کرایه چرخگیر تهران ویلا

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در تهران تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07870.html

اولین نمونه این اتوبوس به منظور تست به‌زودی وارد ایران خواهد شد. با اولین سفارش خط تولید این اتوبوس‌ را با همکاری شهاب‌خودرو راه‌اندازی خواهیم کرد

۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

اتوبوس‌های بل‌کمون‌ماش با قابلیت شارژ برق شهری می‌آیند

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، شرکت سام‌سبز خودرو ایرانیان ، ‌شریک تجاری شرکت بل‌کمون‌ماش (BELKOMMUNMASH) بلاروس در ایران است. این شرکت مجموعه‌ای پیشرو در زمینه ساخت محصولات الکتریکی و برقی حمل‌ونقل شهری است که شامل تراموا، واگن‌های برقی شهری و اتوبوس‌‌های برقی می‌شود.

این شرکت موفق به برقراری روابط اقتصادی و تجاری با فدراسیون روسیه، کشورهای مستقل مشترک‌المنافع و کشورهای دیگر شده است.

در‌حال‌حاضر، محصولات شرکت سام‌سبز خودرو با موفقیت در شهرهای مختلف بلاروس و بیش از ۳۲ شهر روسیه و شهرهای صربستان، لاتویا، اوکراین، قرقیزستان، مولداوی، آرژانتین، کلمبیا، مغولستان و... استفاده می‌شود.

این شرکت تمرکز خود را در‌حال‌حاضر روی بازار کشورهای اروپای‌غربی متمرکز کرده و قرار است با همکاری شرکت شهاب‌خودرو به تولید اتوبوس‌های تمام‌برقی بل‌کمون‌ماش در ایران بپردازد.

از این رو با محمد صمصام سخیراوی ، رئیس هیات‌مدیره سام‌سبز خودرو ایرانیان مصاحبه‌ای کرده‌ایم که - کرایه چرخگیر تهران ویلا - از نظر می‌گذرد.

[caption id="attachment_208385" align="aligncenter" width="643"]کرایه چرخگیر تهران ویلا اتوبوس های برقی شرکت بل‌کمون‌ماش[/caption]

اهداف و زمینه‌های اصلی فعالیت شرکت سام‌سبز‌خودرو ایرانیان چه - کرایه چرخگیر تهران ویلا - هستند؟

همان‌طور که مشهود است برای معضل آلودگی‌ - کرایه چرخگیر تهران ویلا - هوای کلانشهرهای کشور، چاره‌اندیشی اساسی - کرایه چرخگیر تهران ویلا - نشده است. مسئولان و دست‌اندرکاران برای حل این مشکل اتوبوس‌های دیزلی با استاندارد آلایندگی یورو۵ - کرایه چرخگیر تهران ویلا - و تکنولوژی‌های برتر سوخت‌های فسیلی را انتخاب می‌کنند. به‌تازگی هم به سمت سوخت‌ سی‌ان‌جی گرایش پیدا کرده‌اند که این سوخت‌ هم آلایندگی‌های خاص خود را دارد.

با این راه‌حل‌ها اما مشکل آلودگی هوا حل نمی‌شود. ما با بررسی‌های انجام‌شده در کشور بلاروس با شرکتی به نام بل‌کمون‌ماش آشنا شدیم که از حدود ۵۰‌سال پیش تاکنون در زمینه حمل‌ونقل برقی فعالیت می‌کند و به تولید اتوبوس‌های برقی، لوکوموتیوها و قطارهای برقی می‌پردازد.

این شرکت به‌تازگی روی تولید اتوبوس شهری با - کرایه چرخگیر تهران ویلا - تکنولوژی ابرخازن - کرایه چرخگیر تهران ویلا - متمرکز شده، این تکنولوژی‌ به‌گونه‌ای است که اتوبوس با ۵دقیقه شارژگیری می‌تواند ۲۰کیلومتر را طی کند و از این اتوبوس می‌‌توان به صورت ٢۴ساعته بهره‌برداری کرد.

این شرکت بعد از تولید، توانسته است تست‌های کاربردی را با نتایج خوب طی کند. - کرایه چرخگیر تهران ویلا - این اتوبوس‌ها حدود یک‌سال است که در - کرایه چرخگیر تهران ویلا - شهر مسکو تردد می‌کنند. بر این اساس، به این نتیجه رسیدیم شاید بتوان با انتقال این - کرایه چرخگیر تهران ویلا - تکنولوژی به کشور، - کرایه چرخگیر تهران ویلا - مشکلات حمل‌ونقل و محیط‌زیست را حل کرد.

این محصول از چه ویژگی‌هایی نسبت‌به سایر اتوبوس‌های مشابه برخوردار است و چه مزیت رقابتی با آن‌ها خواهد داشت؟

این اتوبوس کاملا برقی است و هیچ‌گونه آلایندگی صوتی و زیست‌محیطی ندارد. این اتوبوس‌ها بنا بر طراحی که دارند، می‌توانند با هر ۵دقیقه شارژ مسافتی بین ۲۰ تا ۴۰ کیلومتر را طی کنند. زمان شارژ‌گیری این اتوبوس‌ها به قدری کوتاه است که در فاصله اندکی قبل از مسافرگیری نیز می‌توان به آن پرداخت.

