کرایه حمل خودرو دروس

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05280.html
خودروسازان

باور عمومی بر این بود پس‌از توافق هسته‌ای و برجام، جایگاه خودروسازان چینی در ایران تضعیف شود و اروپایی‌ها و آسیایی‌هایی مانند هیوندای و کیا عرصه را بر آن‎ها تنگ کنند اما این اتفاق رخ نداد و چینی‌ها توانستند خود را در بازار کشور نگه دارند.

۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

خودروسازان خصوصی کمتر از تحریم‎ها آسیب خواهند دید

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو» ، خودروسازی ایران تا دو هفته دیگر با اجرای تحریم‌های ایالات‌متحده مواجه - کرایه حمل خودرو دروس - خواهد شد. این در حالی است که جدای از ایران‌خودرو و سایپا به‌عنوان دو خودرو ساز بزرگ صنعت خودرو کشور، شرکت‌های متعلق به بخش خصوصی نیز زیر سایه سنگین تحریم‌ها قرار خواهند گرفت. آمریکا از نیمه‌مردادماه امسال قرار است تحریم‌ها علیه خودروسازی ایران را دوباره فعال کند. - کرایه حمل خودرو دروس - با آغاز رسمی تحریم‌ها، آن دسته از خودروسازان خارجی که توان و جسارت لازم را در برابر جرایم مادی و معنوی آمریکایی‌ها ندارند، از خودروسازی ایران خارج خواهند شد و این قاعده، استثنایی ندارد. این اتفاق خودروسازان بزرگ جاده‌مخصوص را درگیر خواهد کرد و هم خصوصی‌ها را به دردسر می‌اندازد. با این حال اما باتوجه - کرایه حمل خودرو دروس - به نوع ارتباطات خارجی، به‌ نظر می‌رسد کار بخش‌خصوصی در حفظ شرکای خارجی راحت‌تر از ایران‌خودرو و سایپا باشد. این موضوع از آن جهت موردتوجه است که شراکت اصلی خودروسازان بخش خصوصی، بیشتر ‌با چینی‌ها بوده و چینی‌ها نیز معمولا این‌طور نشان داده‌اند - کرایه حمل خودرو دروس - خود را درگیر تحریم‌ها نمی‌کنند و در صنعت خودرو ایران باقی می‌مانند. در همین زمینه با علی شکوهی، - کرایه حمل خودرو دروس - کارشناس صنعت خودرو به گفت‎وگو پرداختیم.

 دو هفته به اعمال تحریم‌های امریکا زمان مانده است - کرایه حمل خودرو دروس - و به‌نظر می‎رسد چینی‌ها تنها خودروسازان خارجی هستند که قصد همراهی با آمریکایی‌ها در این تحریم را ندارند. هرچند برخی شرکت‎های اروپایی مانند رنو هم اعلام - کرایه حمل خودرو دروس - کرده‎اند به حضور محدود - کرایه حمل خودرو دروس - در صنعت خودرو ایران ادامه خواهند داد. ماندن یا رفتن شرکت‌های خودروسازی خارجی در بازار - کرایه حمل خودرو دروس - ایران را چگونه بررسی می‌کنید؟
ماندن چینی‎ها آسیب‎پذیری صنعت خودرو ایران از تحریم‎های آمریکا را به‌ویژه در - کرایه حمل خودرو دروس - بخش خصوصی - کرایه حمل خودرو دروس - کمتر - کرایه حمل خودرو دروس - می‎کند اما این بدان معنا نیست که بخش خصوصی صنعت خودرو کشور - کرایه حمل خودرو دروس - هیچ آسیبی از تحریم‌های آمریکا نخواهد دید. صنعت خودرو از قطع ارتباط شرکت‌های غیرچینی با این بخش متضرر خواهد شد و ماندگاری چینی‌ها نیز خالی از دردسر و هزینه نخواهد بود. درحال‎حاضر بیشتر - کرایه حمل خودرو دروس - شرکای بخش خصوصی خودروسازی ایران را چینی‌ها تشکیل می‌دهند و تنها برندهای غیرچینی حاضر در این بخش از صنعت خودرو کشور، هیوندای‌موتورز کره‌جنوبی و مزدای ژاپن هستند. هیوندای البته ظاهرا قصد ماندن در ایران را ندارد و بلافاصله پس از خروج آمریکا از برجام، به طرف ایرانی خود (کرمان‌موتور) اعلام کرده با بازگشت تحریم‌ها از نیمه‌مردادماه همکاری با این - کرایه حمل خودرو دروس - شرکت را قطع خواهد کرد. از آن سو مزدا نیز به احتمال فراوان فعالیت در ایران را تعلیق می‌کند؛ زیرا ژاپنی‌ها نشان داده‌اند دنباله‌رو سیاست‌های - کرایه حمل خودرو دروس - آمریکا در قبال ایران هستند. بنابراین، درحال‎حاضر نخستین خروجی‌های بخش خصوصی خودروسازی ایران، هیوندای و مزدا هستند و اگرچه با رفتن - کرایه حمل خودرو دروس - آن‎ها، خلأهایی در میزان تولید رخ خواهد داد، با این حال خصوصی‌ها امیدوارند بتوانند با حفظ شرکای چینی خود، ادامه حیات بدهند.

