امداد خودرو سنندج

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در سنندج تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09826.html

اگر بخواهیم به این موضوع نگاه واقع بینانه‌ای داشته باشیم، با روندی که صنعت خودروی کشور در حال سپری کردن آن است، شاید بتوان با نگاه خوشبینانه‌ای تولید سه‌میلیون دستگاه خودرو در سال را محقق کرد اما باید در این زمینه به یک پیش‌شرط مهم توجه کرد و آن، بازار مصرف این خودرو‌هاست.

۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

شروط ۱۰گانه برای دستیابی به رتبه نخست صنعت خودرو در خاورمیانه

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،بر اساس - امداد خودرو سنندج - برنامه‌ریزی‌هایی - امداد خودرو سنندج - که در سند چشم‌انداز تحول ۲۰‌ساله کشور صورت گرفته است، صنعت خودروی ایران باید تا کمتر از ۸ سال دیگر سالانه به تولید - امداد خودرو سنندج - سه میلیون دستگاه خودرو - امداد خودرو سنندج - مبادرت ورزد - امداد خودرو سنندج - و یک‌میلیون دستگاه از این خودرو‌ها باید قابلیت صادراتی داشته باشند. اگر بخواهیم به این موضوع نگاه واقع بینانه‌ای داشته - امداد خودرو سنندج - باشیم، با روندی که صنعت خودروی کشور در حال سپری کردن آن است، شاید بتوان با نگاه خوشبینانه‌ای تولید سه‌میلیون دستگاه خودرو در سال را محقق کرد اما باید در - امداد خودرو سنندج - این - امداد خودرو سنندج - زمینه به - امداد خودرو سنندج - یک پیش‌شرط مهم توجه کرد و آن، بازار مصرف این خودرو‌هاست. اینجاست بسیاری از مسائلی که صنعت خودروی کشور در دهه‌های گذشته با آن درگیر بوده و به - امداد خودرو سنندج - جای آن‌که این مشکلات به سمت حل‌و‌فصل شدن حرکت کنند، به سوی عمیق‌تر شدن پیش‌رفته‌اند، به میان می‌آید. - امداد خودرو سنندج - حال اگر بخواهیم به اهداف سند چشم‌انداز در صنعت خودرو دست پیدا کنیم، باید شروطی را که لازمه توسعه این صنعت است، محقق کنیم تا بتوان به جایگاه - امداد خودرو سنندج - نخست در خاورمیانه دست یافت. در ادامه به تفضیل به این شروط می‌پردازیم. خصوصی‌سازی واقعی و عدم دخالت دولت شاید بتوان به جرات گفت بزرگ‌ترین مشکل ساختاری صنعت خودروی ایران، دخالت دولت در این صنعت است. در همینه زمینه بزرگ‌ترین آفتی که گریبان‌گیر این صنعت می‌شود، زمانی است ‌که یک مدیر منصوب از سوی دولت بر یک خودروسازی مدیریت می‌کند، به دلیل آنکه او از زمان حضور خود در این شرکت خودروسازی - امداد خودرو سنندج - اطلاع دقیقی ندارد و ممکن است با وقوع کوچک‌ترین اختلاف‌نظری از سمت خود کنار - امداد خودرو سنندج - رود، در نتیجه نمی‌تواند یک برنامه‌ریزی بلندمدت و توسعه‌ای - امداد خودرو سنندج - انجام دهد و به جای آن در پی ترتیب دادن طرح‌های کوتاه‌مدت است که شاید در بلند‌مدت - امداد خودرو سنندج - نیز به زیان آن خودروساز - امداد خودرو سنندج - باشد. به بیان دیگر تا زمانی‌که که دولت حق اعمال قدرت در خودروسازان را برای خود قائل است، نمی‌توان انتظار ثبات مدیریت در آن‌ها را داشت وبه‌دنبال این - امداد خودرو سنندج - موضوع انجام برنامه‌ریزی بلند‌مدت و توسعه غیر‌ممکن خواهد بود. رقابت‌پذیر شدن صنعت خودرو به جرات می‌توان - امداد خودرو سنندج - گفت خصوصی‌سازی و رقابت‌پذیر شدن صنعت خودرو رابطه مستقیمی با هم دارند و تا زمانی‌که