کرایه چرخگیر باکری

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 04510.html
صنعت خودرو

صنعت خودرو سالیان بسیاری است که در حال فعالیت برای رسیدن به نقطه اتکا و اطمینان و صاحب تکنولوژی شدن است. در این سال‌ها با وجود پیشرفت‌هایی که انجام شده است، هنوز هم صنعت خودرو نتوانسته به 100درصد طراحی و بی‌نیاز شدن از خارجی‌ها برای طراحی و تولید خودرو برسد.

۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

چرا سرعت پیشرفت صنعت خودرو در ایران به اندازه صنایع نظامی نیست؟

- کرایه چرخگیر باکری -

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو​»،  البته این بی‌نیاز بودن به معنی عدم وابستگی نیست و بسیاری از شرکت‌های خودروساز دنیا هم در برخی از قطعات نیازمند شرکت‌های دیگر - کرایه چرخگیر باکری - هستند. اما در - کرایه چرخگیر باکری - بحث طراحی خودرو و قطعات، هر شرکت به معنای واقعی خودروساز، عموما خود به تنهایی - کرایه چرخگیر باکری - اقدام می‌کند. ضمن این‎که در شرکت‌های خودروساز - کرایه چرخگیر باکری - دیگر شاهد مونتاژ و وابسته بودن به خودروهای خارجی نیستیم. بنابراین - کرایه چرخگیر باکری - این موضوع مطرح - کرایه چرخگیر باکری - می‌شود که در صنعت خودرو هنوز هم نتوانسته‌ایم به پیشرفت واقعی دست پیدا کنیم. یکی از مباحثی که در این - کرایه چرخگیر باکری - میان مطرح می‎شود، بحث مقایسه صنعت خودرو با توان موشکی و پیشرفت‌هایی است که در این عرصه با وجود پیچیدگی‌های بسیار زیاد آن انجام شده اما در صنعت خودرو با وجود بیش از 50 سال فعالیت هنوز هم این اتفاق رخ نداده است. همین مقایسه باعث شد تا دبیر انجمن خودروسازان واکنش نشان دهد و مقایسه این صنعت را با پیشرفت‌های نظامی صحیح نداند. احمد نعمت‌بخش معتقد است در تمام دنیا، بدون - کرایه چرخگیر باکری - استثنا صنایع نظامی در استفاده از تکنولوژی مدرن پیشتاز هستند و صنایع دیگر از سرریز تکنولوژی (اعم از مواداولیه، دانش‌فنی، ماشین‎آلات و...) آن‌ها استفاده می‌کنند. زیرا در صنایع نظامی هزینه‌های تحقیق و توسعه، تولید و... عمده‎ترین مساله متولیان امر نیست. 

  اصلی‎ترین تفاوت در استراتژی‎های - کرایه چرخگیر باکری - توسعه این دو صنعت است
در همین زمینه یک کارشناس - کرایه چرخگیر باکری - صنعت خودرو نیز معتقد است - کرایه چرخگیر باکری - نمی‌توان صنایع نظامی را با صنایع دیگر مقایسه کرد. وی به روزنامه «دنیای‌خودرو» می‌گوید: «دلایل متعددی وجود دارد که باعث می‌شود نتوان رشد در صنایع نظامی را با سایر صنایع از جمله صنعت خودرو به‎ویژه در ایران مقایسه کرد. اما شاید اصلی‎ترین تفاوت را بتوان در اختلاف استراتژی توسعه - کرایه چرخگیر باکری - در این دو دانست.» حسن کریمی سنجری می‌افزاید: «اصولا توسعه در صنایع نظامی ریشه در فلسفه نیاز دارد، به طوری که عمیقا جنس این توسعه با آن‎چه که به‌عنوان منشأ رشد در جایی نظیر خودروسازی رخ می‌دهد، متفاوت است.» وی تاکید می‌کند: «اولین پیشرفت‌های بشر در صنعت، در صنایع نظامی اتفاق افتاده است. به‌طوری که علمی نظیر علم تحقیق در عملیات، حاصل کنجکاوی محققان برای یافتن پاسخ به نیازهای تکنیکی در جنگ های اول و دوم جهانی بوده است. اما در عصر حاضر به دلیل تغییر در ماهیت - کرایه چرخگیر باکری - استراتژی از نیاز به سلیقه، - کرایه چرخگیر باکری - صنعتی نظیر خودروسازی به‌عنوان صنعت مولد دارای سرریز - کرایه چرخگیر باکری - دانش فنی برابر - کرایه چرخگیر باکری - با صنایع نظامی است.»

