کرایه امداد خودرو سیار دماوند

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06834.html

با‌توجه به نیازی که مشتریان در شهرهای مختلف دارند، توسعه شبکه خدمات‌پس‌از‌فروش در نظر گرفته می‌شود. یعنی باید پراکندگی خودرو در شهرهای مختلف به اندازه‌ای باشد که ایجاد نمایندگی مجاز فروش، خدمات‌پس‌از‌فروش و تامین قطعات را توجیه‌پذیر کند.

۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰

اطمینان‌ خاطر مشتریان در ارتباط مستقیم با مدیران و تکنسین‌ های کارمانیا

- کرایه امداد خودرو سیار دماوند -

بحث خدمات پس‌از‌فروش در صنعت خودرو یکی از مهم‌ترین مباحثی است که همواره موردتوجه خودروسازان بزرگ قرار گرفته - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - است. خدمات‌پس‌از‌فروش به‌عنوان واحدی که رضایت و عدم‌رضایت مشتریان در آن دیده می‌شود، باید به‌روز باشد و آخرین دستاوردهای جهانی در - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - آن پیاده شود.

شرکت کارمانیا به‌عنوان نماینده شرکت بی‌وای‌دی چین و واردکننده خودروهای برقی و پلاگین‌هیبرید باتوجه به پیچیدگی این خودروها، کار بسیار دشواری در پیش دارند. در‌همین زمینه با حسین سرمد ، مدیر خدمات پس‌از‌فروش شرکت کارمانیا به گفت‌و‌گو پرداختیم.

[caption id="attachment_207985" align="aligncenter" width="506"]کرایه امداد خودرو سیار دماوند حسین سرمد - مدیر خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی کارمانیا[/caption]

ابتدا درخصوص خدمات‌ پس‌از فروش شرکت بی‌وای‌دی و کارمانیا به‌عنوان نماینده این شرکت توضیح دهید.

شرکت خودروسازی کارمانیا از همان روزهای ابتدایی که آغاز به کار کرد، در فکر ارائه خدمات‌پس‌از‌فروش بر پایه رضایت‌مندی مشتریان خود بوده و آن را در دستور کار قرار داده است. می‌توان گفت بخش خدمات‌پس‌از‌فروش ما، اولین - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - واحدی است که در شرکت کارمانیا تشکیل شد.

باتوجه به اینکه واحد خدمات‌پس‌از‌فروش دارای چند زیرمجموعه مانند تعمیرگاه‌مرکزی، واحد‌های پشتیبانی‌فنی، آموزش، گارانتی و همچنین واحد قطعات، تامین قطعات و لوازم جانبی است و - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - اهمیت بسیار بالایی برای شرکت دارد. درواقع واحد گسترده‌ای است که نیاز به برنامه‌ریزی جامعی دارد تا بتواند رضایت‌مندی مشتریان را جلب کند.

تاکنون در این بخش چه کارهایی انجام شده است؟

نخستین گام در طول - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - مدت شروع به کار ما، به‌خصوص - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - از زمانی که خودروی بی‌وای‌دی S6 به بازار آمده است، انجام شده، بحث تامین سرمایه‌های انسانی متخصص است. قطعا باتوجه به زمان اندک و مسئولیت‌های سنگینی که برعهده - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - واحد خدمات‌پس‌از‌فروش بود، هر واحد باید با نیروهای متخصص خود تشکیل می‌شد.

به‌این‌منظور این افراد طبق گزینش‌های بسیار خاص انتخاب شدند و به‌راحتی توانستند از پس مسئولیت سنگین برآیند. گام دوم، ایجاد زیرساخت‌ها و تجهیزات کافی در این بخش بود تا بتوانیم خود را به سکوی پرتاب و هدف نهایی که ترسیم کرده‌ایم، برسانیم.

قرار است چه تفاوتی بین خدمات‌پس‌از‌فروش کارمانیا و دیگر شرکت‌ها وجود داشته باشد؟

کارمانیا هشتمین شرکت خودرویی است که در - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - سال‌های حضورم در این صنعت تجربه کرده‌ام. - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - در این سال‌ها موارد بسیاری از شرکت‌های مادر آموخته‌ام که متاسفانه در شرکت‌های نماینده امکان اجرا پیدا نکرد.