خودروسازان دولتی هستند، نمی‌توان انتظار رقابتی شدن این صنعت را داشت، زیرا در - امداد خودرو سنندج - وضعیتی که دولت در صنعت خودرو‌ حضور دارد، یک فضای انحصار و رانت ایجاد می‌شود و در چنین شرایطی نمی‌توان انتظار - امداد خودرو سنندج - یک فضای رقابتی را کشید. در نتیجه پیش‌شرط رقابتی شدن صنعت خودرو، خصوصی شدن این صنعت بوده است. مشارکت با خارجی‌ها یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در صنعت خودروی کشور باید به‌آن توجه کرد، موضوع جذب سرمایه‌گذاری خارجی در این صنعت است. در زمان تحریم‌ها و تشدید آن‌ها، صنعت خودرو از این موضوع به‌شدت آسیب دید و لطمات جبران‌ناپذیری به آن وارد شد. اهداف سند چشم‌انداز توسعه بیست ساله کشور در صورتی محقق می‌شوند که خودروسازان دارای ارتباطات بین‌المللی قوی با - امداد خودرو سنندج - شرکای خارجی داشته باشند. از سوی دیگر باید بین آن‌ها قراردادهای بلند‌مدت همکاری امضا شود تا بتوانند تجربیات ارزنده خود در این صنعت را به خودروسازان ایرانی منتقل کنند. کاهش هزینه‌های تولید و افزایش بهره‌وری صنعت - امداد خودرو سنندج - خودروی کشور در دهه‌های گذشته نتوانسته است هزینه تولید خودرو در کشور را کاهش دهد و در این زمینه گاهی اوقات نیز ازدیاد هزینه‌های تولید، مشکلات فراوانی را برای خودروسازان داخلی به وجود آورده است، - امداد خودرو سنندج - در حالی که نوسازی خطوط تولیدی نیز ازجمله اقداماتی است که باید خودروسازان نسبت به انجام آن اقدام کنند، از سویی یکی - امداد خودرو سنندج - از عواملی که سبب افزایش هزینه - امداد خودرو سنندج - تولید می‌شود، پایین بودن بهره‌وری در شرکت‌های خودروسازی کشور است که تاکنون آنها برای بهبود آن هیچ حرکت مثبتی را انجام نداده اند. افزایش میزان تولید یک اصل اقتصادی وجود دارد که می‌گوید هرچه میزان تولید خود را افزایش دهید، در مقابل هزینه‌ها نیز سر شکن و به اصطلاح تولید دارای توجیه اقتصادی می‌شود. این در حالی است که در پنج سال اخیر میزان تولید خودرو به‌خصوص در - امداد خودرو سنندج - زمان تحریم‌ها دچار افت فاحشی شده است و - امداد خودرو سنندج - حتی در مقطعی میزان تولید خودرو در کشور به رقم زیر ۸۰۰ هزار دستگاه سقوط کرد اما با اجرایی شدن برجام روند تولید خودرو تثبیت و در این زمینه در دو سال گذشته این آمار در محدوده یک میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال تثبیت شده است. بهبود کیفیت و خدمات پس از فروش یکی از مهم‌ترین گله‌هایی که مردم از خودروهای داخلی دارند، کیفیت پایین برخی از آن‌هاست. - امداد خودرو سنندج - کارشناسان معتقدند خودروسازان داخلی باید محصولات قدیمی خود را که سال‌هاست برمدار تولید هستند، از خط تولید خارج و خودرو‌های به‌روز و مدرن را جایگزین آنها کنند، همچنین در - امداد خودرو سنندج - مبحث خدمات پس از فروش خودروسازان در وضعیت مناسبی از نظر عملکردی قرار ندارند و بسیاری از مشتریان از این موضوع به هیچ وجه راضی نیستند. در صورتی‌که خودروسازان می‌خواهند اقدام به صادرات بیش از یک‌میلیون خودرو در سال کنند، نخست باید کیفیت محصولات تولیدی خود - امداد خودرو سنندج - را همگام با رقبای خارجی بالا ببرند و دوم‌آنکه یک انقلاب در نحوه ارائه خدمات پس از فروش خودرو ایجاد کنند. در همین رابطه لازم است به این نکته اشاره شود