کرایه یدک کش لواسان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05378.html
قطعه سازان

قیمت تمام‎شده تولید پمپ‌روغن به 44هزار تـومان رسیده اما قـطعه‌ساز مجبور است آن را با قیمت 31هزار تــومان به خـودروساز بفروشد

۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

سفارش‌گذاری‎های خودروسـازان برای ساخت قطعه به حداقل رسیده است

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، پس از ایجاد ناآرامی‌ها در بازار ارز و مطرح شدن دوباره موضوع بازگشت تحریم‌های اقتصادی علیه ایران، صنایع تولیدی کشور با چالش‌های زیادی روبه‌رو - کرایه یدک کش لواسان - شدند. این موضوع در حوزه قطعه‌سازی به جایی رسیده که صرفه تولید را برای فعالان این بخش به حداقل و حتی - کرایه یدک کش لواسان - صفر رسانده و - کرایه یدک کش لواسان - باعث تعطیلی برخی واحدهای فعال در این بخش شده است. در این شرایط آن تعداد از قطعه‌سازانی که هنوز فرایند تولید را ادامه می‌دهند، معتقدند هزینه تمام‎شده تولید افزایش یافته و برای جبران این مساله، نیاز به بالا - کرایه یدک کش لواسان - رفتن قیمت خودروهاست تا خودروساز بتواند هزینه واقعی قطعات را بپردازد. دراین‌باره، گفت‎وگویی با ابراهیم احمدی، رئیس هیات‎مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو اصفهان داشته‎ایم که در ادامه می‎خوانید.

 از ماه پایانی سال گذشته تاکنون قطعه‌سازان تاکید زیادی بر لزوم افزایش قیمت خودرو و به‌دنبال آن، افزایش قیمت قرارداد با خودروسازان دارند. - کرایه یدک کش لواسان - دلیل این اصرار و تاکید چیست؟
نخست باید بپذیریم تورمی وجود داشته که باعث افزایش قیمت قطعات شده است. به‌همین‌دلیل - کرایه یدک کش لواسان - قیمت خودرو نیز باید بالا برود. خودروساز - کرایه یدک کش لواسان - باید بتواند به همان نسبتی که قیمت تمام‎شده تولید قطعات افزایش یافته، قیمت محصول خود را بالا ببرد تا بتواند مطالبات تامین‌کنندگان را بپردازد. البته لازم به تاکید است که این افزایش قیمت قطعات بر اساس دلار 4200تومانی است. ارزی که در - کرایه یدک کش لواسان - زمینه تخصیص آن موانع زیادی وجود دارد و تعداد کمی از قطعه‌سازان در زمان محدودی موفق به دریافت این نوع - کرایه یدک کش لواسان - ارز شدند. بنابراین نخستین موضوع این است که قیمت آزاد شود. یا حداقل بپذیرند این افزایش هزینه تولید - کرایه یدک کش لواسان - باید به قطعه‌ساز پرداخته شود. در واقع خودروساز با فروش - کرایه یدک کش لواسان - خودرو به قیمت واقعی می‌تواند قیمت قطعات را بپردازد. چراکه درحال‎حاضر قیمت تمام‎شده برخی قطعات تا 70درصد افزایش یافته است. این تغییر قیمت به دلیل بالا رفتن قیمت - کرایه یدک کش لواسان - مواد اولیه از جمله آلومینیوم، مس، فولاد، پلیمرها و... است. این در حالی است که در حدود 7درصد اجازه افزایش قیمت به خودروساز داده شده است. با ادامه این روند، به زودی همه تولیدکنندگان این صنعت ورشکست 
خواهند - کرایه یدک کش لواسان - شد.