اما خوشبختانه در شرکت کارمانیا این امکان برایم فراهم شد تا تجربیاتم را پیاده کنم. در همه شرکت‌های خودروسازی خدمات‌پس‌از‌فروش براساس سه زیرساخت و - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - سه‌سطح ارزیابی می‌شود.

سطح اول، بحث تجهیزات و زیرساخت‌های معمول است که توسط همه شرکت‌ها فراهم می‌شود. فضای اداری مناسب و فضای تعمیرگاهی، تجهیزات، ابزارها و نیروی انسانی و آنچه برای شروع کار نیاز است، موارد موردنیاز سطح اول خدمات‌پس‌از‌فروش را تشکیل می‌دهند.

پس از ایجاد شدن این تجهیزات، در سطح دوم، بحث عملکرد یک سازمان خدمات‌پس‌از‌فروش است. یعنی یک شرکت همه تجهیزات را دارد سپس نوبت به عملکرد و چگونگی انجام کارها می‌رسد.

درحقیقت در این سطح، دستورالعمل‌هایی را که شرکت مادر - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - صادر می‌کند، باید پیاده‌سازی شوند. مانند تعمیر خودرو، سرویس‌های دوره‌ای و همچنین کمپین‌هایی که در این خصوص برگزار می‌شوند.

بعد از گذشت حدود یک‌و‌نیم تا دوسال از اجرای مرحله دوم، مرحله سوم مطرح می‌شود. در سطح سوم این سوال مطرح است که بخش خدمات‌پس‌از‌فروش چگونه با این تجهیزات، دستورالعمل‌ها و عملکردی که داشته، رضایت مشتری را به دست - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - آورده است.

این والاترین هدفی است که هر شرکت آن را دنبال می‌کند. درنهایت با این سطوح مختلف خدمات‌پس‌از‌فروش به این می‌رسیم که آیا مشتری که به این خدمات مراجعه کرده، با رضایت از سازمان خدمات‌پس‌از‌فروش شما خارج شده است یا خیر؟

این مبحث از ابتدا مورد تاکید و سفارش مدیرعامل و رئیس - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - هیات‌مدیره شرکت کارمانیا بوده است. به‌جرات می‌توانم بگویم چنین حمایت و پشتیبانی را در هیچ شرکت دیگری نداشته‌ام و این امکان برایم فراهم شده است تا آموخته‌های ارزشمندی را که از برندهای بزرگی داشته‌ام، پیاده‌سازی کنم.

درواقع این رمز موفقیت ماست که توانسته‌ایم در کمتر از یک‌سال، رتبه دوم خدمات‌پس‌از‌فروش را کسب کنیم. این رتبه به این دلیل به‌دست آمد که توانستیم در کنار بحث زیرساخت‌ها و عملکرد، رضایت‌مندی مشتریان را هم کسب کنیم.

درخصوص زیرساخت‌های خدمات‌پس‌از‌فروش شرکت‌ کارمانیا و همچنین استانداردهای شرکت مادر یعنی بی‌وای‌دی توضیح دهید.

زیرساخت‌های خدمات‌پس‌از‌فروش ما براساس استانداردهای شرکت بی‌وای‌دی پیاده‌سازی شده‌اند. تعمیرگاه مرکزی - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - ما در تهران با آخرین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا آماده شد و شروع به‌کار کرد.

در بحث عملکرد، تجهیزات نرم‌افزارهای خدمات‌پس‌از‌فروش مانند نرم‌افزار جامع DMS به فرآینده‌های عملیاتی ما کمک می‌کند و باعث - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - می‌شود این فرآیندها بسیار سریع‌تر عمل کنند.

بخش امداد هم از همان روزهای نخستین - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - زیرساخت‌ها شکل گرفت و برای نوروز سال۹۶ شبکه امداد را در - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - سراسر کشور داشتیم. بعد از گذشت یک‌سال می‌توانم بگویم رمز موفقیت ما، برخورد متفاوتی است که مشتریان از شرکت ما دریافت کرده‌اند.