امروزه بسیاری از - امداد خودرو سنندج - شرکت‌های مطرح خودروسازی جهان بخش اعظم - امداد خودرو سنندج - درآمد سالانه خود را از طریق خدمات پس از فروش به دست - امداد خودرو سنندج - می‌آورند. دستیابی به بازارهای پایدار صادراتی امروزه کارشناسان معتقدند اگر می‌خواهید عیار واقعی صنعت خودروی یک کشور را بسنجید باید به میزان صادرات سالانه آن کشور و از آن مهم‌تر بازارهای صادراتی آن کشور رجوع کنید، در حال حاضر صنعت خودروی - امداد خودرو سنندج - کشور از نظر میزان صادرات و بازارهای صادراتی به هیچ وجه وضعیت مناسبی نسبت به رقبای منطقه‌ای ندارد. انتقال دانش و تکنولوژی روز خودروسازی در ایام تحریم‌ها، به‌دلیل آن‌که رابطه صنعت خودروی کشور با شرکای خارجی قطع شد و از دستیابی به دانش و تکنولوژی روز خودروسازی محروم ماند، حالا که دوباره ارتباطات بین‌المللی خودروسازی کشور برقرار شده است و شرکت‌های اروپایی مجددا در کشور ما حضور پیدا کرده‌اند، باید از این فرصت استفاده و زمینه انتقال دانش و تکنولوژی روز خودروسازی را فراهم - امداد خودرو سنندج - کرد تا بتوان اهداف سند چشم‌انداز توسعه بیست ساله در صنعت خودرو را محقق کرد. عبور از مونتاژکاری و تولید واقعی خودرو بسیاری از کارشناسان معتقدند خودروسازان ایرانی به‌طور کامل و به‌معنای واقعی کمله خودروساز نشده‌اند و هنوز مونتاژکار باقیمانده‌اند، در حالی - امداد خودرو سنندج - که با اجرایی شدن برجام و امضای - امداد خودرو سنندج - قراردادهای جدید خودرویی، مسئولان صنعت خودروی معتقدند فضا برای تغییر جهت این صنعت در ایران کاملا - امداد خودرو سنندج - محیاست تا بتوان به سال‌ها مونتاژکاری محصولات خارجی پایان داد و به یک تولیدکننده واقعی به معنای اخص کلمه تبدیل شد. متنوع کردن روش‌های تامین مالی سال‌هاست خودرسازان عادت کرده‌اند برای تامین نقدینگی و سرمایه در گردش خود به نظام بانکی وابسته باشند. این در حالی است که منابع نظام بانکی بسیار محدود و نیازهای صنعت خودرو بسیار، پس بجاست خودروسازان سراغ سایر روش‌های مالی که توانایی تامین مالی صنعت خودرو را داشته باشند، رجوع و از آن‌ها بهره‌برداری لازم را - امداد خودرو سنندج - کنند.
اولين صفحه   -  نیسان یدک کش سمنان   -   ماشین بر سمنان   -   خودرو سوار سمنان   -   جرثقیل یدک کش سمنان   -   چرخگیر سمنان   -   امداد خودرو سنگان   -   امداد خودرو سیار سنگان   -   خودروبر سنگان   -   یدک کش سنگان   -   حمل خودرو سنگان   -   حمل ماشین سنگان   -   کفی سنگان   -   کفی خودروبر سنگان   -   جرثقیل خودروبر سنگان   -   نیسان خودروبر سنگان   -   نیسان یدک کش سنگان   -   ماشین بر سنگان   -   خودرو سوار سنگان   -   جرثقیل یدک کش سنگان   -   چرخگیر سنگان   -   امداد خودرو سنندج   -   امداد خودرو سیار سنندج   -   خودروبر سنندج   -   یدک کش سنندج   -   حمل خودرو سنندج   -   حمل ماشین سنندج   -   کفی سنندج   -   کفی خودروبر سنندج   -   جرثقیل خودروبر سنندج   -   نیسان خودروبر سنندج   -   نیسان یدک کش سنندج   -   ماشین بر سنندج   -   خودرو سوار سنندج   -   جرثقیل یدک کش سنندج   -   چرخگیر سنندج   -   امداد خودرو سولقان   -   امداد خودرو سیار سولقان   -   خودروبر سولقان   -   یدک کش سولقان   -   حمل خودرو سولقان   -   حمل ماشین سولقان   -  آخرين صفحه