تعرفه چرخگیر سرخه حصار

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06823.html

هدف از انتشار این اوراق این است که شرکت‌های خودروساز بتوانند پیش‌ فروشی را که اکنون به‌صورت سنتی در بازار انجام می‌دهند، به‌صورت ساختاریافته و منسجم از طریق بورس کالا پیش ببرند

۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

انتشار اوراق سلف ۵۰۰ میلیارد ‌تومانی سایپا در تالار نقره‌ای

درحالی‌که طی هفته گذشته شرکت ایران‌خودرو در بورس اوراق بهادار، اوراق مرابحه به ارزش ۷۰۰‌میلیارد‌تومان را عرضه کرد، حال مدیر بورس کالا از انتشار اوراق سلف موازی در بورس کالا از‌سوی سایپا به ارزش ۵۰۰‌ میلیارد‌ تومان خبر داده است.

در همین زمینه حامد سلطانی‌ نژاد مدیر‌عامل بورس کالا در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» اظهار داشت: «خودروسازان به‌راحتی - تعرفه چرخگیر سرخه حصار - می‌توانند با انتشار اوراق سلف موازی استاندارد، سرمایه در گردش خود را تامین کنند.»

[caption id="attachment_212135" align="aligncenter" width="700"]تعرفه چرخگیر سرخه حصار خط تولید - تعرفه چرخگیر سرخه حصار - ساینا[/caption]

سلطانی‌نژاد با اشاره به اینکه هدف از انتشار این اوراق این است که شرکت‌های خودروساز بتوانند پیش‌فروشی را که اکنون به‌صورت سنتی در بازار انجام می‌دهند، به‌صورت ساختاریافته و منسجم از - تعرفه چرخگیر سرخه حصار - طریق بورس کالا پیش ببرند، اضافه کرد: «روش کنونی پیش‌فروش خودرو به‌عنوان یک روش سنتی دارای معایب مختلفی است.»

وی با بیان اینکه روش سنتی دارای دو مشکل است، اظهار داشت: «اولین مشکل این است - تعرفه چرخگیر سرخه حصار - که اگر خریداران این خودرو بخواهند انصراف دهند، خودروسازان با مشکل نقدینگی مواجه می‌شوند. در این شرایط اگر تعداد انصراف‌دهنده‌ها زیاد باشد، شرکت خودروساز با مشکل نقدینگی مواجه می‌شود.»

مدیرعامل بورس کالا ادامه داد: «مشکل دیگر این است‌ که فقط کسانی می‌توانند وارد این نوع تامین مالی شوند که حتما بتوانند مبلغ پیش‌پرداخت تعیین‌شده توسط خودروساز را تامین کنند، یعنی ‌اکنون هیچ خریداری نمی‌تواند با پول اندک وارد این دادوستدها شود.»

به گفته سلطانی‌نژاد، مشکل دیگر این است که اگر خریداری قصد انصراف داشته باشد، بسیار - تعرفه چرخگیر سرخه حصار - دیر به پولش خواهد رسید. به‌طور معمول هرکس از خرید خودرو انصراف دهد، ۳۰روزکاری پس از انصراف به پولش خواهد - تعرفه چرخگیر سرخه حصار - رسید؛ یعنی این سرمایه‌گذاری عملا نقد‌شونده نیست و به این صورت نخواهد بود که هر زمان خریدار مایل باشد، به پولش برسد.

وی ادامه داد: «درواقع ‌اکنون خودرو‌سازان با پیش‌فروش خودرو برای آینده، بخشی از مبلغ خودرو را به‌عنوان سرمایه در گردش در فرایند تولیدشان استفاده می‌کنند.»

مدیرعامل بورس کالا با تاکید بر اینکه در بازار سنتی خودرو، دادوستدهای ثانویه وجود ندارد، افزود: «اما اگر کسی این اوراق - تعرفه چرخگیر سرخه حصار - را ازطریق بورس پیش‌خرید کند، دیگر - تعرفه چرخگیر سرخه حصار - نگران - تعرفه چرخگیر سرخه حصار - این نیست که درصورت انصراف چه زمانی به پولش خواهد رسید.»