ارتباط مستقیم با مدیران شرکت شیوه‌ای است که مشتریان با دیگر شرکت‌ها تجربه نکرده‌اند. مشتریان کارمانیا در هیچ جایی از کشور حتی در نقاطی که نمایندگی - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - نداریم، تنها نیستند.

مشتریان در هرجایی با مشکلی مواجه شوند، با من به‌عنوان مدیر خدمات‌پس‌از‌فروش می‌توانند ارتباط برقرار کنند. همچنین می‌توانند با تمام سرپرست‌ها و کارشناسان ما در ارتباط مستقیم باشند.

مشتریان اگر در - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - نمایندگی‌ها به مشکل برخوردند یا نیاز به امداد - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - پیدا کردند، به‌راحتی می‌توانند با من در ارتباط باشند. به نظرم این کار اثر - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - چندبرابری نسبت‌به بوروکراسی‌های - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - شرکت‌های دیگر - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - دارد.

در شرکت‌های دیگر هیچ‌گاه نمی‌توان با مدیر خدمات‌پس‌از‌فروش، فروش و پشتیبانی و crm ارتباط مستقیم داشت. این رمزی است که باعث شده مشتریان ایرانی با خرید خودروی بسیار باکیفیت بی‌وای‌دی که - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - هنوز در بازار ایران شناخته شده نیست، احساس آرامش کنند.

در‌حال‌حاضر بیش‌از ۲هزار خودروی بی‌وای‌دی در کشور وجود دارد. توسعه شبکه خدمات‌پس‌از‌فروش شرکت شما در چه مرحله‌ای است و دارای - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - چند نمایندگی هستید؟ در‌خصوص خدمات‌رسانی به این خودروها توضیح دهید.

شبکه نمایندگان اهمیت و ارزش بسیار بالایی دارد. ما به نمایندگان خود نه به چشم - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - شریک تجاری می‌نگریم و نه به چشم رقیب. همیشه عنوان کرده‌ایم نمایندگان مجاز شرکت خودروسازی کارمانیا، عضوی از این شرکت هستند.

یعنی تا این حد روی نمایندگان شرکت حساب باز می‌کنیم. بنابراین شاید یکی از دلایلی که سرعت رشدمان نسبت‌به شرکت‌های رقیب در این - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - بخش بالا نبوده، به سبب وسواسی است که نسبت‌به شبکه - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - نمایندگان داشته‌ایم.

بسیاری از این نمایندگان سابقه همکاری با شرکت‌های دیگر را داشته‌اند. عملکرد این افراد آنالیز و بررسی می‌شود تا به‌عنوان عضوی از خانواده کارمانیا - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - انتخاب شوند. در کنار این، با‌توجه به نیازی که مشتریان در شهرهای مختلف دارند، توسعه شبکه خدمات‌پس‌از‌فروش در نظر گرفته می‌شود.

یعنی باید پراکندگی خودرو در شهرهای مختلف به اندازه‌ای باشد که ایجاد نمایندگی مجاز فروش، خدمات‌پس‌از‌فروش و - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - تامین قطعات را توجیه‌پذیر - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - کند. کارمانیا سال اول را با - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - ۸ نماینده آغاز کرد اما در کمتر از یک‌سال، با پشتکار و تلاش مدیریت نمایندگان‌ خود این تعداد به ۳۱‌نمایندگی افزایش پیدا کرده است.

از این تعداد، ۲۵ نمایندگی خدمات‌پس‌از‌فروش را ارائه می‌دهند و مابقی نمایندگی فروش هستند. هدف‌گذاری ما تا پایان سال ۹۶ که تقریبا محقق شده، این است که در مرکز هر استان یک نمایندگی داشته باشیم. تقاضا برای کسب نمایندگی بی‌وای‌دی بسیار زیاد است، چرا‌که فروش خودروهای بی‌وای‌دی باتوجه به کیفیتی که دارند، بسیار آسان - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - است. سال آینده و برای شهرهای بزرگ و شهرهایی که - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - متقاضی بیشتری داشته باشند، تعداد نمایندگان ما هم افزایش می‌یابند.

