تعرفه امداد خودرو لواسان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05360.html
رهام

«رهام» که به‌گفته مدیر عامل گروه صنعتی سایپا هنوز در اول راه است، پس‌از انجام آزمایش‌ها و تست‌های پیمایش به مرحله تولید خواهد رسید.

۲۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

«رهـام» روی پلت‌فرم ایرانی

به گزارش - تعرفه امداد خودرو لواسان - «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو» ،  گروه صنعتی سایپا نخستین خودروی داخلی روی پلت‌فرم کاملا ایرانی را معرفی کرد. نمایشگاه خودرو شیراز مجالی بود تا گروه خودروسازی سایپا‏ نخستین محصول تمام‌ایرانی خود را به مردم معرفی - تعرفه امداد خودرو لواسان - کند. «رهام» که به‌گفته مدیر عامل گروه صنعتی سایپا هنوز در اول راه است، پس‌از انجام آزمایش‌ها و تست‌های پیمایش به مرحله تولید خواهد رسید.


جهرودی با تاکید بر اینکه این مراسم صرفا معرفی «رهام» است و رونمایی ازآن در آینده انجام خواهد شد، گفت: هنوز زمان مشخصی برای تولید این خودرو تعیین نشده است.


«رهام» شب گذشته در معرض دید عموم قرار گرفت تا به‌گفته مدیرعامل سایپا همگان متوجه شوند - تعرفه امداد خودرو لواسان - تحریم دولت‌های متخاصم شوخی بیش نیست. اما نکته قابل تحسین برای سایپا - تعرفه امداد خودرو لواسان - این است در این خودرو از پلت‌فرم کاملا - تعرفه امداد خودرو لواسان - ایرانی استفاده کرده، درواقع پلت‌فرم‏‏ SP100  نخستین مگاپلت‌فرم ایرانی است.

این خودرو‏ در مرکز تحقیقات - تعرفه امداد خودرو لواسان - سایپا طراحی شده - تعرفه امداد خودرو لواسان - است و در کلاس سدان‌های سایز C قرار می‌گیرد. این خودرو دارای پیشرانه‌ متفاوتی - تعرفه امداد خودرو لواسان - نسبت‌به دیگر محصولات سایپاست و از یک‏ موتور ۱۶۵۰سی‌سی بهره می‌برد. موتوری که ۱۱۳اسب‌بخار نیرو‏ تولید می‌کند و گشتاوری حدود ۱۵۴‌نیوتون‌متر - تعرفه امداد خودرو لواسان - به چرخ‌های جلو می‌رساند.

نمونه توربوشارژ این خودرو نیز در برنامه تولید قرار خواهد گرفت تا «رهام» مانند شاهین - تعرفه امداد خودرو لواسان - ایرانی پا به عرصه رقابت بگذارد. - تعرفه امداد خودرو لواسان - رسیدن‏ نیرو به - تعرفه امداد خودرو لواسان - چرخ‌ها برعهده دو‏‏ نوع گیربکس‌دستی و اتوماتیک شش‌سرعته‏ است و باتوجه به استفاده از فناوری‌های به‌روز در پیشرانه آن، این موتور دارای استاندارد آلایندگی یورو۵ است اما امکان ارتقای آن تا یورو۶ نیز وجود دارد.

رینگ‌های درنظرگرفته شده برای چرخ‌های این خودرو با دو طرح متفاوت خواهند بود. برای نسخه‌های با گیربکس‌دستی که تحت‌عنوان مدل پایه‌یک و استاندارد - تعرفه امداد خودرو لواسان - شناخته می‌شود، از - تعرفه امداد خودرو لواسان - رینگ‌های ۱۵اینچی استفاده شده و در نسخه‌هایی که با گیربکس‌اتوماتیک عرضه و به نام پایه‌دو، میانی، لوکس و سوپرلوکس شناخته می‌شوند، از رینگ‌های ۱۶ اینچی استفاده شده است.

البته در نسخه‌های گیربکس‌دستی وزن این خودرو برابر با ۱۲۶۰کیلوگرم بوده اما در نسخه‌های اتوماتیک «رهام»  وزنی معادل ۳۰۰ تا ۱۳۳۰ کیلوگرم خواهد داشت. از نکات مهمی که سایپا برای ایمنی این خودرو در نظر گرفته، می‌توان به امکان سفارش‌گذاری آن - تعرفه امداد خودرو لواسان - در تیپ لوکس و سوپرلوکس اشاره کرد که مجهز به - تعرفه امداد خودرو لواسان - 6 خروجی کیسه‌ هواست.

این مدل مجهزبه  2کیسه هوا برای سرنشینان جلو، پرده‌ای برای سرنشینان عقب و - تعرفه امداد خودرو لواسان - جانبی در کنار صندلی‌های جلو است. یکی دیگر از آپشن‌های مهمی که در این خودروی تمام‌ایرانی به‌کار رفته، سیستم هشدار - تعرفه امداد خودرو لواسان - نزدیک شدن مانع روی آینه‌های (رادار نقطه‌کور) - تعرفه امداد خودرو لواسان - است که البته برای دو مدل فول‌آپشن این خودرو در نظر گرفته شده است.