سلطانی‌نژاد خاطرنشان کرد: «درواقع خریدار نیازی به انصراف ندارد، بلکه با فروش اوراق در بازار ثانویه خیلی راحت می‌تواند در اسرع وقت به پولش برسد، یعنی عملا خریدار در در یک بازار نقد‌شونده سرمایه‌گذاری کرده است.»

وی افزود: «ازسوی دیگر باتوجه‌به اینکه این اوراق بازارگردان دارد، لزومی ندارد خودروساز مبالغ خرید را پس - تعرفه چرخگیر سرخه حصار - از انصراف به خریدار پس دهد، چون خریدار اوراق را در بازار ثانویه به شخص دیگری می‌فروشد و وجوه موردنیازش را تامین می‌کند یا اگر کس دیگری هم نبود، آن رابه بازارگردان می‌فروشد.»

براساس این گزارش، - تعرفه چرخگیر سرخه حصار - طی سالیان اخیر خودروسازان با درک درستی که از ظرفیت بازار سرمایه و بورس‌های اوراق بهادار و کالا برای تامین مالی داشته‌اند، توانسته‌اند بخشی مهمی - تعرفه چرخگیر سرخه حصار - از نیازهای سرمایه در گردش خود را ازطریق بازار سرمایه تامین کنند، این درحالی است که به‌نظر می‌رسد خودروسازان در سال آینده نیز برنامه‌های مدونی را - تعرفه چرخگیر سرخه حصار - برای - تعرفه چرخگیر سرخه حصار - استفاده از این ظرفیت داشته باشند.

اولين صفحه   -  شماره تماس ماشین بر سرخه حصار   -   خدمات ماشین بر سرخه حصار   -   خودرو سوار سرخه حصار   -   کرایه خودرو سوار سرخه حصار   -   قیمت خودرو سوار سرخه حصار   -   مبلغ خودرو سوار سرخه حصار   -   تعرفه خودرو سوار سرخه حصار   -   شماره تماس خودرو سوار سرخه حصار   -   خدمات خودرو سوار سرخه حصار   -   جرثقیل یدک کش سرخه حصار   -   کرایه جرثقیل یدک کش سرخه حصار   -   قیمت جرثقیل یدک کش سرخه حصار   -   مبلغ جرثقیل یدک کش سرخه حصار   -   تعرفه جرثقیل یدک کش سرخه حصار   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش سرخه حصار   -   خدمات جرثقیل یدک کش سرخه حصار   -   چرخگیر سرخه حصار   -   کرایه چرخگیر سرخه حصار   -   قیمت چرخگیر سرخه حصار   -   مبلغ چرخگیر سرخه حصار   -   تعرفه چرخگیر سرخه حصار   -   شماره تماس چرخگیر سرخه حصار   -   خدمات چرخگیر سرخه حصار   -   امداد خودرو دماوند   -   کرایه امداد خودرو دماوند   -   قیمت امداد خودرو دماوند   -   مبلغ امداد خودرو دماوند   -   تعرفه امداد خودرو دماوند   -   شماره تماس امداد خودرو دماوند   -   خدمات امداد خودرو دماوند   -   امداد خودرو سیار دماوند   -   کرایه امداد خودرو سیار دماوند   -   قیمت امداد خودرو سیار دماوند   -   مبلغ امداد خودرو سیار دماوند   -   تعرفه امداد خودرو سیار دماوند   -   شماره تماس امداد خودرو سیار دماوند   -   خدمات امداد خودرو سیار دماوند   -   خودروبر دماوند   -   کرایه خودروبر دماوند   -   قیمت خودروبر دماوند   -   مبلغ خودروبر دماوند   -  آخرين صفحه