چه طرح‌های دیگری برای خدمت‌رسانی بیشتر به مشتریان خود در نظر گرفته‌اید؟

ما صرفا به افزایش تعداد نمایندگان در شهرها اکتفا نکرده‌ایم. امسال دو طرح بسیار موفق و بزرگ را اجرا کردیم. یک طرح، سرویس در محل است که به‌صورت آزمایشی در تهران آغاز شد و به تمام مناطق تهران گسترش پیدا کرد.

این طرح از سال آینده برای تمام شهرهایی که دارای نمایندگی هستند، اجرا خواهد شد. دیگر لزومی ندارد مشتری برای هر ۵هزار کیلومتر که سرویس لازم است، به نمایندگی مراجعه کند بلکه از - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - طریق شبکه یا تلفن نوبت‌ دریافت خواهد کرد

. به‌خصوص در تهران که به‌دلیل شلوغی و ترافیک این سرویس‌ها در محل کار نیز انجام خواهند شد. طرح دیگری - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - که - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - برای اولین‌بار در ایران انجام می‌شود و بسیار موفق است و اثر بسیاری - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - در فروش - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - خودروهای ما داشته، طرح بی‌وای‌دی ریموت‌سرویس یا سرویس از - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - راه‌دور است.

به‌عنوان مثال مشتری پس از خرید ، به یک شهر بسیار دور که شاید ۱۰۰۰کیلومتر با مرکز استان فاصله دارد، رفته است. برای چنین - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - مشتری واقعا مقدور نیست به‌خاطر سرویس ۵هزار کیلومتر به نمایندگی مراجعه کند.

درحقیقت این کار را به‌گونه‌ای طراحی کردیم که مشتری می‌تواند مدارک احراز محل سکونتش را ارسال کند و ما - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - قطعات لازم را جهت انجام آن سرویس برای مشتری ارسال می‌کنیم.

مشتری می‌تواند به هر نمایندگی معتبری که دسترسی داشته باشد، مراجعه کند، سرویس‌ را انجام دهد و سپس مدارک را برای ما - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - ارسال کند. از این طرح بسیار استقبال شد و مشتری - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - این اطمینان را به‌دست آورد که به‌خاطر عدم مراجعه به سرویس‌های دوره‌ای، گارانتی از بین نمی‌رود. این طرح یک ارزش افزوده برای خودرو است و قطعا برای سال‌های آینده توسعه بیشتری خواهد یافت.

سال ۹۷ برای کارمانیا چگونه خواهد بود؟ با توجه به گسترش محصول که در نظر گرفته‌اید، چگونه برای بحث خدمات‌پس‌از‌فروش خود را آماده کرده‌اید؟

سال ۹۷ برای ما یک سال استراتژیک است. برای ۴ محصول برنامه خواهیم داشت البته از - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - ابتدای - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - سال ۹۶ - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - به فکر توسعه محصول بودیم. مهم‌ترین بحث در این مورد، آموزش بود. در این زمینه پرسنل ما به واحد فنی آموزشی بی‌وای‌دی در چین اعزام شدند و آموزش‌های لازم را دریافت کردند.

با‌توجه به اینکه نسل جدید خودروها که خودروهای برقی و پلاگین‌هیبرید هستند، قرار است در ایران عرضه شوند، به‌همین دلیل باید آموزش‌های - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - لازم را به‌دست می‌آوردیم. این خودروها از نظر تکنولوژی کاملا متفاوت هستند و پیچیدگی خاص خودشان را دارند.

قطعا این خودروها به دلیل پاس کردن استانداردهای ایمنی خودروهای برقی و همچنین استحکام و ساختار - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - محکم‌تر برای مشتریان اطمینان‌خاطر بیشتری ایجاد می‌کنند. به‌همین‌منظور درباره - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - این خودروها برای کارشناسان فنی و نمایندگی‌ها، دوره‌های آموزشی برگزار شده است.

اما سال آینده و پیش از عرضه محصول باز هم این دوره‌های آموزشی تکرار خواهند شد. بحث آموزش فقط منحصر به تکنسین‌های فنی نخواهد بود بلکه بخشی از آموزش به سازمان‌‌ها و نیروهای امدادی بازمی‌گردد.