 بحث کمبود نقدینگی و در کنار آن افزایش قیمت تمام شده - کرایه یدک کش لواسان - تولید، از 40 تا 70درصد از سوی قطعه‌سازان بارها مطرح شده است. این در حالی است که مطالبات معوق قطعه‌سازان از خودروسازان از سال گذشته تا به حال رقم قابل‌توجهی را شامل می‌شود. چرا برای حل مشکل نقدینگی، پیش‌از هرچیز، بر دریافت این مطالبات تاکید نمی‌شود؟
پرداخت مطالبات بحث جدایی است. به هر شکل خودروساز خواه‌ناخواه باید این بدهی را بپردازد. اما آن‎چه امروز قطعه‌ساز را به سوی نابودی می‌کشاند، افزایش هزینه‎ای است که در تولید ایجاد شده است. برای مثال قیمت تمام‎شده تولید پمپ‌روغن برای یک قطعه‌ساز 44هزارتومان تمام می‌شود اما مجبور است - کرایه یدک کش لواسان - این قطعه را با قیمت 31هزارتومان به - کرایه یدک کش لواسان - ایران‌خودرو بفروشد. 

 حتی با این توضیح درست، هنوز این - کرایه یدک کش لواسان - موضوع مطرح است که با پرداخت بدهی معوق از سوی خودروساز، بی‌شک شرایط قطعه‌ساز از نظر نقدینگی بهتر خواهد شد.
این مطالبات به‌هرحال الان به حساب خودروساز است و تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند از پرداخت این بدهی شانه خالی کند. این قراردادی است که پیش‌از این به‌شکل رسمی پذیرفته شده و الزاما قابل‌پرداخت است. آن‎چه امروز به چالش جدی و حتی - کرایه یدک کش لواسان - وحشتناک برای قطعه‌سازان تبدیل شده، افزایش قیمت‌هاست. ما درحال‎حاضر محصول را با قیمت بالا تولید می‌کنیم اما با قیمت بسیار پایین‌تر به خودروساز می‌فروشیم. این موضوعی است که باید اصلاح شود. حالا بعد از تغییر و افزایش - کرایه یدک کش لواسان - قیمت قرارداد، این پول به حساب بدهی خودروساز قرار گذاشته خواهد شد که اگر بعد از 120روز، چهار، پنج یا شش‌ماه هم نپردازد، درنهایت الزام به 
پرداخت دارد.

 با ‌توجه به شرایطی که توضیح دادید، به‌نظر می‌رسد قدرت تولید قطعه‌سازان به شدت کاهش یافته است. به‌گفته برخی دیگر از تولیدکنندگان، تا اواسط مردادماه تعداد زیادی از واحدهای تولید قطعات خودرو تعطیل خواهند شد. به - کرایه یدک کش لواسان - این ترتیب خودروسازان قطعات موردنیاز تولید را از چه منابعی تامین خواهند کرد؟
- کرایه یدک کش لواسان - توجه داشته باشید دریافت نقدینگی خودروسازان نیز در این شرایط کم شده و به‌دنبال آن حجم تولید خودرو نیز کاهش یافته است. - کرایه یدک کش لواسان - درحال‎حاضر حتی خرید با قیمت پایین نیز از سوی خودروساز سفارش‌گذاری نمی‌شود. به این دلیل که حجم تولیدشان پایین آمده است. درتوضیح این شرایط باید بگویم الان اگر خودروساز قطعه‌ای را با - کرایه یدک کش لواسان - تیراژ 1400عدد سفارش‌گذاری کند، به‌طور میانگین - کرایه یدک کش لواسان - از این میزان، 600قطعه تجاری می‌شود و 800قطعه اصطلاحا به کف می‌رود. یعنی قطعات ناقص است و یک خودرو به‌دلیل نرسیدن همه قطعات، تکمیل نمی‌شود. یک خودرو از حدود 12هزار قطعه تشکیل می‌شود که اگر حتی - کرایه یدک کش لواسان - یکی از این قطعات نرسد، خودرو کامل نشده و عرضه نمی‌شود. به‌همین دلیل تاکید می‌کنیم و اصرار داریم از قطعه‌سازی به عنوان صنعت مادر و پایه خودروسازی حمایت شود. اما نه‌تنها کمکی دریافت نمی‌کنیم، بلکه مدام با انتقادها و کم‎لطفی‌ها نیز - کرایه یدک کش لواسان - مواجه می‌شویم. به این ترتیب این صنعت به سمت نابودی در حرکت است و اگر قطعه‌سازی از بین برود، صنعت خودرو دیگر معنایی نخواهد داشت.

