چرخگیر باکری

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 04509.html
خودروسازان

پس از برجام در نشستی بین مسئولان وزرات صنعت و مدیران خودروسازی‌ها هشدار داده شد در قراردادهای جدید باید مراقب فرار شرکا هنگام بحران بود و کاری کرد تا نتوانند به‎راحتی کشور را ترک کنند.

۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷

بخش تحقیق و توسعه در صنعت خودرو ما تعطیل است

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو​»،  برای تحقق این - چرخگیر باکری - مهم روند سرمایه‎گذاری‎ها و انتقال دانش‌فنی می‎بایست حداکثر ممکن تسریع می‎شد اما - چرخگیر باکری - در بسیاری از قراردادها مانند قرارداد رنو-ایدرو تعلل‎ها، تاخیرها و تعویق‏های فراوانی رقم خورد که منشأ داخلی داشتند که به کارشکنی‎های درونی و مانع‎تراشی‎های غیرکارشناسی برمی‎گشت. ریشه این مشکل را می‎توان ضعف مدیریتی در - چرخگیر باکری - این حوزه دانست و مدیرانی که - چرخگیر باکری - عاری از دید کلان و استراتژیک هستند. در این خصوص سراغ یکی از کارشناسان و فعالان صنعت خودرو رفتیم تا درخصوص برخی مشکلات این - چرخگیر باکری - روزهای صنعت خودرو با وی هم‎کلام شویم. علی قربانی، کارشناس صنعت و بازار خودرو در ابتدای - چرخگیر باکری - این گفت‎وگو با اشاره به مصاحبه‌های انتقادی برخی کارشناسان در این حوزه متذکر شد: - چرخگیر باکری - «برخی فعالان از ترس هجمه‌های شرکت‌های خودروسازی از بیان مشکلات این صنعت سرباز می‌زنند. زیرا بعد از هر مصاحبه - چرخگیر باکری - سیل تلفن‌های مدیران کوچک و بزرگ - چرخگیر باکری - خودرویی به سوی کارشناسان جاری می‎شود و می‎گویند شماکه از وضعیت صنعت خودرو آگاه هستید، چرا این‎گونه - چرخگیر باکری - گفتید؟ اما واقعیت این است باید در جهت رشد صنعت خودرو، نقاط ضعف آن را دید و گوشزد کرد تا بتوان به آینده آن امیدوار شد.»

 بازار محصولات خودروسازان ایرانی در منطقه - چرخگیر باکری - چه جایگاهی را به خود اختصاص داده است؟ آیا صادرات CKD خودروسازان در کشورهای همسایه توانسته برای این صنعت بازار منطقه‌ای به ارمغان بیاورد؟
صنعت خودرو ایران از دیرباز سعی در ورود به بازار کشورهای همسایه را داشته اما این اتفاق به دلیل برخی سوءمدیریت‎ها و کارشکنی‌های داخلی و خارجی رخ نداد. بخش تحقیق‌وتوسعه در صنعت خودرو تعطیل است. این تنها بخش از صنعت بود که می‎توانست - چرخگیر باکری - برای کشور ارزش‎آفرین باشد. بازار خودروسازان ایران تنها بازار 85میلیونی داخل کشور نبود بلکه با احتساب بازار منطقه 400‌میلیونی است و کشورهای همسایه می‎توانستند مشتری خودروهای ما باشند. اما این فرصت را درنیافته‎ایم.

 بازاریابی محصولات خودرویی در کشورهای اسلامی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تا - چرخگیر باکری - چه میزان می‌تواند ارز مورد نیاز خودروسازان را در خارج کشور تامین کند؟ آیا برای تحقیقات بازارهای اسلامی از سوی خودروسازان برنامه‎ریزی شده است؟
باتوجه به روابط سیاسی - چرخگیر باکری - ایران با کشورهای منطقه در دهه‌های گذشته می‌توانستیم جایگاه بهتری برای خودروسازی به‌دست بیاوریم اما غفلت مدیران صنعتی و بازاریابان از بازارهای منطقه باعث این عقب‌ماندگی‌ها شده است. بازاریابی صنعت خودرو در کشورهای اسلامی و دوست طی سال‎های گذشته به شکل جدی و حرفه‎ای دنبال نشده و نگاه خودروسازان بیشتر متوجه بازار بسته داخلی بوده است.

 به دست‌ آوردن بازارهای جهانی چه ابزاری نیاز دارد که در اختیار شرکت‌های - چرخگیر باکری - خودروسازی ایران نبوده است؟ آیا شرکت‌های بازاریابی جهانی می‌توانند کمبودهای بخش فروش محصولات شرکت‌های خودروسازی ایران را تامین کنند؟
کارشناسان بر - چرخگیر باکری - این باور هستند صنعت خودرو می‌توانست به‌خوبی برای کشور ارزش افزوده، شغل و موقعیت صادراتی در بازارهای جهانی ایجاد کند اما به‌دلیل سوءمدیریت‌هایی که در چهار دهه گذشته بر این صنعت حاکم - چرخگیر باکری - بوده و برخی تصمیمات عجیب‌وغریب برای توسعه این مهم به یک آرزو تبدیل شده است. چرا ما نباید یک پلت‌فرم ملی داشته باشیم و مدل‎های - چرخگیر باکری - گوناگون روی همین پلت‌فرم ملی ساخته شود؟ امروزه برندهای جهانی خودرو روی یک پلت‌فرم مشترک سرمایه‎گذاری کرده و تنها با تغییر شکل خودرو و اتاق و تجهیزات آن، خودروی خاص برند خود را عرضه می‎کنند اما هر یک از خودروسازان - چرخگیر باکری - ما همچنان تمایل دارند پلت‌فرم شخصی خود را داشته باشند که این موضوع واقعا جای سوال دارد. به‎راستی هزینه طراحی و شخصی‎سازی این پلت‌فرم‌ها را چه کسی پرداخت خواهد کرد؟