 درصورت - کرایه حمل خودرو دروس - اعمال - کرایه حمل خودرو دروس - تحریم‌های آمریکا و متحدانش در نیمه‌مردادماه چه شرکت‌هایی بیشترین  فشار را تجربه خواهند کرد؟ تاثیرات فشار تحریم‌های بین‎المللی بر خودروسازی ایران را چگونه پیش‎بینی می‌کنید؟
طبق آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت، هم‌اکنون هشت شرکت فعال در بخش خصوصی خودروسازی ایران وجود دارد که سهم آن‎ها در کل تولید سالانه خودرو در کشور چیزی حدود ۱۱درصد است. با در نظر گرفتن خروج هیوندای و مزدا از ایران، در ابتدا با کاهش تیراژ در بخش خصوصی مواجه خواهیم شد. با این حال، احتمال دارد در ادامه و به‌واسطه توسعه فعالیت چینی‌ها، این کاهش تیراژ جبران شود. چری، لیفان، گریت‎وال، جک، فاو، بی‎وای‎دی، جیلی و ام‎جی ازجمله - کرایه حمل خودرو دروس - شرکت‌های خودروساز چین به‌شمار - کرایه حمل خودرو دروس - می‌روند که در بخش خصوصی صنعت خودرو ایران فعالیت می‌کنند و در این بین، چری و جک صاحب بیشترین تیراژ هستند.

 پیش‎بینی شما از آینده خودروسازی ایران در وضعیتی که منتظر آن هستیم، چیست؟ موضع‌گیری چینی‌ها در قبال تحریم و بازار ایران را چگونه ارزیابی - کرایه حمل خودرو دروس - می‌کنید؟
در این شرایط، برای این‎که بتوان پیش‌بینی واقع‎بینانه‌ای از آینده خودروسازی خصوصی ایران و ارتباطات آن‎ها - کرایه حمل خودرو دروس - با شرکت‌های چینی انجام داد، باید به دو مساله مهم - کرایه حمل خودرو دروس - توجه کرد؛ نخست رفتار خودروسازان چینی در دوران تحریم‌های قبلی و دیگری سیاست آتی دولت چین در قبال برجام و تحریم‌های آمریکا علیه ایران. در این بین، مرور رفتار گذشته خودروسازان چینی در ایران، امید را - کرایه حمل خودرو دروس - در اردوی خودروسازان خصوصی بالا می‌برد، - کرایه حمل خودرو دروس - چه آن‎که تقریبا هیچ‎کدام از آن‎ها ایران را در آن مقطع ترک نکرده و حتی فعالیت‌هایشان را نیز گسترش دادند.

