یدک کش حشمتیه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07267.html

پویا سالاری‌ شریف ، مدیرعامل شرکت خودروسازی کارمانیا در پی انتشار اخباری از همکاری مشترک با کشور بلاروس برای تولید اتوبوس‌های برقی در کشور، مطلبی را در صفحه مجازی شخصی خود منتشر کرده و نسبت به این اخبار واکنش نشان داده است.

۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱

واکنش مدیرعامل کارمانیا به خبر همکاری با بلاروس برای تولید اتوبوس برقی

به گزارش« رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، متن منتشرشده توسط وی بدین شرح است: «در روزهای اخیر خبری تیتر رسانه‌های خودرویی کشور شد مبنی بر تولید اتوبوس‌های برقی با همکاری مشترک بلاروس!

تکنولوژی که قرار است استفاده شود، استفاده از خازن‌های بزرگ برای - یدک کش حشمتیه - ذخیره برق است و نهایتا پیمایش ۲۰تا۴۰کیلومتر مسافت. ضمنا ادعا شده است این تکنولوژی از اتوبوس‌های چینی برقی واردشده، بهینه‌تر است.

[caption id="attachment_208385" align="aligncenter" width="643"]یدک کش حشمتیه اتوبوس های برقی[/caption]

حال نگاهی بیندازیم به این ادعا: اولین اتوبوس برقی در قرن۱۹ در آمریکا اختراع شد اما به‌دلیل مسائل مختلف به محاق رفت. در آغاز قرن ۲۱ با پیشرفت تکنولوژی خصوصا تکنولوژی ساخت باتری‌ها، استفاده از اتوبوس تمام‌برقی جدیت بیشتری پیدا کرد. در ۵ دهه - یدک کش حشمتیه - گذشته استفاده از اتوبوس برقی با استفاده از شبکه برق بالاسری در برخی کشورها رایج شد که در ایران هم در میدان امام‌حسین ‌(ع) نصب و استفاده شد. اما مشکلات متعدد این سیستم نظیر نازیبایی و شلوغی بصری بیش از حد، نبود امکان تردد اتوبوس‌ها حتی یک‌متر خارج از مسیر تعریف‌شده و مشکلات فنی باعث ناکارامدی این سیستم - یدک کش حشمتیه - شد.

در نظر بگیرید اگر قرار بود مسیر راه‌آهن تا تجریش با این سیستم تجهیز شود، چه حجم از زیرساخت اعم‌از کابل و دکل و شبکه برق باید در این مسیر نصب شود و به آلودگی بصری بیش از حد این مسیر بینجامد.

در سال‌های اخیر با پیشرفت صنعت باتری و موتورهای برقی (دی‌سی)، بحث حمل‌ و‌ نقل عمومی پاک جان دوباره‌ای گرفت و استفاده از اتوبوس‌ها، مینی‌بوس‌ها و ون‌های برقی (باتری‌دار) - یدک کش حشمتیه - در کشورهای اروپایی رواج - یدک کش حشمتیه - یافت. کما اینکه در‌حال‌حاضر در انگلیس، آلمان، بلژیک، هلند، - یدک کش حشمتیه - فرانسه، آمریکا، کانادا و بسیاری کشورهای دیگر - یدک کش حشمتیه - مانند چین و ژاپن پروژه‌های متعدد خرید اتوبوس برقی تعریف و اجرا شده‌اند.

اتوبوس‌های برقی باتری‌دار عموما نیاز به زیرساخت آنچنانی نداشته و کافی است در پایانه محل توقف شبانه اتوبوس، دستگاه شارژر اتوبوس که نیاز به برق سه فاز دارد نصب شده و در مدت زمان توقف شبانه اتوبوس شارژ - یدک کش حشمتیه - شود و در طول روز نیازی به شارژ مجدد ندارد.

نمونه بسیار موفق این اتوبوس‌ها ساخت شرکت BYD چین است - یدک کش حشمتیه - که با ۲٫۵ ساعت شارژ ۲۵۰‌کیلومتر پیمایش دارد که بیش از - یدک کش حشمتیه - نیاز اتوبوس‌ها در تهران است.

طبق آمار سازمان کنترل ترافیک تهران حداکثر - یدک کش حشمتیه - پیمایش اتوبوس در تهران روزانه ۲۰۰کیلومتر است، در‌حالی‌که اتوبوس‌های برقی خازنی (مدل مورد بحث ساخت بلاروس) مانند اتوبوس‌های برقی قدیمی نیاز به زیرساخت شارژ و برق‌رسانی - یدک کش حشمتیه - در طول مسیر دارند که سرمایه‌گذاری هنگفتی را طلبیده و امکان جابه‌جایی خط اتوبوس هم وجود نخواهد داشت.

بنابراین مسئولان محترم شایسته است - یدک کش حشمتیه - صرفا به‌دلیل سرمایه‌گذاری شرکت خارجی اجازه هدررفت سرمایه داخلی و ورود تکنولوژی ناکارآمد را ندهند و همان‌گونه که در استانداردهای خودرویی پیرو استانداردهای اروپا هستیم، در بحث حمل‌و‌نقل پاک نیز سعی کنیم از الگوهای آزموده‌شده اروپایی استفاده کنیم.

لازم به توضیح است اتوبوس‌های برقی باتری‌دار هم دارای - یدک کش حشمتیه - معایبی هستند اما درحال‌حاضر بهترین راهکار حمل‌و‌نقل پاک هستند.»

اولين صفحه   -  کرایه امداد خودرو حشمتیه   -   قیمت امداد خودرو حشمتیه   -   مبلغ امداد خودرو حشمتیه   -   تعرفه امداد خودرو حشمتیه   -   شماره تماس امداد خودرو حشمتیه   -   خدمات امداد خودرو حشمتیه   -   امداد خودرو سیار حشمتیه   -   کرایه امداد خودرو سیار حشمتیه   -   قیمت امداد خودرو سیار حشمتیه   -   مبلغ امداد خودرو سیار حشمتیه   -   تعرفه امداد خودرو سیار حشمتیه   -   شماره تماس امداد خودرو سیار حشمتیه   -   خدمات امداد خودرو سیار حشمتیه   -   خودروبر حشمتیه   -   کرایه خودروبر حشمتیه   -   قیمت خودروبر حشمتیه   -   مبلغ خودروبر حشمتیه   -   تعرفه خودروبر حشمتیه   -   شماره تماس خودروبر حشمتیه   -   خدمات خودروبر حشمتیه   -   یدک کش حشمتیه   -   کرایه یدک کش حشمتیه   -   قیمت یدک کش حشمتیه   -   مبلغ یدک کش حشمتیه   -   تعرفه یدک کش حشمتیه   -   شماره تماس یدک کش حشمتیه   -   خدمات یدک کش حشمتیه   -   حمل خودرو حشمتیه   -   کرایه حمل خودرو حشمتیه   -   قیمت حمل خودرو حشمتیه   -   مبلغ حمل خودرو حشمتیه   -   تعرفه حمل خودرو حشمتیه   -   شماره تماس حمل خودرو حشمتیه   -   خدمات حمل خودرو حشمتیه   -   حمل ماشین حشمتیه   -   کرایه حمل ماشین حشمتیه   -   قیمت حمل ماشین حشمتیه   -   مبلغ حمل ماشین حشمتیه   -   تعرفه حمل ماشین حشمتیه   -   شماره تماس حمل ماشین حشمتیه   -   خدمات حمل ماشین حشمتیه   -  آخرين صفحه