 بحث آزادسازی قیمت خودرو و حذف طرح‌های حمایتی دولت در صنعت خودرو را چگونه بررسی می‌کنید؟ 
شرایط به‌وجودآمده برای صنعت خودرو تاسف‌بار است. بحث آزادسازی قیمت خودرو به‌عنوان - چرخگیر باکری - تنها راه‌حل خودروسازان برای نجات از ورشکستگی مطرح شده است. اگر خودرو گران نشود، در ماه‎های آینده هر دو خودروساز ما زمین خواهند خورد اما از سوی دیگر افزایش قیمت خودرو در حالی است که که قدرت خرید مشتریان افزایش نیافته، هرچند در شرایط کنونی نیز راهی جز این وجود ندارد.

 وزارت صنعت، معدن و تجارت از تدوین بسته حمایتی درخصوص خودروسازان خبر داده است. آیا این بسته می‌تواند تعادل را به بازار مصرف و تولید خودرو بازگرداند؟
بسته‌ای برای حمایت - چرخگیر باکری - خودروسازان از سوی وزیر صنعت برای تولیدکنندگان خودرو تدوین شده است. اما مطمئن باشید در این بسته نیز یکی از بندها، همان گران‎کردن خودرو توسط خودروسازان است. البته نام آن را «آزادسازی قیمت» نخواهند گذاشت و از تعبیری مانند - چرخگیر باکری - «توقف قیمت‎گذاری دستوری» استفاده خواهند کرد تا از فشار انتقادها کاسته شود.

برای کنترل قیمت فروش محصولات خودروسازان داخلی در بازار چه برنامه‌ای را می‌توان دنبال کرد؟ پیشنهاد شما درخصوص کاهش قیمت خودرو در بازار چیست؟
بازخورد تصمیمات اشتباهی که دولت در این مدت درباره صنعت خودرو گرفته است، این روزها به شکلی هم‎افزا - چرخگیر باکری - در بازار خودرو خودنمایی می‌کند. این بازخورد نتیجه بی‎توجهی به مشاوره‌های تخصصی است که از طریق تشکل‌های مربوطه داده شده و متاسفانه مورد توجه قرار نگرفته است. دولت با اعطای وام به خودروسازان می‌تواند بخشی از فشار افزایش قیمت خودرو در بازارهای مصرف را کاهش دهد. یعنی می‌تواند برای کم‎کردن این فشار، مابه‎التفاوتی را به - چرخگیر باکری - خودروساز پرداخت یا طرح‌های لیزینگ را جایگزین فروش نقدی کند تا از فشاری که روی مردم است،  اندکی بکاهد. - چرخگیر باکری - متاسفانه خودروسازان ما برای تولید خودرو قطعه ندارند و این به‌دلیل ضعف قطعه‎سازان در تولید، وابستگی زنجیره تامین و البته نداشتن نقدینگی در این - چرخگیر باکری - شرکت‌هاست. باید در نظر داشت هیچ بازاری در هیچ کشوری به‌صورت دستوری قابل‌کنترل نیست. اگر دولت به‌دنبال تعالی صنعت خودرو است، باید از دخالت در این صنعت دست - چرخگیر باکری - بردارد و اجازه دهد بخش خصوصی واقعی نه خصولتی و شبه‎دولتی وارد شوند و کارها را بر - چرخگیر باکری - عهده بگیرند.

اولين صفحه   -  کرایه ماشین بر باکری   -   قیمت ماشین بر باکری   -   مبلغ ماشین بر باکری   -   تعرفه ماشین بر باکری   -   شماره تماس ماشین بر باکری   -   خدمات ماشین بر باکری   -   خودرو سوار باکری   -   کرایه خودرو سوار باکری   -   قیمت خودرو سوار باکری   -   مبلغ خودرو سوار باکری   -   تعرفه خودرو سوار باکری   -   شماره تماس خودرو سوار باکری   -   خدمات خودرو سوار باکری   -   جرثقیل یدک کش باکری   -   کرایه جرثقیل یدک کش باکری   -   قیمت جرثقیل یدک کش باکری   -   مبلغ جرثقیل یدک کش باکری   -   تعرفه جرثقیل یدک کش باکری   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش باکری   -   خدمات جرثقیل یدک کش باکری   -   چرخگیر باکری   -   کرایه چرخگیر باکری   -   قیمت چرخگیر باکری   -   مبلغ چرخگیر باکری   -   تعرفه چرخگیر باکری   -   شماره تماس چرخگیر باکری   -   خدمات چرخگیر باکری   -   امداد خودرو علامه جعفری   -   کرایه امداد خودرو علامه جعفری   -   قیمت امداد خودرو علامه جعفری   -   مبلغ امداد خودرو علامه جعفری   -   تعرفه امداد خودرو علامه جعفری   -   شماره تماس امداد خودرو علامه جعفری   -   خدمات امداد خودرو علامه جعفری   -   امداد خودرو سیار علامه جعفری   -   کرایه امداد خودرو سیار علامه جعفری   -   قیمت امداد خودرو سیار علامه جعفری   -   مبلغ امداد خودرو سیار علامه جعفری   -   تعرفه امداد خودرو سیار علامه جعفری   -   شماره تماس امداد خودرو سیار علامه جعفری   -   خدمات امداد خودرو سیار علامه جعفری   -  آخرين صفحه