بدنه این اتوبوس‌ها از کامپوزیت ساخته شده که نسبت‌به خوردگی مقاوم هستند. در‌حالی‌که برخی اتوبوس‌های مشابه دارای بدنه‌های فلزی هستند. همچنین این اتوبوس‌ها تا ۱۰‌سال گارانتی دارند.

از سوی دیگر مکانیزم این اتوبوس با سایر اتوبوس‌های برقی که تاکنون شرکت‌های دیگر - کرایه چرخگیر تهران ویلا - وارد کرده‌اند، متفاوت است. اتوبوس‌های پیشین - کرایه چرخگیر تهران ویلا - با باتری‌های لیتیومی کار می‌کردند در حالی که محصول جدید ما با ابرخازن‌ها کار می‌کنند.

باتری‌های لیتیومی‌ مانند نمونه‌هایی که در موبایل‌ها به کار می‌روند، باید الکتریسیته را به الکتروشیمیایی - کرایه چرخگیر تهران ویلا - تبدیل کنند اما در ابرخازن‌ها الکتریسیته به‌صورت مستقیم در ابرخازن ذخیره می‌شود. در زمینه بحث‌های محیط‌ زیستی نیز ابرخازن‌ها نسبت به باتری‌های لیتیومی متفاوت هستند.

از سوی دیگر باتری‌های لیتیومی مدت زمان شارژ متفاوتی در مقایسه با ابرخازن‌ها دارند و - کرایه چرخگیر تهران ویلا - می‌توانند با هربار شارژ حدود ۱۰۰ کیلومتر را بپیمایند اما باید ۴ ساعت به منبع شارژ - کرایه چرخگیر تهران ویلا - متصل باشند.

از این رو شبکه شهری شاید نتواند پاسخگوی شارژ تعداد - کرایه چرخگیر تهران ویلا - بالایی از این اتوبوس‌ها - کرایه چرخگیر تهران ویلا - به‌طور هم‌زمان باشد. اما - کرایه چرخگیر تهران ویلا - برای شارژ - کرایه چرخگیر تهران ویلا - اتوبوس‌های ابرخازنی می‌توان با تعبیه چند ایستگاه، چند خط را ساپورت کرد. طول عمر خازن‌ها یکی دیگر از مزایای این سیستم نسبت‌به باتری‌ها محسوب می‌شود.

خازن‌ها حدود ۹۰ هزار بار امکان شارژ و دشارژ کردن را - کرایه چرخگیر تهران ویلا - دارند که این عدد برای باتری‌ها به ۳هزار تا ۳۵۰۰ می‌رسد. این اتوبوس‌ها در دو نمونه ۱۲ و ۱۸متری عرضه - کرایه چرخگیر تهران ویلا - خواهند شد.

ایستگاه‌های این اتوبوس - کرایه چرخگیر تهران ویلا - نیز به طول ۳ متر و عرض یک‌متر طراحی شده‌اند فضای زیادی را اشغال نخواهند کرد. این اتوبوس‌ها نیاز به تجهیزات خاصی ندارند و با برق شهری قابل شارژ خواهند بود. با توقف - کرایه چرخگیر تهران ویلا - اتوبوس‌ در ایستگاه‌های شارژ، شاخک‌‌ها به صورت اتوماتیک به شارژر‌ها متصل می‌شوند.

آیا برنامه‌ای برای انتقال تکنولوژی اتوبوس‌های برقی در نظر دارید؟

در راستای انتقال تکنولوژی با شرکت شهاب‌خودرو جوینت شده‌ایم و قرار است این اتوبوس‌ها را با همکاری شرکت شهاب‌خودرو به تولید برسانیم. اولین نمونه این اتوبوس به منظور تست به زودی وارد ایران خواهد شد.

چنانچه تست‌ها موفقیت‌آمیز باشند، با اولین - کرایه چرخگیر تهران ویلا - سفارش خط تولید این اتوبوس‌ را با همکاری شهاب‌خودرو راه‌اندازی خواهیم کرد. متاسفانه این نمونه برای شرکت در نمایشگاه آماده نشد. نمونه مورد نظر سفارش‌گذاری شده و در حال ساخت است.

این اتوبوس‌ها با چه میزان داخلی‌سازی به بازار ایران خواهند آمد؟

توافقات اولیه در زمینه بومی‌سازی انجام شده و در صورت تایید اتوبوس‌ در تست‌ها، خط تولید آن راه‌اندازی خواهد شد. در زمینه سهم داخلی‌سازی محصولات وارداتی، وزارت صنعت، معدن و تجارت حداقل‌هایی را در نظر گرفته است و به نظر می‌رسد با کمتر از ۳۰درصد نتوان محصولی را در کشور تولید کرد.

