حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
کد مطلب: 02304.html
تایرهایی که آزمایشگاهنرفته مجوز ورود به کشور را میگیرند! باز هم یک اتفاق جدید در بازار پرحاشیه تایر که شاید این روزها چندان اهمیتی برای مسئولان و تصمیمگیران حوزه واردات کالا به کشور نداشته باشد .
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
هشدار درباره ترخیص لاستیکهای غیراستاندارد از گمرک
به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،تایرهایی که آزمایشگاهنرفته مجوز ورود به کشور را میگیرند! باز هم - چرخگیر دزاشیب - یک اتفاق جدید در بازار پرحاشیه تایر که - چرخگیر دزاشیب - شاید این روزها چندان اهمیتی برای مسئولان و تصمیمگیران حوزه واردات کالا به کشور نداشته باشد اما شروع تصادفها و خسارتهای ناشیاز تایرهای بیکیفیت در چندماه آینده میتواند یک بمب خبری در رسانههای کشور ایجاد کند. همه چیز از - چرخگیر دزاشیب - کمبود تایر در کشور و فشار دولتیها برای تامین نیاز بازار ازطریق واردات کالا به مقدار زیاد آغاز شد. یکباره بودجه عظیمی برای این کار درنظر گرفته شد و در تخصیص آن هیچ توجهی به این موضوع نشد که - چرخگیر دزاشیب - تعداد کارخانههای اسمورسمدار و میزان تولید سالانه - چرخگیر دزاشیب - آنها محدود است و سرازیر کردن چنین مبالغی به بازار کشورهایی همچون چین میتواند حجم بالایی از تایرهای بیکیفیت را در بین محمولههای ورودی به کشور سرازیر بازار کند. حالا در چنین شرایطی خبرهای خوبی از کیفیت تایرها توسط سازمان ملی استاندارد و شیوه ترخیصشان از گمرک به گوش نمیرسد. مهندس سیدعبدالرزاق تفرشی، معاونت بازرسی و آزمون شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک ایران درگفتوگو با روزنامه «دنیایخودرو» از توقف ارسال نمونه تایرهای وارداتی برای انجام تستهای فنی به این شرکت خبر داد و گفت: متاسفانه روند ارسال نمونه تایرهای وارداتی به این مرکز، طی دو هفته گذشته تاکنون به صفر رسیده است - چرخگیر دزاشیب - و سازمان ملی استاندارد هیچ نمونهای را - چرخگیر دزاشیب - برای انجام تستهای کیفیت تایر به این مرکز ارائه نمیکند. وی درخصوص نحوه دریافت استاندارد توسط واردکنندگان دارای شناسنامه و متفرقه نیز گفت: درحالحاضر متاسفانه سازمان ملی استاندارد کار تایید گواهی استاندارد را به برخی شرکتهای بازرسی دارای تاییدیه از این سازمان واگذار کرده است و این شرکتها بیتوجه به حساسیت استانداردهای فنی تایر، تنها با مشاهده گواهی CIO یا همان گواهی صادرشده از مبدا که به تایید شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک ایران رسیده است، اقدام به تایید کیفیت تایرها میکنند. وی بیان کرد: اگرچه این تاییدیهها قانونی بوده و تمام آزمایشهای فنی نیز برای آنها انجام شده است اما برای - چرخگیر دزاشیب - مدت زمان طولانی قابلاستناد نیستند. علت اصلی آن هم عدماعتماد - چرخگیر دزاشیب - به برخی تولیدکنندههای چینی است که محصولاتشان از کیفیت یکسانی در یک سال یا چندماه برخوردار نیست و باید در دورههای مختلف زمانی مورد آزمایش قرار بگیرند. - چرخگیر دزاشیب - تفرشی به نمونههایی از لاستیکهای چینی - چرخگیر دزاشیب - تستشده در مرکز تحقیقات صنایع لاستیک اشاره کرد که با وجود ترخیص از گمرک توان گذراندان آزمایشهای فنی را نداشتهاند و این موضوع میتواند در آینده مشکلات بسیاری را برای مصرفکنندگان و سیستم حملونقل کشور ایجاد کند. بههمین دلیل لازم - چرخگیر دزاشیب - است مسئولان گمرکهای کشور بهویژه گمرکهای غرب که بهتازگی به محل اصلی - چرخگیر دزاشیب - واردات تایر به ایران تبدیل شدهاند نظارت بیشتری بر این مهم داشته باشند و تمام محمولههای تایر را تنها به شرط انجام آزمایش روی نمونه تایرها ترخیص و روانه بازار کنند.