مهم‎ترین دلایلی که چینی‌ها را برای حفظ - کرایه حمل خودرو دروس - بازار ایران در تحریم‌های گذشته مجاب کرد، چیستند؟ آیا می‌توان - کرایه حمل خودرو دروس - امیدوار بود خودروسازان چین مثل دور قبل تحریم‌های - کرایه حمل خودرو دروس - آمریکا با صنعت خودروسازی ایران همکاری کنند؟
یکی از دلایل - کرایه حمل خودرو دروس - مهمی که ماندگاری چینی‌ها را در - کرایه حمل خودرو دروس - دوران تحریم‌های قبلی رقم زد، غیبت آن‎ها در بازار خودرو - کرایه حمل خودرو دروس - آمریکا بود. درواقع چون شرکت‌های خودروساز چینی منافعی در دومین بازار - کرایه حمل خودرو دروس - بزرگ خودرو - کرایه حمل خودرو دروس - جهان نداشتند، طبعا از تحریم‌ها نیز جان سالم به در بردند و توانستند با تمام قوا در ایران باقی بمانند و گستره فعالیت خود را نیز بیشتر کنند. این - کرایه حمل خودرو دروس - برگ برنده - کرایه حمل خودرو دروس - همچنان پابرجاست، زیرا بیشتر خودروسازان چینی حاضر در ایران، ارتباطی با صنعت و - کرایه حمل خودرو دروس - بازار خودرو آمریکا ندارند و تنها - کرایه حمل خودرو دروس - شرکت فاو با جنرال‎موتورز - کرایه حمل خودرو دروس - همکاری می‌کند و بی‎وای‎دی نیز که در خاک آمریکا اتوبوس برقی تولید می‎کند، سودای حضور در بازار خودروهای سواری آمریکا را در سر می‌پروراند. بنابراین حتی اگر این دو شرکت در بدبینانه‌ترین حالت قصد خروج از ایران را به‌دلیل تحریم‌های آمریکا داشته باشند، بخش خصوصی صنعت خودرو کشور همچنان می‌تواند به‌واسطه سایر همکاران چینی‌اش، به حیات خود ادامه دهد. این پیش‌بینی البته با این پیش‌فرض انجام می‌شود که خودروسازان چینی رفتاری مشابه با دوران تحریم‌های قبلی را - کرایه حمل خودرو دروس - در پیش بگیرند و دولت چین نیز مرعوب آمریکایی‌ها نشده و از برجام بیرون نرود.