صنعت اتوبوس‌سازی در کشور به‌گونه‌ای است که قطعات از کشورهای دیگر وارد شده و در داخل کشور جمع می‌شوند. به‌طور قطع میزان داخلی‌سازی این اتوبوس‌ها نسبت‌به دیگر تولیدکنندگان داخلی اتوبوس کمتر نخواهد بود.

به دلیل آن‌که در سیستم این - کرایه چرخگیر تهران ویلا - اتوبوس - کرایه چرخگیر تهران ویلا - از موتور درون‌سوز و گیربکس استفاده نمی‌شود و نیازی به واردات این قطعات نداریم، به طور قطع - کرایه چرخگیر تهران ویلا - میزان داخلی‌سازی نسبت‌به سایر تولیدکنندگان اتوبوس‌های دیزلی و گازسوز بیشتر خواهد بود.

با چند دستگاه، تولید این محصول را آغاز خواهید کرد؟

برای تعیین تعداد اتوبوس تولیدشده در مرحله اول، منتظر میزان سفارش از سوی سازمان‌ها خواهیم بود. برای هر اقلیمی می‌توانیم طراحی این اتوبوس‌ها را تغییر دهیم.

به‌عنوان مثال در شهری مانند اراک سیستم تهویه‌ متفاوتی نسبت به شهرهای جنوبی کشور خواهیم داشت. - کرایه چرخگیر تهران ویلا - در حال مذاکره - کرایه چرخگیر تهران ویلا - با بسیاری از شهرداری‌ها هستیم تا بتوانیم قرارداد مناسب این تولید را منعقد کنیم و بر مبنای - کرایه چرخگیر تهران ویلا - آن قرارداد و با کمک شهاب‌خودرو خط تولید خود را راه‌اندازی - کرایه چرخگیر تهران ویلا - کنیم.

آیا تصمیم گرفته‌اید تست - کرایه چرخگیر تهران ویلا - میدانی این محصول در کدام‌یک از شهرها برگزار شود؟

در این زمینه با - کرایه چرخگیر تهران ویلا - چند شهر ازجمله مشهد، تهران و اراک مذاکره داشته‌ایم. البته با اراک مذاکرات جدی‌تری را پیش گرفتیم و شهرداری این شهر - کرایه چرخگیر تهران ویلا - نیز استقبال بیشتری از تست - کرایه چرخگیر تهران ویلا - میدانی اتوبوس‌های برقی کرده است.

مسئولان این شهر در زمینه خرید و سفارش‌گذاری این محصول بسیار پیگیر هستند. در مورد شهرهای دیگر هم مذاکره کرده‌ایم. پیش از این هم اتوبوس‌های بی‌وای‌دی در شهر شیراز آزمایش شدند. این یک حرکت - کرایه چرخگیر تهران ویلا - ملی است و - کرایه چرخگیر تهران ویلا - تفاوتی ندارد که محصولات کدام‌ شرکت راهی خیابان‌ها شوند.

اولين صفحه   -  قیمت ماشین بر تهران ویلا   -   مبلغ ماشین بر تهران ویلا   -   تعرفه ماشین بر تهران ویلا   -   شماره تماس ماشین بر تهران ویلا   -   خدمات ماشین بر تهران ویلا   -   خودرو سوار تهران ویلا   -   کرایه خودرو سوار تهران ویلا   -   قیمت خودرو سوار تهران ویلا   -   مبلغ خودرو سوار تهران ویلا   -   تعرفه خودرو سوار تهران ویلا   -   شماره تماس خودرو سوار تهران ویلا   -   خدمات خودرو سوار تهران ویلا   -   جرثقیل یدک کش تهران ویلا   -   کرایه جرثقیل یدک کش تهران ویلا   -   قیمت جرثقیل یدک کش تهران ویلا   -   مبلغ جرثقیل یدک کش تهران ویلا   -   تعرفه جرثقیل یدک کش تهران ویلا   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش تهران ویلا   -   خدمات جرثقیل یدک کش تهران ویلا   -   چرخگیر تهران ویلا   -   کرایه چرخگیر تهران ویلا   -   قیمت چرخگیر تهران ویلا   -   مبلغ چرخگیر تهران ویلا   -   تعرفه چرخگیر تهران ویلا   -   شماره تماس چرخگیر تهران ویلا   -   خدمات چرخگیر تهران ویلا   -   امداد خودرو برق آلستوم   -   کرایه امداد خودرو برق آلستوم   -   قیمت امداد خودرو برق آلستوم   -   مبلغ امداد خودرو برق آلستوم   -   تعرفه امداد خودرو برق آلستوم   -   شماره تماس امداد خودرو برق آلستوم   -   خدمات امداد خودرو برق آلستوم   -   امداد خودرو سیار برق آلستوم   -   کرایه امداد خودرو سیار برق آلستوم   -   قیمت امداد خودرو سیار برق آلستوم   -   مبلغ امداد خودرو سیار برق آلستوم   -   تعرفه امداد خودرو سیار برق آلستوم   -   شماره تماس امداد خودرو سیار برق آلستوم   -   خدمات امداد خودرو سیار برق آلستوم   -   خودروبر برق آلستوم   -  آخرين صفحه