  تفاوت صنعت خودرو و صنایع نظامی در بحث - کرایه چرخگیر باکری - نیاز و سلیقه
کریمی سنجری با اشاره به تفاوت صنعت خودرو و صنایع نظامی در بحث نیاز و سلیقه اظهار می‌کند: «به‌عنوان مثال اهمیت کاهش قیمت تمام‎شده در خودرو، ناشی از نوع سلیقه و انتخاب مشتری در جوامع - کرایه چرخگیر باکری - مختلف و با درآمد پایین‌تر از یک‎سو و از سوی دیگر فشردگی فضای رقابتی موجود در بازارهای غیرانحصاری امروزه خودرو است که باعث تلاش محققان برای جایگزینی آلیاژهای سبک کربن به‎جای ورق‎های فولادی به‎کار رفته در بدنه خودرو - کرایه چرخگیر باکری - شده است.» وی در ادامه می‌گوید: «همچنین استفاده از موتور برقی در خودرو با آن‎چه در هواپیماهای جنگی استفاده می‌شود - کرایه چرخگیر باکری - و قیمت تمام‎شده بسیار بالایی هم دارد، متفاوت است. نتیجه تلاش محققان - کرایه چرخگیر باکری - برای پاسخگویی به مشتریان در انتخاب یک خودرو ارزان‌تر در مقایسه با خودرویی با سوخت فسیلی است.»
سنجری با بیان این‎که در صنایع موشکی هدف پاسخ به نیاز استراتژیک ملی است نه پاسخ به انتخاب مشتری، می‌افزاید: «به‌عبارت بهتر رشد صنایع نظامی مستقل از نیاز مشتری به طراحی متفاوت، - کرایه چرخگیر باکری - قیمت تمام‎شده کمتر و نهایتا مبتنی بر استانداردهای مالی و فنی است که - کرایه چرخگیر باکری - برای انطباق با خواست مشتری تدوین شده است. یعنی در صنعت موشکی چیزی به نام قیمت تمام‎شده‌ کمتر برای نفوذ عمیق‌تر در بازار وجود ندارد و همین‌که بتوان موشکی طراحی و تولید کرد که بتواند با دقتی مضاعف هدفی را در دوردست‌ها منهدم کند، کار تمام است و دیگر اهمیتی ندارد که چه میزان برای آن هزینه می‎شود.» وی همچنین قیمت تمام‎شده را برای صنعت خودرو بسیار بااهمیت می‌داند - کرایه چرخگیر باکری - و اظهار می‌کند: «در تولید یک خودرو رقابتی و در کلاس جهانی همان‎قدر پیشرفت تکنیکی در طراحی بدنه و قوای محرکه - کرایه چرخگیر باکری - اهمیت دارد که کاهش قیمت تمام‎شده، - کرایه چرخگیر باکری - اما در به تولید انبوه رساندن یک تانک زرهی آن‌هم برای کشوری با موقعیت جمهوری اسلامی هدف دستیابی به بهترین طراحی بدون توجه به هزینه‎های طراحی و تولید است. به‎ویژه آنکه قرار نیست هیچ‎وقت - کرایه چرخگیر باکری - چنین ابزار جنگی در یک بازار صادراتی و - کرایه چرخگیر باکری - رقابتی ارائه شود.» سنجری همچنین معتقد است ذکر این دلایل برای توجیه عدم پیشرفت صنعت خودرو ایران کافی نیست و در این‎که عواملی همچون سوءمدیریت، عدم بهره‎مندی از تمامیت منابع ارزشمند داخلی به‎ویژه نیروهای مستعد انسانی و نیز - کرایه چرخگیر باکری - بی‎بهره ماندن از - کرایه چرخگیر باکری - اتصال به زنجیره جهانی ارزش خودرو، عدم دستیابی به توسعه در این صنعت را به دنبال داشته، تردیدی نیست. اما مقایسه رشد خودروسازی با صنعت نظامی در ایران مصداق قیاس مع‎الفارق است.

اولين صفحه   -  قیمت ماشین بر باکری   -   مبلغ ماشین بر باکری   -   تعرفه ماشین بر باکری   -   شماره تماس ماشین بر باکری   -   خدمات ماشین بر باکری   -   خودرو سوار باکری   -   کرایه خودرو سوار باکری   -   قیمت خودرو سوار باکری   -   مبلغ خودرو سوار باکری   -   تعرفه خودرو سوار باکری   -   شماره تماس خودرو سوار باکری   -   خدمات خودرو سوار باکری   -   جرثقیل یدک کش باکری   -   کرایه جرثقیل یدک کش باکری   -   قیمت جرثقیل یدک کش باکری   -   مبلغ جرثقیل یدک کش باکری   -   تعرفه جرثقیل یدک کش باکری   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش باکری   -   خدمات جرثقیل یدک کش باکری   -   چرخگیر باکری   -   کرایه چرخگیر باکری   -   قیمت چرخگیر باکری   -   مبلغ چرخگیر باکری   -   تعرفه چرخگیر باکری   -   شماره تماس چرخگیر باکری   -   خدمات چرخگیر باکری   -   امداد خودرو علامه جعفری   -   کرایه امداد خودرو علامه جعفری   -   قیمت امداد خودرو علامه جعفری   -   مبلغ امداد خودرو علامه جعفری   -   تعرفه امداد خودرو علامه جعفری   -   شماره تماس امداد خودرو علامه جعفری   -   خدمات امداد خودرو علامه جعفری   -   امداد خودرو سیار علامه جعفری   -   کرایه امداد خودرو سیار علامه جعفری   -   قیمت امداد خودرو سیار علامه جعفری   -   مبلغ امداد خودرو سیار علامه جعفری   -   تعرفه امداد خودرو سیار علامه جعفری   -   شماره تماس امداد خودرو سیار علامه جعفری   -   خدمات امداد خودرو سیار علامه جعفری   -   خودروبر علامه جعفری   -  آخرين صفحه