تامین مواداولیه مورد نیاز تولید از داخل کشور با مشکلات متعددی مواجه شده است. گفته می‌شود سهم عرضه مواداولیه از سوی تولیدکننده به بازار و بورس کالا به شدت کاهش یافته و حتی با قیمت بالا هم تهیه این مواد بسیار دشوار است که به این ترتیب نیاز به واردات قطعات احساس می‌شود. این فرایند به چه شکل پیش می‌رود؟
شرایط تامین مواداولیه دقیقا به همین شکل بوده و نیاز به واردات مواداولیه است اما انجام نمی‌شود. چطور مواد اولیه مورد نیاز را وارد کنیم، وقتی ثبت‌سفارش‌های قبلی در انتظار تخصیص ارز در بانک‌ها مانده است؟ - کرایه یدک کش لواسان - هیچ‌کس نمی‌تواند قطعه و مواد اولیه وارد کند. لازم می‌دانم - کرایه یدک کش لواسان - این موضوع را توضیح دهم که صادرات کشوری مانند آلمان دو سال قبل حدود 1300میلیارددلار بود که در مقابل 1200میلیارددلار واردات داشته است.  در آمریکا، چین، روسیه، ژاپن و سایر کشورها هم - کرایه یدک کش لواسان - به‌همین شکل است. درواقع براساس مزیت نسبی هر کشور، صادرات و واردات انجام می‌شود. اما ایران متاسفانه بیشتر، کشوری واردکننده است، نه صادرکننده. درحالی‌که اکثر واردات ما به کالاهای غیرضروری و مصرفی مربوط است. توجه داشته باشید در سال‌های جنگ، 24درصد واردات کشور مربوط به ماشین‌آلات صنعتی بوده است. یعنی در زمان جنگ در کشور کارخانه و واحد تولیدی تاسیس می‌شد. اما امروز واحدهای تولیدی که فعال بوده‌اند نیز درحال تعطیلی - کرایه یدک کش لواسان - هستند.

 برخی کارشناسان معتقدند با ارتقای تکنولوژی و توسعه فناوری، امکان کاهش هزینه تولید فراهم می‌شود. چرا از این راهکار برای پایین آمدن هزینه تولید - کرایه یدک کش لواسان - استفاده نمی‌شود؟
- کرایه یدک کش لواسان - ارتقای تکنولوژی تولید شاید حدود - کرایه یدک کش لواسان - یک تا 3درصد بتواند بر کاهش هزینه تولید موثر واقع شود. در تمام دنیا وقتی گفته می‌شود با توسعه تکنولوژی تولید، بهره‌وری افزایش یافته است، این تغییر به همان میزان که اشاره شد بر کاهش هزینه‌ها تاثیر می‌گذارد. 
بااین‌وجود، ارتقای تکنولوژی و فناوری نیاز به ماشین‌آلات تولید مدرن و به‌روز دارد. اما توضیح داده شد آمار واردات ماشین‌آلات و تجهیزات تولید بسیار پایین است. وقتی دولت‌ها پشت به تولید هستند، ماشین‌آلات لازم وارد نمی‌شوند و سرمایه‌گذاری مناسب نیز انجام  نخواهد شد.