 به‌نظر شما آیا ممکن است - کرایه حمل خودرو دروس - شرایط به‌گونه‎ای پیش برود که چینی‎ها نیز تصمیم به ترک صنعت خودرو ایران بگیرند؟
طبعا اگر دولت چین بخواهد سیاست خود را در قبال ایران تغییر - کرایه حمل خودرو دروس - دهد و سوار - کرایه حمل خودرو دروس - بر موج آمریکایی‌ها شود، آن‎گاه شرایط برای ماندن خودروسازان این کشور در بخش خصوصی صنعت خودرو، تغییر کرده و ممکن است آن‎ها نیز چمدان‌هایشان را ببندند و بروند. این درحالی است که به چند - کرایه حمل خودرو دروس - دلیل، امکان وقوع این ماجرا چندان زیاد نیست و بعید به‌نظر می‌رسد خودروسازان چینی، بازار ایران - کرایه حمل خودرو دروس - را در دوران تحریم‌های پیش‌رو ترک کرده و از دست بدهند. این دلایل البته جدای از علت‌العلل نرفتن چینی‌ها از ایران یعنی عدم‌وابستگی به صنعت و بازار خودرو آمریکاست، چه آنکه همین موضوع به تنهایی می‌تواند برای ماندگاری چینی‌ها کفایت کند. دلیل نخست اما سیاست دولت چین در حمایت از فعالیت‌های خارجی خودروسازان این کشور است، موضوعی که می‌تواند کمک بزرگی به - کرایه حمل خودرو دروس - ماندگاری چشم بادامی‌ها در بخش خصوصی صنعت خودرو ایران بکند. تا امروز نیز با وجود همه تهدیدات آمریکایی‌ها پس از خروج از برجام، دولت چین دستوری مربوط به تحریم و ترغیب خودروسازان این کشور برای خارج شدن از ایران ارسال نکرده است. همچنین وزارت بازرگانی چین اعلام کرده است این کشور مخالف اعمال تحریم‌های یک‌جانبه (علیه ایران) است و به همکاری - کرایه حمل خودرو دروس - با ایران در قالب تعهدات بین‌المللی ادامه خواهد داد.
دلیل دوم که امیدواری به ماندن چینی‌ها در خودروسازی بخش خصوصی را بالا برده، خروج خودروسازان معتبر اروپایی و آسیایی از ایران است و این موضوع می‌تواند برگ‌برنده‌ جدیدی برای آنها برای توسعه فعالیت در بازار خودرو کشور باشد. باور عمومی بر این بود که پس از توافق هسته‌ای و برجام، جایگاه خودروسازان چینی در ایران تضعیف شود و اروپایی‌ها و آسیایی‌هایی مانند هیوندای و کیا عرصه را بر آن‎ها تنگ کنند، با این حال این - کرایه حمل خودرو دروس - اتفاق رخ نداد و چینی‌ها توانستند خود را در بازار کشور نگه دارند. حالا باتوجه به خروج شرکت‌هایی مانند پژو و سیتروئن و هیوندای و همچنین کاهش سطح فعالیت‌های رنو، فرصتی بزرگ برای خودروسازان چینی به‌وجود آمده تا با استفاده از خلأ موجود، بیشتر از گذشته در صنعت و بازار خودرو ایران نفوذ و خودنمایی کنند. بسیار بعید به‌نظر می‌رسد چینی‌ها این فرصت طلایی را از دست بدهند و به‌دلیل تحریم‌های پیش رو، ایران را ترک کنند. 
دلیل - کرایه حمل خودرو دروس - سوم برای ماندن چینی‌ها زیرساخت‌های عظیمی است که آن‎ها طی بیش‌از یک‌دهه گذشته در ایران ایجاد کرده‌اند، زیرساخت‌هایی که سرمایه کلانی پشت آن‎ها خوابیده است. از خطوط تولید گرفته تا نمایندگی‌های خدمات پس از فروش، همه سرمایه‌گذاری‌ها و زیرساخت‌هایی هستند که جای پای چینی‌ها را در بازار ایران محکم کرده و آنها - کرایه حمل خودرو دروس - به راحتی قیدشان را نخواهند زد. درحال‌حاضر چینی‌ها حدود ۱۱درصد از بازار خودرو ایران را در دست دارند و توانسته‌اند مشتریان زیادی را باتوجه به تنوع محصولات و شرایط متنوع فروش، جذب خود کنند و کدام - کرایه حمل خودرو دروس - عقل سلیم است که به این بخت بزرگ لگد بزند و بازاری به این جذابی را ترک کند. در مجموع به‌نظر می‌رسد خودروسازان چینی در دوران تحریم‌های جدید نیز در ایران باقی خواهند ماند، هرچند ممکن است باتوجه به شرایط موجود، به‌دنبال امتیازگیری‌هایی نیز باشند. این رویکرد احتمالی، کار را برای طرف‌های ایرانی کمی سخت خواهد کرد، با این حال نمی‌تواند مانع بزرگی برای ماندن چینی‌ها در بخش خصوصی خودروسازی کشور باشد

اولين صفحه   -  قیمت امداد خودرو سیار دروس   -   مبلغ امداد خودرو سیار دروس   -   تعرفه امداد خودرو سیار دروس   -   شماره تماس امداد خودرو سیار دروس   -   خدمات امداد خودرو سیار دروس   -   خودروبر دروس   -   کرایه خودروبر دروس   -   قیمت خودروبر دروس   -   مبلغ خودروبر دروس   -   تعرفه خودروبر دروس   -   شماره تماس خودروبر دروس   -   خدمات خودروبر دروس   -   یدک کش دروس   -   کرایه یدک کش دروس   -   قیمت یدک کش دروس   -   مبلغ یدک کش دروس   -   تعرفه یدک کش دروس   -   شماره تماس یدک کش دروس   -   خدمات یدک کش دروس   -   حمل خودرو دروس   -   کرایه حمل خودرو دروس   -   قیمت حمل خودرو دروس   -   مبلغ حمل خودرو دروس   -   تعرفه حمل خودرو دروس   -   شماره تماس حمل خودرو دروس   -   خدمات حمل خودرو دروس   -   حمل ماشین دروس   -   کرایه حمل ماشین دروس   -   قیمت حمل ماشین دروس   -   مبلغ حمل ماشین دروس   -   تعرفه حمل ماشین دروس   -   شماره تماس حمل ماشین دروس   -   خدمات حمل ماشین دروس   -   کفی دروس   -   کرایه کفی دروس   -   قیمت کفی دروس   -   مبلغ کفی دروس   -   تعرفه کفی دروس   -   شماره تماس کفی دروس   -   خدمات کفی دروس   -   کفی خودروبر دروس   -  آخرين صفحه