داخل - تعرفه امداد خودرو لواسان - کابین «رهام» در کنسول میانی سیستم مالتی‌مدیا 7اینچی برای تیپ لوکس و نسخه 10اینچی با سیستم‌عامل اندروید برای تیپ‌سوپرلوکس تعبیه شده است. البته سایپا برای این خودرو تیپ کراس را نیز در نظر گرفته است و با سفارش‌گذاری این تیپ، مصرف‌کنندگان امکان تحویل خودرو با سقف دورنگ و روف‌رک را خواهند داشت.

تعرفه امداد خودرو لواسان


محسن قاسم‌جهرودی، مدیرعامل سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار «دنیای‌خودرو» گفت:‏ امروز محصول - تعرفه امداد خودرو لواسان - را معرفی کردیم که  البته با رونمایی متفاوت است.‏ این خودرو در ابتدای مسیر خود قرار دارد. ممکن است - تعرفه امداد خودرو لواسان - مردم این خودرو را در جاده‌ها ببیند و‏ این سوال برایشان ایجاد شود‏ این محصول متعلق به چه شرکتی است. با این مراسم و معرفی آن، مردم آگاه می‌شوند محصول جدیدی از گروه خودروسازی سایپا در راه است. همچنین به این وسیله ما برند «رهام» را ثبت و مشخص کرده‌ایم طراحی داخلی و خارجی - تعرفه امداد خودرو لواسان - این خودرو به چه شکل است.


جهرودی همچنین درباره تولید انبوه این خودرو افزود: نمی‌توان زمان دقیقی را برای تجاری‌سازی این خودرو تعیین کرد - تعرفه امداد خودرو لواسان - اما امیدواریم به‌سرعت و خیلی‌زود به این مرحله برسیم. به هر حال‏ ما فشار خارجی بسیاری را تحمل می‌کنیم، به‌همین دلیل تلاش - تعرفه امداد خودرو لواسان - خواهیم کرد اما زمان مشخصی را اعلام نمی‌کنیم. دنیا فقط آمریکا نیست و ایران کشوری قدیمی و باتجربه‌ است، ما تجربه تحریم‌های دیگری را نیز داشته‌ایم. اما من به‌عنوان مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام می‌کنم تمام نگرش خود را به سمت تولید داخل خواهیم - تعرفه امداد خودرو لواسان - برد.‏


وی تاکید کرد: این خودرو، کاملا توسط مهندسان ایرانی مدل‌سازی شده و‏ طراحی و مهندسی پروتوتایپ آن است.


وی در پایان درباره حضور سیتروئن در ایران نیز بیان کرد: «سیتروئن حضور خود را در ایران معلق کرده است و درتمام مکاتبات از تعلیق سخن می‌گوید نه از خروج. به‌هرحال از اقداماتی که آمریکا قصد دارد نسبت‌به آنها انجام دهد، می‌ترسند ولی من به‌شما قول می‌دهم فعالیت سایپا-سیتروئن متوقف نمی‌شود و این شرکت محصولاتی را که درحال تولید دارد، کماکان تولید خواهد کرد.

درحال‌حاضر ما در این شرکت، چانگان و تیبا ۲ را تولید می‌کنیم و تمام سعی خود را خواهیم کرد بدون سیتروئن نیز روند تولید را ادامه دهیم. مطمئن هستم با سطح داخلی‌سازی که ما انجام داده‌ایم، می‌توانیم سطح تولیداتمان را در یک مقطع تولیدی قابل‌قبول نگه‌داریم. همچنین باید بگویم رنو نیز از ایران خارج نشده است.

اولين صفحه   -  شماره تماس خودرو سوار دروس   -   خدمات خودرو سوار دروس   -   جرثقیل یدک کش دروس   -   کرایه جرثقیل یدک کش دروس   -   قیمت جرثقیل یدک کش دروس   -   مبلغ جرثقیل یدک کش دروس   -   تعرفه جرثقیل یدک کش دروس   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش دروس   -   خدمات جرثقیل یدک کش دروس   -   چرخگیر دروس   -   کرایه چرخگیر دروس   -   قیمت چرخگیر دروس   -   مبلغ چرخگیر دروس   -   تعرفه چرخگیر دروس   -   شماره تماس چرخگیر دروس   -   خدمات چرخگیر دروس   -   امداد خودرو لواسان   -   کرایه امداد خودرو لواسان   -   قیمت امداد خودرو لواسان   -   مبلغ امداد خودرو لواسان   -   تعرفه امداد خودرو لواسان   -   شماره تماس امداد خودرو لواسان   -   خدمات امداد خودرو لواسان   -   امداد خودرو سیار لواسان   -   کرایه امداد خودرو سیار لواسان   -   قیمت امداد خودرو سیار لواسان   -   مبلغ امداد خودرو سیار لواسان   -   تعرفه امداد خودرو سیار لواسان   -   شماره تماس امداد خودرو سیار لواسان   -   خدمات امداد خودرو سیار لواسان   -   خودروبر لواسان   -   کرایه خودروبر لواسان   -   قیمت خودروبر لواسان   -   مبلغ خودروبر لواسان   -   تعرفه خودروبر لواسان   -   شماره تماس خودروبر لواسان   -   خدمات خودروبر لواسان   -   یدک کش لواسان   -   کرایه یدک کش لواسان   -   قیمت یدک کش لواسان   -   مبلغ یدک کش لواسان   -  آخرين صفحه