فرحزاد   -   مبلغ کفی خودروبر فرحزاد   -   تعرفه کفی خودروبر فرحزاد   -   شماره تماس کفی خودروبر فرحزاد   -   خدمات کفی خودروبر فرحزاد   -   جرثقیل خودروبر فرحزاد   -   کرایه جرثقیل خودروبر فرحزاد   -   قیمت جرثقیل خودروبر فرحزاد   -   مبلغ جرثقیل خودروبر فرحزاد   -   تعرفه جرثقیل خودروبر فرحزاد   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر فرحزاد   -   خدمات جرثقیل خودروبر فرحزاد   -   نیسان خودروبر فرحزاد   -   کرایه نیسان خودروبر فرحزاد   -   قیمت نیسان خودروبر فرحزاد   -   مبلغ نیسان خودروبر فرحزاد   -   تعرفه نیسان خودروبر فرحزاد   -   شماره تماس نیسان خودروبر فرحزاد   -   خدمات نیسان خودروبر فرحزاد   -   نیسان یدک کش فرحزاد   -   کرایه نیسان یدک کش فرحزاد   -   قیمت نیسان یدک کش فرحزاد   -   مبلغ نیسان یدک کش فرحزاد   -   تعرفه نیسان یدک کش فرحزاد   -   شماره تماس نیسان یدک کش فرحزاد   -   خدمات نیسان یدک کش فرحزاد   -   ماشین بر فرحزاد   -   کرایه ماشین بر فرحزاد   -   قیمت ماشین بر فرحزاد   -   مبلغ ماشین بر فرحزاد   -   تعرفه ماشین بر فرحزاد   -   شماره تماس ماشین بر فرحزاد   -   خدمات ماشین بر فرحزاد   -  آخرين صفحه