به موضوع سرمایه‌گذاری اشاره کردید. چرا ورود سرمایه و به‌طورکلی سرمایه‌گذاری در این زمینه با استقبال مواجه نمی‌شود؟
وقتی قرار است در این زمینه سرمایه‌گذاری انجام شود، این اقدام به وام و تسهیلات بلندمدت با - کرایه یدک کش لواسان - بهره پایین نیازمند است. فرایندی که در دنیا وجود دارد. مثلا به یک کارخانه وام 15ساله با بهره 3درصد ارائه می‌شود. در این شرایط، کارخانه‌دار می‌تواند تمام خط تولید و ماشین‌آلات را با نمونه روز و مدرن تعویض کند. اما در کشور ما نه برای واردات و نه برای - کرایه یدک کش لواسان - ساخت داخل، چنین تسهیلاتی ارائه نمی‌شود. اگر قطعه‌ساز بخواهد ماشین‌آلات را به سازنده داخل سفارش دهد، همان ابتدا باید کل هزینه ساخت را به سازنده بپردازد. در مورد واردات هم تمام پول باید یک‎جا پرداخت شود. این درحالی است که اگر سازنده خود تمکن‌مالی و کافی - کرایه یدک کش لواسان - نداشته باشد، باید از تسهیلات بانکی استفاده کند که آن هم در - کرایه یدک کش لواسان - ایران با سود 18 تا 25درصد ارائه می‌شود. درنهایت هم همه این اقدامات و تغییرات اگر امکان‌پذیر شود، درنهایت به افزایش 3درصد بهره‌وری منتهی می‌شود. در حالی که قیمت مواداولیه بیش از 30درصد افزایش داشته است. بنابراین چنین اظهارنظرهایی به‌نظر من فقط گم‌کردن راه است. بهره‌وری وقتی بالا می‌رود که ثبات وجود - کرایه یدک کش لواسان - داشته باشد. در کشور ژاپن هر سال در زمینه افزایش بهره‌وری سرمایه‌گذاری می‌شود. به این ترتیب اگر اقتصاد این کشور - کرایه یدک کش لواسان - در یک سال با 2درصد تورم مواجه شود، آن سرمایه‌گذاری و افزایش 2 تا 3درصد بهره‌وری، - کرایه یدک کش لواسان - تاثیر این تورم را صفر می‌کند. به‌همین دلیل سال‌هاست این کشور دچار تورم نشده است. این اتفاق در کشوری می‌افتد که ثبات اقتصادی دارد. در این شرایط است که فعالیت واحد تحقیق‌وتوسعه در واحدهای تولید موثر خواهد بود، نه در جامعه‌ای که مدیران و تولیدکنندگان درگیر حل چالش‌های - کرایه یدک کش لواسان - روزمره است و قطعه‌ساز در صحبتی که با وزیر دارد، باید مطالبه خود از خودروساز را پیگیری کند.

اولين صفحه   -  قیمت امداد خودرو لواسان   -   مبلغ امداد خودرو لواسان   -   تعرفه امداد خودرو لواسان   -   شماره تماس امداد خودرو لواسان   -   خدمات امداد خودرو لواسان   -   امداد خودرو سیار لواسان   -   کرایه امداد خودرو سیار لواسان   -   قیمت امداد خودرو سیار لواسان   -   مبلغ امداد خودرو سیار لواسان   -   تعرفه امداد خودرو سیار لواسان   -   شماره تماس امداد خودرو سیار لواسان   -   خدمات امداد خودرو سیار لواسان   -   خودروبر لواسان   -   کرایه خودروبر لواسان   -   قیمت خودروبر لواسان   -   مبلغ خودروبر لواسان   -   تعرفه خودروبر لواسان   -   شماره تماس خودروبر لواسان   -   خدمات خودروبر لواسان   -   یدک کش لواسان   -   کرایه یدک کش لواسان   -   قیمت یدک کش لواسان   -   مبلغ یدک کش لواسان   -   تعرفه یدک کش لواسان   -   شماره تماس یدک کش لواسان   -   خدمات یدک کش لواسان   -   حمل خودرو لواسان   -   کرایه حمل خودرو لواسان   -   قیمت حمل خودرو لواسان   -   مبلغ حمل خودرو لواسان   -   تعرفه حمل خودرو لواسان   -   شماره تماس حمل خودرو لواسان   -   خدمات حمل خودرو لواسان   -   حمل ماشین لواسان   -   کرایه حمل ماشین لواسان   -   قیمت حمل ماشین لواسان   -   مبلغ حمل ماشین لواسان   -   تعرفه حمل ماشین لواسان   -   شماره تماس حمل ماشین لواسان   -   خدمات حمل ماشین لواسان   -   کفی لواسان   -  آخرين صفحه