این افراد باید با نوع ساختار باتری، مفهوم «های ولتاژ» و ایمنی خودرو - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - آشنا شوند. - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - ما آمادگی کامل - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - داریم این آموزش‌ها را ارائه دهیم تا در - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - صورت وقوع حادثه و تصادف چگونه بتوانند افراد را نجات بدهند یا سیستم‌های اصلی خودرو را غیرفعال کنند.

همچنین قسمتی از آموزش‌ به مشتریان ما بازمی‌گردد. یک ابرخودروی پلاگین‌هیبرید مانند تانگ - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - سرشار از آپشن‌ها و سیستم‌های حرکتی است. باید برای عموم - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - مردم جا بیافتد خودروی پلاگین‌هیبرید چه تفاوتی با هیبرید دارد.

فلسفه طراحی این خودرو چیست - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - که باعث می‌شود در هر ۱۰۰کیلومتر ۲لیتر سوخت - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - مصرف کند. همچنین حالت حرکت‌ هیبرید و برقی نیز ازجمله مواردی هستند که باید به مشتری آموزش داده شود.

به‌همین‌ منظور برای مشتریان کلاس‌های آموزشی خواهیم داشت تا بتوانند در - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - سطح عمومی و نیمه‌تخصصی با خودروی‌شان آشنا شوند. - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - قطعا با ورود خودروهای - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - برقی و هیبرید سطح جدیدی - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - از تکنولوژی به بازار خودروهای ایران ارائه خواهد شد.

عرضه این خودروها به بازار باعث ورود دانش و تکنولوژی به کشور خواهد شد. در سال‌های قبل شاید کمتر کسی با سیستم انژکتور - کرایه امداد خودرو سیار دماوند - و خودروهای اتوماتیک آشنا بود اما ورود این نوع خودروها توسط برند‌های مختلف باعث شد تکنسین‌ها مجبور شوند خود را همگام با آخرین تکنولوژی‌ها به‌روز کنند.

امیدواریم شرکت بی‌وای‌دی و کارمانیا طلایه‌دار ورود این تکنولوژی به کشور باشند. زمانی تکنولوژی خودروهای هیبرید بسیار جدید بود اما به‌زودی شاهد ورود خودروهای برقی و پلاگین‌هیبرید به کشور خواهیم بود.

اولين صفحه   -  قیمت جرثقیل یدک کش سرخه حصار   -   مبلغ جرثقیل یدک کش سرخه حصار   -   تعرفه جرثقیل یدک کش سرخه حصار   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش سرخه حصار   -   خدمات جرثقیل یدک کش سرخه حصار   -   چرخگیر سرخه حصار   -   کرایه چرخگیر سرخه حصار   -   قیمت چرخگیر سرخه حصار   -   مبلغ چرخگیر سرخه حصار   -   تعرفه چرخگیر سرخه حصار   -   شماره تماس چرخگیر سرخه حصار   -   خدمات چرخگیر سرخه حصار   -   امداد خودرو دماوند   -   کرایه امداد خودرو دماوند   -   قیمت امداد خودرو دماوند   -   مبلغ امداد خودرو دماوند   -   تعرفه امداد خودرو دماوند   -   شماره تماس امداد خودرو دماوند   -   خدمات امداد خودرو دماوند   -   امداد خودرو سیار دماوند   -   کرایه امداد خودرو سیار دماوند   -   قیمت امداد خودرو سیار دماوند   -   مبلغ امداد خودرو سیار دماوند   -   تعرفه امداد خودرو سیار دماوند   -   شماره تماس امداد خودرو سیار دماوند   -   خدمات امداد خودرو سیار دماوند   -   خودروبر دماوند   -   کرایه خودروبر دماوند   -   قیمت خودروبر دماوند   -   مبلغ خودروبر دماوند   -   تعرفه خودروبر دماوند   -   شماره تماس خودروبر دماوند   -   خدمات خودروبر دماوند   -   یدک کش دماوند   -   کرایه یدک کش دماوند   -   قیمت یدک کش دماوند   -   مبلغ یدک کش دماوند   -   تعرفه یدک کش دماوند   -   شماره تماس یدک کش دماوند   -   خدمات یدک کش دماوند   -   حمل خودرو دماوند   -  آخرين صفحه